quote:Léonard liet zich op de moeilijk bespeelbare grasmat in Basel meteen gelden. Zijn eerste overtreding op de benen van Zdravko Kuzmanovic leverde hem al vroeg in de wedstrijd een terechte gele kaart op. Nadat de Zwitser met een elleboog revanche had genomen – Léonard verliet het stadion gisteren met een enorm ei onder zijn oog – was het laatste woord aan de Feyenoorder. Tien minuten voor tijd ontsnapte de Belg aan een tweede gele kaart toen hij Kuzmanovic andermaal stevig aanpakte. De aanvaller moest daarop het veld verlaten met een gebroken voet.
Ik kon hem alquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:22 schreef Heero87 het volgende:
Ongelooflijk. Eén wedstrijd en heel Nederland kent Léonards reputatie al.
Ach, zolang de Ajacieden dat maar doen mag alles.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:23 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zie de ajaxieden al bibberen in de gang as zondag...
Aah jo als dat voor die jongen nou een reden is om fan te worden laat hem dan lekkerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Roepen jouw mede feyenoorders je nooit tot de orde dat je zo zielig doet?![]()
Jan Wouters vergelijken met Philllipe Leonardquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:28 schreef DenniZZ het volgende:
PHILIPPE LEONARD OLE OLE
Zo'n speler hadden we nou net nodig, die kan de boel even op scherp zetten
En al die bijdehande opmerkingen, zo hoorde ik jullie ook nooit toen Jan Wouters weer eens wat uithaalde op het veld
Ik vergelijk hen niet, ik vergelijk hun soms wat te fanatieke acties. Moeilijk he begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Jan Wouters vergelijken met Philllipe Leonard![]()
Jan Wouters kon daarnaast ook voetballen, en Leonard niet.Moeilijk hè meedenkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:53 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ik vergelijk hen niet, ik vergelijk hun soms wat te fanatieke acties. Moeilijk he begrijpend lezen.
Moet ik je met patat bekogelen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Jan Wouters kon daarnaast ook voetballen, en Léonard niet.Moeilijk hè meedenken![]()
TS, er staat trouwens een spelfout in de TT: Het moet "Léonard" zijn, niet "Leonard".quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:25 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:19 schreef stefmans het volgende:
Trots zijn op zo'n speler, dan ben je heel diep afgezakt
Leonard![]()
Fans van deze speler![]()
Weleens van humor gehoord? Ik ga die grap niet uitleggen, en hij was ook niet bedoeld om je boos te maken. Nu maak ik mezelf chagrijnig, dus houd ik maar op.quote:
Die van mij was ook humoristisch terug bedoelt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:16 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Weleens van humor gehoord? Ik ga die grap niet uitleggen, en hij was ook niet bedoeld om je boos te maken. Nu maak ik mezelf chagrijnig, dus houd ik maar op.
Knap dat je dat weet na een paar wedstrijden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Jan Wouters kon daarnaast ook voetballen, en Leonard niet.Moeilijk hè meedenken![]()
OMG is dit zijn eerste wedstrijd die hij heeft gespeelt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet na een paar wedstrijden.
Wat zeg ik een wedstrijd. En tegen wie ? FC Basel
Voor feyenoord el toch ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
OMG is dit zijn eerste wedstrijd die hij heeft gespeelt?
Voor feyenoord wel ja, maar lijkt me niet dat hij ineens een goede voetballer wordt lijkt me.quote:
Nieuwe club nieuwe kansenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:21 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Voor feyenoord wel ja, maar lijkt me niet dat hij ineens een goede voetballer wordt lijkt me.
Idd maar op zijn leeftijd?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nieuwe club nieuwe kansen
Er zijn ook spelers die het dan net bij de ene club wel hebben he.
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:40 schreef leroytje het volgende:
Ik moest echt meteen keihard lachen toen ik dit las.![]()
Trots zijn op een speler die in zen 1 wedstrijd iemand met een gebroken voet een wedstrijd uitschopt???![]()
Dan moet je wel heel erg diep gezonken zijn!
![]()
En trouwens: trots zijn op zo iemand. schaar je jezelf dan nog steeds onder een voetballiefhebber??
Dacht et niet, want dat zijn mensen die met veel plezier naar voetbal kijken en als een ander geblesseerd raakt ze het in ieder geval niet leuk vinden![]()
![]()
Ga nou maar weer trug naar je bedje.
ow ja dit bericht is voor de TS en voor iedereen die het ook leuk vond of het met hem eens is .
Omdat Schumacher een smerige duitser is? Gezien zijn "nette race acties"?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:04 schreef leroytje het volgende:
Luister het is zelfs nog makkelijker!
Het ging nu niet om de speler of om de F1 coureur, het kan best een leuke/goede speler zijn, maar als ie dit soort acties maakt en jij bent daar als Feyenoorder trots op dan is er iets mis in je hoofd.
Dus Je gaat de verkeerde kant op, namelijk de TE makkelijk kant om Schumacher maar meteen weer uit te schelden voor deen smerige Duitser, ook daar hou ik niet zo van, dus waarom doe je et eigelijk zo??
Ik heb geen andere persoon uitgescholden dus is voor jou geen reden om zo te beginnen.
Lekker makkelijk altijd hè, om "hap" te zeggen als je bent uitgeluldquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:05 schreef FrankyMcG het volgende:
*HAP*
[afbeelding]
Het duurde toch nog 5 minuten, maar het was ook wat typ werk!
KLopt, alweer teveel gezegd idd, want het ging er namelijk om dat ik die persoon: Leonard niks slechts over gezegd heb en hij daar ineens over begint (1e Symptomen van zwakheid). dus.... voordat je de volgede x tegen mij gaat zeiken. onthoud dan dit goed: Kijken, denken, doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat Schumacher een smerige duitser is? Gezien zijn "nette race acties"?
Bij voetbal horen blessures, wil je dat niet? Tieft je maar lekker naar de zaal![]()
Daarnaast is het gros niet zo zeer een voetballiefhebber, maar een liefhebber van Feijenoord.
Zit daar verschil tussen? Jah (zonder al teveel zielige "inkopreacties" te krijgen)..
Voetballiefhebbers zijn, imho, mensen die alles kijken en niet echt een specifieke clubvoorkeur hebben..
Maargoed, al weer teveel woorden vuilgemaakt..
Onzin, je kunt best beide zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat Schumacher een smerige duitser is? Gezien zijn "nette race acties"?
Bij voetbal horen blessures, wil je dat niet? Tieft je maar lekker naar de zaal![]()
Daarnaast is het gros niet zo zeer een voetballiefhebber, maar een liefhebber van Feijenoord.
Zit daar verschil tussen? Jah (zonder al teveel zielige "inkopreacties" te krijgen)..
Voetballiefhebbers zijn, imho, mensen die alles kijken en niet echt een specifieke clubvoorkeur hebben..
En dat zijn meestal de beste verdedigers he, tegen Materazzi spelen spitsen ook liever niet en daar kan je alleen maar je voordeel mee doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:52 schreef BramKVO het volgende:
er zijn er hier velen die Leonard ineens niet kennen maar toch al een mening hebben over hem ....
Wel laat me zeggen, Leonard is inderdaad een verschrikkelijk smeerlapje, maar is bovendien ook een zeer degelijke verdediger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |