ik vond keppler ook goed, van mij had hij ook wel mogen blijvenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:29 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Dat was al weken lang duidelijk gezien zijn diepgaande bio op de CSI website. Jammer dat zo weinig mensen de moeite hebben genomen om hem door te lezen want het had een hoop gezeik over Keppler kunnen voorkomen.
Jammer dat hij niet een recurring character is geworden. Vond hem wel stoer. Beter dan Hodges iig.
Anyway beetje irritant einde aan de nieuwe ep. Te abrubt.
Heel veel mensen hebben dat ook gedaan, maar dat doet er niets aan af dat ik het nog steeds een waardeloos en onnodig karakter vind en ik liever een verdieping had gezien van iets/iemand anders dan (de tieten van) Catherine Willows.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:29 schreef Zeitgeist het volgende:
Jammer dat zo weinig mensen de moeite hebben genomen om hem door te lezen want het had een hoop gezeik over Keppler kunnen voorkomen.
In feite lopen er nog 12 verdachten rondquote:Op zondag 18 februari 2007 22:10 schreef Estolan het volgende:
DAMN spannend, weer een open einde, na 5moorden
OEH
minimaal...quote:Op maandag 19 februari 2007 08:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In feite lopen er nog 12 verdachten rond.
Ha zie je..ik zat maar owkee van welke serie is zij ook alweer. Kon er maar niet opkomen!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:17 schreef hydraulix het volgende:
Leuke rol van Laura Harris, de fotografiedocente (ik ken haar van Dead Like Me).
Ik moest er net aan denken, bad girlquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:01 schreef khazad het volgende:
Laura Harris speelde ook de slechterik in seizoen 2 van 24
Marie Warner, was dat tochquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:01 schreef khazad het volgende:
Laura Harris speelde ook de slechterik in seizoen 2 van 24
Volgens CSI Files wel jaquote:
Bron.quote:Christina Aguilera in CSI.
Christina Aguilera heeft een rolletje weten te bemachtigen in de Amerikaanse serie ‘CSI: New York’. Christina heeft al eerder haar medewerking verleend aan een film, maar dat was alleen haar stem in de animatiefilm ‘Shark Tale’.
De producent van de serie vertelt: “Christina is een fan van de serie, en ik ben blij dat ze een rol wil spelen in een aflevering. Het thema van de aflevering wordt hoogstwaarschijnlijk mishandelde vrouwen."
Het is niet zo gek dat de serie over mishandeling gaat en dat Christina daarin mee wil spelen. Aguilera steunt campagnes tegen huiselijk geweld. Christina's moeder werd vroeger mishandeld door haar vader.
Hm ik heb dan ook geen idee waarom ik het hier geplaatst heb, wat stomquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:14 schreef The_S het volgende:
[..]
dit is het CSI topic niet het CSI:NY topic![]()
quote:Can someone please send me the time machine that WP has been able to get ahold of? Holy God.
Maar zo past ie beter bij zijn knappe jonge vrouwquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:11 schreef Zeitgeist het volgende:
*ook Grissom met baard fan*
Grissom is echt zo'n eccentrieke wetenschapper figuur. Die baard past bij dat image.
Jawel...de datum stond eerst op 5 april en toen 2 weken geleden ofzo werd bekend dat het de 29ste zou worden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:56 schreef Estolan het volgende:
was vorige week nog niet zo vlgens mij
Mzzlaar....dat heb ik altijd alleen met afleveringen waar ik niet speciaal op zit te wachtenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:43 schreef Estolan het volgende:
Erg freaky idd, download was binnen de 20min klaar ( van eztv )
quote:Dominatrix Lady Heather (played by Melinda Clarke) is known to have a special relationship with Grissom (William Petersen). Her three previous appearances on CSI have been fraught with sexual tension. On May10th, she returns to the show.
The context of Lady Heather’s return is unknown. “I can only imagine what they’ll do with Lady Heather,” says Clarke. “The last time we saw her, she was whipping somebody.” Of Grissom, she teases, “He’s a fascinating character to go after. And who doesn’t love a good triangle?”
“She comes at a time when the Grissom-Sara relationship is heating up,” explains Carol Mendelsohn, the show’s executive producer. “Lady Heather’s appearance actually changes that relationship in a way that is unexpected. She won’t have the effect you assume she’ll have.”
One thing is certain, Grissom will be quite busy in this episode. His hunt for the miniature killer continues. What happens from there has yet to be written. One possibility jokingly raised by Clarke is that they can follow up on a suggestion Petersen made at the time of Lady Heather’s last appearance – that the show should end with Grissom and Lady Heather retiring to an island. “But based on the history of the show,” she say, “it makes more sense for Grissom and Sara to be together.”
Aangezien ze een beetje werkloos is nu ze gestopt zijn met The O.C.quote:Op zondag 1 april 2007 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand op het Amerikaanse forum zei al dat MC een actrice van tegen de 40 is zonder baan en zeker niet haar rol in CSI zal downgraden. Persoonlijk maak ik me geen zorgen over haar terugkeer, behalve dat ik het tamelijk onnodig vind in een toch al druk seizoenseinde. Ze moeten alleen oppassen dat ze de mening die mensen hebben over GG niet verneuken; zijn imago kreeg al eens eerder een fikse optater, hoewel WP volhoudt dat Grissom geen sex met haar heeft gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://www.thefutoncritic.com/news.aspx?id=20070402cbs01
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:39 schreef BlueCurl het volgende:
we zijn weer op weg naar de season finale... eerste spoiler is er al whoei..
Thursday, May 17 (9:00-10:00 PM, ET/PT)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://www.thefutoncritic.com/news.aspx?id=20070402cbs01SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:20 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]Nee, yourtaxdollarsatworkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow kijk dat is lief.
Of niet natuurlijk ligt er aan wat er resolved gaat worden.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:33 schreef miss_dynastie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door PieterBas op 04-04-2007 14:12:34 ]Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:23 schreef Jill-RMC het volgende:
De titel van de epi:seizoen's finale?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yepz. Sorry was zo gefixeerd op de finale dat ik even vergat dat niet iedereen op dezelfde pagina zitquote:
je wilt niet weten hoe ik in het csi: miami topic ben... no worries!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:26 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Yepz. Sorry was zo gefixeerd op de finale dat ik even vergat dat niet iedereen op dezelfde pagina zit
Moet dat toch eens gaan afleren![]()
die ga ik dus NU bekijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Gisteren van Epi 19 - Big Shots:
The team takes on the case of a thug gunned down in a limousine, only to discover the involvement of a brother of a hoodlum Greg killed in self-defense.
Ja, maarja das tegenwoordig in he. Vraag me af hoe vaak de politie dat wel niet naar hun hoofd krijgen als ze iemand oppakken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan er trouwens slecht tegen 'boehoe discriminatie' als het nergens op slaat
Daar kende ik de vent dus van, hij kwam me al zo bekend voorquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:20 schreef PieterBas het volgende:
De advocaat van Aaron James is die foute rechter uit CSI Miami..
En binnen één weekquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:07 schreef Geqxon het volgende:
Mijn bloed ging wel koken toen ik zag waar de 2.5 miljoen heen was gegaan.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:37 schreef Jill-RMC het volgende:en ze denken op ytdaw hoe te eindigen???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:48 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en ze denken op ytdaw hoe te eindigen???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De finale is geheel herschreven op enkele details na.
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]als het de waarheid is en geen lul verhaal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De finale is geheel herschreven op enkele details na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige mensen vermoeden dat de finale is herschreven omdat de spoilers maar blijven verschijnen op CSI wiki, maar zeker weten doet niemand het. En ook nu werken ze er nog aan, dus 100% zeker is het niet, maar zoals het er nu voor staat gebeurt het wel degelijk!
Alleen van het seizoen, iedereen heeft bijgetekend, alleen vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is het lot nog onbekend.
Nee!quote:Op woensdag 11 april 2007 13:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan jij wel op YTDAW Jill?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |