Beffen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:23 schreef echt het volgende:
vies
Hiervoor verdien je echt een levenslange ban....quote:
quote:
Lekker respectloos zak, tis juist keigoed dat iemand met ene handicap 't zo ver schopt, echt, wat ben jij een botte zakquote:
Tuurlijk is dat goed.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:43 schreef DLTF het volgende:
[..]
Lekker respectloos zak, tis juist keigoed dat iemand met ene handicap 't zo ver schopt, echt, wat ben jij een botte zak
Als ze lelijk was had ze er nooit gestaan, wel eens bij stil gestaan? Ze staat daar vanwege d'r leuke koppie, niet vanwege d'r doorzettings vermogen ofzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:43 schreef DLTF het volgende:
[..]
Lekker respectloos zak, tis juist keigoed dat iemand met ene handicap 't zo ver schopt, echt, wat ben jij een botte zak
He bah, dat kind wil ik niet hoor Jeniffuuururururururrquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat goed.
Maar wel jammer
Pssst Staat ook op de nieuwsgroepen enzo ssstquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:59 schreef frenzy2003 het volgende:
wanneer komt de herhaling,kwil het wel zien eigenlijk.
link? ik ben nou eenmaal een kneus wat dat betreftquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Pssst Staat ook op de nieuwsgroepen enzo ssst
Ik heb al 2 notes door linken naar NZB bestandenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:02 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
link? ik ben nou eenmaal een kneus wat dat betreft.
hij is irritant traag,geen andere mogelijkheid voor?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb al 2 notes door linken naar NZB bestanden![]()
![]()
Moet je maar even op bepaalde zoekmachines kijken.
![]()
http://www.tvopjepc.nl/programma/602quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:59 schreef frenzy2003 het volgende:
wanneer komt de herhaling,kwil het wel zien eigenlijk.
quote:
Die maakt het wel afquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:48 schreef pberends het volgende:
[..].
En dan die smile na het gekwijl pas.
moehahahaha !quote:
Zo ver schopt ze niet, met zo'n been.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:43 schreef DLTF het volgende:
[..]
Lekker respectloos zak, tis juist keigoed dat iemand met ene handicap 't zo ver schopt , echt, wat ben jij een botte zak
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:41 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zo ver schopt ze niet, met zo'n been.![]()
Zekers, zou die muts van het nieuws ook zon kuur moeten doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:22 schreef toma het volgende:
die verjongingskuur is goed gelukt moet ik zeggen
hey! die wou ik!quote:
ik denk niet dat ze kan schoppenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:43 schreef DLTF het volgende:
[..]
Ik denk dat dit al eens eerder genoemd is, eerder in het topicquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze kan schoppen![]()
zo gaar he alleen maar omdat ze gehandigt is mag je er geen grappen over makenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:05 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik denk dat dit al eens eerder genoemd is, eerder in het topic
Slechtquote:
gehandigtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
zo gaar he alleen maar omdat ze gehandigt is mag je er geen grappen over maken![]()
?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:43 schreef DLTF het volgende:
[..]
nee gek ze speelt de triangelquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:31 schreef Marruk het volgende:
[..]
?
Wat voor handicap heeft ze dan? Je gaat me toch niet vertellen dat ze xylofoon speelt in de Jostiband?
WAT EEN GORE TIETENquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:23 schreef pberends het volgende:
Gister waren Robert Jensen en sidekick Jan Paparazzi bij Lingo met Lucille Werner, fotofuck er hier op los.
[afbeelding]
ow fuck, ik herinner me nu pas dat zij een handicap heeft, ze heeft iets aan haar benen, ze loopt moeilijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:31 schreef Marruk het volgende:
[..]
?
Wat voor handicap heeft ze dan? Je gaat me toch niet vertellen dat ze xylofoon speelt in de Jostiband?
Daar zou ik wel eens tussen willenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:16 schreef Caesu het volgende:
ziet er wel stevig uit. maar een goeie bh doet wonderen natuurlijk.
[afbeelding]
Zij kan immers niet hard van je wegrennen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kortom, met Lucille zou ik wel een keertje willen stappen.![]()
![]()
Kan lang duren hoor...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het liep wel op rolletjes die aflevering. Op een gegeven moment moet je ook gewoon over die vooroordelen stappen. Het was een hendig sjieke aflevering van Lingo waarbij je je fantasie de vrije loop kon laten gaan. De openbaring van Lucilla gaat trouwens als een lopend vuurtje over het internet...
Kortom, met Lucille zou ik wel een keertje willen stappen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:09 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Zekers, zou die muts van het nieuws ook zon kuur moeten doen.
Bij de borsten afdeling niet nee, bij de benen afdeling echter welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:02 schreef TwyLight het volgende:
Ze heeft iig niet achteraan gestaan tijdens het uitdelen
maar wel mooie tieten. En je kunt er mee thuis komen want je oma is waarschijnlijk fanquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:03 schreef DjMoonlight het volgende:
Ze heeft hangtieten, en een lelijke pukkel op dur wang. Ze kijkt raar, en ze loopt mank.
Niet geil dus.
Ja ok, dat zou dan wel weer een reden zijnquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:04 schreef toma het volgende:
[..]
maar wel mooie tieten. En je kunt er mee thuis komen want je oma is waarschijnlijk fan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |