ik vond keppler ook goed, van mij had hij ook wel mogen blijvenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:29 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Dat was al weken lang duidelijk gezien zijn diepgaande bio op de CSI website. Jammer dat zo weinig mensen de moeite hebben genomen om hem door te lezen want het had een hoop gezeik over Keppler kunnen voorkomen.
Jammer dat hij niet een recurring character is geworden. Vond hem wel stoer. Beter dan Hodges iig.
Anyway beetje irritant einde aan de nieuwe ep. Te abrubt.
Heel veel mensen hebben dat ook gedaan, maar dat doet er niets aan af dat ik het nog steeds een waardeloos en onnodig karakter vind en ik liever een verdieping had gezien van iets/iemand anders dan (de tieten van) Catherine Willows.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:29 schreef Zeitgeist het volgende:
Jammer dat zo weinig mensen de moeite hebben genomen om hem door te lezen want het had een hoop gezeik over Keppler kunnen voorkomen.
In feite lopen er nog 12 verdachten rondquote:Op zondag 18 februari 2007 22:10 schreef Estolan het volgende:
DAMN spannend, weer een open einde, na 5moorden
OEH
minimaal...quote:Op maandag 19 februari 2007 08:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In feite lopen er nog 12 verdachten rond.
Ha zie je..ik zat maar owkee van welke serie is zij ook alweer. Kon er maar niet opkomen!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:17 schreef hydraulix het volgende:
Leuke rol van Laura Harris, de fotografiedocente (ik ken haar van Dead Like Me).
Ik moest er net aan denken, bad girlquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:01 schreef khazad het volgende:
Laura Harris speelde ook de slechterik in seizoen 2 van 24
Marie Warner, was dat tochquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:01 schreef khazad het volgende:
Laura Harris speelde ook de slechterik in seizoen 2 van 24
Volgens CSI Files wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |