quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Heeft iedereen hier trouwens al gestemd over het veranderen van de 10 minuten regel?
AKQ-stemtopic ivm de Ranglijst
Even overhevelen naar denieuwe paginaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Welk boek is afgelopen week door een aantal gemeenten geweigerd, en wie is de auteur hiervan?
Dubbelspel van Frank Martinus Arion. Geweigerd door een aantal (voornamelijk Gereformeerde) gemeenten vanwege de inhoud (sex, overspel, enz). MARKPETERSE+2quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:00 schreef MarkPeterse het volgende:
dubbelspel, arion
"Ik weet dat het een goed boek is, want ik heb het geschreven"![]()
triestheid ten topquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dubbelspel van Frank Martinus Arion. Geweigerd door een aantal (voornamelijk Gereformeerde) gemeenten vanwege de inhoud (sex, overspel, enz). MARKPETERSE+2
Goed zo, al die nieuwerwetse perversiteiten.... ;')quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dubbelspel van Frank Martinus Arion. Geweigerd door een aantal (voornamelijk Gereformeerde) gemeenten vanwege de inhoud (sex, overspel, enz). MARKPETERSE+2
sinds die gristelijke gemeentebestuurders menen dat ze voor de burgers kunnen bepalen wat goed en slecht is, ook al gaat het om zoiets basaals als een boek.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
Sinds wanneer kunnen gemeenten boeken weigeren die niet in strijd zijn met de grondwet?
Ach, het valt allemaal wel mee. In de bewuste gemeenten ligt het boek toch gewoon gratis bij de bibliotheken, hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
sinds die gristelijke gemeentebestuurders menen dat ze voor de burgers kunnen bepalen wat goed en slecht is, ook al gaat het om zoiets basaals als een boek.
Jij woont in Putten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:09 schreef Lienekien het volgende:
Ach, het valt allemaal wel mee. In de bewuste gemeenten ligt het boek toch gewoon gratis bij de bibliotheken, hoor.
Die derde zal vast wel weer voor spek en bonen mee hebben gedaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:07 schreef MarkPeterse het volgende:
YTM 2 van de 3 goed....caesar en pompeius dus
De burgemeesters weigerden het boek in ontvangst te nemen
Ik heb nog wel een vraagquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:42 schreef MarkPeterse het volgende:
Gaat Hawaii_tim nog een vraag stellen? Of is er iemand anders die wil stellen, want de 10 minuten regel geldt nog steeds
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:51 schreef doeka het volgende:
was dat niet meest betalende bezoekers?
Mag ik nog een punt, Yuri? Is dubbele punten Topic.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Doeka+1
Dat wou ik er nog graag bij horen. (182,000 bezoeker)
Jammer markPeterse
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben niet gewend om dubbele punten uit de delen![]()
Dan verdien je ze blijkbaar ook nooitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben niet gewend om dubbele punten uit de delen![]()
Ik ook steeds.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |