dag platonisch vriendjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:21 schreef Homdeck het volgende:
jeuj! tvp
Dat weet ik niet, het was de laatste post uit het vorige topic.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:25 schreef Soempie het volgende:
is dart er nog? laatste bezoek bijna 50 minuten geleden...
goed weekend gooitz
hey, niet zoenenquote:
Hawaii_Tim +2quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De weerwolven van Wakkerdam
ik moet aan de bak dit topicquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:36 schreef Neleos het volgende:
De ranglijst is bijgewerkt. Het is spannend in de subtop![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:36 schreef Neleos het volgende:
De ranglijst is bijgewerkt. Het is spannend in de subtop![]()
schuine equote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat heeft Freddy Heineken aan het Heineken logo veranderd om het een vriendelijkere uitstraling te geven?
terug naar bed jijquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:41 schreef MarkPeterse het volgende:
lachende e-tjes in een ander font....
Ga ik doen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Kun je ajb ook nog even de linkjes naar de vorige topics erin zetten? Dan hoef ik weer wat minder te zoeken als ik alle topics op een rij ga zetten
LangeTabbetje +2quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:40 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hij heeft de E tjes gekanteld zodat ze lachend lijken te kijken
Nog 14 puntenquote:
ja het is de enige filipijnse politieke naam die ik kenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
Is niet goed. Marcos was de dictator
dag schaapquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:48 schreef MarkPeterse het volgende:
aquino?
gelukkig voor hem heeft ie z'n been gebroken, anders was ik wel benieuwd naar de spreekkoren geweestquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:53 schreef Homdeck het volgende:
ik moet vaker f5-en![]()
die postma krijgt een hele zware tijd trouwens![]()
Deze zijn alledrie gewoon goed, hoewel ik natuurlijk eigenlijk op keepers doelde.... en Tommy Lee is eigenlijk maar een mwah beroemdheid...en het was dezelfde video als pamquote:
Tommy Lee is wel een echte beroemdheid.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:55 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Deze zijn alledrie gewoon goed, hoewel ik natuurlijk eigenlijk op keepers doelde.... en Tommy Lee is eigenlijk maar een mwah beroemdheid...en het was dezelfde video als pam
Neleos +2
Die ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan zeg ik maar Paula Jones
wat was je email adres ook alweerquote:
quote:
Nee maar ik moet het er wel even op gooien. Stanley loopt daar ook al een tijdje over te zeurenquote:
Ik zit daar nu alquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:08 schreef Soempie het volgende:
Neleos, spiekerd! Ken je me?
Over anderhalve week zit ik in Enschede
In Enschede ja? Eenmalig of ga je hier wonen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:08 schreef Soempie het volgende:
Neleos, spiekerd! Ken je me?
Over anderhalve week zit ik in Enschede
Eenmalig, vier dagen logeren bij een vriendquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
In Enschede ja? Eenmalig of ga je hier wonen?
Soempie is op Macondo!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eenmalig, vier dagen logeren bij een vriend
Google kent het woord okraboom niet eens, dus neequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:11 schreef Lienekien het volgende:
Is dat een okraboom?
pfff, als dat net zo lang gaat duren als met de foto's....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee maar ik moet het er wel even op gooien. Stanley loopt daar ook al een tijdje over te zeuren
Dus ik kondig het wel even aan zodra ik het heb
Oke. Ik weet nu hoe je eruit ziet. Misschien kom ik je wel tegen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eenmalig, vier dagen logeren bij een vriend
Je mag niet googelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Google kent het woord okraboom niet eens, dus nee
Die fotos heb ik straks want die moeten mee naar een verjaardag/housewarmingquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
pfff, als dat net zo lang gaat duren als met de foto's....![]()
quote:
Als je zoekt op okra krijg je wel resultaten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Google kent het woord okraboom niet eens, dus nee
je woont niet toevallig in een huis met nog 15 jongens?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oke. Ik weet nu hoe je eruit ziet. Misschien kom ik je wel tegen.![]()
Nee, ik woon helemaal alleen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
je woont niet toevallig in een huis met nog 15 jongens?Daar logeer ik namelijk
![]()
![]()
![]()
sorrie, zal niet meer slowchatten![]()
Lienekien +2quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:16 schreef Lienekien het volgende:
Cacaoboom?
Heu!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lienekien +2
Het was een cacaoboom, waar natuurlijk chocola van gemaakt wordt
Die is het niet. Die is ook alweer een tijdje dood.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
Piet Vroon?
Tja..dat is waar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die is het niet. Die is ook alweer een tijdje dood.![]()
LangeTabbetje +2.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hugo Brandt Corstius
ja, shit! ik had 't topic weggeklikt. En Aafquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:38 schreef MarkPeterse het volgende:
Stoker
Noem ze... (minimaal 3 extreem boeiende)quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
het aantal topwedstrijden
nahja...dat was de vraag toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:41 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Noem ze... (minimaal 3 extreem boeiende)
Je moet natuurlijk wel even melden wat er dan zo top aan is, lijkt mij onderdeel van de vraag...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:41 schreef Homdeck het volgende:
feyenoord-ajax
barcelona-real madrid
groningen-heerenveen
az-psv
je bent wel gek op die uitdrukkingquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
"Assumption is the mother of all fuck-ups"
Het antwoord op de vraag is gewoon niet compleet.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
"Assumption is the mother of all fuck-ups"
Alweer de tweede keer deze weekquote:
quote:en zo waar...![]()
heel goedquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:50 schreef Soempie het volgende:
garbage
2, 3 en 4quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tina Turner, Paul McCartney, Tom Jones
5quote:
6quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:52 schreef Nesle het volgende:
John Barry
en dit maakt het compleetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:53 schreef doeka het volgende:
Duran Duran
Wings
Madonna
Shirley Bassey
Aha
doe niet zo opgefokt. zo doen we het al 350 topics.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:55 schreef MarkPeterse het volgende:
wtf, dit slaat toch helemaal nergens op, ik weet ze gewoon alle acht en moet daar even over nadenken, dan is het toch logisch dat ik het punt krijg
Helaas, de regels zijn duidelijk, degene die het antwoord compleet maakt krijgt het punt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:55 schreef MarkPeterse het volgende:
wtf, dit slaat toch helemaal nergens op, ik weet ze gewoon alle acht en moet daar even over nadenken, dan is het toch logisch dat ik het punt krijg
quote:De vraagsteller beslist wie het punt toebedeeld krijgt. Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen). Maar de vraagsteller neemt de uiteindelijke beslissing. Het spreekt voor zich dat degene die het antwoord als eerst goed heeft het punt krijgt. Als je een punt uitdeelt doe je dit door de naam neer te zetten van degene die het goed had, gevolgd door +1 en dit dikgedrukt. Op deze manier kan het makkelijker geteld worden. In elk tiende topic worden er 2 punten uitgedeeld.
dat zou ook niet werken, dan kun je snel goede antwoorden overnemen van anderen en zeggen: kijk, ik weet ze allemaal.. (niet dat je dit doet, maar zoals het nu gaat werkt het beterquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:55 schreef MarkPeterse het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:55 schreef MarkPeterse het volgende:
Wat een nonsens, deze user vult er net 4 aan (mccartney was al gezegd), terwijl ik met de volle acht kom op 2 seconden afstand. als ik het bij 4 had gelaten was ik eerder geweest.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:56 schreef Homdeck het volgende:
[..]
doe niet zo opgefokt. zo doen we het al 350 topics.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, de regels zijn duidelijk, degene die het antwoord compleet maakt krijgt het punt.
Hallo allemaal, ben een hele tijd niet hier geweest, druk met werk! Veel gemist? Komt er nog een meet?
[..]
![]()
Klopt ook in omgekeerde volgorde, ik weet niks en sta gewoon vierdequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:58 schreef MarkPeterse het volgende:
slechte regel.... veel weten wordt niet beloond![]()
Een manier om hier omheen te werken is iets wat soms gedaan wordt: er wordt gevraagd alle antwoord in één post neer te zetten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:58 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Wat een nonsens, deze user vult er net 4 aan (mccartney was al gezegd), terwijl ik met de volle acht kom op 2 seconden afstand. als ik het bij 4 had gelaten was ik eerder geweest.....
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:00 schreef Homdeck het volgende:
cognac?
Kom op zeg, het is niet zo dat je nooit punten krijgt. Lekker belangrijk, 1 vraag. Het is gewoon een regel en je moet gewoon snel zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:58 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Wat een nonsens, deze user vult er net 4 aan (mccartney was al gezegd), terwijl ik met de volle acht kom op 2 seconden afstand. als ik het bij 4 had gelaten was ik eerder geweest.....
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:00 schreef MarkPeterse het volgende:
foie gras
Wat zit je nou toch te zeuren; ik wist het antwoord ook en was eerder.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:04 schreef MarkPeterse het volgende:
Ik ben ook niet boos, ik vind het alleen jammer dat op deze manier iemand die gewoon het antwoord op de vraag weet, het punt niet krijgt.....
naja, deze heb ik wel als het goed is....
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:05 schreef doeka het volgende:
[..]
Wat zit je nou toch te zeuren; ik wist het antwoord ook en was eerder.
Ja, daar vroeg ik pas om bij een vraag van mij, en toen kreeg ik commentaar van heel AKQquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een manier om hier omheen te werken is iets wat soms gedaan wordt: er wordt gevraagd alle antwoord in één post neer te zetten.
Dat was hier niet het geval.
wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Vind ik nou ook!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Vragen waar gewoon één antwoord op goed is, zijn voor de antwoorders gewoon het handigst..
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vind ik nou ook!
Dus noem mij maar eens 10 films waarin Clint Eastwood speelt
Million Dollar Baby.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vind ik nou ook!
Dus noem mij maar eens 10 films waarin Clint Eastwood speelt
Raarquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, daar vroeg ik pas om bij een vraag van mij, en toen kreeg ik commentaar van heel AKQ![]()
weet ik, ik vond dat vanaf het begin af aan al eerlijker. Maar goed, iedereen begon te klagen, zelf MaJo. Niemand wou begrijpen dat het net zo (on)eerlijk is als hoe het nu gedaan wordtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Raar![]()
We hebben dat echt zo vaak gedaan in "ye ol' days"
4quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:11 schreef macondo het volgende:
Dirty Harry, Unforgiven, the good bad & ugly, once upon a time in the west?, bridges of madison county,..
5quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Million Dollar Baby.
En meer weet ik er niet krijg je er niet..
7quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:11 schreef Nesle het volgende:
Casper Space cowboys, million dollar baby
en thats all i know
quote:
8quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:12 schreef macondo het volgende:
In the line of fire?
9quote:
ach, er zijn er meerderequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:14 schreef doeka het volgende:
Solly Schaap, zat niet goed op te letten.
13quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:16 schreef Jayhawk het volgende:
pink caddilac, pale rider, the rookie, the dead pool
Tja....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:16 schreef Jayhawk het volgende:
pink caddilac, pale rider, the rookie, the dead pool
ja, ik heb maar niets gezegdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:19 schreef lienelien het volgende:
hè getsie
nummer?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Paul McCartney met Rupert Bear
Checkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
Bezoek overigens mijn uitermate slechte lemming: [Request] Onbekende Nederlanders Forum [ONF]
[Request] Bekende Nederlanders Forum [BNF]quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:36 schreef lienelien het volgende:
ziet er slecht uit, maar goed. Lemming van wat?
Die kloppen. Nog 2.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:38 schreef Homdeck het volgende:
....
jim morrison
herman brood
ray charles
...
Dat klopt ook.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:40 schreef Supersheep het volgende:
Joaquin Phoenix = Johny Cash
Elijah weet ik niet
SuperSheep had de punten al uitgedeeld. Eén van jullie moet ze even weghalenquote:
Neeeeeeeeeeeeeesleeeeeeeeeeeeeeeee!!quote:
Ik kan goed editenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
SuperSheep had de punten al uitgedeeld. Eén van jullie moet ze even weghalen
Helemaal goedquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:43 schreef MarkPeterse het volgende:
iggy pop, maar volgens mij
morrisson
brood
charles
cash
dan moest ie vast eerst op sonja bakker dieet. jezus die iggy ziet er echt niet uitquote:
Een film over Iggyquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
MarkPeterse + 2
Een hobbit die Iggy speelt![]()
![]()
Hij maakte volgens mij een paar mensen wel erg blij op het podiumquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
Iggy was trouwens vrij waardeloos op Lowlands...
Maargoed..ik vind Iggy sowieso niet zo je-van-het
Daar heb ik 'm gemist, helaas.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
Iggy was trouwens vrij waardeloos op Lowlands...
Maargoed..ik vind Iggy sowieso niet zo je-van-het
Ach...iedereen heeft zo z'n minpuntenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Daar heb ik 'm gemist, helaas.
Ik vind hem wel goed, namelijk.
Schaapje moet.......... wegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:46 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Een film over Iggy![]()
Uit welk boek, welk verhaal komt de uitdrukking: "Barbertje moet......".
Nee, inderdaad, verder gaat het met mij best goedquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach...iedereen heeft zo z'n minpunten
Juist! Het (barbertje) gaat hier om het motto uit de Max Havelaar. Saidjah en Adinda is het hartverscheurende verhaal over een jongen en een meisje die zwaar genaaid worden door de nederlandse overheersing. Dit heeft de sentimenten in Nederland veranderd ten opzichte van onze activiteiten in de Oost....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:22 schreef Homdeck het volgende:
max havelaar dan?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nederlandse Antillen?
Wie?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:38 schreef peaceman het volgende:
Ik hoop dat bij het stemmen ook verder kijken dan alleen hun eigen persoontje
iedereen die stemt... was idd wat vergeten in die zinquote:
Deze dacht ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tokelau. .TK
TSE +2quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tokelau. .TK
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Heeft iedereen hier trouwens al gestemd over het veranderen van de 10 minuten regel?
AKQ-stemtopic ivm de Ranglijst
Even overhevelen naar denieuwe paginaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Welk boek is afgelopen week door een aantal gemeenten geweigerd, en wie is de auteur hiervan?
Dubbelspel van Frank Martinus Arion. Geweigerd door een aantal (voornamelijk Gereformeerde) gemeenten vanwege de inhoud (sex, overspel, enz). MARKPETERSE+2quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:00 schreef MarkPeterse het volgende:
dubbelspel, arion
"Ik weet dat het een goed boek is, want ik heb het geschreven"![]()
triestheid ten topquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dubbelspel van Frank Martinus Arion. Geweigerd door een aantal (voornamelijk Gereformeerde) gemeenten vanwege de inhoud (sex, overspel, enz). MARKPETERSE+2
Goed zo, al die nieuwerwetse perversiteiten.... ;')quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dubbelspel van Frank Martinus Arion. Geweigerd door een aantal (voornamelijk Gereformeerde) gemeenten vanwege de inhoud (sex, overspel, enz). MARKPETERSE+2
sinds die gristelijke gemeentebestuurders menen dat ze voor de burgers kunnen bepalen wat goed en slecht is, ook al gaat het om zoiets basaals als een boek.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
Sinds wanneer kunnen gemeenten boeken weigeren die niet in strijd zijn met de grondwet?
Ach, het valt allemaal wel mee. In de bewuste gemeenten ligt het boek toch gewoon gratis bij de bibliotheken, hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
sinds die gristelijke gemeentebestuurders menen dat ze voor de burgers kunnen bepalen wat goed en slecht is, ook al gaat het om zoiets basaals als een boek.
Jij woont in Putten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:09 schreef Lienekien het volgende:
Ach, het valt allemaal wel mee. In de bewuste gemeenten ligt het boek toch gewoon gratis bij de bibliotheken, hoor.
Die derde zal vast wel weer voor spek en bonen mee hebben gedaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:07 schreef MarkPeterse het volgende:
YTM 2 van de 3 goed....caesar en pompeius dus
De burgemeesters weigerden het boek in ontvangst te nemen
Ik heb nog wel een vraagquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:42 schreef MarkPeterse het volgende:
Gaat Hawaii_tim nog een vraag stellen? Of is er iemand anders die wil stellen, want de 10 minuten regel geldt nog steeds
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:51 schreef doeka het volgende:
was dat niet meest betalende bezoekers?
Mag ik nog een punt, Yuri? Is dubbele punten Topic.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Doeka+1
Dat wou ik er nog graag bij horen. (182,000 bezoeker)
Jammer markPeterse
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben niet gewend om dubbele punten uit de delen![]()
Dan verdien je ze blijkbaar ook nooitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben niet gewend om dubbele punten uit de delen![]()
Ik ook steeds.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |