quote:
Top....HOI DONALDquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan toch niet in de zwemvliezen van die eend staan![]()
Hoi Donald!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoi Donald Duck
![]()
Dat is hem en heb begrepen dat hij het niet echt leuk vond![]()
HOI KWIKquote:
HOI KWAKquote:
Hey, doe eens normaal!quote:
HOI KWEK!quote:
Het gat is inmiddels ook weer opgevuld zie ik...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey, doe eens normaal!JIJ wilde eend weg hebben en JIJ zult het gat invullen dat hij achterliet!
![]()
En welke dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:54 schreef Jappie het volgende:
We missen dus nog 1 belangrijke schakel....![]()
ach tis gewoon bedorven waar...makkelijk in te calculeren verlies in de Jihad tegen de COSquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het gat is inmiddels ook weer opgevuld zie ik...![]()
Toch is dit nieuwe stuk gevederte een stuk taaier than the original... ....ut lijkt wel of ik op een stuk krokkodillenleer zit te kauwen..![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey, doe eens normaal!JIJ wilde eend weg hebben en JIJ zult het gat invullen dat hij achterliet!
![]()
Sneldrogend cement!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nog 5 dagen
En ik heb al een idee waar je me gat mee wil opvullen
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het gat is inmiddels ook weer opgevuld zie ik...![]()
Toch is dit nieuwe stuk gevederte een stuk taaier than the original... ....ut lijkt wel of ik op een stuk krokkodillenleer zit te kauwen..![]()
COC kom ik niet meer, mag niet meer van LSquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach tis gewoon bedorven waar...makkelijk in te calculeren verlies in de Jihad tegen de COS![]()
Dat is nou niet aardig van jequote:
Boeien, je schikt je maar in je nieuwe rol ;Pquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
COC kom ik niet meer, mag niet meer van LS![]()
![]()
we moeten het alleen een beetje goed plannenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach tis gewoon bedorven waar...makkelijk in te calculeren verlies in de Jihad tegen de COS![]()
Sorry chef maar zover ga ik niet want dan hoef ik niet eens in MED te kijken want dan weet ik al zeker dat ik weg benquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Boeien, je schikt je maar in je nieuwe rol ;P
ik ben er weerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:03 schreef Jappie het volgende:
.....Geef die kuteend terug Teamlead....er is bijna niemand meer over om af te zeiken hier...
![]()
Blijf vinden dat klodder een rare nick en sig heeftquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
...das lievvvv![]()
Maar het is niet meer nodig klodder..![]()
ik ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:17 schreef Inodder het volgende:
ik ben t hele maal eens met tijn
ik ook!quote:
Hoi Inodder.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:17 schreef Inodder het volgende:
ik ben t hele maal eens met tijn
jaahaaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:21 schreef Inodder het volgende:
pokke hondjes
van die kleine kuttenlikkertjes
verschrikkelijk
ps tl als pakwerker mischien geschikt voor de jonge honden en voor oefeningen op buitdrift (ze zullen niet snel vermeidingsgedrag vertonen bij n kabouter) maar voor oefeningen op verdedigingsdrift niveau 3 is tie nooit indrukwekkend genoeg
quote:
Nou heb ik best wel het één en ander gestudeerd in mijn leven, maarre....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:21 schreef Inodder het volgende:
pokke hondjes
van die kleine kuttenlikkertjes
verschrikkelijk
ps tl als pakwerker mischien geschikt voor de jonge honden en voor oefeningen op buitdrift (ze zullen niet snel vermeidingsgedrag vertonen bij n kabouter) maar voor oefeningen op verdedigingsdrift niveau 3 is tie nooit indrukwekkend genoeg
haha me date was om half 3 al afgelopen..hihiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hoe was je date? Erg vroeg afgelopen in ieder geval. Je kon FOK! niet missen he?
jahaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:31 schreef Jappie het volgende:
Oortjes...
...heb je aan de doggiebag gedacht ?![]()
![]()
maarre..... WAT?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nou heb ik best wel het één en ander gestudeerd in mijn leven, maarre....![]()
Optie1: Jullie lagen in no-time in elkaars armen, hij heeft je volledig uitgewoond en is vervolgens, onder het mom van Veni Vidi Foetsie, verdwenen om nooit meer terug te komen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
haha me date was om half 3 al afgelopen..hihi
Maarre.....IKKE NIE BEGRIJPUHHH...quote:
Optie3: Ze had alleen oog voor de Pasteitjesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Optie1: Jullie lagen in no-time in elkaars armen, hij heeft je volledig uitgewoond en is vervolgens, onder het mom van Veni Vidi Foetsie, verdwenen om nooit meer terug te komen.
Optie2: Het was een saaie lul....![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Optie1: Jullie lagen in no-time in elkaars armen, hij heeft je volledig uitgewoond en is vervolgens, onder het mom van Veni Vidi Foetsie, verdwenen om nooit meer terug te komen.
Optie2: Het was een saaie lul....![]()
duhhhhhquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Maarre.....IKKE NIE BEGRIJPUHHH...
Wat ik me nou steeds afvraag trouwens, waar staat dat Inodder nou toch voor?quote:
Da's toch niet die uit de diepvries van Demins hoop ik?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jaha [afbeelding] speciaal voor jou nog iets bewaard![]()
*check*quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jaha [afbeelding] speciaal voor jou nog iets bewaard![]()
Ja halloooo! ik ben twwe dagen niet of nauwelijks op FOK! geweest, als ik al die SC shit moet teruglezen is mijn vakantie alweer voorbij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |