ik geloof je pas met een foto. :unsure:quote:
behalve die Batavus natuurlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:25 schreef Ferrox het volgende:
Ach, je moet maar zo denken.
Ik trek ze er allemaal uit met mn Zündapp![]()
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:59 schreef hardcorebass het volgende:
ik vind ze lelijk, en voor oude mannen
Ben je dan exact om 0:00 uit je moeders kut gekropen dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:07 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik mag me over 53 minuten een volwassen man noemen hoor
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:07 schreef hardcorebass het volgende:
kawasaki ZXR 400, die zyn pas mooi
Dat mag pas als je je motor + rijbewijs hebtquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:07 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik mag me over 53 minuten een volwassen man noemen hoor
Echt zo een typisch kankermongolen reactie die alleen jij had kunnen formuleren hequote:Op zondag 22 oktober 2006 23:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ben je dan exact om 0:00 uit je moeders kut gekropen dan?
Dus jij hebt nu al afgesproken dat je over een jaar of 1,5 de R6 van je oom voor 3900 euris gaat kopenquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:14 schreef hardcorebass het volgende:
ik begin met auto, betaalt me pa gelukkigdan kan ik lekker sparen voor me motor+rijbewijs
en dan de r6 van me oompje overkopen voor 3900 euro (Allemaal al afgesproken)
wel sunde eigenlyk om een 25 kw setje onder een r6 te gooien
Spot alsjeblieft even niet met kanker of mongolen, ik ga daar in de toekomst iemand mee verliezen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Echt zo een typisch kankermongolen reactie die alleen jij had kunnen formuleren he![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:26 schreef hardcorebass het volgende:
is het een mongool met kanker dan? ofwat?
Ik hoop dat het worldpimper is.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:26 schreef hardcorebass het volgende:
is het een mongool met kanker dan? ofwat?
Bespottelijkquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoop dat het worldpimper is.
snertjochquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:39 schreef Geqxon het volgende:
Worldpimper, thx voor de quote.
Aangezien onze relatie redelijk serieus gaat worden, wil ik wel dat je eerlijk bent: Ben je soms een mongool met kanker?quote:
Nog veel erger johquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Aangezien onze relatie redelijk serieus gaat worden, wil ik wel dat je eerlijk bent: Ben je soms een mongool met kanker?
Hmmm, ik zie een verband.quote:Normally, people have two copies of each chromosome - one from each parent - but those with Down syndrome have three copies of chromosome 21, which has at least one gene linked to leukemia. Scientists suspect the 10-fold increased risk of leukemia among those with Down syndrome could be related to having the extra copy of the gene.
Pimber jongen, met een B.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:10 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk ook dat worldpimper evenveel chromosomen op chromosomenpaar 21 heeft als het aantal cilinders van zijn motorfiets.
ik weet het maar 4-0 mag ookquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:18 schreef hardcorebass het volgende:
ajax had moeten winnen met 10-0 , mijn vakantie is voorbijmorgen om 8:30 weer op school
ik moet elke zaterdag werken in die stink stad van zequote:Op maandag 23 oktober 2006 00:27 schreef hardcorebass het volgende:
boven de 5-0 had ik het veel mooier gevonden! kutfeyenoorders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |