Tis de broer van ONM-Iris.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is Lieve 'n kerel hoor.... ze (?) is echt 2.10 meter ofzo...
good onequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Tis de broer van ONM-Iris.
Vond je m'n Lord of the Rings grap niet beter?quote:
mja 't haar klopt wel 'n beetje, maar verder vind ik 't nogal 'n belediging voor Legolas eigenlijk...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
Vond je m'n Lord of the Rings grap niet beter?
Dat haar zit precies hetzelfde.
Lijkt me sterk. Eerder tegen de ontvoerder van Nick?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:35 schreef DaMart het volgende:
Zat dat lelijke Belgische misbaksel nou tegen Nick te praten?
Is Enge ook een normale naam in België?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ze zoomden wel heel erg diep in op Lieve he.
Nu wel!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Is Enge ook een normale naam in België?
toen ze binnenkwam dacht ik dat ze "tante" zei ofzo (maar ik zat niet echt op te letten), al lijkt me dat wat onlogisch. Maar Nick lijkt me ook niet, die is in mijn beleving ontvoerd en werkt niet vrijwillig met zo'n Belgische Bonenstaak mee.... maar goed, Vincenza praatte tegen paspoppen, dus wie zegt dat Lieve het niet gewoon tegen haar goudvis had?!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:35 schreef DaMart het volgende:
Gister dacht ik nog van wel, maar nu ben ik niet zo zeker meer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:35 schreef DaMart het volgende:
Wie weet zit Nick vastgetaped aan een stoel, zijn mond volgepropt met Belgische bonbons.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
toen ze binnenkwam dacht ik dat ze "tante" zei ofzo (maar ik zat niet echt op te letten), al lijkt me dat wat onlogisch. Maar Nick lijkt me ook niet, die is in mijn beleving ontvoerd en werkt niet vrijwillig met zo'n Belgische Bonenstaak mee.... maar goed, Vincenza praatte tegen paspoppen, dus wie zegt dat Lieve het niet gewoon tegen haar goudvis had?!
Volgens mij zei ze dat Anita een 'ambetante' wasquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
toen ze binnenkwam dacht ik dat ze "tante" zei ofzo (maar ik zat niet echt op te letten), al lijkt me dat wat onlogisch.
Ik denk dat Nick daar ergens gekneveld op bed ligt en dat ze dus idd tegen hem praat. Misschien wilde ze in het verleden zo graag een kind met Nick en wilde ze dat nog zo erg dat ze tot de ontvoering is overgegaan. En misschien heeft de ontvoering dus helemaal niets te maken met het Ludo-lijntjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
toen ze binnenkwam dacht ik dat ze "tante" zei ofzo (maar ik zat niet echt op te letten), al lijkt me dat wat onlogisch. Maar Nick lijkt me ook niet, die is in mijn beleving ontvoerd en werkt niet vrijwillig met zo'n Belgische Bonenstaak mee.... maar goed, Vincenza praatte tegen paspoppen, dus wie zegt dat Lieve het niet gewoon tegen haar goudvis had?!
is dat een woord?!?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:41 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij zei ze dat Anita een 'ambetante' was!
prima theorie, behalve dat ik die brief met bekentenis dan niet helemaal kan plaatsen, omdat dat wél weer het Ludolijntje is... maar Lieve is daar natuurlijk van op de hoogte en kan van de gelegenheid gebruik hebben gemaakt, 't komt haar tenslotte allemaal wel goed uit zo.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:42 schreef Ali Salami het volgende:
Ik denk dat Nick daar ergens gekneveld op bed ligt en dat ze dus idd tegen hem praat. Misschien wilde ze in het verleden zo graag een kind met Nick en wilde ze dat nog zo erg dat ze tot de ontvoering is overgegaan. En misschien heeft de ontvoering dus helemaal niets te maken met het Ludo-lijntje
Tsja die brief zou kunnen om Charlie helemaal gek te maken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima theorie, behalve dat ik die brief met bekentenis dan niet helemaal kan plaatsen, omdat dat wél weer het Ludolijntje is... maar Lieve is daar natuurlijk van op de hoogte en kan van de gelegenheid gebruik hebben gemaakt, 't komt haar tenslotte allemaal wel goed uit zo.
En Nick had iets gezegd van "wat doe jij hier" dus kent zijn ontvoerder... een ex-geliefde is 'n prima optie!
[maar dan waren ze als koppel wel Mini en Maxie zeg![]()
]
ja of anita is gewoon een dwergquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is Lieve 'n kerel hoor.... ze (?) is echt 2.10 meter ofzo...
Ambetant is een goed Vlaams woordquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat Anita een 'ambetante' was!
Dennis had best zijn leuke momenten al kan ik van hem inderdaad geen leuke verhaalijnen voor de geest halen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat is dat gedoe tussen Dennis en Noud toch saai zeg, nu ik erover na denk...heeft Dennis ooit een leuke verhaallijn gehad eigenlijk?
Voor de rest is het zeker 1-0 voor Janine, maar van Dian zijn we nog niet af ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |