quote:Léonard liet zich op de moeilijk bespeelbare grasmat in Basel meteen gelden. Zijn eerste overtreding op de benen van Zdravko Kuzmanovic leverde hem al vroeg in de wedstrijd een terechte gele kaart op. Nadat de Zwitser met een elleboog revanche had genomen – Léonard verliet het stadion gisteren met een enorm ei onder zijn oog – was het laatste woord aan de Feyenoorder. Tien minuten voor tijd ontsnapte de Belg aan een tweede gele kaart toen hij Kuzmanovic andermaal stevig aanpakte. De aanvaller moest daarop het veld verlaten met een gebroken voet.
Ik kon hem alquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:22 schreef Heero87 het volgende:
Ongelooflijk. Eén wedstrijd en heel Nederland kent Léonards reputatie al.
Ach, zolang de Ajacieden dat maar doen mag alles.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:23 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zie de ajaxieden al bibberen in de gang as zondag...
Aah jo als dat voor die jongen nou een reden is om fan te worden laat hem dan lekkerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Roepen jouw mede feyenoorders je nooit tot de orde dat je zo zielig doet?![]()
Jan Wouters vergelijken met Philllipe Leonardquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:28 schreef DenniZZ het volgende:
PHILIPPE LEONARD OLE OLE
Zo'n speler hadden we nou net nodig, die kan de boel even op scherp zetten
En al die bijdehande opmerkingen, zo hoorde ik jullie ook nooit toen Jan Wouters weer eens wat uithaalde op het veld
Ik vergelijk hen niet, ik vergelijk hun soms wat te fanatieke acties. Moeilijk he begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Jan Wouters vergelijken met Philllipe Leonard![]()
Jan Wouters kon daarnaast ook voetballen, en Leonard niet.Moeilijk hè meedenkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:53 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ik vergelijk hen niet, ik vergelijk hun soms wat te fanatieke acties. Moeilijk he begrijpend lezen.
Moet ik je met patat bekogelen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Jan Wouters kon daarnaast ook voetballen, en Léonard niet.Moeilijk hè meedenken![]()
TS, er staat trouwens een spelfout in de TT: Het moet "Léonard" zijn, niet "Leonard".quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:25 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:19 schreef stefmans het volgende:
Trots zijn op zo'n speler, dan ben je heel diep afgezakt
Leonard![]()
Fans van deze speler![]()
Weleens van humor gehoord? Ik ga die grap niet uitleggen, en hij was ook niet bedoeld om je boos te maken. Nu maak ik mezelf chagrijnig, dus houd ik maar op.quote:
Die van mij was ook humoristisch terug bedoelt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:16 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Weleens van humor gehoord? Ik ga die grap niet uitleggen, en hij was ook niet bedoeld om je boos te maken. Nu maak ik mezelf chagrijnig, dus houd ik maar op.
Knap dat je dat weet na een paar wedstrijden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Jan Wouters kon daarnaast ook voetballen, en Leonard niet.Moeilijk hè meedenken![]()
OMG is dit zijn eerste wedstrijd die hij heeft gespeelt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet na een paar wedstrijden.
Wat zeg ik een wedstrijd. En tegen wie ? FC Basel
Voor feyenoord el toch ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
OMG is dit zijn eerste wedstrijd die hij heeft gespeelt?
Voor feyenoord wel ja, maar lijkt me niet dat hij ineens een goede voetballer wordt lijkt me.quote:
Nieuwe club nieuwe kansenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:21 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Voor feyenoord wel ja, maar lijkt me niet dat hij ineens een goede voetballer wordt lijkt me.
Idd maar op zijn leeftijd?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nieuwe club nieuwe kansen
Er zijn ook spelers die het dan net bij de ene club wel hebben he.
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:40 schreef leroytje het volgende:
Ik moest echt meteen keihard lachen toen ik dit las.![]()
Trots zijn op een speler die in zen 1 wedstrijd iemand met een gebroken voet een wedstrijd uitschopt???![]()
Dan moet je wel heel erg diep gezonken zijn!
![]()
En trouwens: trots zijn op zo iemand. schaar je jezelf dan nog steeds onder een voetballiefhebber??
Dacht et niet, want dat zijn mensen die met veel plezier naar voetbal kijken en als een ander geblesseerd raakt ze het in ieder geval niet leuk vinden![]()
![]()
Ga nou maar weer trug naar je bedje.
ow ja dit bericht is voor de TS en voor iedereen die het ook leuk vond of het met hem eens is .
Omdat Schumacher een smerige duitser is? Gezien zijn "nette race acties"?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:04 schreef leroytje het volgende:
Luister het is zelfs nog makkelijker!
Het ging nu niet om de speler of om de F1 coureur, het kan best een leuke/goede speler zijn, maar als ie dit soort acties maakt en jij bent daar als Feyenoorder trots op dan is er iets mis in je hoofd.
Dus Je gaat de verkeerde kant op, namelijk de TE makkelijk kant om Schumacher maar meteen weer uit te schelden voor deen smerige Duitser, ook daar hou ik niet zo van, dus waarom doe je et eigelijk zo??
Ik heb geen andere persoon uitgescholden dus is voor jou geen reden om zo te beginnen.
Lekker makkelijk altijd hè, om "hap" te zeggen als je bent uitgeluldquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:05 schreef FrankyMcG het volgende:
*HAP*
[afbeelding]
Het duurde toch nog 5 minuten, maar het was ook wat typ werk!
KLopt, alweer teveel gezegd idd, want het ging er namelijk om dat ik die persoon: Leonard niks slechts over gezegd heb en hij daar ineens over begint (1e Symptomen van zwakheid). dus.... voordat je de volgede x tegen mij gaat zeiken. onthoud dan dit goed: Kijken, denken, doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat Schumacher een smerige duitser is? Gezien zijn "nette race acties"?
Bij voetbal horen blessures, wil je dat niet? Tieft je maar lekker naar de zaal![]()
Daarnaast is het gros niet zo zeer een voetballiefhebber, maar een liefhebber van Feijenoord.
Zit daar verschil tussen? Jah (zonder al teveel zielige "inkopreacties" te krijgen)..
Voetballiefhebbers zijn, imho, mensen die alles kijken en niet echt een specifieke clubvoorkeur hebben..
Maargoed, al weer teveel woorden vuilgemaakt..
Onzin, je kunt best beide zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat Schumacher een smerige duitser is? Gezien zijn "nette race acties"?
Bij voetbal horen blessures, wil je dat niet? Tieft je maar lekker naar de zaal![]()
Daarnaast is het gros niet zo zeer een voetballiefhebber, maar een liefhebber van Feijenoord.
Zit daar verschil tussen? Jah (zonder al teveel zielige "inkopreacties" te krijgen)..
Voetballiefhebbers zijn, imho, mensen die alles kijken en niet echt een specifieke clubvoorkeur hebben..
En dat zijn meestal de beste verdedigers he, tegen Materazzi spelen spitsen ook liever niet en daar kan je alleen maar je voordeel mee doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:52 schreef BramKVO het volgende:
er zijn er hier velen die Leonard ineens niet kennen maar toch al een mening hebben over hem ....
Wel laat me zeggen, Leonard is inderdaad een verschrikkelijk smeerlapje, maar is bovendien ook een zeer degelijke verdediger.
Wacht nog maar even met levenslessen uitdelen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:42 schreef leroytje het volgende:
[..]
KLopt, alweer teveel gezegd idd, want het ging er namelijk om dat ik die persoon: Leonard niks slechts over gezegd heb en hij daar ineens over begint (1e Symptomen van zwakheid). dus.... voordat je de volgede x tegen mij gaat zeiken. onthoud dan dit goed: Kijken, denken, doen.
Zo de volgende die ik zen levensles gegeven heb
Kunt, maar vaak is dat nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:57 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Onzin, je kunt best beide zijn.
Dramatischer dan dat pauperclubje van jou kan gelukkig niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:07 schreef Damzkieee het volgende:
Als je ook maar een paar smerige overtedingen kunt maken wordt je naam al gescandeerd in de kuip. Jammer jongens, jullie dramatische voetbalkwaliteiten worden er niet mee verbloemd
Nee hoor, hij pakt morgen tenminste nog wat joden aanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:16 schreef Corksterr het volgende:
![]()
Tekenend voor Feyenoords situatie, om naast bijv. Charisteas ook nog eens een kneus als deze te contracteren.
En belgisch international.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:27 schreef Corksterr het volgende:
Bij Feyenoord lijkt het ook niet uit te maken of een speler kan voetballen of niet, zodra iemand transfervrij is wordt hem een contract aangeboden. Maar ach, ik vind het prima.
Een afdankertje van Standard LuikKom op zeg.
Heracles Almeloquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:07 schreef Damzkieee het volgende:
Als je ook maar een paar smerige overtedingen kunt maken wordt je naam al gescandeerd in de kuip. Jammer jongens, jullie dramatische voetbalkwaliteiten worden er niet mee verbloemd
Lees je eens beter in. Luik wou Leonard behouden, maar hij wou zelf z'n contract niet verlengen daar. Conflicten intern daar en Luik kon hem niet betalen (vraag me af hoe arm Luik dan moet zijn als die hem niet kunnen betalen en zelfs Feyenoord kan het).quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:27 schreef Corksterr het volgende:
Bij Feyenoord lijkt het ook niet uit te maken of een speler kan voetballen of niet, zodra iemand transfervrij is wordt hem een contract aangeboden. Maar ach, ik vind het prima.
Een afdankertje van Standard LuikKom op zeg.
Nee dat zegt veel over je niveauquote:
Hoezo? Jullie voormalig topspits Wesley "die is goed voor minstens 30 goals per seizoen" Sonck speelt daar toch ook?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:39 schreef Corksterr het volgende:
Nee dat zegt veel over je niveauHet belgisch nationale team
Luik kan spelers beter betalen dan Feyenoord, dat ter zijde.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:37 schreef feyenoord-dude het volgende:
(vraag me af hoe arm Luik dan moet zijn als die hem niet kunnen betalen en zelfs Feyenoord kan het).
Klopt, dat was dan ook een kutspits die het nooit echt heeft kunnen waarmaken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:08 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hoezo? Jullie voormalig topspits Wesley "die is goed voor minstens 30 goals per seizoen" Sonck speelt daar toch ook?
jullie Vermaelen speelt er nochtans ook.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:39 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Vermaelen is dan ook samen met Dembele en Simons het enige positieve aan de Rode Duivels.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:46 schreef BramKVO het volgende:
[..]
jullie Vermaelen speelt er nochtans ook.
Maar dan gaan ze Vermaelen linksback zetten...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Vermaelen is dan ook samen met Dembele en Simons het enige positieve aan de Rode Duivels.
Nou ja miskoop. Die jongen kan heel goed zagen, en dat waarderen die leden daar. Dus in hun ogen is het een topaankoop.quote:
Mudingayi, Daerden, Kompany, Van den Bergh, Geraerts, Goor, Soetaers, .... allemaal aardige spelers en wat meer is, Belgie heeft op dit moment één van de jongste landenteams. Er is heel wat jong talent aanwezig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:59 schreef AminBen het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze Vermaelen linksback zetten...
Van Buyten zouden wij altijd kunnen gebruiken, VandenBorre ook nog een leuke speler, verder is het vrij pover idd.
Vandenbergh is een leuk spitsje, meer niet. Pieroni, Mpenza ook . Kompany een groot talent, alleen bleswuregevoelig en niet constant als zijn voorganger Van Buyten bij HSV. Mudingayi, Soetaers, Daerdenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:55 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Mudingayi, Daerden, Kompany, Van den Bergh, Geraerts, Goor, Soetaers, .... allemaal aardige spelers en wat meer is, Belgie heeft op dit moment één van de jongste landenteams. Er is heel wat jong talent aanwezig.
Ik vond hem voetballend ook beter dan al zijn voorgangers zoals rzasa, basto, van haaren etc.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:43 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Nou ja miskoop. Die jongen kan heel goed zagen, en dat waarderen die leden daar. Dus in hun ogen is het een topaankoop.![]()
Euh, volgens mij kunnen jullie Biseswar best goed gebruikenquote:
Hoe meer je zegt hoe dommer je overkomt...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:39 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Nee want het belgisch team een laag niveau noemen is dan ook het stomste wat je kan zeggenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:00 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Hoe meer je zegt hoe dommer je overkomt...
Advies van de dag: Als je niks zegt kom je ook niet zo stom over...!![]()
en het nederlandse team speelt fantastisch voetbal en gaat andermaal wereldkampioen worden in 2010quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Nee want het belgisch team een laag niveau noemen is dan ook het stomste wat je kan zeggen![]()
![]()
![]()
Vergelijking van lik mn lul natuurlijkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:58 schreef BramKVO het volgende:
[..]
en het nederlandse team speelt fantastisch voetbal en gaat andermaal wereldkampioen worden in 2010
Das mooi... Dan kan hij vaker Sneijder opzoekenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:07 schreef RayMania het volgende:
Ajax speelt waarschijnlijk 4-4-2, dus zonder vleugelspitsen. Geen directe concurrent voor Leonard dus (denk ik).
Joden kapot he, jij bent tenminste een echte!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:14 schreef MarkNMGN het volgende:
Ach, die discussie ook altijd.
Die kenkerjoden konden zelfs de charme van de Wolf, Fraser en Ruudje Heus niet zien
Aww dank je lieverd <3quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Die van mij was ook humoristisch terug bedoelt.![]()
Gabri zal dan wel hangend spelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:07 schreef RayMania het volgende:
Ajax speelt waarschijnlijk 4-4-2, dus zonder vleugelspitsen. Geen directe concurrent voor Leonard dus (denk ik).
Ik niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik hoop dat hij morgen Huntelaar zijn nek breekt.
Toch is ie jarenlang vaste linksback van AS Monaco geweest, of vergis ik me daarin?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leonard is een mateloos overschatte voetballer. Zo eentje die kan uitblinken in een matige competitie zoals de Belgische en zelfs daar had hij moeite mee. Van zodra het over topwedstrijden gaat (of nog een stapje verder -> internationaal niveau) schiet die echt enorm te kort. Geen idee wat Feyenoord daar ooit heeft in gezien.
Hm, gemiddeld een vijftiental wedstrijden gedurende 7 seizoenen. Dat lijkt me niet echt vast, eerder iemand die in een rotatiesysteem zit of gaten moet opvullen. In de nationale ploeg was het iig. vrijwel altijd bedenkelijk wat ie liet zien.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Toch is ie jarenlang vaste linksback van AS Monaco geweest, of vergis ik me daarin?
Hij was gratis, en voor gratis spelers heeft Feyenoord een zwakquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik begrijp deze aankoop echt niet.
Vooral een "goedkope" overbrugging tot volgend seizoen, als of Drenthe klaar is voor de basis of er een nieuwe linksback komt, denk ik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
. Geen idee wat Feyenoord daar ooit heeft in gezien.
Hij had zichzelf geblesseerdquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:09 schreef Kadoc het volgende:
Waarom werd hij vandaag zo snel gewisseld?
Maar de meer slimme toeschouwer weet dat het was omdat de Mul hem scheel speeldequote:
Ook dat ja, maar dat eerste vond ik na z'n actie afgelopen donderdag net wat leuker klinkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Maar de meer slimme toeschouwer weet dat het was omdat de Mul hem scheel speelde![]()
Zelfs Tom de Fucking Mul ging hem voorbijquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:05 schreef Urquhart het volgende:
Op de persconferentie was nog wel een leuk stukje over deze speler.
Journalist: 'Waarom is die Leonard gehaald?'
Koeman: 'Hij heeft bepaalde kwaliteiten, maar hij kan niet zo goed verdedigen tegen een directe rechtsbuiten'
![]()
Leonard heeft wel degelijk enkele seizoenen een basisplaats bij (toen topteam) Monaco gehad ! En tja, Feyenoord kon hem gratis oppikken hé, maar ik heb het wel altijd een degelijke verdediger gevonden. Geen wondervoetballer, wel eentje waar je mee naar de oorlog kan. En hebben de Belgen id jaren 80 met zulke spelers niet hun grootste successe, gehaald ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hm, gemiddeld een vijftiental wedstrijden gedurende 7 seizoenen. Dat lijkt me niet echt vast, eerder iemand die in een rotatiesysteem zit of gaten moet opvullen. In de nationale ploeg was het iig. vrijwel altijd bedenkelijk wat ie liet zien.
Maar zelfs al was hij een vedette in Monaco (wat ik ten zeerste betwijfel... en zelfs dan...Monaco), ondertussen is hij duidelijk op de terugweg in zijn carriere. Ik begrijp deze aankoop echt niet.
Waarom stel je hem dan op?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:05 schreef Urquhart het volgende:
Op de persconferentie was nog wel een leuk stukje over deze speler.
Journalist: 'Waarom is die Leonard gehaald?'
Koeman: 'Hij heeft bepaalde kwaliteiten, maar hij kan niet zo goed verdedigen tegen een directe rechtsbuiten'
![]()
quote:U heeft een linksback, Philippe Léonard, van wie bij Feyenoord wordt gezegd dat die niet tegen een echte rechtsbuiten kan spelen. Dan worden toch de wenkbrauwen gefronsd?
„Dat snap ik, maar het is gewoon niet verstandig Léonard tegen een snelle rechtsbuiten te laten spelen als hij geen goede rugdekking krijgt en op het middenveld niet wordt voorkomen dat de pass gemakkelijk kan worden gegeven. We zijn ervan overtuigd dat Tom de Mul bij Ajax door Ten Cate is opgesteld, toen hij zag dat Léonard speelde. De Mul stond eerst niet eens in de opstelling, denken wij. Probleem was bij ons de rugdekking en de pass vanaf het middenveld, waar Ajax de ruimte voor kreeg. Dan is het zelfmoord, maar anders kan Léonard het goed aan. Hij is international van België.“
Peter Bosz BN De Stem
Gelukkig leggen jullie de lat erg hoog bij Feyenoord.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:37 schreef zevenkamp het volgende:
Als ie vanavond er weer een goeie tackle uitgooit ben ik weer een tevreden mens.
die maakte indrukquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
![]()
En ze hadden zo'n goede linksback op proef (die kleine neger).
We moeten ergens beginnen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gelukkig leggen jullie de lat erg hoog bij Feyenoord.![]()
Dit is haast het zelfde als een spits binnen halen en zeggen dat ie niet zo goed kan scoren, maar wel andere kwaliteiten heeftquote:
Konequote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:32 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Dit is haast het zelfde als een spits binnen halen en zeggen dat ie niet zo goed kan scoren, maar wel andere kwaliteiten heeft![]()
ehhh...wacht...![]()
Goed aanspeelpunt en kan goed doorkoppenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:32 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Dit is haast het zelfde als een spits binnen halen en zeggen dat ie niet zo goed kan scoren, maar wel andere kwaliteiten heeft![]()
ehhh...wacht...![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:36 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Het kan snel gaan in de voetballerij![]()
Is helaas een beetje een Rotterdams trekje, als je ziet hoeveel spelers al afgedaan zijn door dat Feyenoord publiek, staan lekker achter hun spelersquote:
Maar hij kan ook echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is helaas een beetje een Rotterdams trekje, als je ziet hoeveel spelers al afgedaan zijn door dat Feyenoord publiek, staan lekker achter hun spelers![]()
Valt op, of niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:13 schreef twi het volgende:
Je weet wanneer Feyenoord echt in een diepe crisis zit wanneer Cart_man door medelijden favoriete spelers gaat adopteren simpelweg omdat anderen ze afkraken
Zondebokje zoeken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Valt op, of niet.
En toch vind ik het sneu dat er zoveel zijn die een speler afkraken na twee slecht gespeelde wedstrijden. Wedstrijden waarin het hele elftal waardeloos was, maar daar hoor je dan weer niks over...
Ach kom op man, je hebt toch gezien hoe hij persoonlijk weggespeeld werd, keer op keer? De Mul vernederde hem, en dat is echt geen topper. Dat heeft niets met de rest van het team te maken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Valt op, of niet.
En toch vind ik het sneu dat er zoveel zijn die een speler afkraken na twee slecht gespeelde wedstrijden. Wedstrijden waarin het hele elftal waardeloos was, maar daar hoor je dan weer niks over...
Die Kennedy Bakdinges speelde hem ook weg, en het is gewoon waar wat Koeman zei: Hij kan niet tegen echte rechtsbuitens voetballenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:12 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Ach kom op man, je hebt toch gezien hoe hij persoonlijk weggespeeld werd, keer op keer? De Mul vernederde hem, en dat is echt geen topper. Dat heeft niets met de rest van het team te maken.
oeiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:10 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik krijg heimwee naar Bosschaart![]()
Ton of acht aan salariskosten, mits ze 'm komende zomer wegjagenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:15 schreef OnlineGokker het volgende:
Hoeveel geld zal deze speler totaal kosten voor feyenoord?
Ach kom op, laten we elke speler, die pas drie wedstrijden in de basis speelt, maar afschrijven. Simpel gedoe.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:12 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Ach kom op man, je hebt toch gezien hoe hij persoonlijk weggespeeld werd, keer op keer? De Mul vernederde hem, en dat is echt geen topper. Dat heeft niets met de rest van het team te maken.
Hou op, hoogstens 3 á 4 ton anders hadden ze echt wel wat beters kennen kopen. Rsaza ofzo.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ton of acht aan salariskosten, mits ze 'm komende zomer wegjagen
Ik denk niet dat ie veel beter kan dan dit. Hij zit simpelweg te ver van het gewenste niveau af. Daar zie ik hem niet meer aan komen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ach kom op, laten we elke speler, die pas drie wedstrijden in de basis speelt, maar afschrijven. Simpel gedoe.
Ik heb hem toch zeer goede wedstrijden zien spelen bij Standard en dat was niet incidenteel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:03 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie veel beter kan dan dit.
Maar in Belgie spelen de ploegen ook allemaal 4-4-2quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb hem toch zeer goede wedstrijden zien spelen bij Standard en dat was niet incidenteel.
Ik heb Pierre ook topscorer zien worden van de Nederlandse competitiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb hem toch zeer goede wedstrijden zien spelen bij Standard en dat was niet incidenteel.
Daarom dat meerdere spelers uitgeroepen worden als mega talenten en daarna door spupporters om zeep worden geholpen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:10 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Als Ajacied snap ik de woede van 010.Kom op ze kopen Leonard dat is(hoor mij) beneden feyenoord niveau!
Joh ben je gek geworden, die Rsaza was ook echt waardeloos.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hou op, hoogstens 3 á 4 ton anders hadden ze echt wel wat beters kennen kopen. Rsaza ofzo.
Dat was de laatste 'goede' back, die we hadden...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:40 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Joh ben je gek geworden, die Rsaza was ook echt waardeloos.![]()
Als we hem al goed moeten noemen kan je wel zien hoe triest het is gesteld met de linksbacksquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat was de laatste 'goede' back, die we hadden...
Wie bedoel je?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die maakte indruk
en dat is geloof ik een reden om hem niet te halen
Onzin.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:09 schreef feyenoord-dude het volgende:
Drenthe![]()
Wat een overschat talentje zeg.
Leonard was het niet eens met de aanbieding die Standard aan hem deed. En hij kwam al van Monaco af. Laten we zeggen dat de waarheid in het midden zal zitten, en hij zo'n 6 ton kost qua salaris.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hou op, hoogstens 3 á 4 ton anders hadden ze echt wel wat beters kennen kopen. Rsaza ofzo.
Hij snapt het begrip buitenspel niet eens ...quote:
En hij moet fatsoenlijke schoenen kopen. Maar hoe vaak heb je m zien spelen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij snapt het begrip buitenspel niet eens ...
De wedstrijden die hij dit seizoen heeft gespeeld, meestal in samenvatting dus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En hij moet fatsoenlijke schoenen kopen. Maar hoe vaak heb je m zien spelen?
Bij Jong Oranje etc laat ie zien dat ie er wel gaat komen, Digsy (lees m nu pas)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De wedstrijden die hij dit seizoen heeft gespeeld, meestal in samenvatting dus.
En ik heb hem idd alleen maar zien uitglijden. Verder hapt hij veel te snel naar mijn mening, en stond hij tegen ons werkelijk te schutteren in de 'buitenspelval'. Dat je 1 keer in de fout gaat, ok. Maar 3 keer in 1 wedstrijd ...
vergeet je niet watquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:40 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Joh ben je gek geworden, die Rsaza was ook echt waardeloos.![]()
Daar stond wel een echt ''kerels'' team zegquote:Op zondag 5 november 2006 01:35 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
vergeet je niet wat![]()
[afbeelding]
Het was misschien geen wereldtopper, maar hij was best degelijk, een beetje respect lul![]()
Hij staat er onder contract.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Maar wat doet hij ATM? zit hij nog bij Feyenoord?
quote:Léonard: "Verdiende loon voor Wasilewski"
31 augustus 2009
De zware overtreding van Axel Witsel op Marcin Wasilewski heeft heel België in rep en roer gebracht. Vrijwel iedereen spreekt schande van de actie van Witsel, maar oud-Feyenoorder Philippe Léonard heeft een andere kijk op de zaak. Hij noemt de dubbele open beenbreuk van Wasilewski zelfs 'zijn verdiende loon'.
"Ik ben geneigd te zeggen dat Wasilewski zijn verdiende loon kreeg. Hij speelt zo ruw", is de bizarre visie van Léonard in zijn column voor Sud Presse.
De verdediger heeft geen kwaad woord voor 'dader' Witsel. "Ik ben een grote bewonderaar van Witsel en ik kan nauwelijks iets slechts van hem zeggen. Natuurlijk mogen we geen excuses zoeken voor deze overtreding. Toch moet hij voor mij niet lang geschorst worden. Twee speeldagen schorsing moet volstaan. Ik denk dat hij de ernst van zijn fout al ingezien heeft toen hij afdroop richting kleedkamers. Toen hij in het duel ging, vermoedde hij niet dat zijn tackle zoveel schade zou aanrichten."
De overtreding vond plaats in de wedstrijd tussen Anderlecht en Standard (1-1). Wasilewski is door de dubbele breuk vermoedelijk zeker een jaar uitgeschakeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |