Onze Lieve Heer heeft rare kostgangers!!! Ik heb wel een uur zitten F5'n om te zien of hij er nog stond.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd...wat een kuklaveraas die TL he? verzoek ik deze weg te halen [FB #2] zou die rooie het wel trekken hier? omdat die Demins loopt te sc-en in de fb...haalt die sukkel mijn verzoek weg![]()
Heb je niets beters te doen dan te F5-en?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:25 schreef demins het volgende:
[..]
Onze Lieve Heer heeft rare kostgangers!!! Ik heb wel een uur zitten F5'n om te zien of hij er nog stond.![]()
Maar ik denk dat ze dit geval maandagochtend in het MODberaad als eerste aan de orde stellen!![]()
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je niets beters te doen dan te F5-en?
![]()
![]()
![]()
Kalm maar, kalm maar! Als dochter 2 er is, ga ík naar Albert Heijn!quote:
Als jij weggaat kunnen je dochters hier mooi komen SC-en.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:30 schreef demins het volgende:
[..]
Kalm maar, kalm maar! Als dochter 2 er is, ga ík naar Albert Heijn!![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij weggaat kunnen je dochters hier mooi komen SC-en.![]()
quote:
Dochter 2 alleen dan. Dochter 1 laat het weekend aan zich voorbijgaan, ze is logeren bij haar vriendje (al de hele week!).quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij weggaat kunnen je dochters hier mooi komen SC-en.![]()
Lijkt mij sterkk...demins is zeker 60+quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
De dames zijn nog minderjarig, dus hou die kwijl even bij je.
Dus dan moeten we het met jou doen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:39 schreef demins het volgende:
[..]
Dochter 2 alleen dan. Dochter 1 laat het weekend aan zich voorbijgaan, ze is logeren bij haar vriendje (al de hele week!).![]()
Al was ie 90, zijn dochters zijn toch echt minderjarig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lijkt mij sterkk...demins is zeker 60+![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Al was ie 90, zijn dochters zijn toch echt minderjarig.
quote:
Als Demins 90 zou zijn, zouden zijn dochters hoogstwaarschijnlijk toch wel meerderjarig zijnquote:
Kee sowwy danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Al was ie 90, zijn dochters zijn toch echt minderjarig.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
De dames zijn nog minderjarig, dus hou die kwijl even bij je.
Geen eenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:53 schreef versabommie het volgende:
Welke stream is de moeite waard vanaaf denken jullie?
21-10-2006 Roda JC Sparta Rotterdam
21-10-2006 RKC Waalwijk NAC Breda
21-10-2006 FC Twente Excelsior
tenzij twente koppie onder gaat tegen exelsior...datzou ik dan weer wel willen zienquote:
What are the odds...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
tenzij twente koppie onder gaat tegen exelsior...datzou ik dan weer wel willen zien![]()
Ja dan ben je toch een beetje een retard of niet? eerst zeiken dat je geen sc wil, dan wor je erop gewezen dat je er 1 mist en uit pure rancune omdat hij zo scheel is dat hij met zijn linkeroog in zijn rechterbroekzak kijkt en ik niet, laat hij vervolgens de jouwe staan en haalt mijn feedback weg...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:25 schreef demins het volgende:
[..]
Onze Lieve Heer heeft rare kostgangers!!! Ik heb wel een uur zitten F5'n om te zien of hij er nog stond.![]()
Maar ik denk dat ze dit geval maandagochtend in het MODberaad als eerste aan de orde stellen!![]()
ach de zondag is top maar vandaag en gisteren zijn verruit het saaiste stukke eredivisie wat er voorgeschoteld wor. een mens kan alleen maar hopen op iets raarsquote:
Daarom is het ook hopen dat Kriebel vanaaf nog ff langs komt...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:59 schreef versabommie het volgende:
een mens kan alleen maar hopen op iets raars![]()
wie is kriebel?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daarom is het ook hopen dat Kriebel vanaaf nog ff langs komt...![]()
![]()
Ik snap niet dat sommige SC-heren nog geen last hebben van ernstige uitdrogingsverschijnselen.quote:
Pappen en nathouden schat, pappen en nathouden!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik snap niet dat sommige SC-heren nog geen last hebben van ernstige uitdrogingsverschijnselen.![]()
Hoi Bommie.![]()
![]()
Als eend over een uur niet terug is keer jij je tegen TL? of ben ik nu overenthousiast?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:03 schreef Jappie het volgende:
.....Geef die kuteend terug Teamlead....er is bijna niemand meer over om af te zeiken hier...
![]()
Iig niet voor liefste vrouwelijke BBFOK! postster.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kwalificatie voor wie en waarvoor?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Iig niet voor liefste vrouwelijke BBFOK! postster.![]()
![]()
De pest is dat we hier al vanaf deel1 geisoleerd zitten..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als eend over een uur niet terug is keer jij je tegen TL? of ben ik nu overenthousiast?
vertel mij wat, heb dit niet voor niets ooit isoleettopic genoemd...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
De pest is dat we hier al vanaf deel1 geisoleerd zitten..![]()
![]()
En dat terwijl ik hem nog wel bewust opzette voor de wat simpeler posters onder ons....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze had je goed bij de kloten ja![]()
Hebben jullie hem daarom bewust genegeerd vandaag ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
vertel mij wat, heb dit niet voor niets ooit isoleettopic genoemd...
Zelfs Gert denkt al in termen als hij en zij ...zie het stats topic!
neuh ik negeer Gert per definitie niet bewust ...meestal valt er op die gast niet eens iets zinnigs te zeggenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hebben jullie hem daarom bewust genegeerd vandaag ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:32 schreef Day het volgende:
Kan er ook een onderscheid komen tussen posts in COS en posts in SC?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Boefje! En jij strax die discussie uit de oude doos weer aanslingeren zeker?![]()
Kun je je voorstellen ? Die heeft de hele middag druk geF5t hoor.....en niemand die sjoege gaf...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh ik negeer Gert per definitie niet bewust ...meestal valt er op die gast niet eens iets zinnigs te zeggen
( ff kijken hoe lang het duurt voor hij opduikt)
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:03 schreef Jappie het volgende:
.....Geef die kuteend terug Teamlead....er is bijna niemand meer over om af te zeiken hier...
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dat terwijl ik hem nog wel bewust opzette voor de wat simpeler posters onder ons....![]()
Ik voel me vereerd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pappen en nathouden schat, pappen en nathouden!
Hoi Liefje! Ik dacht laat ik je niet achterstellen en ook een keer voor een degelijke femme fatale als jij kwijlen!
Jij hebt al je kruit al verschoten he?quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Iig niet voor liefste vrouwelijke BBFOK! postster.![]()
![]()
Eej tally babequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:18 schreef Talitha het volgende:
[..]Denk dat Bommie die titel gaat winnen.
![]()
Hoi Jappie!![]()
![]()
Gevoelsvolle vrouw als altijdquote:
mij maak jij niet meer kwaad!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:18 schreef Talitha het volgende:
[..]Denk dat Bommie die titel gaat winnen.
![]()
Hoi Jappie!![]()
![]()
zwaktebod van Jaappiequote:
Geen idee! Waar zit je?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eej tally babe![]()
![]()
![]()
zit ik veilig dit keer ?![]()
Hey Bommie, mogen we nu ook weer in FB over de COS/SC discussie beginnen? Day is weer terugquote:
Mwah geen zin om Day te zieken, itt die machtsgeile stinklaaf weet die iig wel wat ze doet!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey Bommie, mogen we nu ook weer in FB over de COS/SC discussie beginnen? Day is weer terug
Zeker wel! Ik ben gewoon bezorgd om jouw gezondheid.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gevoelsvolle vrouw als altijd![]()
Is hij er niet danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah geen zin om Day te zieken, itt die machtsgeile stinklaaf weet die iig wel wat ze doet!![]()
Door op het forum te bleren dat ik ga voor liefste vrouw van FokbBquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zeker wel! Ik ben gewoon bezorgd om jouw gezondheid.![]()
![]()
We blijven hopen he! Echt een lieve hond!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is hij er niet danHeeft Kribbet's hond hem echt verscheurd
Hoi buufquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:28 schreef debuurvrouw het volgende:
BEW![]()
ik mag wel eens even flink bijlezen want ik snap er weer eens de ballen niet van wat hier allemaal gezegd wordt...![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe hoger je klimt, hoe dieper je valt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
ik hoop iig boven de 18de verdieping.![]()
![]()
![]()
Je doet je zelf ernstig tekort Tally...niets mis met de wat rijpere vrouw...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe hoger je klimt, hoe dieper je valt.
U riepquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daarom is het ook hopen dat Kriebel vanaaf nog ff langs komt...![]()
![]()
We hebben nog een clown nodig als vervanger voor die spotvogel....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
U riep![]()
Was druk bezig, moest nog waslijnen ophangen![]()
Logisch redeneren: Alle vrouwen houden van aandacht en Bommie houdt van aandacht, dus Bommie is een vrouw.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Door op het forum te bleren dat ik ga voor liefste vrouw van FokbB![]()
HOI DONALD!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
U riep![]()
Was druk bezig, moest nog waslijnen ophangen![]()
Als TL de vorm had aangenomen van een tekkel kan hij wel erg moe zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is hij er niet danHeeft Kribbet's hond hem echt verscheurd
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je doet je zelf ernstig tekort Tally...niets mis met de wat rijpere vrouw...![]()
![]()
Hij is een beetje te waaks maar hoef dus nooit bang te zijn dat er iemand binnen komtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
We blijven hopen he! Echt een lieve hond!![]()
Ik kan toch niet in de zwemvliezen van die eend staanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
We hebben nog een clown nodig als vervanger voor die spotvogel....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |