Gadver, zo een Tomosjosti die al die helmen vol heb zitten niezenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:53 schreef Geqxon het volgende:
http://motornewz.nl/
Mijn helm was daar dertig euro goedkoper dan de goedkoopste winkel in Nederland, en ik heb lekker veel helmen kunnen testen!
Batavus Gabana 26.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:59 schreef Ferrox het volgende:
en waar mag jij dan op rijden?
Happenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:27 schreef BazzieK het volgende:Kanker zeg achterlijken kijk dan naar zijn avatar
Happen x2quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]Iets over signature ...
Maar ik heb ook een Fox heur!![]()
Al ge-edit, keek verkeerdquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die heb ik onderhand al sinds die foto is gemaakt.
Kenkerjosti![]()
no1uknow ik weet waar je huis woontquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:29 schreef no1uknow het volgende:
Ik ben ook niet blind!
Bazzie je bent een bosaap!
Kom maarquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
no1uknow ik weet waar je huis woont
Neequote:Op zondag 22 oktober 2006 17:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb je weleens gemeet met ze met je minivermogen motor?
Klopt, en is tevens kutkoter met rare kijk op de wereldquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:47 schreef Ferrox het volgende:
Gexqon was toch de enige homo in dit forum?
Toch raar dat jullie geen vrienden zijn danquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Klopt, en is tevens kutkoter met rare kijk op de wereld![]()
Post niet interessant, want je bent niet interessanter dan een doperwtquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:51 schreef BazzieK het volgende:
Toch raar dat jullie geen vrienden zijn dan
Moet jij zeggen met dat pak + motor van jouquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Post niet interessant, want je bent niet interessanter dan een doperwt
Hmm, nu je het zegt... echt een babemagnet. En die Geqxon is ook al zo een babemagnet op z'n Tomos met chromen toeters op het stuur en vette donkere vizier op z'n helm. Misschien dat ik het daarom niet zo goed kan vinden met die kaplaarsfetisjist.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:53 schreef BazzieK het volgende:
Moet jij zeggen met dat pak + motor van jou
wat doe jij hierquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als je een helm nodig hebt ga je die toch kopen![]()
Trouwens, wat doet Bazzie hier
hap slik?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:27 schreef BazzieK het volgende:Kanker zeg achterlijken kijk dan naar zijn avatar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |