Of Bing had zelf kogels in zijn tas, maar heeft ze niet gebruikt. Van de week werd toch al duidelijk dat Bing weer had staan liegen tegen Dorothea?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:44 schreef Dizer het volgende:
Waar ik aan heb zitten denken he... Het kan NOOOIT een van de 5 personages zijn die Ludo heeft vermoord. Omdat geen een van die een hekel heeft aan Bing, dus ook niet de kogels in zijn tas zou verstoppen.
Was ook zo bij die leugendetectorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dat 'spannende' muziekje op het eind.![]()
Ach tuurlijk wel einstein.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:44 schreef Dizer het volgende:
Waar ik aan heb zitten denken he... Het kan NOOOIT een van de 5 personages zijn die Ludo heeft vermoord. Omdat geen een van die een hekel heeft aan Bing, dus ook niet de kogels in zijn tas zou verstoppen.
Het schijnt dat Bing elke maand de jackpot wint bij Jack's Pokerfestijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het is jammer dat die knul maar één gezichtsuitdrukking heeft, anders zou je daar nog wat uit kunnen afleiden.
hopelijk laten ze de camera's thuisquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:56 schreef Frey het volgende:
Volgende week vrijdag vertrekken ze allemaal. Dan begint de echte spanning eindelijk weer.
Ja ik vond het ook overdreven.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Vet overdreven.
Ik dacht dat ik de Phantom of the Opera aan't kijken was.
Ja en nee. Vandaag was Bart de Vries voor het eerst te zien in de rol van Frank Steggerda. Maar de oplettende kijker weet natuurlijk dat hij in seizoen 12 (DI. 07-05-2002) een fotograaf speelde.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:29 schreef babette21 het volgende:
Bart de Vries in GTST... is dat vandaag voor 't eerst?
Ja leuk en dan kunnen wij lekker kijken hoe Noud en Fos gaan vechtne om Florien en hoe Dorothea pijn in haar buik heeftquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
hopelijk laten ze de camera's thuis![]()
Àls ie maar dood is nietwaar?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:47 schreef babette21 het volgende:
het kan me eigenlijk geen ene moer schelen wie Ludo vermoord heeft.....
Hij zou goed mee kunnen doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Het schijnt dat Bing elke maand de jackpot wint bij Jack's Pokerfestijn.
Dat zou stijl zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:17 schreef Shirley het volgende:
Weet je wat ik nog steeds denk? Dat Janine elke keer met Ludo aan de telefoon zit. Zoals ze net ook weer verdacht aan de lijn zat, vlak voordat Sjors binnenkwam. Ik weet het niet hoor...
Of ze komen heel flauw aan met iemand die we nog niet gezien hebben...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En stijl is belangrijk!
Maar volgens mij was het die Arthur....
Dat zou toch wel de mop van het jaar zijn.quote:
da's wel 't prettige van dat lijntje ja, hahaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Àls ie maar dood is nietwaar?![]()
Jij dacht toch juist dat het Isabella was?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's wel 't prettige van dat lijntje ja, haha
nee, maar zonder gekheid, verhaaltechnisch maakt 't me gewoon geen hol uit
misschien omdat we toch allang weten dat 't Martine is
nee joh, dat brul ik alleen maar om 'n beetje variatie aan te brengenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jij dacht toch juist dat het Isabella was?
Het moet eigenlijk nog geen 2 weken meer duren, het wordt nu al te saai. Als je de opperboef vermoordt moet je wel een beetje een strakke verhaallijn hebben, en nu heb ik het idee dat de scenarioschrijvers ladderzat aan een tafel zaten met veel flessen wjin in een slecht verlichte kamer en dat ze ergens tussen het opboeren van de nootjes en de wijn op het idee kwamen om Ludo es te vermoorden en van daar uit wel kijken wat er verder gaat gebeuren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij dacht toch juist dat het Isabella was?
Verhaaltechnisch maakt het niemand meer wat uit volgens mij, ze willen het gewoon weten, ik had wel verwacht dat het gerekt gaat worden, maar het moet geen seizoen of langer in beslag nemen...
En dat hebben ze omgebouwd en verwerkt in de space-cake scene!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:40 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het moet eigenlijk nog geen 2 weken meer duren, het wordt nu al te saai. Als je de opperboef vermoordt moet je wel een beetje een strakke verhaallijn hebben, en nu heb ik het idee dat de scenarioschrijvers ladderzat aan een tafel zaten met veel flessen wjin in een slecht verlichte kamer en dat ze ergens tussen het opboeren van de nootjes en de wijn op het idee kwamen om Ludo es te vermoorden en van daar uit wel kijken wat er verder gaat gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |