quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Instructies zijn altijd onleesbaar....er zal waarschijnlijk gestaan hebben dat je de punt van de spuit er met een stanleymes moet afrossen en dan je gang kan gaan....
weet jij wat voor opening dat geeft?![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen
![]()
Wat denk je van een bus purschuim in de magnetron op hoog vermogen![]()
ervaringsdeskundige?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen
![]()
Wat denk je van een bus purschuim in de magnetron op hoog vermogen![]()
... wat weet jij daarvan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, je was toch heel oraal ingesteld?![]()
Niet dat ik weet, we hebben het jaren geleden een keer gedaan op het werk met een ouwe magnetronquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:12 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Is daar niet een filmpie van online ?![]()
![]()
![]()
de boodschap komt evengoed wel over denk ik!quote:
Veel plezier oortjes...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:15 schreef puntoortje het volgende:
maar ik ga pleite ...straks lekker uiteten ..![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:15 schreef demins het volgende:
[..]
Iemand die drie topics vol weet te lullen over een tand...![]()
![]()
quote:
veel plezier!! en tot morgen..?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:15 schreef puntoortje het volgende:
maar ik ga pleite ...straks lekker uiteten ..![]()
![]()
![]()
oeps sorry die zitten allang in me holle kies...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Veel plezier oortjes...![]()
Bewaar je een loempia voor mij?![]()
Ik moet ff op zoek; maar volgens mij bestaat er daadwerkelijk een site die allerlei "user" tests met filmpjes van spullen die je niet in de magnetron hoort te stoppen is gemaakt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, we hebben het jaren geleden een keer gedaan op het werk met een ouwe magnetron![]()
![]()
Hij klapt echt uit elkaar![]()
Of wedstrijdjes houden met bandschuurmachines![]()
Je weet van geen ophouden meer!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
oeps sorry die zitten allang in me holle kies...![]()
Kom ik ze er straks wel uitzoenen dan....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
oeps sorry die zitten allang in me holle kies...![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:15 schreef demins het volgende:
[..]
Iemand die drie topics vol weet te lullen over een tand...![]()
![]()
Had ook even gezocht, het moet echt vaker gedaan zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik moet ff op zoek; maar volgens mij bestaat er daadwerkelijk een site die allerlei "user" tests met filmpjes van spullen die je niet in de magnetron hoort te stoppen is gemaakt.![]()
Laten we het beste er maar van hopenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de boodschap komt evengoed wel over denk ik!
hoi eend
![]()
we hebben een beetje vertraging...ben dus nog niet weg....hihihquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
veel plezier!! en tot morgen..?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had ook even gezocht, het moet echt vaker gedaan zijn![]()
Ik weet nu wel wat ik met onze magnetron ga doen als we een nieuwe gaan aanschaffen![]()
Absoluutquote:
Schijthuis!!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
AbsoluutMisschien dat ik is een ouwe magnetron op marktplaats koop en het gewoon is ga doen
![]()
Mijn zwager heeft genoeg purschuim en belangrijker, de ruimte in zijn loods om het te doen.
Lijkt me geen strak plan om het hier in de keuken te doen![]()
Wrom niet:? ...je hebt toch een vrouw thuis?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
AbsoluutMisschien dat ik is een ouwe magnetron op marktplaats koop en het gewoon is ga doen
![]()
Mijn zwager heeft genoeg purschuim en belangrijker, de ruimte in zijn loods om het te doen.
Lijkt me geen strak plan om het hier in de keuken te doen![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laten we het beste er maar van hopen....tsssk een week.
![]()
Voorlopig is hij er nog nietquote:Op [b]donderdag 19 oktober 2006 17:09 schreef Duderinnetje het volgende:[/b]
PC eend en HiDoHo gaan samen door voor de koelkast wegens kloten in BB. Kap daar toch eens mee, tot over een week
...aan de andere kant zijn er dan altijd weer mensen die je er WEL gelukkig mee hebt gemaakt...quote:
tja.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laten we het beste er maar van hopen....tsssk een week.
![]()
neh.....niet vergeten......a het zit anders....en b de status van PC eend heeft ie pas over 5 jaar...en zelfs dan nog niet eens ben ik bang...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:27 schreef teamlead het volgende:
Arme HiDoHo-dinges wordt steeds vergeten
Doe normaal jij! Ga iets zinnigs doen zoals bijvoorbeeld het fb vollullen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:28 schreef peperklipje het volgende:
Hoeveel koelkasten heeft PC eend al ?![]()
PC eend lígt in een koelkast! Bijna nog een week!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:28 schreef peperklipje het volgende:
Hoeveel koelkasten heeft PC eend al ?![]()
Jij snapt er niets vanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:29 schreef teamlead het volgende:
dat van die status is logisch
maar ze zijn wel om dezelfde reden weg hoor
én niet te vergeten dat het niet perse meer een weekban volgt op een 48 uurs ban...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
neh.....niet vergeten......a het zit anders....en b de status van PC eend heeft ie pas over 5 jaar...en zelfs dan nog niet eens ben ik bang...![]()
...eej bommels....heb je al plannen voor morgen na de verloren partij tegen de FC kontebonkers ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe normaal jij! Ga iets zinnigs doen zoals bijvoorbeeld het fb vollullen!![]()
nou Ado kunnen ze toch nog wel hebben...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
...eej bommels....heb je al plannen voor morgen na de verloren partij tegen de FC kontebonkers ?![]()
neuh, want ze verliezen niet van dildo den haag!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
...eej bommels....heb je al plannen voor morgen na de verloren partij tegen de FC kontebonkers ?![]()
Ik denk dat ze geintimideerd zijn door de beelden en telkens schichtig om zich heen zullen gaan kijken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou Ado kunnen ze toch nog wel hebben...![]()
gelukkig is die vriendin een ex...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geintimideerd zijn door de beelden en telkens schigtig om zich heen zullen gaan kijken.![]()
![]()
De vraag is ook niet of Stephan Postma meedoet, het antwoord is nee! De belangrijke vraag luidt: zullen de Hagenaars het aandurven om mevrouw Postma op te stellen! Met stevig omgegorde dildo!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geintimideerd zijn door de beelden en telkens schichtig om zich heen zullen gaan kijken.![]()
![]()
whehehe...ik dacht al waar komt dat protest vandaan....was ff vergeten dat je ook uit regio utreg kwam....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gelukkig is die vriendin een ex...![]()
stevige krant in de onderbroek en gaan!
en die Michael Mols ff uitspelen..![]()
vroegah..... geboren zeg maar...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
whehehe...ik dacht al waar komt dat protest vandaan....was ff vergeten dat je ook uit regio utreg kwam....![]()
![]()
...nah...Heerenveen is toch ook een leuk cluppie om van te houwen...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vroegah..... geboren zeg maar...![]()
nu moeten "wij" uit tegen Grun...![]()
Wat erg voor je !quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vroegah..... geboren zeg maar...![]()
nu moeten "wij" uit tegen Grun...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |