Het is echt heeeeeeel erg leuk Phileinequote:Op zaterdag 11 november 2006 21:50 schreef phileine het volgende:
Zie de laatste tijd erg veel babyfrutjes om me heen en dan gaan die hormonen wel flink gieren hoor. Zo heerlijk om weer eens zo'n klein melkbeestje in je armen te hebben die met van die grote vertrouwende ogen naar je opkijkt. pfffff
Zuchtquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:50 schreef phileine het volgende:
zo'n klein melkbeestje
Maar maar het is ook heel raar...quote:Op maandag 13 november 2006 08:39 schreef Brighteyes het volgende:Dat komt er enthousiast uit!
![]()
Gefeliciteerd!
Ja echt welquote:Op maandag 13 november 2006 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, het is volgens mij idd best raar om dat 'hardop' te zeggen.
Maar liep je niet op wolkjes van het idee alleen al?
Dat laat ik nog even hoewel ik daar eerder mee schreef/praatte.quote:Op maandag 13 november 2006 09:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ga je meeposten in het 2e streepjes topic? Daar wordt het helemaal zo echt van.
Of laat je het voorlopig gewoon even gaan?
Jaaaahhh Jolene!quote:Op maandag 13 november 2006 09:15 schreef jolene het volgende:
[..]
Dat laat ik nog even hoewel ik daar eerder mee schreef/praatte.
De meeste zitten er al zo lang ik wacht nog een paar maandjes
OMdat je anders een kind hebt wat je moet tillen terwijl je 6 weken niets mag tillen, dat is ook niet handig. Daarnaast begin ik nu al last te krijgen van het vel, dus als ik dan zou wachten totdat ik mijn kinderwens vervuld heb dan is het toch al niet prettig meer.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:50 schreef phileine het volgende:
Troel, je hebt het vast ergens al eerder gezeg, maar waarom nu eerst die buikwandoperatie? De meeste plastisch chirurgen raden dat sterk af als je nog kinderen wilt omdat je daarna weer je buik gaat oprekken. Je zult dat vast overlegd hebben, maar daar heb ik de uitleg van gemist en ik vroeg het me gewoon af.
Zie de laatste tijd erg veel babyfrutjes om me heen en dan gaan die hormonen wel flink gieren hoor. Zo heerlijk om weer eens zo'n klein melkbeestje in je armen te hebben die met van die grote vertrouwende ogen naar je opkijkt. pfffff
En dat is bijna nu dus..quote:Op maandag 13 november 2006 10:30 schreef teigan het volgende:
Jolene, jij ook al!
leuk zeg, en volgens mij ben je er ook nooit echt klaar voor, maar moet je gewoon de sprong eens wagen..
Whehe, fijne mooth swings omdat je hormonen mist.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Puberen? Ik ben 27, ik ben te oud om te puberen...![]()
Dan is het trouwens nog risicovol voor mijn relatie ook, want mijn vriend houdt absoluut niet van zulk gedrag...![]()
Ik bedoelde eigenlijk meer puberen als in giechelend klooien met een condoom omdat je nog geen handigheid met zo'n ding hebt...quote:Op woensdag 15 november 2006 09:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Puberen? Ik ben 27, ik ben te oud om te puberen...![]()
Dan is het trouwens nog risicovol voor mijn relatie ook, want mijn vriend houdt absoluut niet van zulk gedrag...![]()
Ow...quote:Op woensdag 15 november 2006 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer puberen als in giechelend klooien met een condoom omdat je nog geen handigheid met zo'n ding hebt...
Ik ben sinds eind augustus gestopt met de pil, ook in de hoop dat het niet weer zo zou zijn als voor de pil. Tot nu toe valt het me erg mee... (niet te vroeg juichen maar...). Het gaat aardig regelmatig moet ik zeggen...quote:Op woensdag 15 november 2006 09:35 schreef jolene het volgende:
[..]
Whehe, fijne mooth swings omdat je hormonen mist.
Ik heb die van mij alvast voorbereid op jolenejolene
en jolene heeft koppijn en jolene heeft rugpijn fijn hoor weer regelmatig ongesteld.
Ik heb een stille hoop dat ik de klachten niet terug krijg welke de reden waren dat ik aan de pil ging![]()
![]()
![]()
Moeilijk is dat he dat wachten en ik kan me voorstellen dat jullie dat nagekeken willen hebben.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:02 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik ben sinds eind augustus gestopt met de pil, ook in de hoop dat het niet weer zo zou zijn als voor de pil. Tot nu toe valt het me erg mee... (niet te vroeg juichen maar...). Het gaat aardig regelmatig moet ik zeggen...
Maar we zijn nog niet bezig met proberen zwanger te worden. Wacht nog op uitnodiging van het genetisch centrum (schiet niet op) en inmiddels ook heel veel twijfels weer (wordt aan gewerkt, dat wel)
Huh? Ik snap het niet?quote:Op woensdag 15 november 2006 10:20 schreef jolene het volgende:
Oke, bij ons is huisarts gebeld, we gaan binnenkort alvast hechtdraad testen...![]()
![]()
Ja, klopt. Alvast even kijken kan het in de map.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Huh? Ik snap het niet?
Oh wacht... had jij niet een allergie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |