Hij was gratis, en voor gratis spelers heeft Feyenoord een zwakquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik begrijp deze aankoop echt niet.
Vooral een "goedkope" overbrugging tot volgend seizoen, als of Drenthe klaar is voor de basis of er een nieuwe linksback komt, denk ik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
. Geen idee wat Feyenoord daar ooit heeft in gezien.
Hij had zichzelf geblesseerdquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:09 schreef Kadoc het volgende:
Waarom werd hij vandaag zo snel gewisseld?
Maar de meer slimme toeschouwer weet dat het was omdat de Mul hem scheel speeldequote:
Ook dat ja, maar dat eerste vond ik na z'n actie afgelopen donderdag net wat leuker klinkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Maar de meer slimme toeschouwer weet dat het was omdat de Mul hem scheel speelde![]()
Zelfs Tom de Fucking Mul ging hem voorbijquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:05 schreef Urquhart het volgende:
Op de persconferentie was nog wel een leuk stukje over deze speler.
Journalist: 'Waarom is die Leonard gehaald?'
Koeman: 'Hij heeft bepaalde kwaliteiten, maar hij kan niet zo goed verdedigen tegen een directe rechtsbuiten'
![]()
Leonard heeft wel degelijk enkele seizoenen een basisplaats bij (toen topteam) Monaco gehad ! En tja, Feyenoord kon hem gratis oppikken hé, maar ik heb het wel altijd een degelijke verdediger gevonden. Geen wondervoetballer, wel eentje waar je mee naar de oorlog kan. En hebben de Belgen id jaren 80 met zulke spelers niet hun grootste successe, gehaald ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hm, gemiddeld een vijftiental wedstrijden gedurende 7 seizoenen. Dat lijkt me niet echt vast, eerder iemand die in een rotatiesysteem zit of gaten moet opvullen. In de nationale ploeg was het iig. vrijwel altijd bedenkelijk wat ie liet zien.
Maar zelfs al was hij een vedette in Monaco (wat ik ten zeerste betwijfel... en zelfs dan...Monaco), ondertussen is hij duidelijk op de terugweg in zijn carriere. Ik begrijp deze aankoop echt niet.
Waarom stel je hem dan op?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:05 schreef Urquhart het volgende:
Op de persconferentie was nog wel een leuk stukje over deze speler.
Journalist: 'Waarom is die Leonard gehaald?'
Koeman: 'Hij heeft bepaalde kwaliteiten, maar hij kan niet zo goed verdedigen tegen een directe rechtsbuiten'
![]()
quote:U heeft een linksback, Philippe LÊonard, van wie bij Feyenoord wordt gezegd dat die niet tegen een echte rechtsbuiten kan spelen. Dan worden toch de wenkbrauwen gefronsd?
âDat snap ik, maar het is gewoon niet verstandig LÊonard tegen een snelle rechtsbuiten te laten spelen als hij geen goede rugdekking krijgt en op het middenveld niet wordt voorkomen dat de pass gemakkelijk kan worden gegeven. We zijn ervan overtuigd dat Tom de Mul bij Ajax door Ten Cate is opgesteld, toen hij zag dat LÊonard speelde. De Mul stond eerst niet eens in de opstelling, denken wij. Probleem was bij ons de rugdekking en de pass vanaf het middenveld, waar Ajax de ruimte voor kreeg. Dan is het zelfmoord, maar anders kan LÊonard het goed aan. Hij is international van BelgiÃĢ.â
Peter Bosz BN De Stem
Gelukkig leggen jullie de lat erg hoog bij Feyenoord.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:37 schreef zevenkamp het volgende:
Als ie vanavond er weer een goeie tackle uitgooit ben ik weer een tevreden mens.
die maakte indrukquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
![]()
En ze hadden zo'n goede linksback op proef (die kleine neger).
We moeten ergens beginnen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gelukkig leggen jullie de lat erg hoog bij Feyenoord.![]()
Dit is haast het zelfde als een spits binnen halen en zeggen dat ie niet zo goed kan scoren, maar wel andere kwaliteiten heeftquote:
Konequote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:32 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Dit is haast het zelfde als een spits binnen halen en zeggen dat ie niet zo goed kan scoren, maar wel andere kwaliteiten heeft![]()
ehhh...wacht...![]()
Goed aanspeelpunt en kan goed doorkoppenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:32 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Dit is haast het zelfde als een spits binnen halen en zeggen dat ie niet zo goed kan scoren, maar wel andere kwaliteiten heeft![]()
ehhh...wacht...![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:36 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Het kan snel gaan in de voetballerij![]()
Is helaas een beetje een Rotterdams trekje, als je ziet hoeveel spelers al afgedaan zijn door dat Feyenoord publiek, staan lekker achter hun spelersquote:
Maar hij kan ook echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is helaas een beetje een Rotterdams trekje, als je ziet hoeveel spelers al afgedaan zijn door dat Feyenoord publiek, staan lekker achter hun spelers![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |