quote:
Top....HOI DONALDquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan toch niet in de zwemvliezen van die eend staan![]()
Hoi Donald!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoi Donald Duck
![]()
Dat is hem en heb begrepen dat hij het niet echt leuk vond![]()
HOI KWIKquote:
HOI KWAKquote:
Hey, doe eens normaal!quote:
HOI KWEK!quote:
Het gat is inmiddels ook weer opgevuld zie ik...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey, doe eens normaal!JIJ wilde eend weg hebben en JIJ zult het gat invullen dat hij achterliet!
![]()
En welke dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:54 schreef Jappie het volgende:
We missen dus nog 1 belangrijke schakel....![]()
ach tis gewoon bedorven waar...makkelijk in te calculeren verlies in de Jihad tegen de COSquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het gat is inmiddels ook weer opgevuld zie ik...![]()
Toch is dit nieuwe stuk gevederte een stuk taaier than the original... ....ut lijkt wel of ik op een stuk krokkodillenleer zit te kauwen..![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey, doe eens normaal!JIJ wilde eend weg hebben en JIJ zult het gat invullen dat hij achterliet!
![]()
Sneldrogend cement!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nog 5 dagen
En ik heb al een idee waar je me gat mee wil opvullen
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het gat is inmiddels ook weer opgevuld zie ik...![]()
Toch is dit nieuwe stuk gevederte een stuk taaier than the original... ....ut lijkt wel of ik op een stuk krokkodillenleer zit te kauwen..![]()
COC kom ik niet meer, mag niet meer van LSquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach tis gewoon bedorven waar...makkelijk in te calculeren verlies in de Jihad tegen de COS![]()
Dat is nou niet aardig van jequote:
Boeien, je schikt je maar in je nieuwe rol ;Pquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
COC kom ik niet meer, mag niet meer van LS![]()
![]()
we moeten het alleen een beetje goed plannenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach tis gewoon bedorven waar...makkelijk in te calculeren verlies in de Jihad tegen de COS![]()
Sorry chef maar zover ga ik niet want dan hoef ik niet eens in MED te kijken want dan weet ik al zeker dat ik weg benquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Boeien, je schikt je maar in je nieuwe rol ;P
ik ben er weerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:03 schreef Jappie het volgende:
.....Geef die kuteend terug Teamlead....er is bijna niemand meer over om af te zeiken hier...
![]()
Blijf vinden dat klodder een rare nick en sig heeftquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
...das lievvvv![]()
Maar het is niet meer nodig klodder..![]()
ik ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:17 schreef Inodder het volgende:
ik ben t hele maal eens met tijn
ik ook!quote:
Hoi Inodder.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:17 schreef Inodder het volgende:
ik ben t hele maal eens met tijn
jaahaaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:21 schreef Inodder het volgende:
pokke hondjes
van die kleine kuttenlikkertjes
verschrikkelijk
ps tl als pakwerker mischien geschikt voor de jonge honden en voor oefeningen op buitdrift (ze zullen niet snel vermeidingsgedrag vertonen bij n kabouter) maar voor oefeningen op verdedigingsdrift niveau 3 is tie nooit indrukwekkend genoeg
quote:
Nou heb ik best wel het één en ander gestudeerd in mijn leven, maarre....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:21 schreef Inodder het volgende:
pokke hondjes
van die kleine kuttenlikkertjes
verschrikkelijk
ps tl als pakwerker mischien geschikt voor de jonge honden en voor oefeningen op buitdrift (ze zullen niet snel vermeidingsgedrag vertonen bij n kabouter) maar voor oefeningen op verdedigingsdrift niveau 3 is tie nooit indrukwekkend genoeg
haha me date was om half 3 al afgelopen..hihiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hoe was je date? Erg vroeg afgelopen in ieder geval. Je kon FOK! niet missen he?
jahaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:31 schreef Jappie het volgende:
Oortjes...
...heb je aan de doggiebag gedacht ?![]()
![]()
maarre..... WAT?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nou heb ik best wel het één en ander gestudeerd in mijn leven, maarre....![]()
Optie1: Jullie lagen in no-time in elkaars armen, hij heeft je volledig uitgewoond en is vervolgens, onder het mom van Veni Vidi Foetsie, verdwenen om nooit meer terug te komen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
haha me date was om half 3 al afgelopen..hihi
Maarre.....IKKE NIE BEGRIJPUHHH...quote:
Optie3: Ze had alleen oog voor de Pasteitjesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Optie1: Jullie lagen in no-time in elkaars armen, hij heeft je volledig uitgewoond en is vervolgens, onder het mom van Veni Vidi Foetsie, verdwenen om nooit meer terug te komen.
Optie2: Het was een saaie lul....![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Optie1: Jullie lagen in no-time in elkaars armen, hij heeft je volledig uitgewoond en is vervolgens, onder het mom van Veni Vidi Foetsie, verdwenen om nooit meer terug te komen.
duhhhhhquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Maarre.....IKKE NIE BEGRIJPUHHH...
Wat ik me nou steeds afvraag trouwens, waar staat dat Inodder nou toch voor?quote:
Da's toch niet die uit de diepvries van Demins hoop ik?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jaha [afbeelding] speciaal voor jou nog iets bewaard![]()
*check*quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jaha [afbeelding] speciaal voor jou nog iets bewaard![]()
Ja halloooo! ik ben twwe dagen niet of nauwelijks op FOK! geweest, als ik al die SC shit moet teruglezen is mijn vakantie alweer voorbij!quote:
zie edit boven je postquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wat ik me nou steeds afvraag trouwens, waar staat dat Inodder nou toch voor?
Soquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja halloooo! ik ben twwe dagen niet of nauwelijks op FOK! geweest, als ik al die SC shit moet teruglezen is mijn vakantie alweer voorbij!
Laat me raden.. Gaat over TL?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
duhhhhh
WAT niet![]()
mischien dat dit wat verduidelijkt
Vind je het gek als je schnitzel, biefstuk en speklapjes eetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:39 schreef versabommie het volgende:
Pffffffffffffffff...me pens doet pijn..teveel gevroten![]()
ik help je welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja halloooo! ik ben twwe dagen niet of nauwelijks op FOK! geweest, als ik al die SC shit moet teruglezen is mijn vakantie alweer voorbij!
kriebels kon TL wel gebruiken als Pakwerker zij die, die mening deel ik niet echt met mquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:43 schreef versabommie het volgende:
http://www.radio10gold.nl/page/playlist/
lalalalala
Barry White![]()
Zou het zo weer doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind je het gek als je schnitzel, biefstuk en speklapjes eet
Pffff... Dankje.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik help je wel![]()
oortjes had een date met de vietnamees om pasteitjes te scoren...![]()
zo. vakantie gered...![]()
[subtiel mode] is oorties ook al zo'n tuinlaaf? [/subtiel mode]quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Pffff... Dankje.![]()
Oortjes? Ik begrijp dat je een date had met een Vietnamees?
Qua lengte heb je bij voorbaat een match dan.....![]()
Zullen we dan ook nog even jouw eetpatroon bespreken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind je het gek als je schnitzel, biefstuk en speklapjes eet
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Vertel!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zullen we dan ook nog even jouw eetpatroon bespreken?![]()
I second that !!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Vertel!
Al moeten we Banu82 niet al te veel stangen, ik vind hem ergens wel een sterk rel-lid van de SC. ik denk dat we hem nog goed kunnen gebruiken in de jihad tegen het COS!quote:
optie3: het was allang duidelijk dat het een geintje wasquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
als kanonnenvoer?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Al moeten we Banu82 niet al te veel stangen, ik vind hem ergens wel een sterk rel-lid van de SC. ik denk dat we hem nog goed kunnen gebruiken in de jihad tegen het COS!
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Pffff... Dankje.![]()
Oortjes? Ik begrijp dat je een date had met een Vietnamees?
Qua lengte heb je bij voorbaat een match dan.....![]()
ik ben net iets groter dan de gemiddelde tuinkabouterquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
[subtiel mode] is oorties ook al zo'n tuinlaaf? [/subtiel mode]
Ik ook van jou....quote:
Neen, daar hebben we basje, klodder en in het bijzonder Kribbet al voor. Kribbet is bedorven waar sinds hij kameraad Eend onheus ging bejegenenquote:
Op jouw verantwoording dan....in mijn ogen heb je helemaal geen ruk aan die afgedankte biatch en is ie nog in staat om een heel bataljon bruikbare strijders tegen het kwaad op een avond uit te wonen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Al moeten we Banu82 niet al te veel stangen, ik vind hem ergens wel een sterk rel-lid van de SC. ik denk dat we hem nog goed kunnen gebruiken in de jihad tegen het COS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |