quote:Op woensdag 1 november 2006 21:28 schreef Brighteyes het volgende:Syreen! Echt?
Wat een lekkertje ben je toch ook he!![]()
Nou ja goed eh... op de goede afloop dan maar.(Wat jij het liefste hebt dus!
)
Mijn nuchtere zelf wordt overschreeuwt door de hypochondrische schizofreen die in me huistquote:Op woensdag 1 november 2006 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maarreh... je weet toch dat die niet betrouwbaar zijn!
Ik ken het wel een beetje. Alleen krijgt mijn nuchtere zelf altijd de overhand voor het testmoment.
Ja, hoe zit het daar nou mee? Wist ze nu toch dat ze zwanger was? Hier is het alleen als fait divers op teletekst gekomen...quote:Op woensdag 1 november 2006 21:12 schreef Syrena het volgende:
Oja bedankt nog 17-jarige "ik wist niet dat ik zwanger was!"- kickboxmeisje![]()
Ik postte zelf al dat het me stug leek, maar jaaaaaaaaaaa, ik en mijn overijverige fantasie![]()
![]()
Ik geloof er ook niks van hoor. Ik denk dat ze gewoon heel bang is geweest voor de gevolgen. Best een zielig geval dus.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:05 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Toch geloof ik nog steeds niks van die 17-jarige die het niet zou weten dat ze zwanger was. Overigens wel dat het wel eens voorkomt dat iemand het echt niet weet.
Maar die foto's van dat meisje in de ring spreken voor zich...
Ik voel me ook altijd zo eh... volwassen en nuchter als ik haar verhaaltjes lees. Heerlijk!quote:Syrenaik moet altijd zo lachen om jouw posts, ik word eigenlijk altijd wel vrolijk van je manier van typen haha.
quote:BE jij klinkt ook bijna nooit teneergeslagen! Ik doe eens met jullie mee
Daar ga ik iig wel voor!quote:![]()
![]()
aan alle mensen waarbij het rammelt, wie weet wordt 2007 wel ONS jaar!
Inderdaadquote:Op donderdag 2 november 2006 10:05 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Toch geloof ik nog steeds niks van die 17-jarige die het niet zou weten dat ze zwanger was. Overigens wel dat het wel eens voorkomt dat iemand het echt niet weet.
Maar die foto's van dat meisje in de ring spreken voor zich...
Syrenaik moet altijd zo lachen om jouw posts, ik word eigenlijk altijd wel vrolijk van je manier van typen haha.
BE jij klinkt ook bijna nooit teneergeslagen! Ik doe eens met jullie mee
![]()
![]()
aan alle mensen waarbij het rammelt, wie weet wordt 2007 wel ONS jaar!
En niet klagen dat je al een aantal weken overtijd bent. Je gaat ze eens moeten tonen in Z&G hoe het moetquote:Op donderdag 2 november 2006 10:11 schreef Brighteyes het volgende:Ik ben ook 10-13 kilo aangekomen na het stoppen met roken en dat is nu 10 maanden geleden...
Syrena! Doe mij eens zo'n test!
Met BE meelooptquote:Op donderdag 2 november 2006 10:13 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Nou, helaas... dit zijn toch wel echte vetjes hoor...
*flesje water weer vult...
Hmmmmm vooruit dan maarquote:Op donderdag 2 november 2006 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
Kinderachtig zeker niet.
Labiel... eh... tjsa... zullen we 'wat wiebelig' zeggen?Maar je bent wel lief hoor!
Je rammelt ook gewoon, maar je beseft het nog niet helemaal.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:07 schreef dutchie het volgende:
Ja Rottdog leg eens uit?
wat doe ik hier eigenlijk?![]()
Hihi, dat lijkt idd geen overbodige luxe! Succes!quote:Op donderdag 2 november 2006 14:09 schreef Rottdog het volgende:
Geloof nu wel dat het tijd wordt voor een goed gesprek met
Hey dat wil ik niet hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 14:08 schreef Rottdog het volgende:
Het liefst had ik al 38 weken willen zijn om dan lekker weer met zo'n oetepetoele frummel te knuffen![]()
Ergste is weet zijn antwoord al wel, het was eerder wachten op moiquote:Op donderdag 2 november 2006 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hihi, dat lijkt idd geen overbodige luxe! Succes!
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:12 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ergste is weet zijn antwoord al wel, het was eerder wachten op moi![]()
Zoë wordt nu al zo groot, krijgt straks een leuke kamer en dan staat die babykamer er ook nog moet gewoon wat in![]()
Jeeej!quote:Op donderdag 2 november 2006 14:12 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ergste is weet zijn antwoord al wel, het was eerder wachten op moi![]()
Zoë wordt nu al zo groot, krijgt straks een leuke kamer en dan staat die babykamer er ook nog moet gewoon wat in![]()
Ik heb een langere cyclus dan gemiddeldquote:Op donderdag 2 november 2006 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
Maarreh... tex... als je nog 2 weken moet wachten... dan zouden jullie zeg maar gisteren onveilige sex gehad moeten hebben...
Mss een morning after? Als het toch zo slecht uit komt? Of is het meer een geval van 'laat het maar een foutje zijn, dan hoeven we de beslissing niet te nemen'?
Het is toch ook het kind van je zoon danquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:19 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat een kindje van je dochter toch anders is dan een kindje van je schoondochter.
Meis als je het zo graag wil....misschien ben je wel niet ineens zwanger en zelfs als het wel zo is dan duurt het nog wel een maand of 10 voordat de kleine er is hoor...en zo'n kleine heeft de eerste tijd niet zo veel ruimte nodig...ik bedoel als je echt zó raag wil dan zou ik er gewoon voor gaan!quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
We (mijn man en ik) wonen nog steeds bij mijn schoonouders. Een huis vinden lukt echt niet(al 14 maand echt heel druk op zoek
) en nu hebben we een bouwgrond op het oog (als dit duurt, duurt het nog heel lang voor het huis af is (lees: ongeveer een jaar)) dus zolang moeten we zeker nog wachten
En ondertussen is iedereen in mijn omgeving zwanger of gestopt met de pil en vraagt iedereen aan mij hoe het met mijn zus gaat (heel normaal uiteraard aangezien ze binnen anderhalve maand moet bevallen) maar ik wil ook zo graag.
Ik wou gewoon dat ik nu al kon stoppen en dat we nu al konden proberen... Niet nog een jaar wachten![]()
Ben ik met je eens Vivi! Mijn schoonmoeder had ook zo'n houding als Troel beschrijft en ze riep het ook te pas en te onpas, maar als ze zich anders had opgesteld, had ik haar er wel meer bij betrokken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het is toch ook het kind van je zoon danWat een onzin zeg.
Ik denk toch niet dat dat altijd onzin is. Ik hoor toch van meerdere oma's dat een kindje van hun dochter toch een beetje ''anders'' is dan van hun zoon. Het is dan wel je dochter die er ligt, en zelf moeder is geworden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het is toch ook het kind van je zoon danWat een onzin zeg.
oow, van dat een aantal hier er meer werk van maken (cadeautje) bij hun eigen ouders dan bij schoonfamilie?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, natuurlijk, maar wat vertellen betreft, waar het hier oorspronklijk over ging is dat toch minder duidelijk?
Dan is het toch gewoon een kind van je kind?
Ja, had ik nou ook maar meteen die drie knisperboekjes besteld voor hem/haarquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:30 schreef Nijna het volgende:
Nog steeds geen post...Dat kind is straks al geboren tegen de tijd dat je de boel in huis hebt...
.
Hopelijk gaan de vezeltjes helpen Syrena...
Moesten we alleen wonen, zou ik er ook al willen voor gaan hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Meis als je het zo graag wil....misschien ben je wel niet ineens zwanger en zelfs als het wel zo is dan duurt het nog wel een maand of 10 voordat de kleine er is hoor...en zo'n kleine heeft de eerste tijd niet zo veel ruimte nodig...ik bedoel als je echt zó raag wil dan zou ik er gewoon voor gaan!
Geen ideequote:
Spannend! word je zelf niet helemaal gek van de zenuwen?quote:Op maandag 6 november 2006 16:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Geen ideeGeld was wel afgeschreven.
Ik gok op morgen![]()
Hoeveel ruimte heeft een baby nodig dan, denkt jouw partner? Tenminste, ik neem aan dat je partner het probleem is...quote:Op maandag 6 november 2006 18:21 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Spannend! word je zelf niet helemaal gek van de zenuwen?
Ik vergeet steeds hier te posten, maar lees wel mee hoor!
Wij zijn inmiddels verhuisd naar een kleiner huis. Minder ruimte voor een baby dus eigenlijk wat dan maar weer meer een reden is om nog even te wachten *zucht*![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Hoeveel ruimte heeft een baby nodig dan, denkt jouw partner? Tenminste, ik neem aan dat je partner het probleem is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |