abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:04:27 #1
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_42915162
Dit is toch n van de opmerkelijkste berichten die ik in dagen ben tegengekomen.
quote:
Kickbokser bevalt dag na wedstrijd

DEN BOSCH (ANP) - De 17-jarige kickbokser Pamela Vugts is maandag bevallen van een dochter, nadat ze zondag nog in de ring had gestaan. Vugts won de partij, die korter duurde dan gewoonlijk omdat de ringarts constateerde dat ze zwanger was. Met moeder en kind is alles ,,wonderlijk genoeg'' goed, zei trainer John Ling woensdag.
Hij bevestigde een bericht over de zaak in het AD. ,,Pamela traint altijd in een lange trui, zodat ze veel zweet en gewicht kwijtraakt. Ik heb nooit gezien dat ze zwanger was'', aldus Ling. Hij zegt dat zijn pupil nooit had mogen vechten als hij wist dat ze zwanger was. ,,Ze was wel iets aangekomen maar dat was juist goed, omdat ze erg licht is voor de competitie in Nederland.''
Het artikel meldt helaas niet of zij het zelf wel wist, maar dit lijkt me toch al een aanleiding om de vrouw direct uit de ouderlijke macht te ontzetten. Wat een risico. Je zult de vader maar zijn.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:06:39 #2
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_42917290
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:06 schreef Drugshond het volgende:
wow..... die is idd opmerkelijk.
Volgens mij had ze het zelf ook niet door.
Nee, als je met een rok fietst en het waait buiten, komt het sperma je zo aanvliegen
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:08:40 #4
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_42917337
Waarschijnlijk zit de vader allang weer ergens in Marokko/Almere...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_42917707
Wat een mongool is ze ook
pi_42917754
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:08 schreef Molluck het volgende:
Waarschijnlijk zit de vader allang weer ergens in Marokko/Almere...
Jah, vast.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:17:44 #7
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_42919690
Ik heb inmiddels het Algemeen Dagblad zelf gelezen. Daarin staat dat de geboorte ook voor de moeder een totale verrassing was. 'Vorige maand heeft mijn dochter nog een zwangerschapstest gedaan, daaruit bleek dat ze niet in verwachting was. En ze is al die maanden ook gewoon ongesteld geweest, dus wij én Pamela hebben geen moment in de gaten gehad dat ze zwanger was', aldus oma.

Een citaat van de coach doet vermoeden dat dit verhaal mogelijk niet helemaal waar is. Ík heb wel getwijfeld of ze niet in verwachting was. Ze kwam de laatste tijd steeds in een dikke trui trainen. Ze antwoordde dat ze dat deed om zweet op te vangen. En als ik het aan haar vroeg, ontkende ze. Dan vroeg ik maar niet door, want het is een pittige dame. Zo begreep ze ook niets van het besluit om zondag de demonstratie te staken. Pamela wilde nog wel doorgaan.'
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:54:01 #8
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_42920779
Zo blijkt maar weer dat niet iedereen die kinderen kan krijgen ook daadwerkelijk geschikt blijkt als ouder... want omfg...dit slaat echt alles..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_42922014
De ringarts constateerde dat ze zwanger was en ze had het zelf niet door.
Gestoord wijf.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:30:20 #10
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42935030
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:40 schreef Almere-Dude het volgende:
De ringarts constateerde dat ze zwanger was en ze had het zelf niet door.
Gestoord wijf.
Blijf het een vreemd verhaal vinden
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_42936774
nou het schijnt vaker te gebeuren, ik las een tijdje terug een soortgelijk verhaal over moeders die aan het bevallen ging tijdens het huwelijk van haar dochter, ook een complete verrassing van iedereen ..

en tja, toen ik zwanger was van mijn eerste kind, dat was ook amper te zien, ik moest mijn buik echt helemaal vooruitsteken om een plekje te krijgen in de tram ..
en nee, ik ben geen dikkerd dat je het met al dat vet niet ziet, altijd zo rond de 55 kilo gewogen
pleased to meet you
  † In Memoriam † woensdag 25 oktober 2006 @ 23:00:49 #12
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42938136
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:06 schreef Drugshond het volgende:
wow..... die is idd opmerkelijk.
Volgens mij had ze het zelf ook niet door.
Hier stonden vanmorgen foto's van de dame tijdens een gevecht en sorry hoor, zelfs een blind konijn kon zien dat ze zwanger was

Helaas heeft de fotograaf de foto's van Pam overal[img] verwijderd[/img]

[ Bericht 12% gewijzigd door Loedertje op 25-10-2006 23:10:36 ]
pi_42938409
Toppunt van Emancipatie
You go girl!
"Mensen die tegen Isral zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42942955
tuurlijk weet je dat je zwanger bent, ook als je zo jong bent, alleen sommige dames willen het zo erg graag niet weten dat ze het zijn, dat het er dan ook gewoon niet is, en ze dat zelf ook echt gaan geloven.

gevalletje heftige ontkenningsfase met de kop driedubbel in het zand.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42943519
Daar komen we nooit achter milagro......
"Mensen die tegen Isral zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42943529
Vaag verhaal ja, ze merkte de afgelopen tijd wel dat ze iets dikker werd maar ze dacht dat dat kwam door het vele "feesten" van de afgelopen tijd, laten we hopen voor dat kind dat ze niet al teveel alcohol en nicotine naar binnen heeft gekregen
En dan wordt dat arme kind ook nog 6 weken te vroeg geboren en weegt het slechts 1450 gram...



[ Bericht 11% gewijzigd door ilona-scuderia op 26-10-2006 03:51:52 ]
pi_42943540
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 03:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vaag verhaal ja, ze merkte de afgelopen tijd wel dat ze iets dikker werd maar ze dacht dat dat kwam door het vele "feesten" van de afgelopen tijd, laten we hopen voor dat kind dat ze niet al teveel alcohol en nicotine naar binnen heeft gekregen
En dan wordt dat arme kind ook nog 6 weken te vroeg geboren en weegt het slechts 1450 gram...

[afbeelding]
Ze doelde op eten en ze is een topsporter dus ze zal wel niet roken en overmatig alcohol gebruiken.
"Mensen die tegen Isral zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42943542
Erg opmerkelijk zeg dat je dat niet merkt.. En ze wou meer gevochten hebben gevochten in die 9maanden lijkt me.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_42943543
Het is in ieder geval niet een type wat steeds om niks 'zeikt'.......
"Mensen die tegen Isral zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42943615
Verklaring van de organisator van dat gala:
quote:
Bij deze wil ik ingaan op de commotie die is ontstaan naar aanleiding van de gebeurtenissen tijdens het gala in Den Bosch.

Ik heb bewust even gewacht met reageren aangezien het in zo'n belangrijke zaak van belang is dat eerst alle feiten boven tafel komen. Ondertussen is iedereen flink zijn gang gegaan op internet en heb ik vaak tandenknarsend enkele posts gelezen.

Tijdens het gala in Den Bosch stond de wedstrijd gematcht tussen Yassmine Sadiq (Discipline) en Pamela Vugts (John de Ling). Deze partij was afgesproken tot maximaal 48kg. Tijdens de weging bleek Yassmine 44kg te zijn en Pamela 52kg. Pamela was dus 4kg te zwaar en Yassmine 4kg 'te licht'. De bond heeft toen de enige juiste beslissing genomen en de partij werd geschrapt.

Gepikeerd ben ik naar John de Ling gelopen en heb hem gezegd dat dit natuurlijk geen afspraken waren. Immers, hij moet zorgen als trainer dat hij zijn vechters in de aanloop naar een partij regelmatig op de weegschaal zet om zo verrassingen te voorkomen.

Ook de trainer van Yassmine (Rob van Esdonk) was zwaar verontwaardigd over dit overgewicht en liet dit duidelijk aan De Ling merken. Beide trainers hadden alle begrip voor de beslissing van de bond, maar vroegen mij of het dan niet mogelijk was om er een demonstratie-partij van te maken waarbij de beide meiden toch nog wat van hun trainingsvaardigheid konden laten zien.

Op zich leek mij dat een prima idee en ook de bond kon zich in een 'demonstratiepartij'' vinden. Het is dan ook buitengewoon vervelend om te lezen dat de partij zou zijn 'doorgedrukt' terwille van de verkochte kaarten. We hebben het hier - met alle respect overigens- wel over een nieuwelingenpartij waarbij de beide meiden misschien in totaal 10 kaarten (familie?) hebben verkocht!. Het niet-doorgaan van deze partij zou echt niet betekent hebben dat mensen in grote getale bij de kassa hun geld zouden terughalen. Dit wordt wel gesuggereerd door iemand en dat vind ik een ernstige beschuldiging.

Het feit dat Pamela 4kg te zwaar was is op zich niets bijzonders. Je mag alle vechters tegenwoordig de kost geven die te zwaar op de weging verschijnen. Helaas maak ik dat bijna ieder gala weer mee. Er was dan ook op geen enkele wijze sprake van het feit dat er iets 'bijzonders' met Pamela aan de hand zou zijn. Ook van de andere deelnemers die ingedeeld waren in de kleedkamer van John de Ling heb ik begrepen dat niemand iets opgemerkt heeft bij Pamela. Ik heb daar vanavond nog contact over gehad met o.a Peter Aerts die met zijn team in dezelfde kleedkamer was.

Het verhaal begint pas te spelen op het moment dat Pamela in de ring zich ontdoet van haar traingskleding. Bij de aanvang van de partij begint het rond te zoemen rond de ring dat het wel lijkt of ze zwanger is. Ze heeft een opvallend buikje en dat is dan ook voor de ringarts de reden om zich te voegen naar de hoek van Pamela. daar vraagt de ringarts in de pauze van de (demo-)partij aan De Ling of ze soms zwanger is. John de Ling zegt 'nee', en herhaalt de vraag vervolgens nog eens aan Pamela. Pamela zegt stellig 'nee, ik ben helemaal niet zwanger!'.

De (demo-)partij wordt vervolgd en de ringarts laat de wedstrijd al na 1 minuut afbreken.
Er stond immers toch niks op het spel en hoewel hij een keihard 'nee' als antwoord heeft gekregen wil hij geen risico nemen.

Hoewel Ronald Wustenberg vooraf duidelijk had aangekondigd dat het hier een demo-partij betrof werd er wel een winnaar aangewezen. Dit was niet juist en werd n wedstrijd later - via de microfoon- hersteld. Iedereen die aanwezig was heeft dit kunnen horen.

Het feit dat er een deomstratiepartij werd afgewerkt in plaats van een echte partij staat los van het feit dat Pamela al 7,5 maanden zwanger bleek.

Het gegeven van de mogelijke zwangerschap kwam pas aan de orde toen Pamela aan haar partij begon. Niet eerder heeft men, ook niet in de wandelgangen, het woord 'zwanger' in de mond genomen. Laat dat duidelijk zijn.

Feit blijft dat Pamela ruim 7,5 maanden zwanger was.
Haar ouders (bij wie ze nog woont) en familie hadden niets in de gaten. Ook haar trainer heeft verklaard dat hij absoluut niet op de hoogte was en Pamela zelf zegt ook dat zij niet vermoedde zwanger te zijn.

Hoewel ook ik dit een opmerkelijk gegeven vindt, hebben vandaag (woensdag 25e oktober) verschillende deskundigen op TV aangegeven dat het wel degelijk mogelijk is. Om die reden geef ik Pamela zeker het voordeel van de twijfel want ik kan mij niet voorstellen dat ze willens en wetens haar ongeboren kindje aan een dergelijk risico blootstelt.

Gelukkig maken Pamela en haar kindje het naar omstandigheden goed.

Milco Lambrecht / RINGS
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 04:50:45 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_42943626
Opmerkelijk verhaal. Gelukkig maken moeder en kind het goed dus.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:34:32 #22
3767 Herald
Come get some
pi_42946068
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:04 schreef Dwersdriever het volgende:
Je zult de vader maar zijn.
denk niet dat iemand dat graag zal toegeven
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_42946195
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 03:38 schreef JohnDope het volgende:
Daar komen we nooit achter milagro......
ze is natuurlijk zwanger geschopt.

vandaar dat ze geen idee had
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42946242
Zal wel een intelligente muts zijn, die kickboxster
feest
pi_42954927
Van het AD:
quote:
Wat Pamela, wiens verkering met de vader van Charity al uit was, nu gaat doen, weet zij niet. ,,Maar we gaan er wat moois van maken. Voorlopig blijf ik bij mijn ouders wonen, de kinderkamer is er al. ’’
Charity
Forza Juve!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')