zie edit boven je postquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wat ik me nou steeds afvraag trouwens, waar staat dat Inodder nou toch voor?
Soquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja halloooo! ik ben twwe dagen niet of nauwelijks op FOK! geweest, als ik al die SC shit moet teruglezen is mijn vakantie alweer voorbij!
Laat me raden.. Gaat over TL?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
duhhhhh
WAT niet![]()
mischien dat dit wat verduidelijkt
Vind je het gek als je schnitzel, biefstuk en speklapjes eetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:39 schreef versabommie het volgende:
Pffffffffffffffff...me pens doet pijn..teveel gevroten![]()
ik help je welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja halloooo! ik ben twwe dagen niet of nauwelijks op FOK! geweest, als ik al die SC shit moet teruglezen is mijn vakantie alweer voorbij!
kriebels kon TL wel gebruiken als Pakwerker zij die, die mening deel ik niet echt met mquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:43 schreef versabommie het volgende:
http://www.radio10gold.nl/page/playlist/
lalalalala
Barry White![]()
Zou het zo weer doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind je het gek als je schnitzel, biefstuk en speklapjes eet
Pffff... Dankje.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik help je wel![]()
oortjes had een date met de vietnamees om pasteitjes te scoren...![]()
zo. vakantie gered...![]()
[subtiel mode] is oorties ook al zo'n tuinlaaf? [/subtiel mode]quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Pffff... Dankje.![]()
Oortjes? Ik begrijp dat je een date had met een Vietnamees?
Qua lengte heb je bij voorbaat een match dan.....![]()
Zullen we dan ook nog even jouw eetpatroon bespreken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind je het gek als je schnitzel, biefstuk en speklapjes eet
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Vertel!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zullen we dan ook nog even jouw eetpatroon bespreken?![]()
I second that !!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Vertel!
Al moeten we Banu82 niet al te veel stangen, ik vind hem ergens wel een sterk rel-lid van de SC. ik denk dat we hem nog goed kunnen gebruiken in de jihad tegen het COS!quote:
optie3: het was allang duidelijk dat het een geintje wasquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Optie1: Jullie lagen in no-time in elkaars armen, hij heeft je volledig uitgewoond en is vervolgens, onder het mom van Veni Vidi Foetsie, verdwenen om nooit meer terug te komen.
Optie2: Het was een saaie lul....![]()
als kanonnenvoer?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Al moeten we Banu82 niet al te veel stangen, ik vind hem ergens wel een sterk rel-lid van de SC. ik denk dat we hem nog goed kunnen gebruiken in de jihad tegen het COS!
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Pffff... Dankje.![]()
Oortjes? Ik begrijp dat je een date had met een Vietnamees?
Qua lengte heb je bij voorbaat een match dan.....![]()
ik ben net iets groter dan de gemiddelde tuinkabouterquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
[subtiel mode] is oorties ook al zo'n tuinlaaf? [/subtiel mode]
Ik ook van jou....quote:
Neen, daar hebben we basje, klodder en in het bijzonder Kribbet al voor. Kribbet is bedorven waar sinds hij kameraad Eend onheus ging bejegenenquote:
Op jouw verantwoording dan....in mijn ogen heb je helemaal geen ruk aan die afgedankte biatch en is ie nog in staat om een heel bataljon bruikbare strijders tegen het kwaad op een avond uit te wonen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Al moeten we Banu82 niet al te veel stangen, ik vind hem ergens wel een sterk rel-lid van de SC. ik denk dat we hem nog goed kunnen gebruiken in de jihad tegen het COS!
Moet nog eten, tegen 11 uur gaat de pasta aanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zullen we dan ook nog even jouw eetpatroon bespreken?![]()
Maar als je het kan sturen dan is het COS zo leegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op jouw verantwoording dan....in mijn ogen heb je helemaal geen ruk aan die afgedankte biatch en is ie nog in staat om een heel bataljon bruikbare strijders tegen het kwaad op een avond uit te wonen.![]()
Over strijd gesproken...ik lees net dat jullie morgen rond deze tijd weer zevende staan en dus aan het eind van het seizoen meedoen voor europees voetbal...knap teruggevochtenquote:
En dan om 11 uur de pasta en vannacht om 3 uur de pastasaus natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet nog eten, tegen 11 uur gaat de pasta aan![]()
Maar heb vanmorgen natuurlijk wel een overheerlijke pizza gehad, vanmiddag patat en net nog een gebakje![]()
thnx pik, doet me goed!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Over strijd gesproken...ik lees net dat jullie morgen rond deze tijd weer zevende staan en dus aan het eind van het seizoen meedoen voor europees voetbal...knap teruggevochten![]()
![]()
quote:
hey gladysquote:
heej oortje en neequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hey gladyshoe was je dag...nog iets leuks gedaan?
Cassetterecorder?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:11 schreef Jappie het volgende:
Weet iemand zo ff snel uit zijn hoofd een programma waarme ik die online radiozenders kan opnemen ?![]()
ben niet zo spraakzaam vandaagquote:
heej luilithaquote:
kort maar krachtig!quote:
Doe daar dan eens wat aan!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:19 schreef Inodder het volgende:
niet dat t hier zo gezellig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |