Ik vond hem voetballend ook beter dan al zijn voorgangers zoals rzasa, basto, van haaren etc.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:43 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Nou ja miskoop. Die jongen kan heel goed zagen, en dat waarderen die leden daar. Dus in hun ogen is het een topaankoop.![]()
Euh, volgens mij kunnen jullie Biseswar best goed gebruikenquote:
Hoe meer je zegt hoe dommer je overkomt...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:39 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Nee dat zegt veel over je niveauHet belgisch nationale team
Nee want het belgisch team een laag niveau noemen is dan ook het stomste wat je kan zeggenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:00 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Hoe meer je zegt hoe dommer je overkomt...
Advies van de dag: Als je niks zegt kom je ook niet zo stom over...!![]()
en het nederlandse team speelt fantastisch voetbal en gaat andermaal wereldkampioen worden in 2010quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Nee want het belgisch team een laag niveau noemen is dan ook het stomste wat je kan zeggen![]()
![]()
![]()
Vergelijking van lik mn lul natuurlijkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:58 schreef BramKVO het volgende:
[..]
en het nederlandse team speelt fantastisch voetbal en gaat andermaal wereldkampioen worden in 2010
Das mooi... Dan kan hij vaker Sneijder opzoekenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:07 schreef RayMania het volgende:
Ajax speelt waarschijnlijk 4-4-2, dus zonder vleugelspitsen. Geen directe concurrent voor Leonard dus (denk ik).
Joden kapot he, jij bent tenminste een echte!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:14 schreef MarkNMGN het volgende:
Ach, die discussie ook altijd.
Die kenkerjoden konden zelfs de charme van de Wolf, Fraser en Ruudje Heus niet zien
Aww dank je lieverd <3quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Die van mij was ook humoristisch terug bedoelt.![]()
Gabri zal dan wel hangend spelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:07 schreef RayMania het volgende:
Ajax speelt waarschijnlijk 4-4-2, dus zonder vleugelspitsen. Geen directe concurrent voor Leonard dus (denk ik).
Ik niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik hoop dat hij morgen Huntelaar zijn nek breekt.
Toch is ie jarenlang vaste linksback van AS Monaco geweest, of vergis ik me daarin?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leonard is een mateloos overschatte voetballer. Zo eentje die kan uitblinken in een matige competitie zoals de Belgische en zelfs daar had hij moeite mee. Van zodra het over topwedstrijden gaat (of nog een stapje verder -> internationaal niveau) schiet die echt enorm te kort. Geen idee wat Feyenoord daar ooit heeft in gezien.
Hm, gemiddeld een vijftiental wedstrijden gedurende 7 seizoenen. Dat lijkt me niet echt vast, eerder iemand die in een rotatiesysteem zit of gaten moet opvullen. In de nationale ploeg was het iig. vrijwel altijd bedenkelijk wat ie liet zien.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Toch is ie jarenlang vaste linksback van AS Monaco geweest, of vergis ik me daarin?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |