abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42866042
Als voorproefje op het nieuwe album. Kun je hier de recensie van John Legend - Once Again lezen en het album de hemel inprijzen.

Mensen die bijvoorbaat NIET van deze muziek houden en alleen maar van 'Toppertje' en 'Heb je even voor mij' nummers houden (waar ik geen enkel probleem mee heb, ieder zijn smaak), graag genuanceerd reageren ipv. reacties als DOM, SLIJMERIG etc.

Liefhebbers...veel plezier hier!
pi_42867022
Jouw mening over onze muzieksmaak is ook niet bepaald genuanceerd hoor.
To see or not to see. That's my answer.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:59:46 #3
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_42867080
Get Lifted was een genot om naar te luisteren, heerlijke gospel en hiphop invloeden. Ook kwam John's stem op dit album perfect uit de verf. Helaas zijn die laatste twee punten een stuk minder op het nieuwe album.

Once Again vind ik eigenlijk in een iets te laag tempo, en de producties zijn niet allemaal even top. Desalniettemin een prima album met een paar hele goede nummers. Favorieten zijn Save Room, Stereo en Each Day Gets Better.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_42867825
Ik ben vooral blij dat we geen Kanye West en Snoop Dogg op dit album hebben. In plaats van de afwisseling tussen de goede solo nummers en de slechte nummers met een andere artiest, draait dit album puur om John.
Ik weet niet of de nummers sterker zijn (moet de tijd voor mij nog uitwijzen), maar het album is wat constanter en daardoor voor mij beter luisterbaar.
Persoonlijke favoriet; PDA(we just don't care)
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:42:34 #5
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_42868052
Ja, ik ben ook blij dat er geen rappers op zitten die verneuken de hele sound.

Mooie nummers dit keer maar helaas vond ik dat hij 'Ordinary People' niet kon overtreffen.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_42868175
Stereo als nieuwe single zou wel een goede keuze zijn.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:55:54 #7
58921 Day
You can fly!
pi_42868346
Had mijn mening al in vorige topic gegeven, maar nog maar een keer dan.
Album is inderdaad anders dat vorige, langzamer, iets meer soul. Gelukkig geen rap erop (bevalt me persoonlijk wel). Nummers zijn minder catchy, maar als je de album vaker hoort zitten er wel weer juweeltjes tussen.
Mijn oordeel is: anders dan 'lets get lifted', maar zeker ook de moeite waard!!
Heb nog geen favo, maar komt vast nog wel.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_42870145
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:47 schreef rotskibo het volgende:
Stereo als nieuwe single zou wel een goede keuze zijn.
Wordt 'm ook, vandaag al op de radio gehoord.
Ik vind het een goed album maar er mochten van mij wel iets meer uptempo nummers op. De liedjes blijven wel allemaal goed hangen en John zingt natuurlijk weer de sterren van de hemel .
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:56:05 #9
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_42871171
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:32 schreef Pendri het volgende:
Ik ben vooral blij dat we geen Kanye West en Snoop Dogg op dit album hebben
Waar zou John zijn zonder Kanye West?

Ik vond de hiphop invloeden op het vorige album top, paste allemaal perfect. Number One en I Can Change zijn juist van de betere nummers van het vorige album. Maar goed, dat is persoonlijk.

In het vorige topic werd een vergelijking gemaakt met Van Hunt, daar doet dit album me misschien een beetje aan denken.
pi_42879158
Uiteraard heeft Kanye wel het album geproduceerd..,
pi_42879966
P.D.A we just dont care is mijn favoriet.
Voor de rest... GEWELDIG album.
pi_42886178
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 09:59 schreef Lassekjus het volgende:
P.D.A we just dont care is mijn favoriet.
Mijne ook
pi_42924635
Yay, heb het album nu ook!

Vind Each day gets better, Maxine, P.D.A erg goed, voor de rest nog niet helemaal beluisterd.
pi_43006238
Beetje off-topic, maar is er al een deel 3 van 't John Legend topic?
pi_43007301
Dit is het 3e deel.
pi_43008459
Oke..Ik heb toch nog een kaart kunnen voor het concert van 17 december, en vanochtend heb ik 'm ontvangen . Super relaxed dus, alleen zoek ik eigenlijk nog iemand die ook in zijn of haar eentje gaat, want vrienden van mij vinden 't niks aan..
pi_43011973
Where did my baby go
Toch wel mijn favo op het moment
pi_43061608
Het album is nog steeds goed hoor, maar na een paar keer luisteren vind ik het wel goed geweest. het klinkt allemaal lekker, maar gaat voor mij te snel vervelen.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
pi_43065318
Op het eerste gehoor vind ik het album minder dan get lifted, wat ik gelijk al een super album vond. Ik krijg hetzelfde gevoel als bij de gemiddelde sequalfilm. Het eerste was vet, dit is een beetje jammer.
Maargoed misschien verandert mijn mening nog.
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:19:07 #20
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_43071931
Hij kan beter een nieuw live album uitbrengen. En dan in de stijl van Solo Sessions: Live at the Knitting Factory. Dus alleen John met piano.
pi_43106405
Van wat ik tot nu toe gehoord heb, ik moet het soms wat vaker horen voor een definitief oordeel, vind ik het minder dan Get Lifted. Qua teksten vind ik het soms wat simpel/voorspelbaar, en het meer soul/hiphop achtige op Get Lifted beviel mij persoonlijk meer. Maar dat neemt niet weg dat hij weer een aantal prima liedjes heeft En zn stem maakt eigenlijk alles goed
know'm sayin?
word? word.
pi_43134135
Get lifted heb ik nooit echt een goede kans gegeven, waarom weet ik niet. Once again begint heerlijk, maar zakt aan het eind nogal in.
PDA en Stereo zijn het best.
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:32:51 #23
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_44159282
Ik vind eigenlijk dat dit topic wel even een klein schopje verdient.
Ben namelijk wel benieuwd wat mensen nu (nadat ie wat vaker is gedraaid) van het album vinden. Ik vind zelf dat ie alleen maar beter wordt.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_44160294
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:32 schreef Everett het volgende:
Ik vind eigenlijk dat dit topic wel even een klein schopje verdient.
Ben namelijk wel benieuwd wat mensen nu (nadat ie wat vaker is gedraaid) van het album vinden. Ik vind zelf dat ie alleen maar beter wordt.
Ben ik met je eens.
Eerst had ik maar bij 2 of 3 nummers, zoiets van nou dat klinkt lekker.
Nu vind ik het grootste gedeelte van het album wel goed.
pi_44164700
Ik vind het album zeker wel meester.
Coming home is mijn favoriet, en is tevens het laatste nummer van het album.
pi_44167152
Leuk album
pi_44218993
Vanavond komt John Legend op Net 5.
Concert registratie, House of blues.

Al gezien, dus ik ga lekker Soul plane kijken en de film die daarna komt
pi_44225417
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:12 schreef Cici het volgende:
Vanavond komt John Legend op Net 5.
Concert registratie, House of blues.

Al gezien, dus ik ga lekker Soul plane kijken en de film die daarna komt
vet, ik ga het maar even opnemen
know'm sayin?
word? word.
pi_44286287
wat is save room een verdomd lekker nummer. hoorde het weer 's in de supermarkt. Blijft in m'n hoofd afspelen
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
  zaterdag 9 december 2006 @ 22:15:46 #30
58921 Day
You can fly!
pi_44287886
Nog 8 dagen voor z'n concert !!!!
I am gonna shine
pi_44371052
Kijk je even op marktplaats, allemaal lui die kaarten aanbieden voor 100 euro Ik hoop dat ze die aan de straatstenen niet kwijtraken.
know'm sayin?
word? word.
pi_44373084
Heerlijk album! Wat een stem heeft die vent!

Eerste album ook even downloaden, hoor dat die wat meer hip-hop invloeden heeft wat me alleen maar kan bekoren
  woensdag 13 december 2006 @ 10:44:25 #33
98138 Everett
pi_44385003
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 21:15 schreef alors het volgende:
Kijk je even op marktplaats, allemaal lui die kaarten aanbieden voor 100 euro Ik hoop dat ze die aan de straatstenen niet kwijtraken.
Eens! Door dit soort praktijken kunnen echte liefhebbers niet naar het concert of ze moeten dus woekerprijzen betalen. Ik vind dat daar eens iets aan moet worden gedaan.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_44389660
vanavond ga ik naar John:) , brussel here i come.....

hmh kaarten te duuurrrr..... brussel: 45 min rijden kaart kosten 30 euro
adam : 2 uur rijden kaartprijs 50+
pi_44399854
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:20 schreef Die4iT het volgende:
vanavond ga ik naar John:) , brussel here i come.....

hmh kaarten te duuurrrr..... brussel: 45 min rijden kaart kosten 30 euro
adam : 2 uur rijden kaartprijs 50+
oeeh tof
Ja je moet er wel wat voor over hebben :S
Geniet dan maar extra
pi_44399882
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 21:22 schreef DaggerNL het volgende:
wat is save room een verdomd lekker nummer. hoorde het weer 's in de supermarkt. Blijft in m'n hoofd afspelen
Zo'n heerlijk lief nummer, zo'n eentje die je grijs gaat draaien
pi_44402396
Heerlijk nummer idd Hij gaat ook niet vervelen!
pi_44402542
Normaal is het eigenlijk helemaal niet mijn muziek, maar vind het toch echt wel een heel lekker album(als achtergrond muziek, of als brakke-zondagmiddag-muziek). Save Room is echt een super nummer, slow dance vind ik ook fijn. Verder heb ik nu de titels niet bij de hand maar er zaten nog wel meer leuke tussen.

Prima album
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_44416862
Concert was niceeeee..... maar twas geen show... dat was wel jammer, hij zong net als op de cd. Geen aparte versies met aparte twists in de songs ofzo. Enigste aparte versie dat niet cd style klonk was Ordinary People. Rob Thicke in het voorprogramma, helft van publiek herkende hem niet tot dat hij zijn hit zong. Die gast heeft dus even een adnere look gekregen, haren eraf andere kleding stijl kapot gelachen wat een debiel dat was.
pi_44422073
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:06 schreef Die4iT het volgende:
Concert was niceeeee..... maar twas geen show... dat was wel jammer, hij zong net als op de cd. Geen aparte versies met aparte twists in de songs ofzo. Enigste aparte versie dat niet cd style klonk was Ordinary People. Rob Thicke in het voorprogramma, helft van publiek herkende hem niet tot dat hij zijn hit zong. Die gast heeft dus even een adnere look gekregen, haren eraf andere kleding stijl kapot gelachen wat een debiel dat was.
Ik was er dus ook. Publiek vond ik ook niet erg meeswingend. Helemaal de mensen die daar boven over die railing hingen. Die Robert Thicke was op zich wel grappig, die bewoog zelf ook wat meer. De zaal was ook niet utiverkocht dat was ook kut.

Die Halle stonden wel in een 'ali' buurt zeg, heb nog een uur gezocht hoe ik die buurt weer uit kwam en het enige wat ik zag was PITA SHOP en KEBAB SHOP. Ik ben heen gebracht door de politie

Waar heb jij eigenlijk geparkeerd?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_44422091
Enuh de mensen die naar HMH gaan zijn best genaait voor de prijzen van het kaartje.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  donderdag 14 december 2006 @ 13:36:42 #42
98138 Everett
pi_44423664
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Enuh de mensen die naar HMH gaan zijn best genaait voor de prijzen van het kaartje.
Snap eigenlijk niet wat je bedoelt. Uit een eerdere post maakte ik op dat een kaart voor Brussel 30 euro kost en voor de HMH is het 39 euro. Verschil valt dus best mee.
Ik weet niet hoe de zaal in Brussel is, maar ik durf er toch wel vanuit te gaan dat de akoestiek niet beter is dan die van de HMH. Daarbij is Brussel voor mij best ver rijden en als klap op de vuurpijl zijn Belgen over het algemeen (laat ik het netjes houden) wat terughoudender dan Nederlands. Bij een concert zit ik daar niet echt op te wachten.
pi_44423808
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:36 schreef Everett het volgende:

[..]

Snap eigenlijk niet wat je bedoelt. Uit een eerdere post maakte ik op dat een kaart voor Brussel 30 euro kost en voor de HMH is het 39 euro. Verschil valt dus best mee.
Ik weet niet hoe de zaal in Brussel is, maar ik durf er toch wel vanuit te gaan dat de akoestiek niet beter is dan die van de HMH. Daarbij is Brussel voor mij best ver rijden en als klap op de vuurpijl zijn Belgen over het algemeen (laat ik het netjes houden) wat terughoudender dan Nederlands. Bij een concert zit ik daar niet echt op te wachten.
Ik heb het ook vooral over de mensen die nu nog een kaartje kopen 80 euro voor een kaartje is geen uitzondering en dat is het gewoon niet waard.

Wel leuk, kregen nog ruzie met belgen. Maar ben even vergeten welke discriminerende opmerking ze maakten, kom er nog op terug .
  donderdag 14 december 2006 @ 13:47:22 #44
98138 Everett
pi_44423974
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ik heb het ook vooral over de mensen die nu nog een kaartje kopen 80 euro voor een kaartje is geen uitzondering en dat is het gewoon niet waard.

Wel leuk, kregen nog ruzie met belgen. Maar ben even vergeten welke discriminerende opmerking ze maakten, kom er nog op terug .
OK, dan snap ik wat je bedoelt. 80 euro voor een kaartje via marktplaats ofzo is inderdaad belachelijk.

Ben wel benieuwd waarvoor je bent uitgemaakt door die Belgen
pi_44424197
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:47 schreef Everett het volgende:

[..]

OK, dan snap ik wat je bedoelt. 80 euro voor een kaartje via marktplaats ofzo is inderdaad belachelijk.

Ben wel benieuwd waarvoor je bent uitgemaakt door die Belgen
Het verhaal ging zo, wij stonden rdelijk vooran. Komt er een faja lourens wannabe belg en haar vriendin. DUs hun duwde al de hele tijd die vriendin van mij, omdat ze naar voren wilde. Maarja als wij daar al een uur staan en jullie komen net aan lopen tsjaa pechv oor jullie. Dus toen duwde zich er gewoon doorheen dus die vriend van haar stapt naar die Belgen toe. Blalblalba discussie en toen kwam er iets uit hun mond van: "Dat is het verschil tussen jullie land en ons land ofzo" maar moet het ff navragen wat ze nou precies zij.
pi_44426799
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ik was er dus ook. Publiek vond ik ook niet erg meeswingend. Helemaal de mensen die daar boven over die railing hingen. Die Robert Thicke was op zich wel grappig, die bewoog zelf ook wat meer. De zaal was ook niet utiverkocht dat was ook kut.

Die Halle stonden wel in een 'ali' buurt zeg, heb nog een uur gezocht hoe ik die buurt weer uit kwam en het enige wat ik zag was PITA SHOP en KEBAB SHOP. Ik ben heen gebracht door de politie

Waar heb jij eigenlijk geparkeerd?
hahaha ja die kebab buurt was wazig , wel mooie gebouwe... geparkeerd 2 straten verder in de garage , gewoon bordjes volgen 2 euro voor de hele avond
pi_44428392
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:16 schreef Die4iT het volgende:

[..]

hahaha ja die kebab buurt was wazig , wel mooie gebouwe... geparkeerd 2 straten verder in de garage , gewoon bordjes volgen 2 euro voor de hele avond
Ik heb dus tegen die kerk aangeparkeerd daar tegenover, gelukkig geen boete gekregen. Viel me wel op dat er toch wel aardig wat Nederlanders binnen waren.

Maar nogmaals een redelijk dood publiek en john legend deed er ook niet veel mee.
pi_44428729
Ben je er eigenlijk vaker geweest in die hal?
pi_44436160
Ik ga zondag ook, maar helaas in mn eentje want vrienden vinden het niks . Zijn er nog mensen die ook alleen zijn of andere fokkers die meeten bij de HMH? Want in mn eentje is wel oke, maar niet echt relaxed.

Ik weet nog niet hoe ik ga, trein of auto, want ik kom vanuit 't Harde en heb geen idee hoelaat het concert is afgelopen en of ik dan wel de verbindingen terug richting huis haal. Mensen uit de omgeving Zwolle kunnen meerijden als ik met de auto ga.
pi_44437400
Als je een kaartje voor me koopt wil ik best mee.
pi_44463532
Ik hou van die man
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_44473345
Vond Get Lifted als album beter. Maar wel 10x beter dat John dit keer zonder commerciele rappers een album heeft gemaakt!

(Die Hammond onder Save Room.. Heerlijk!!)
pi_44489387
Hij is vanavond bij Paul de Leeuw
know'm sayin?
word? word.
pi_44489680
Hoe toevallig ik luister net zijn album en ik zie dit topic staan

Stereo heerlijk nummer trouwens!
pi_44502449
Is er vanavond ook nog een voorprogramma?
pi_44504165
Ja Robin Thicke. Hij heeft een nieuw album dat binnenkort uitkomt en is dus zeker het checken waard.

Ik kan niet wachten. Weet iemand tot hoe laat het concert is?
pi_44504472
quote:
Op zondag 17 december 2006 11:59 schreef Noodlez het volgende:
Is er vanavond ook nog een voorprogramma?
Robin Thicke, in Belgie ws hij wel oke
pi_44531917
Robin Thicke kreeg de zaal alleen mee bij z'n hitje. Wel vermakelijk, maar was blij toen hij van het podium stapte.

John Legend was geweldig. Wow wat een artiest. Echt
  maandag 18 december 2006 @ 13:30:37 #59
58921 Day
You can fly!
pi_44535212
Het concert was te gek!
Heb me af en toe alleen dood zitten ergeren aan het geluid.
I am gonna shine
  maandag 18 december 2006 @ 14:08:28 #60
55350 Reena
Angelcrusher
pi_44536240
Geluid was niet erg goed, zijn microfoon stond veel te hard in vergelijking met de muziek en hij was ook niet erg goed bij stem leek het wel. Maar al met al was het wel een aardige show.
pi_44536972
Ja klopt. Af en toe viel zijn stem weg.

Thicke is overigens niet een al te beste danser.
pi_44537467
Super vette show was 't! Alleen die Robin Thicke, ik herkende 'm helemaal niet totdat ie begon over die clip van 'm. Toen ie het podium opkwam vond ik een beetje een K-fed figuur .

Alleen jammer van het geluid soms en jammer dat ie tijdens Again een paar keer vals zong.

Dat mens dat tijdens Slow Dance op 't podium kwam haha, ze klampte zich aan 'm vast. En toen ie ook nog shirt uittrok was 't helemaal soppen volgens mij .

Hoewel ik mn eentje was, heb ik me wel vermaakt. Ik raakte aan de praat met twee meiden en Slow Dance is toch een stuk toffer met twee vrouwen ipv in je eentje
pi_44562157
Ik vind op dit moment Get lifted beter maar dat komt denk ik door de rap die erin zit (ik ga donderdag ook naar the game, dus ).

Once again is iets te traag voor me maar save room en PDA zijn in heerlijk
pi_44575244
Ik vond hem eigenlijk tegen vallen. Die band was maar matig. En een paar keer vals zingen vind ik het toch echt niet kunnen. Het was niet echt een spektakel. Had net zo goed een cd op kunnen zetten
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:30:12 #65
55350 Reena
Angelcrusher
pi_44577826
Het kwam een beetje over alsof alles op de automatische piloot ging...en inderdaad als je zo'n topartiest bent, mag je gewoon niet valszingen. Denk dat het ook wel aardig geweest zou zijn als hij zich zou verontschuldigen voor zijn stem eerlijk gezegd...
Van alle concerten die ik dit jaar gezien heb, is dit wel de minste (zeker als je gaat kijken hoeveel je voor een kaartje moest betalen)...maar ik vond het publiek erg leuk en enthousiast...en de band vond ik niet zo slecht...vond de drummer wel OK.
pi_45740621
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:56 schreef Devano het volgende:

In het vorige topic werd een vergelijking gemaakt met Van Hunt, daar doet dit album me misschien een beetje aan denken.
That was me.

Ik maak nog een Van Hunt topic binnenkort.

Jammer dat dit topic nu zo weinig actief is.

'Heaven' is de nieuwe single toch?
  zondag 28 januari 2007 @ 00:07:20 #67
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_46445527
7,50 bij de Free Record Shop!
pi_46757950
Is dit nou gewoon deel 2 (of 3?) of alleen het 'album topic'?
pi_46762852
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 00:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is dit nou gewoon deel 2 (of 3?) of alleen het 'album topic'?
Ja ik vind het ook een beetje vaag, maar volgens mij is dit alleen over het album..
know'm sayin?
word? word.
pi_46766335
Is er wel een deel 3 dan?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 17:55:36 #72
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_47589167
Deze zomer in het Westerpark!
pi_47590024
morgen kaarten scoren
  zondag 25 maart 2007 @ 22:09:24 #74
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_47653975
Oh ja, die kaarten moest ik ook nog hebben..
  zondag 25 maart 2007 @ 22:10:39 #75
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_47838896
Mijn zusje heeft vandaag al 2 kaartjes weten te scoren.

Ik ga mee, kadootje voor mij zei ze.
pi_47839057
Heeft iemand nog een krabbel gescoord afgelopen donderdag toen hij signeerde in R'dam?
pi_47843750
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:36 schreef Cici het volgende:
Mijn zusje heeft vandaag al 2 kaartjes weten te scoren.

Ik ga mee, kadootje voor mij zei ze.
nu al heb ze al een week in huis
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:16:05 #79
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_48774960
Deze zomer toch maar Westerpark.. kost financieel beetje duur, maar wil het ook niet missen..
  zondag 20 mei 2007 @ 11:03:38 #80
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_49562992
Is dit nu gewoon John Legend #3? Ik snap het niet.
pi_49578077
2e deel dacht ik.
  zondag 20 mei 2007 @ 18:12:08 #82
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_49578369
Ik heb zelf deel 1 en deel 2 geopend. Dat 'album talk only' brengt me een beetje in de war.
pi_49579137
Dan is dit het 3e deel
  zondag 20 mei 2007 @ 18:44:49 #84
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_49579380
Bedenk jij even een mooie TT? Zo'n hele speciale..
pi_49590123
Joh, je vraagt het aan de verkeerde, ben wel zo slecht in titels verzinnen...
En daarbij is dit topic nog lang niet vol
  zondag 20 mei 2007 @ 23:57:44 #86
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_49590968
Nee maar een nieuwe TT voor deze!!
pi_49594243
Sorry, ik weet echt niets
pi_49607537
Hij geef 30 juni een concert, alleen kan ik dan echt niet. Weet iemand of die die tijd ergens in de buurt ook concerten geeft ofzo? (in belgie, frankrijk of duitsland?), ik kan namelijk nergens echt een overzichtje vinden...
  dinsdag 22 mei 2007 @ 13:47:30 #89
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_49643104
Heb je de site gecheckt, Steve? Meestal wel overzichtelijk volgens mij.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 13:49:08 #90
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_49643176
Is ** John Legend #3 We Just Don't Care ** misschien een mooie TT?

Ik maak voor deel 4 wel weer een strakke OP. Links naar deel 1 en deel 2 moeten ook nog in de OP trouwens.
pi_49646085
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je de site gecheckt, Steve? Meestal wel overzichtelijk volgens mij.
ja die heb ik gecheckt, alleen gaven ze daar alleen de data van de Amerikaanse tour, voor de europese moet je later terugkomen staat er En voor de rest kan ik nergens echt een goed, compleet lijkend overzicht vinden, telkens alles met gaten van een week, en concerten die je op de ene site wel ziet en de andere niet...
  vrijdag 25 mei 2007 @ 15:00:50 #92
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_49765248
TT is bijna helemaal goed zo.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:52:57 #93
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_50232626
Dit is een dag om 'Get Lifted' weer eens op te zetten!
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:25:42 #94
110520 Hythloth
Reaching out, touching faith
pi_50233789
Zag dat zijn concert eind deze maand uitverkocht is...
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:33:35 #95
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_50234072
Ja klopt.. als eerste in de serie zomerconcerten in het Westerpark.. en terecht!
  maandag 25 juni 2007 @ 12:20:49 #96
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_50816108
Voor iedereen dit gaat: veel plezier! Laat weten hoe het geweest is..

Als voorproefje een licht hese versie van 'Stereo' http://www.youtube.com/watch?v=hC3VU4IwhLU
pi_50822420
nog een paar nachtjes slapen....
hebben er zin an, maar moet wel droog blijven hoor
  maandag 25 juni 2007 @ 16:41:23 #98
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_50825341
Er komt dus een weeralarm..
pi_50828870
Zaterdag ook???

Shit...
pi_50828909
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Voor iedereen dit gaat: veel plezier! Laat weten hoe het geweest is..

Als voorproefje een licht hese versie van 'Stereo' http://www.youtube.com/watch?v=hC3VU4IwhLU
Ik hoop dat hij een beetje goed bij stem is zaterdag...
  maandag 25 juni 2007 @ 18:30:59 #101
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_50828938
quote:
Op maandag 25 juni 2007 18:28 schreef Cici het volgende:
Zaterdag ook???

Shit...
Nee, morgen.. hopelijk is het zaterdag beter!
pi_50829118
quote:
Op maandag 25 juni 2007 18:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Nee, morgen.. hopelijk is het zaterdag beter!
Ik hoop het ook.
  maandag 25 juni 2007 @ 18:44:19 #103
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_50829848
Geen idee, ik hoop het wel.

Knie is nog steeds opgezwollen...
  maandag 25 juni 2007 @ 20:20:54 #105
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_50832901
Hopen dat de zon gaat schijnen en dat je nergens meer last van hebt.. wordt hard duimen dan..
pi_51003907
Nog een paar uurtjes. Imma coming John!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:59:06 #107
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51004156
Veel plezier!!

Frosting, doe je verslag?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:59:22 #108
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51004164
Cici.. ik hoop dat je ook kunt gaan..
  zondag 1 juli 2007 @ 01:21:01 #109
149703 Frosting
So Jazzy!
pi_51018145
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Veel plezier!!

Frosting, doe je verslag?
Tuurlijk
Ik was er om half 8 en het was al lekker druk, stond best wel okay ook al stond er later een lange vent voor me.. maar er hingen 2 grote schermen, dan zit je daar toch meer op te kijken.

Amp Fiddler deed het voorprogramma, was best goed, hij deed echt z'n best.

Tegen half 10 begon John Legend, helaas met weer bijna de zelfde show als in de HMH. Het was erg leuk concert met Save room, PDA, Ordinairy people en natuurlijk slow dance waar je meisje met John mocht dansen. Helaas niet ik haha!

John verdween van het podium en kwam weer terug voor nog 2, of 3 nummers.
Ik vond hem veel beter zingen dan in de HMH, toen was niet alles even zuiver.
Gelukkig is het droog gebleven.. Wat een mensen 17.500.

Wat mij wel opviel.. Achter het podium is een soort dijk met een grasveldje daar kun je gewoon gratis zitten je kan alleen niet het podium zien maar natuurlijk wel alles zien.

Ik vond alleen dat hij weinig lachtte? Al met al een geslaagd concert.
pi_51021512
Je kon daar kaartjes kopen voor 10 euro zag ik....
  zondag 1 juli 2007 @ 11:25:50 #111
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51022533
Frosting, bedankt! Klinkt goed, zeg. HMH was ik ook niet bij, maar kan me wel goed een voorstelling maken van het geheel zo...
pi_51030164
Nah, het was geweldig.
Alleen de trip erheen niet, wat een tering eind lopen zeg....

Zijn achtergrondzangers(essen) begonnen met Maxine.

Wij stonden bijna helemaal vooraan, tegen een hek, ik kon lekker leunen

Ik zei tegen mijn zusje, ik hoop dat hij mijn favo nr doet, Please baby dont, en zij zei, nee, denk het niet.
Ik heb gejuicht toen hij het wel deed

En dat meisje, was wel erg brutaal hehehe.
Ze pakte zijn hand, deed die op haar kont, ze hing met haar gezicht in zijn nek, pakte zijn kont beet, aaide over zijn haar, ik denk dat dat echt een geweldige avond voor haar was :p

Amp Fiddler was erg enthousiast, goede band ook, goede zangeressen, ja, hij was goed.

Johns band was ook echt geweldig, geluid was erg goed, John was goed bij stem, danste wat, deed zijn handen in delucht van, kijk mij, maar hij mag het :p

Jammer alleen dat ik werd afgeleid door erg zere, brandende voetzolen....
Maar ik heb erg genoten.

Wij stonden er al om 18:30

P.s. ik heb John wel veel zien lachen, je zag ook echt dat hij er echt zin in had

P.s. Hij zei dat het grootste concert was die hij oiit gegeven had.
Mijn zusje en ik keken elkaar en met de gedachte, dat kan toch helemaal niet.
Maar goed, hij zei het zelf.
17.500 mensen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Cici op 01-07-2007 16:27:45 ]
pi_51032429
Uit de Telegraaf:

John Legend kan eindelijk zijn verhaal kwijt
AMSTERDAM - „Ik kan nu mijn verhaal vertellen op de manier die ik wil. De afgelopen tien jaar hebben me sterker gemaakt, volwassener en genuanceerder. Mijn muziek is er interessanter door geworden, hoop ik.” John Legend (28) trad zaterdag in Amsterdam op.

„Let's go to the Westerpark”, lacht hij, refererend aan zijn laatste hit P.D.A. Het was de grootste show die hij ooit gaf. En uitverkocht, want Legend is groot in Nederland.

De Amerikaan John Legend (geboren als John Stevens, maar hij promoveerde zijn bijnaam later tot achternaam) speelde als 4-jarige al piano en zong gospels. Via talentenjachten en optredens leerde hij artiesten als Jill Scott, Lauryn Hill en The Roots kennen. Een vroegere huisgenoot bracht hem in contact met rapper/producer Kanye West en zo begon een jarenlange vriendschap en samenwerking. Legend groeide binnen drie jaar uit van een veelgevraagd studiomuzikant tot een wereldberoemd artiest.

Inmiddels heeft Legend gespeeld met en geschreven voor Alicia Keys (You Don't Know My Name), Jay-Z, Black Eyed Peas, Janet Jackson, Twista, Talib Kweli en Common. Zijn debuutalbum Get Lifted bracht de hit Ordinary People voort en kreeg drie Grammy's. Van het vervolgalbum Once Again werden Save Room en P.D.A. (We Just Don't Care) grote hits.

Legends muziek wordt alom geprezen om de mooie, gevoelige zang en het romantische pianospel. „Sensueel, attent, soulful en vol stijl. Dat is mijn muziek. Of dat ook mijn karaktereigenschappen zijn? Ik denk het wel, haha. Daarbij ben ik als muzikant erg gedreven, ik weet wat ik wil. Ik luister naar heel veel artiesten en ik heb eigenlijk alleen een hekel aan slechte muziek. Die vind je trouwens in alle genres. Ik hou van feelgood-muziek.”

Het succes doet hem goed. „Het is erg fijn om al die prijzen te krijgen en zoveel platen te verkopen. Maar het allermooiste is dat ik dat doe met waar ik het meest van hou, de muziek. Dat geeft me vertrouwen en inspireert me.” Een nieuwe cd hoopt hij volgend voorjaar te brengen, al heeft hij er nog geen noot voor geschreven. Zorgen over de door hemzelf gestelde deadline maakt hij zich niet: Legend schrijft snel. Eerst is er de muziek, dan de tekst en uiteindelijk de videoclip. Het schrijven van P.D.A. bijvoorbeeld, nam niet meer dan vijf uur in beslag.

Legend, een innemend en wat verlegen man die zich op concerten voorbereidt met water en thee, wil blijven schrijven en optreden. „Een leuk leven leiden en muziek maken met de mensen van wie ik hou. Tot nu toe loopt dat wel aardig, ja.”
  maandag 2 juli 2007 @ 00:27:12 #114
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51045682
Cici!! Wat mooi dat je geweest bent..

Legend is groot in Nederland.. en zo hoort het ook! Wat een koning!
pi_51047661
quote:
Op maandag 2 juli 2007 00:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cici!! Wat mooi dat je geweest bent..

Legend is groot in Nederland.. en zo hoort het ook! Wat een koning!
Jup, maar het verbaasde mij wel dat hij hier groter is, dan in Amerika.
pi_51055118
Jammer dat ik dit toch moet lezen... Had dus kaartjes. Maar gaat precies dit weekend mijn relatie naar de knoppen en we zouden samen gaan. Had er dus even geen trek in....
  maandag 2 juli 2007 @ 17:30:47 #117
149703 Frosting
So Jazzy!
pi_51064191
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:56 schreef linebear het volgende:
Jammer dat ik dit toch moet lezen... Had dus kaartjes. Maar gaat precies dit weekend mijn relatie naar de knoppen en we zouden samen gaan. Had er dus even geen trek in....
Eh bah..
John komt vast nog een keer
pi_51064526
hopelijk wel... vind hem echt goed
vriend net gesproken, gaan eens flink praten. Zal hem een flink pak slaag geven. Verdiend ie wel
pi_51064715
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:41 schreef linebear het volgende:
hopelijk wel... vind hem echt goed
vriend net gesproken, gaan eens flink praten. Zal hem een flink pak slaag geven. Verdiend ie wel
Zeker in de naam van John Legend

Jammer dat je het gemist hebt joh, hoop dat alles goed komt
pi_51065587
Oh, wat ik ook echt gaaf vond, kennen jullie de live versie van Used to love you?
Op de Box werd die vaak afgespeeld, ging over naar een reggae versie?

Hij deed Used to love you, en het ging over in bubbling
  maandag 2 juli 2007 @ 19:36:09 #122
123170 alors
zlata1234
pi_51068517
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 01:50:11 #123
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51082142
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:36 schreef alors het volgende:

[..]

hihi boner

Deed ie Coming Home niet? Dat vind ik zo'n mooi liedje
Ok, dat filmpje is wel heel eerlijk zal ik maar zeggen.. whaha.. wat een gast!!

'Coming Home' zou inderdaad een mooie afsluiter zijn.. pareltje..
pi_51133757
Hahahahaha, het staat nu in de Telegraaf:

wo 4 jul 2007, 15:14
John Legend opgewonden van fan
door onze redactie
AMSTERDAM - Dat John Legend een opgewonden standje is, bewees hij afgelopen zaterdag tijdens een concert in het Amsterdamse Westerpark. Tijdens een intieme dans met een fan op het podium, kreeg de 28-jarige soulzanger een erectie!

John Legend krijgt erectie van Nederlandse fan
Dat is te zien in een filmpje op de videosite YouTube. Op zijn nummer Slow dance streelt John de sexy jongedame over haar billen en trekt haar onderlichaam tegen zich aan. Het meisje danst verleidelijk mee en Legend raakt zichtbaar opgewonden. Wanneer de zanger klaar is met zijn dirty dancing, verraadt zijn witte linnen broek dat de Nederlandse fan heel wat bij hem losmaakte...

woensdag 4 juli 2007 @ 21:00:47 #125
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51145321
Het zal eens niet de Telegraaf zijn.

Filmpje gezien; erectie lijkt me niet onnatuurlijk.
pi_51235766
Nu op bbc tijdens live earth
  zondag 8 juli 2007 @ 01:11:46 #127
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_51249739
Alleen 'Ordinary People'?
je moeder is m'n broer
pi_51250162
En hij deed samen met Corinne Bailey Rae Mercy Mercy Me van Marvin Gaye.
  zondag 8 juli 2007 @ 01:30:44 #129
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_51250207
Wow.. klinkt goed!

Staat al op YT?
je moeder is m'n broer
pi_51253819
quote:
Op zondag 8 juli 2007 01:30 schreef DeSiever het volgende:
Wow.. klinkt goed!

Staat al op YT?
Asjeblieft:

http://www.youtube.com/watch?v=icLVwdqa3Mg

En Ordinary People:

http://www.youtube.com/watch?v=BhKhAhmJLgU

En als we het toch over duets hebben...
Mariah Carey en John Legend samen, With you I'm born again.

http://www.youtube.com/watch?v=X3AegeHBv2U
  zondag 8 juli 2007 @ 14:57:42 #131
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51260108
Lekker, Cici!

Hij lijkt onaangedaan door de commotie in Nederland rond zijn viriliteit.
pi_51266808
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Lekker, Cici!

Hij lijkt onaangedaan door de commotie in Nederland rond zijn viriliteit.
Ach, hij zal zelf ook wel beseffen dat hij ook maar een mens is :p
  zondag 8 juli 2007 @ 23:30:25 #133
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51275689
Zelfs Michael Jackson zingt in 'Will You Be There': "I'm only human".

pi_51278373
MJ is geen mens.

Nooit Men in Black gekeken???
  maandag 9 juli 2007 @ 01:00:50 #135
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51278492
Bedoel je nu Agent M? Glansrol!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:19:56 #136
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_51338977
je moeder is m'n broer
  vrijdag 13 juli 2007 @ 19:26:23 #137
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51473404
Oooh, helemaal vergeten, maar wie ook bij het concert van John was, was Erik van der Hoff.
(Erik zoekt een huis op Curacao).
Hij stond ongeveer 5 a 6 meter van mij af
  zaterdag 14 juli 2007 @ 22:20:50 #139
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51473473
Roberto Jacketti and the Scooters lol.

http://weblogs.nrc.nl/web(...)rik_van_der_Hoff.jpg
  zaterdag 14 juli 2007 @ 22:30:58 #141
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51473759
Oh joh.. hij is nu toch presentator??

Op 15 (of 16?) september 2005 heb ik Patrick Lodiers en Vivienne van den Assem gezien.

Bij de Dijk een keer Marianne Thieme (toen nog veel minder bekend, even mee gesproken, leuk mens!) en bij Lenny Kravitz in de ArenA juni 2004 Gianni Romme en Don Diego Poeder.

Whaha..
pi_51479787
Don Diego Poeder heb ik een keer in Scheveningen gezien
  zondag 15 juli 2007 @ 02:13:31 #143
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51480035
Aardige gast, goede bokser.
  zondag 15 juli 2007 @ 15:53:27 #144
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  woensdag 1 augustus 2007 @ 00:58:33 #145
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52007362
je moeder is m'n broer
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:43:10 #146
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52097552
je moeder is m'n broer
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:41:05 #147
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52180626
edit: verkeerde topic

[ Bericht 83% gewijzigd door DeSiever op 08-08-2007 08:56:51 ]
je moeder is m'n broer
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:56:43 #148
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_54334550
Clip van z'n nieuwe single:

John Legend - Another Again

pi_55035431
Nou, vind het wel jammer, dat nu die getraind is dat die het ook ff moet showen.
Zie je op een gegeven moment bij alle artiesten.

John, wees een individu!
Geef de mensen wat om over te fantaseren
pi_56017664
Hee!!
Er komt een nieuwe dvd!
http://www.johnlegend.com/
Je kan hem in Amerika alleen bij Target bestellen, en ze verzenden niet buiten Amerikan..
Maar de dvd komt ook in Nederland uit!
Volgens de Free Record Shop site op 22 februari
I might be wrong, but I doubt it!!
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_56118700
er is ook een nieuwe livecd al te verkijgen..live from Philadelphia
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 18 januari 2008 @ 01:01:57 #152
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_56119298
Vet.. wat voor nummers staan er op?
pi_56119437
ben hem nu net aan het downloaden..als hij meerwaarde heeft tov de eerdere live cd's ga ik hem wel kopen denk ik

Playlist:
01. John Legend - Do You Wanna Ride
02. John Legend - Heaven
03. John Legend - Stereo
04. John Legend - Lets Get Lifted
05. John Legend - Alright
06. John Legend - Number One
07. John Legend - Save Room
08. John Legend - Where Is The Love Ft.Corinne Bailey Rae
09. John Legend - I Can Change
10. John Legend - I Want You-(Shes So Heavy)
11. John Legend - Slow Dance
12. John Legend - Dance To The Music
13. John Legend - Again
14. John Legend - PDA-
(We Just Dont Care)-Feel Like Makin Love Medley
15. John Legend - Used To Love U
16. John Legend - Ordinary People
17. John Legend - Comming Home
18. John Legend - Show Me-(Encore)
19. John Legend - So High-(Encore)

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 18 januari 2008 @ 01:27:35 #154
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_56119706
Koning.

Laat me weten als download succesvol is. Ik ben je vriend.
pi_56135607
Ik heb die ook gedowload, maar het is één mp3 lang. Niet opgedeeld in aparte liedjes, beetje kut.
pi_56138638
ja daar kwam ik ook achter ja..zonde..wel een leuk optreden trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 18 januari 2008 @ 21:34:55 #157
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_56141001
Klinkt erg fris, hoor! Bedankt!
pi_56150558
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:32 schreef Tim86 het volgende:
er is ook een nieuwe livecd al te verkijgen..live from Philadelphia
Ik wordt genegeerd....
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_56150763
Ik heb deze besteld bij ebay, als ik hem hep kan ik wel wat mp3tjes sturen
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_56151057
ik zie het ja..excusi
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56151152
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:41 schreef Tim86 het volgende:
ik zie het ja..excusi
Grapje hoor

Maar hij is leuk?
Bij die wie ik heb besteld zat ook een dvd, maar daar staan alleen stukjes op, niet het hele concert zeg maar. Jammer...
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_56151286
ja hij is leuk..als je je inbox open zet kan ik hem wel sturen evt..wilde ik net al doen maar dat ging dus niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56152931
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:54 schreef Tim86 het volgende:
ja hij is leuk..als je je inbox open zet kan ik hem wel sturen evt..wilde ik net al doen maar dat ging dus niet
Hoe? mag anders wel mailen naar:

newyorkcity1983@gmail.com
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_56153301
Done..

Maar wel braaf kopen dan ook he
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:50:21 #165
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_56153720
volgens mij niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56153759
hmm zoals newyorkcity al aangaf is hij dus exclusief bij target en zou hij vanaf 15 januari al geleverd moeten worden
http://www.starpulse.com/(...)ive_from_philadel_15
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56153916
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:58 schreef Tim86 het volgende:
hmm zoals newyorkcity al aangaf is hij dus exclusief bij target en zou hij vanaf 15 januari al geleverd moeten worden
http://www.starpulse.com/(...)ive_from_philadel_15
Ik heb um al gekocht op ebay.:)
Bij target kan je niet bestellen, Ze leveren niet buiten de Amerika..
Hij komt 22 februari in Nederland uit, volgens de Free Record Shop site.
Dvd'tjes
Cd'tjes
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:11:48 #169
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_56154024
Ok, dan wachten we daar rustig op.

Bedankt voor de info.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 16:31:22 #170
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_56227839
Nog een maand wachten dan!
je moeder is m'n broer
pi_56277097
Ik heb hem vandaag binnen gekregen!! Ben benieuwd!
Dvd'tjes
Cd'tjes
  maandag 18 februari 2008 @ 16:08:11 #172
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_56816526
Komt John dit jaar nog naar Nederland?
je moeder is m'n broer
  zaterdag 3 mei 2008 @ 23:37:07 #173
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_58462896
quote:
Op maandag 18 februari 2008 16:08 schreef DeSiever het volgende:
Komt John dit jaar nog naar Nederland?
je moeder is m'n broer
pi_58476807
John blijft lekker thuis.
  zondag 4 mei 2008 @ 19:34:59 #175
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_58476915
Beetje jammer.

Offtopic: waar zou je kunnen zien of er deze zomer in Rio de Janeiro nog vette concerten zijn??
je moeder is m'n broer
pi_58488891
Geen idee, gewoon heengaan en daar vragen?
pi_58490474
Probeer Google.
  maandag 5 mei 2008 @ 14:01:04 #178
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_58490673
Ok bedankt. Ik ga proberen.
je moeder is m'n broer
pi_58501048
En? Nog wat gevonden?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:25:33 #180
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_58522111
Nog niet, maar ik blijf proberen.
je moeder is m'n broer
pi_62528323
Zo, Johhny boy heeft een nieuw album uit.
Evolver.

Ik heb hem beluisterd en moet zeggen dat hij helaas zijn 1e album niet meer overtrefd.
Er staan lekkere nummers op, maar zijn 1e was toch het beste.

Ben wel helemaal weg van It's over ft Kanye West.
Wat een heerlijk nummer!
pi_62528509
Zijn nieuwe album is veel minder vind ik. Beetje standaard R&B album geworden met ook veel features van rappers. Die zijn er al meer dan genoeg imo, John kan zo veel beter.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_62528680
Ja klopt.
Maar dat nr met Kanye vind ik dus erg lekker.

John heeft trouwens ook een zingend broertje, Vaughn Anthony.
pi_62528733
Ik moet ook nog een beetje in het album komen, er staan weinig nummers op die gelijk in mijn hoofd bleven. Good morning vind ik wel een typisch John-lied, het ideale wakker-word-liedje . En If you're out there is geweldig, de nieuwe Ordinary people.
pi_62529070
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik moet ook nog een beetje in het album komen, er staan weinig nummers op die gelijk in mijn hoofd bleven. Good morning vind ik wel een typisch John-lied, het ideale wakker-word-liedje . En If you're out there is geweldig, de nieuwe Ordinary people.
Good Morning is mijn wekkergeluid
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_62533388
Nummer met Brandy klinkt lekker
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:52:09 #187
123170 alors
zlata1234
pi_62717446
Zijn optreden bij Paul was weer zooo mooi This Time
know'm sayin?
word? word.
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:06:04 #188
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_62719665
..en 8 november begint voorverkoop voor concert op 4 maart 2009... is allemaal bekend?
je moeder is m'n broer
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:47:41 #189
123170 alors
zlata1234
pi_62720896
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:06 schreef DeSiever het volgende:
..en 8 november begint voorverkoop voor concert op 4 maart 2009... is allemaal bekend?
ik googelde het net ja, zal even kijken of ik kan. Wil wel heel graag, tis er de afgelopen jaren steeds al niet van gekomen
know'm sayin?
word? word.
pi_62723121
Ik wil ook wel . Is de plek al bekend? Ahoy?
pi_62723302
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:52 schreef alors het volgende:
Zijn optreden bij Paul was weer zooo mooi This Time

maandag 27 oktober 2008 @ 17:17:50 #192
123170 alors
zlata1234
pi_62723826
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil ook wel . Is de plek al bekend? Ahoy?
HMH volgens mij.

Ahoy moet echt plat ofzo, al mijn favoriete artiesten gaan daarheen, maar dat is veel te furrr
know'm sayin?
word? word.
pi_62724445
Oh jeej ! HMH vind ik wel chill . En dan zullen de prijzen ook wel iets lager uitvallen dan als het in Ahoy was geweest, denk (hoop) ik.
pi_62802196
Damn, ik wil weer gaan!!!
En ik neem mijn zusjes mee

[ Bericht 71% gewijzigd door Cici op 30-10-2008 12:09:48 ]
pi_62817269
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:55 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Good Morning is mijn wekkergeluid
Goed id Vind het album heerlijk moet ik zeggen, met als toppers Everybody Knows en This Time
Zo niet.. dan toch!
pi_62818465
Nieuwe album is idd lekker. Maar de liedjes die hij 'alleen' zingt vind ik het mooist die duetten vind ik niet zoveel aan. This Time & Cross the line zijn mijn favorieten!
Gegroet.
pi_62819176
Ik vind I Love, You Love, echt zooo

En This Time natuurlijk.
know'm sayin?
word? word.
pi_62819291
Vind het album niet zo...behalve het nummer met Kanye en 1 met Brandy...
pi_62825153
Die met Kanye vindt ik juist weer niet zo geweldig.. hij is wel leuk maar niet geweldig Vind idd ook zijn solo songs het mooiste :y
Zo niet.. dan toch!
pi_62826014
Ik vind dit echt zijn minste cd.
Zijn 1e kan hij echt niet meer overtreffen, maar een kans om Johnny boy weer te zien, laat ik niet voorbijgaan, daar is hij te lekker voor
pi_62873885
Ik vind de nieuwste Cd echt bagger. Zonde.. hoef hem ook niet meer live te zien die automatische piloot.
pi_63067936
Zoooo, de 3 tickets zijn binnen!!!
pi_67510512
Everybody knows
  maandag 8 juni 2009 @ 02:32:06 #204
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69815660
Hij doet zijn naam nog geen eer aan, maar steengoeie artiest.

Ik ben onlangs naar een concert geweest, live ook erg goed. Ik vind lang niet al zijn nummers mooi maar ik heb op dat concert echt wel staan janken bij I love, you love. Andere nummers die ik erg goed vind: Everybody knows, This time, Refuge, Each day gets better, Heaven en If you're out there. Ik vind Evolver en Once again zijn beste albums.
This is Captain Kathryn Janeway, Federation starship Voyager to Starfleet Command. We are stranded in the Delta quadrant. Do you read?
pi_70924953
Deze zomer weer in de open lucht @Westergas?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_76466717
quote:
Op maandag 8 juni 2009 02:32 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
Ik vind Evolver en Once again zijn beste albums.
Ik blijf het debuut het mooist vinden. Vaakst geluisterd, meeste indruk gemaakt.
Jimmy Carter:
pi_76466968
De tering zeg..jij bent echt alles aan het kicken de laatste dagen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 6 januari 2010 @ 00:54:37 #208
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76466994
tvp.
Resistance is futile.
pi_76467019
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 00:53 schreef Tim86 het volgende:
De tering zeg..jij bent echt alles aan het kicken de laatste dagen
Nog verzoekjes?
Jimmy Carter:
pi_76467104
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 00:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Nog verzoekjes?
Hmm even denken..zoek maar wat KLB pareltjes uit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_76467191
Haha. Sorry, daar ben ik niet zo in thuis.
Jimmy Carter:
pi_76467366
Teleurstellend
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_76467831
Ben niet zo klagerig
Jimmy Carter:
pi_76467892
Ik ook niet. Geniet alleen van het leed van andere mensen..sadistic fuck als ik ben.

Ontopic: John Legend=baas
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_76467966
Ja, hij mag zomer 2010 weer komen, hoor.
Jimmy Carter:
pi_76652204

Jimmy Carter:
  zondag 24 januari 2010 @ 18:19:54 #217
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_77217421

.

[ Bericht 28% gewijzigd door Houniet op 24-01-2010 18:29:49 ]
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_77834122
Lekker hoor!!
Jimmy Carter:
pi_79118450
Um... waarom zo stil rond deze man?
Jimmy Carter:
  zondag 14 maart 2010 @ 12:35:13 #220
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_79122341
Geen flauw idee.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_79212219
Juli-concertje Westergas zou niet verkeerd zijn.
Jimmy Carter:
pi_79212863
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Juli-concertje Westergas zou niet verkeerd zijn.
Oeh dan g ik daar wel heen
pi_79212901
John Legend .
pi_83369609
Johnny's nieuwe album komt uit in september.
Met The Roots!

Hier alvast een voorproefje:
http://www.johnlegend.com/us/splash
  zondag 27 juni 2010 @ 20:28:53 #225
123170 alors
zlata1234
pi_83371113
Ik ga het na het voetbal checken, hoop echt dattie weer wat meer richting Get Lifted gaat, de andere 2 albums vond ik maar zozo.

[ Bericht 0% gewijzigd door alors op 27-06-2010 20:49:23 ]
know'm sayin?
word? word.
pi_83372355
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:48 schreef Cici het volgende:
Johnny's nieuwe album komt uit in september.
Met The Roots!

Hier alvast een voorproefje:
http://www.johnlegend.com/us/splash
Klinkt heerlijk
pi_83372707
Ik kan niet stoppen met luisteren! Is het al september? Godverdorie wat goed.
pi_83386562
  maandag 28 juni 2010 @ 11:02:56 #229
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_83391475
erg lekker...
= there is a light that never goes out =
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:12:35 #230
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_83442012
Klinkt echt heel goed
pi_83526090
Als daar ook een gezamenlijke tour op volgt...
Jimmy Carter:
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:28:42 #232
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_83714700
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als daar ook een gezamenlijke tour op volgt...

Dat zou wel een mooie combi zijn
pi_83732226
Hemels zou het zijn.
Jimmy Carter:
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:06:31 #234
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_83734595
Tering hee. Heerlijk. Dat klinkt veel beter dan Evolver.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:10:25 #235
123170 alors
zlata1234
pi_83734732
Dit is idd meer mijn John zo, ik vond de laatste 2 albums veel te poppy/luchtig.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:33:59 #236
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_83735613
Ik vond Once Again wel heel goed, maar Evolver klinkt in mijn ogen veel te kil. De soul die ik mis op Evolver lijkt terug te zijn.
pi_83772221
Gewoon Westerpark.. zal wel 2011 worden dan.
Jimmy Carter:
pi_83811419
Zeker lekker nummertje
pi_83827260
Cici, kom eens met meer voorproefjes?
Jimmy Carter:
pi_83835460
Das de enige die ik tot nu toe had gevonden.
Credits gaan eigenlijk naar mijn zusje
pi_83836220
Cici Jr.:P
Jimmy Carter:
pi_83839715
Oh, laat haar dat aub niet lezen...
Haha.
pi_83862276
Hehe hoezo niet?
Jimmy Carter:
pi_83869186
Ze is haar eigen persoon.
Zou ze dan zeggen

Mijn zusjes en ik verschillen als dag en nacht. Bijna dan...
Ja, toch wel.
pi_83874430
Gaat ze ook mee naar Stevie?
Jimmy Carter:
pi_83874875
Jup.
Ga met mijn vader, 2 ooms, een vriendin en zusje.
Andere zusje is op vakantie met haar vriend.
Anders was zij ook mee.
pi_83878997
Gezellig hoor!
Jimmy Carter:
pi_83879017
Jimmy Carter:
pi_83901933
Idd gezellig, maar ben nu kapot en dan morgen ook nog eens de hele dag lopen...
Vandaag dagje Den Haag en Scheveningen geweest.
Lekker met de pootjes in de zee.
Maar de terugreis was een dikke vette ramp...
3 volwassenen en 2 kleine kinderen in veel treinen, anderhalf uur vertraging...
Nog even daarna rondgelopen op Tropical Night en nu ga ik slapen.
pi_83902032
Hengeloooooooooooooooooo
Jimmy Carter:
pi_83907133
  zondag 11 juli 2010 @ 11:49:46 #252
123170 alors
zlata1234
pi_83910521
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 12:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[ afbeelding ]
know'm sayin?
word? word.
pi_83923805
Ik kwam 2 jaar geleden een klein ventje tegen.. net een mini-John Legend. Echt supergrappig baasje. Ghehe.
Jimmy Carter:
pi_83974500
wil je erover praten...?
pi_83976342
Och man, heb je die debiel ook weer... ( de video, niet jij...)
pi_83987442
Weg ermee, hoort hier niet.
Jimmy Carter:
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:19:31 #257
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_84102406
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:13 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:

Ik moest hier echt heel hard om lachen .
pi_84103989
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:25 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ik moest hier echt heel hard om lachen .
Boe!
Jimmy Carter:
pi_85151028
Ok, hier John Legend ft The Roots, Common en nog iemand.
Een cover van Harold Melvin and the Blue Notes (Teddy Pendergrass)

Wake Up Everybody:

Super gedaan en wat een stem heeft Johnny toch ook ^O^
pi_85153459
Dat Wake Up als single vind ik toch weer minder, te zoet vind ik het...
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:11:46 #262
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_85645897
De clip van Wake Up:

[ Bericht 23% gewijzigd door Heufd op 25-08-2010 11:54:36 ]
pi_85645943
john legend fan topic O+

wissik heel nie O+
haha ga eerst eens eventjes doorlezen
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:12:34 #264
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_86279685
Inmiddels zijn er meer tracks te luisteren op het internet.

Little Ghetto Boy:
I Can't Write Left-Handed:
Our Generation:
Shine
  maandag 13 september 2010 @ 19:20:54 #265
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_86391863
Het hele album is tot de releasedatum, 21 september, te beluisteren op deze site.
pi_86590583
ook te beluisteren op de luisterpaal van 3voor12

http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43954692

Enjoy ^O^
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:47:53 #267
317370 Spies
They're gonna find us
pi_86681420
John Legend is back. ^O^

Het album klinkt zo op het eerste gezicht erg lekker. :)
pi_86681551
Ik hoorde vannacht op radio1 een cover van Nina Simone van hem, klonk wel goed, maar gaan het allemaal covers worden ofzo :')
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:34:05 #269
317370 Spies
They're gonna find us
pi_86682873
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:51 schreef alors het volgende:
Ik hoorde vannacht op radio1 een cover van Nina Simone van hem, klonk wel goed, maar gaan het allemaal covers worden ofzo :')
Op het nummer 'Shine' na zijn het allemaal covers ja.
pi_87200773
John Legend en The Roots naar HMH
Uitgegeven: 5 oktober 2010 10:23
Laatst gewijzigd: 5 oktober 2010 10:33

AMSTERDAM - John Legend geeft samen met The Roots op 29 november een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam.

Legend en de hiphopband The Roots hebben samen een nieuw album gemaakt, getiteld Wake Up!. Deze samenwerking is tot stand gekomen tijdens de Amerikaanse verkiezingen in 2008.

Met het album hopen de heren politieke maatschappelijke bewustwording te generen bij de jeugd.

Het is een album vol covers van bekende en minder bekende soul- en funkprotestliedjes uit de jaren '60 en '70. Wake Up! bevat een mix van soul, hiphop, funk, gospel en reggae.

Op het album staan nummers van onder andere Marvin Gaye, Donny Hathaway, Bill Withers en Mike James Kirkland.

Grammy Awards

John Legend heeft drie succesvolle albums op zijn naam staan en won meerdere grote muziekprijzen waaronder zes Grammy Awards. Vorig jaar gaf hij twee uitverkochte concerten in de Heineken Music Hall.

De Amerikaanse band The Roots bracht eerder dit jaar hun negende studioalbum How I Got Over uit waarop John Legend ook al te horen was met de single The Fire. The Roots gaven afgelopen zomer een optreden op het North Sea Jazz Festival.

De kaartverkoop voor dit concert start aanstaande vrijdag om 10.00 uur.

Bron: Nu.nl
pi_87201024
Via LiveNation as Vrijdag ( 08-10-2010 ) om 10.00uur in voorverkoop
maandag 29-11-2010
Entree: 18:30 Aanvang: 20:00
Kaarten ¤42 (exclusief servicekosten)
Heineken Music Hall
Arena Boulevard 590
1101 DS, Amsterdam Zuidoost, Nederland,
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:43:17 #272
123170 alors
zlata1234
pi_87202016
Ben ik nou zo'n kneus met google of zijn er gewoon geen setlists te vinden van Jonh en The Roots? Ik wil graag een beetje weten wat ik kan verwachten..
know'm sayin?
word? word.
pi_87202206
Staat toch in dat artikel, het zijn allemaal covers, dus ik gok dat ze gewoon het gehele album gaan spelen

er zijn namelijk maar 2 concerten in Europa dat ze het zo gaan doen
pi_87220673
Heel, heel heeeeel misschien ga ik.
Ben niet echt kapot van de nieuwe cd, misschien maar eens beter beluisteren zodra het kan.

Heb John Legend al 2 keer gezien.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:01:33 #275
123170 alors
zlata1234
pi_87221114
Ik ga het album nu even luisteren... Ben nog nooit naar John geweest . Ik wilde naar zijn allereerste optreden in Paradiso, was toen nog maar 15 euro ofzo :') Maarja ik kon niemand meekrijgen en OV hier suckt ook te erg.
know'm sayin?
word? word.
pi_87224571
u is het toch ook gewoon 20euro? dan is het maar 5euro meer geworden dan zijn 1e concert
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:28:32 #277
123170 alors
zlata1234
pi_87225327
42 euro, exc.
know'm sayin?
word? word.
pi_87235600
Nee 21euro!

jaaaaa 42 excl voor The Roots & John Legend, dus gewoon per artiest 21euro en dan nog in de HMH ook

dus nee, niet veel duurder dan zijn debuut, evenals The Roots.

Ik vind voor deze klasse artiesten 42euro niet veel geld
pi_87238703
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 08:18 schreef Estolan het volgende:
Nee 21euro!

jaaaaa 42 excl voor The Roots & John Legend, dus gewoon per artiest 21euro en dan nog in de HMH ook

dus nee, niet veel duurder dan zijn debuut, evenals The Roots.

Ik vind voor deze klasse artiesten 42euro niet veel geld
Maar The Roots zijn met 6 mensen, dus eigenlijk kost John Legend zelf maar E6,-

DEFLATIE!!!!!!!!1
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:53:59 #280
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_87238748
Aardige cover van Arcade Fire, fris.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_87239017
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:52 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Maar The Roots zijn met 6 mensen, dus eigenlijk kost John Legend zelf maar E6,-

DEFLATIE!!!!!!!!1
:)

of JL krijgt 21 en The Roots maar 3.50pp :)

Ookal werkt het niet echt zo
pi_87239246
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:03 schreef Estolan het volgende:

[..]

:)

of JL krijgt 21 en The Roots maar 3.50pp :)

Ookal werkt het niet echt zo
Joh :P
pi_87314665
7kaarten geregeld!
pi_87329355
Ook kaarten bestelt, heb er zin in
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:30:57 #285
123170 alors
zlata1234
pi_87332734
Vanavond om 22.00 is John bij Paul de Leeuw in de show!
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:08:48 #286
123170 alors
zlata1234
pi_87339977
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:30 schreef alors het volgende:
Vanavond om 22.00 is John bij Paul de Leeuw in de show!
nu dus.
know'm sayin?
word? word.
pi_89119827
Nog een klein weekje tot het concert, ik ga ook *O*
know'm sayin?
word? word.
pi_89119853
Ik wilde ook gaan ;( .
pi_89121690
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:08 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde ook gaan ;( .
Waarom geen kaartjes gekocht dan? Het was echt pas na een paar weken uitverkocht.
pi_89163539
Jahoor, gaat het sneeuwen maandag :r ik zie het al voor me dat we niet kunnen daardoor :r
know'm sayin?
word? word.
pi_89164854
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 00:34 schreef alors het volgende:
Jahoor, gaat het sneeuwen maandag :r ik zie het al voor me dat we niet kunnen daardoor :r
Waar kom je vandaan dan? Gewoon op tijd vertrekken
pi_89167983
Lekker met de auto :)

na de file rijden vanaf Den Haag naar HMH, no problem!
pi_89295802
We gaan denk ik rond 17.00 vertrekken, hoop maar dat het een beetje fatsoenlijk weer is en de wegen sneeuw en ijzelvrij blijven :{
De laatste trein gaat al om half 12 en ik heb ook geen idee of dat te halen is. Bovendien doet de trein er veel langer over dan de auto (normaalgesproken dan).

Ik las over zijn show van gisteren wel positieve dingen :)
know'm sayin?
word? word.
pi_89295930
Ach gewoon setje winterbanden eronder en knallen maar

Ik ga no way rond spits rijden, dan rijden ze allemaal als een matafakah :)

gewoon rond 19.20uur vertrekken, dan ben ik in P5 om 20.00uur uiterlijk, en dan 20.10uur binnen, Ruim op tijd :)
pi_89296454
Ja ik rij niet, het is niet mijn auto en ik heb geen idee of er winterbanden onder zitten.

Kun je alleen in P5 parkeren? Of zijn er ook nog rustigere plekken? Ik ben er namelijk wel eens geweest met U2 en toen stonden we na het concert bijna 2 uur stil in de parkeergarage :') Andere mensen die we kenden die in een andere stonden waren er zomaar uit...
know'm sayin?
word? word.
pi_89296668
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:09 schreef alors het volgende:
Ja ik rij niet, het is niet mijn auto en ik heb geen idee of er winterbanden onder zitten.

Kun je alleen in P5 parkeren? Of zijn er ook nog rustigere plekken? Ik ben er namelijk wel eens geweest met U2 en toen stonden we na het concert bijna 2 uur stil in de parkeergarage :') Andere mensen die we kenden die in een andere stonden waren er zomaar uit...
5000 man of 40000 maakt nogal een verschil ;)

Het hele gebied is ingericht op veel personen/verkeer dus daar hoef je je bij een concert met de HMH geen zorgen over te maken. Binnen 10 minuten sta ik meestal weer buiten met de auto.
pi_89296809
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:14 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

5000 man of 40000 maakt nogal een verschil ;)

Het hele gebied is ingericht op veel personen/verkeer dus daar hoef je je bij een concert met de HMH geen zorgen over te maken. Binnen 10 minuten sta ik meestal weer buiten met de auto.
Dat is waar ja, maar ik dacht misschien zijn er 'snelle' plekken of plekken die je juist moet mijden die bekend zijn, ik kom er bijna nooit.
know'm sayin?
word? word.
pi_89297225
Ik sta altijd in P5, nog nooit parkeer problemen of uitrij problemen gehad. Niet duur, en op een klein afstandje van HMH ( je zit immers onder Arena Plein )
pi_89306691
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:18 schreef alors het volgende:

[..]

Dat is waar ja, maar ik dacht misschien zijn er 'snelle' plekken of plekken die je juist moet mijden die bekend zijn, ik kom er bijna nooit.
P5 of P6 lukt meestal wel, Wil je echt rustig staan dan moet je P10 pakken, is 5 minuten lopen ofzo
pi_89306713
Wie is support eigenlijk?
  maandag 29 november 2010 @ 18:48:49 #301
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')