echt wel!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
...nah...Heerenveen is toch ook een leuk cluppie om van te houwen...![]()
zo'n nepvolkslied voor een competitiewedstrijdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
uhu...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo'n nepvolkslied voor een competitiewedstrijd![]()
Whehehequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uhu...
http://www.wilhelmus.nl/UTR.html
daar plakken ze posters van...![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo'n nepvolkslied voor een competitiewedstrijd![]()
Ik ben nog gefrustreerd van de laatste uit wedstrijd heerenveen:quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uhu...
en ja, ik wéét dat ze dat niet voor elke wedstrijd zingen...![]()
sterker...denk dat er geen hond in het stadion te vinden is die het kentquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uhu...
en ja, ik wéét dat ze dat niet voor elke wedstrijd zingen...![]()
Deed je accu het nog ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:49 schreef versabommie het volgende:
Ook hadden ze een leuke halve combi wat inhoud dat je je auto onbewaakt op een braakliggend terein mOET parkeren zodat je met een bus naar het stadion mag zodat die friese koorknaapjes je auto kunnen verbouwen![]()
![]()
quote:
Tuchtig uw kinderen, en zij zullen u rust bereiden en u vreugde verschaffen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
meest laffe actie die ik ken....
Wat hadden ze gemold dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
meest laffe actie die ik ken....
ja het "klinkt"niet. so to speak...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat het wel steeds dezelfde kutpianist is...![]()
ja, maar je kan ook lopen lieverd. is maar een klein eindje hoor...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben nog gefrustreerd van de laatste uit wedstrijd heerenveen:
Nix mocht mee het stadion in, ook die trommels niet. Nu ben ik absoluut geen fan van die kuttrommels maar er zat wel een dweilorkest kleine cafe aan de haven door de wedstrijd heen te baggeren en men verlangde dat iedereen stil was met het "volkslied". Ook hadden ze een leuke halve combi wat inhoud dat je je auto onbewaakt op een braakliggend terein mOET parkeren zodat je met een bus naar het stadion mag zodat die friese koorknaapjes je auto kunnen verbouwen![]()
![]()
idd...wat een kuklaveraas die TL he? verzoek ik deze weg te halen [FB #2] zou die rooie het wel trekken hier? omdat die Demins loopt te sc-en in de fb...haalt die sukkel mijn verzoek wegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:57 schreef Jappie het volgende:
whehehe...consequent modgedrag sucks...![]()
why?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:57 schreef Jappie het volgende:
whehehe...consequent modgedrag sucks...![]()
lopen of bus maakt geen hol uit, je moest daar ja auto zettenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, maar je kan ook lopen lieverd. is maar een klein eindje hoor...
maar ja, zal wel risico publiek geweest zijn, die moet je uit de binnenstaddorp weren...![]()
"wij" als thuispubliek ook...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
lopen of bus maakt geen hol uit, je moest daar ja auto zetten
Heerenveen is top om te bezoekenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar mijn schoonmoeder doet hier het meeste in het huishouden en die zie ik niet die purschuim van de muren bikkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wrom niet:? ...je hebt toch een vrouw thuis?![]()
Maar nu moet ik nog wel een paar dagen wachten voordat ik weer:quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
...aan de andere kant zijn er dan altijd weer mensen die je er WEL gelukkig mee hebt gemaakt...![]()
Onze Lieve Heer heeft rare kostgangers!!! Ik heb wel een uur zitten F5'n om te zien of hij er nog stond.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd...wat een kuklaveraas die TL he? verzoek ik deze weg te halen [FB #2] zou die rooie het wel trekken hier? omdat die Demins loopt te sc-en in de fb...haalt die sukkel mijn verzoek weg![]()
Heb je niets beters te doen dan te F5-en?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:25 schreef demins het volgende:
[..]
Onze Lieve Heer heeft rare kostgangers!!! Ik heb wel een uur zitten F5'n om te zien of hij er nog stond.![]()
Maar ik denk dat ze dit geval maandagochtend in het MODberaad als eerste aan de orde stellen!![]()
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je niets beters te doen dan te F5-en?
![]()
![]()
![]()
Kalm maar, kalm maar! Als dochter 2 er is, ga ík naar Albert Heijn!quote:
Als jij weggaat kunnen je dochters hier mooi komen SC-en.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:30 schreef demins het volgende:
[..]
Kalm maar, kalm maar! Als dochter 2 er is, ga ík naar Albert Heijn!![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij weggaat kunnen je dochters hier mooi komen SC-en.![]()
quote:
Dochter 2 alleen dan. Dochter 1 laat het weekend aan zich voorbijgaan, ze is logeren bij haar vriendje (al de hele week!).quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij weggaat kunnen je dochters hier mooi komen SC-en.![]()
Lijkt mij sterkk...demins is zeker 60+quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
De dames zijn nog minderjarig, dus hou die kwijl even bij je.
Dus dan moeten we het met jou doen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:39 schreef demins het volgende:
[..]
Dochter 2 alleen dan. Dochter 1 laat het weekend aan zich voorbijgaan, ze is logeren bij haar vriendje (al de hele week!).![]()
Al was ie 90, zijn dochters zijn toch echt minderjarig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lijkt mij sterkk...demins is zeker 60+![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Al was ie 90, zijn dochters zijn toch echt minderjarig.
quote:
Als Demins 90 zou zijn, zouden zijn dochters hoogstwaarschijnlijk toch wel meerderjarig zijnquote:
Kee sowwy danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Al was ie 90, zijn dochters zijn toch echt minderjarig.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
De dames zijn nog minderjarig, dus hou die kwijl even bij je.
Geen eenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:53 schreef versabommie het volgende:
Welke stream is de moeite waard vanaaf denken jullie?
21-10-2006 Roda JC Sparta Rotterdam
21-10-2006 RKC Waalwijk NAC Breda
21-10-2006 FC Twente Excelsior
tenzij twente koppie onder gaat tegen exelsior...datzou ik dan weer wel willen zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |