Spot alsjeblieft even niet met kanker of mongolen, ik ga daar in de toekomst iemand mee verliezen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Echt zo een typisch kankermongolen reactie die alleen jij had kunnen formuleren he![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:26 schreef hardcorebass het volgende:
is het een mongool met kanker dan? ofwat?
Ik hoop dat het worldpimper is.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:26 schreef hardcorebass het volgende:
is het een mongool met kanker dan? ofwat?
Bespottelijkquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoop dat het worldpimper is.
snertjochquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:39 schreef Geqxon het volgende:
Worldpimper, thx voor de quote.
Aangezien onze relatie redelijk serieus gaat worden, wil ik wel dat je eerlijk bent: Ben je soms een mongool met kanker?quote:
Nog veel erger johquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Aangezien onze relatie redelijk serieus gaat worden, wil ik wel dat je eerlijk bent: Ben je soms een mongool met kanker?
Hmmm, ik zie een verband.quote:Normally, people have two copies of each chromosome - one from each parent - but those with Down syndrome have three copies of chromosome 21, which has at least one gene linked to leukemia. Scientists suspect the 10-fold increased risk of leukemia among those with Down syndrome could be related to having the extra copy of the gene.
Pimber jongen, met een B.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:10 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk ook dat worldpimper evenveel chromosomen op chromosomenpaar 21 heeft als het aantal cilinders van zijn motorfiets.
ik weet het maar 4-0 mag ookquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:18 schreef hardcorebass het volgende:
ajax had moeten winnen met 10-0 , mijn vakantie is voorbijmorgen om 8:30 weer op school
ik moet elke zaterdag werken in die stink stad van zequote:Op maandag 23 oktober 2006 00:27 schreef hardcorebass het volgende:
boven de 5-0 had ik het veel mooier gevonden! kutfeyenoorders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |