abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:04:27 #1
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_42915162
Dit is toch n van de opmerkelijkste berichten die ik in dagen ben tegengekomen.
quote:
Kickbokser bevalt dag na wedstrijd

DEN BOSCH (ANP) - De 17-jarige kickbokser Pamela Vugts is maandag bevallen van een dochter, nadat ze zondag nog in de ring had gestaan. Vugts won de partij, die korter duurde dan gewoonlijk omdat de ringarts constateerde dat ze zwanger was. Met moeder en kind is alles ,,wonderlijk genoeg'' goed, zei trainer John Ling woensdag.
Hij bevestigde een bericht over de zaak in het AD. ,,Pamela traint altijd in een lange trui, zodat ze veel zweet en gewicht kwijtraakt. Ik heb nooit gezien dat ze zwanger was'', aldus Ling. Hij zegt dat zijn pupil nooit had mogen vechten als hij wist dat ze zwanger was. ,,Ze was wel iets aangekomen maar dat was juist goed, omdat ze erg licht is voor de competitie in Nederland.''
Het artikel meldt helaas niet of zij het zelf wel wist, maar dit lijkt me toch al een aanleiding om de vrouw direct uit de ouderlijke macht te ontzetten. Wat een risico. Je zult de vader maar zijn.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:06:39 #2
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_42917290
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:06 schreef Drugshond het volgende:
wow..... die is idd opmerkelijk.
Volgens mij had ze het zelf ook niet door.
Nee, als je met een rok fietst en het waait buiten, komt het sperma je zo aanvliegen
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:08:40 #4
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_42917337
Waarschijnlijk zit de vader allang weer ergens in Marokko/Almere...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_42917707
Wat een mongool is ze ook
pi_42917754
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:08 schreef Molluck het volgende:
Waarschijnlijk zit de vader allang weer ergens in Marokko/Almere...
Jah, vast.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:17:44 #7
79262 Dwersdriever
pi_42919690
Ik heb inmiddels het Algemeen Dagblad zelf gelezen. Daarin staat dat de geboorte ook voor de moeder een totale verrassing was. 'Vorige maand heeft mijn dochter nog een zwangerschapstest gedaan, daaruit bleek dat ze niet in verwachting was. En ze is al die maanden ook gewoon ongesteld geweest, dus wij én Pamela hebben geen moment in de gaten gehad dat ze zwanger was', aldus oma.

Een citaat van de coach doet vermoeden dat dit verhaal mogelijk niet helemaal waar is. Ík heb wel getwijfeld of ze niet in verwachting was. Ze kwam de laatste tijd steeds in een dikke trui trainen. Ze antwoordde dat ze dat deed om zweet op te vangen. En als ik het aan haar vroeg, ontkende ze. Dan vroeg ik maar niet door, want het is een pittige dame. Zo begreep ze ook niets van het besluit om zondag de demonstratie te staken. Pamela wilde nog wel doorgaan.'
We Came A Long Time Ago
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:54:01 #8
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_42920779
Zo blijkt maar weer dat niet iedereen die kinderen kan krijgen ook daadwerkelijk geschikt blijkt als ouder... want omfg...dit slaat echt alles..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_42922014
De ringarts constateerde dat ze zwanger was en ze had het zelf niet door.
Gestoord wijf.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:30:20 #10
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42935030
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:40 schreef Almere-Dude het volgende:
De ringarts constateerde dat ze zwanger was en ze had het zelf niet door.
Gestoord wijf.
Blijf het een vreemd verhaal vinden
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_42936774
nou het schijnt vaker te gebeuren, ik las een tijdje terug een soortgelijk verhaal over moeders die aan het bevallen ging tijdens het huwelijk van haar dochter, ook een complete verrassing van iedereen ..

en tja, toen ik zwanger was van mijn eerste kind, dat was ook amper te zien, ik moest mijn buik echt helemaal vooruitsteken om een plekje te krijgen in de tram ..
en nee, ik ben geen dikkerd dat je het met al dat vet niet ziet, altijd zo rond de 55 kilo gewogen
pleased to meet you
  † In Memoriam † woensdag 25 oktober 2006 @ 23:00:49 #12
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42938136
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:06 schreef Drugshond het volgende:
wow..... die is idd opmerkelijk.
Volgens mij had ze het zelf ook niet door.
Hier stonden vanmorgen foto's van de dame tijdens een gevecht en sorry hoor, zelfs een blind konijn kon zien dat ze zwanger was

Helaas heeft de fotograaf de foto's van Pam overal[img] verwijderd[/img]

[ Bericht 12% gewijzigd door Loedertje op 25-10-2006 23:10:36 ]
pi_42938409
Toppunt van Emancipatie
You go girl!
"Mensen die tegen Isral zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42942955
tuurlijk weet je dat je zwanger bent, ook als je zo jong bent, alleen sommige dames willen het zo erg graag niet weten dat ze het zijn, dat het er dan ook gewoon niet is, en ze dat zelf ook echt gaan geloven.

gevalletje heftige ontkenningsfase met de kop driedubbel in het zand.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42943519
Daar komen we nooit achter milagro......
"Mensen die tegen Isral zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42943529
Vaag verhaal ja, ze merkte de afgelopen tijd wel dat ze iets dikker werd maar ze dacht dat dat kwam door het vele "feesten" van de afgelopen tijd, laten we hopen voor dat kind dat ze niet al teveel alcohol en nicotine naar binnen heeft gekregen
En dan wordt dat arme kind ook nog 6 weken te vroeg geboren en weegt het slechts 1450 gram...

[ Bericht 11% gewijzigd door ilona-scuderia op 26-10-2006 03:51:52 ]
pi_42943540
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 03:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vaag verhaal ja, ze merkte de afgelopen tijd wel dat ze iets dikker werd maar ze dacht dat dat kwam door het vele "feesten" van de afgelopen tijd, laten we hopen voor dat kind dat ze niet al teveel alcohol en nicotine naar binnen heeft gekregen
En dan wordt dat arme kind ook nog 6 weken te vroeg geboren en weegt het slechts 1450 gram...

[afbeelding]
Ze doelde op eten en ze is een topsporter dus ze zal wel niet roken en overmatig alcohol gebruiken.
pi_42943542
Erg opmerkelijk zeg dat je dat niet merkt.. En ze wou meer gevochten hebben gevochten in die 9maanden lijkt me.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_42943543
Het is in ieder geval niet een type wat steeds om niks 'zeikt'.......
pi_42943615
Verklaring van de organisator van dat gala:
quote:
Bij deze wil ik ingaan op de commotie die is ontstaan naar aanleiding van de gebeurtenissen tijdens het gala in Den Bosch.

Ik heb bewust even gewacht met reageren aangezien het in zo'n belangrijke zaak van belang is dat eerst alle feiten boven tafel komen. Ondertussen is iedereen flink zijn gang gegaan op internet en heb ik vaak tandenknarsend enkele posts gelezen.

Tijdens het gala in Den Bosch stond de wedstrijd gematcht tussen Yassmine Sadiq (Discipline) en Pamela Vugts (John de Ling). Deze partij was afgesproken tot maximaal 48kg. Tijdens de weging bleek Yassmine 44kg te zijn en Pamela 52kg. Pamela was dus 4kg te zwaar en Yassmine 4kg 'te licht'. De bond heeft toen de enige juiste beslissing genomen en de partij werd geschrapt.

Gepikeerd ben ik naar John de Ling gelopen en heb hem gezegd dat dit natuurlijk geen afspraken waren. Immers, hij moet zorgen als trainer dat hij zijn vechters in de aanloop naar een partij regelmatig op de weegschaal zet om zo verrassingen te voorkomen.

Ook de trainer van Yassmine (Rob van Esdonk) was zwaar verontwaardigd over dit overgewicht en liet dit duidelijk aan De Ling merken. Beide trainers hadden alle begrip voor de beslissing van de bond, maar vroegen mij of het dan niet mogelijk was om er een demonstratie-partij van te maken waarbij de beide meiden toch nog wat van hun trainingsvaardigheid konden laten zien.

Op zich leek mij dat een prima idee en ook de bond kon zich in een 'demonstratiepartij'' vinden. Het is dan ook buitengewoon vervelend om te lezen dat de partij zou zijn 'doorgedrukt' terwille van de verkochte kaarten. We hebben het hier - met alle respect overigens- wel over een nieuwelingenpartij waarbij de beide meiden misschien in totaal 10 kaarten (familie?) hebben verkocht!. Het niet-doorgaan van deze partij zou echt niet betekent hebben dat mensen in grote getale bij de kassa hun geld zouden terughalen. Dit wordt wel gesuggereerd door iemand en dat vind ik een ernstige beschuldiging.

Het feit dat Pamela 4kg te zwaar was is op zich niets bijzonders. Je mag alle vechters tegenwoordig de kost geven die te zwaar op de weging verschijnen. Helaas maak ik dat bijna ieder gala weer mee. Er was dan ook op geen enkele wijze sprake van het feit dat er iets 'bijzonders' met Pamela aan de hand zou zijn. Ook van de andere deelnemers die ingedeeld waren in de kleedkamer van John de Ling heb ik begrepen dat niemand iets opgemerkt heeft bij Pamela. Ik heb daar vanavond nog contact over gehad met o.a Peter Aerts die met zijn team in dezelfde kleedkamer was.

Het verhaal begint pas te spelen op het moment dat Pamela in de ring zich ontdoet van haar traingskleding. Bij de aanvang van de partij begint het rond te zoemen rond de ring dat het wel lijkt of ze zwanger is. Ze heeft een opvallend buikje en dat is dan ook voor de ringarts de reden om zich te voegen naar de hoek van Pamela. daar vraagt de ringarts in de pauze van de (demo-)partij aan De Ling of ze soms zwanger is. John de Ling zegt 'nee', en herhaalt de vraag vervolgens nog eens aan Pamela. Pamela zegt stellig 'nee, ik ben helemaal niet zwanger!'.

De (demo-)partij wordt vervolgd en de ringarts laat de wedstrijd al na 1 minuut afbreken.
Er stond immers toch niks op het spel en hoewel hij een keihard 'nee' als antwoord heeft gekregen wil hij geen risico nemen.

Hoewel Ronald Wustenberg vooraf duidelijk had aangekondigd dat het hier een demo-partij betrof werd er wel een winnaar aangewezen. Dit was niet juist en werd n wedstrijd later - via de microfoon- hersteld. Iedereen die aanwezig was heeft dit kunnen horen.

Het feit dat er een deomstratiepartij werd afgewerkt in plaats van een echte partij staat los van het feit dat Pamela al 7,5 maanden zwanger bleek.

Het gegeven van de mogelijke zwangerschap kwam pas aan de orde toen Pamela aan haar partij begon. Niet eerder heeft men, ook niet in de wandelgangen, het woord 'zwanger' in de mond genomen. Laat dat duidelijk zijn.

Feit blijft dat Pamela ruim 7,5 maanden zwanger was.
Haar ouders (bij wie ze nog woont) en familie hadden niets in de gaten. Ook haar trainer heeft verklaard dat hij absoluut niet op de hoogte was en Pamela zelf zegt ook dat zij niet vermoedde zwanger te zijn.

Hoewel ook ik dit een opmerkelijk gegeven vindt, hebben vandaag (woensdag 25e oktober) verschillende deskundigen op TV aangegeven dat het wel degelijk mogelijk is. Om die reden geef ik Pamela zeker het voordeel van de twijfel want ik kan mij niet voorstellen dat ze willens en wetens haar ongeboren kindje aan een dergelijk risico blootstelt.

Gelukkig maken Pamela en haar kindje het naar omstandigheden goed.

Milco Lambrecht / RINGS
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 04:50:45 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_42943626
Opmerkelijk verhaal. Gelukkig maken moeder en kind het goed dus.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:34:32 #22
3767 Herald
Come get some
pi_42946068
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:04 schreef Dwersdriever het volgende:
Je zult de vader maar zijn.
denk niet dat iemand dat graag zal toegeven
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_42946195
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 03:38 schreef JohnDope het volgende:
Daar komen we nooit achter milagro......
ze is natuurlijk zwanger geschopt.

vandaar dat ze geen idee had
pi_42946242
Zal wel een intelligente muts zijn, die kickboxster
feest
pi_42954927
Van het AD:
quote:
Wat Pamela, wiens verkering met de vader van Charity al uit was, nu gaat doen, weet zij niet. ,,Maar we gaan er wat moois van maken. Voorlopig blijf ik bij mijn ouders wonen, de kinderkamer is er al. ’’
Charity
Forza Juve!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 20:22:02 #26
24763 bull39
Bulletje zonder lulletje
pi_42963677
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:04 schreef Dwersdriever het volgende:
Dit is toch 驮 van de opmerkelijkste berichten die ik in dagen ben tegengekomen.
[..]

Het artikel meldt helaas niet of zij het zelf wel wist, maar dit lijkt me toch al een aanleiding om de vrouw direct uit de ouderlijke macht te ontzetten. Wat een risico. Je zult de vader maar zijn.

tja jij kent ook meteen de feiten jij kent haar en komt elke dag over de vloer zeker NEE tuurlijk niet jij kan alleen maar oordelen wat ben je toch geweldig met je oordeel
Ik ben een leuk wijffie
  donderdag 26 oktober 2006 @ 20:23:39 #27
24763 bull39
Bulletje zonder lulletje
pi_42963720
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:42 schreef Big_Boss_Man het volgende:
inteligenter dan jij
Ik ben een leuk wijffie
  donderdag 26 oktober 2006 @ 20:25:46 #28
24763 bull39
Bulletje zonder lulletje
pi_42963803
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:20 schreef Chadi het volgende:
Wat een mongool is ze ook
kijk is wat vaker in de spiegel
Ik ben een leuk wijffie
  donderdag 26 oktober 2006 @ 20:26:50 #29
24763 bull39
Bulletje zonder lulletje
pi_42963837
[quote]Op woensdag 25 oktober 2006 11:04 schreef Dwersdriever het volgende:
Dit is toch n van de opmerkelijkste berichten die ik in dagen ben tegengekomen.
[..]

[/quot

gelukkig dat jij het niet bent en wij hem wel kennen die lafaard
Ik ben een leuk wijffie
  donderdag 26 oktober 2006 @ 20:27:12 #30
79262 Dwersdriever
pi_42963848
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 20:22 schreef bull39 het volgende:

[..]

tja jij kent ook meteen de feiten jij kent haar en komt elke dag over de vloer zeker NEE tuurlijk niet jij kan alleen maar oordelen wat ben je toch geweldig met je oordeel
Dag Pamela. Ook actief op dit forum?
We Came A Long Time Ago
pi_42964020
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:42 schreef Big_Boss_Man het volgende:
http://www.gezondvgz.nl/%(...)8188%7D/d_verhaal021
Dit is zeker net zo'n dom wijf dan.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 26 oktober 2006 @ 20:31:35 #32
24763 bull39
Bulletje zonder lulletje
pi_42964021
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 20:27 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Dag Pamela. Ook actief op dit forum?
Nee Wel haar tante die haar gelukkig wel kent
Ik ben een leuk wijffie
pi_42964958
Dan schrik je je ook een hoedje.... Vreemd dat ze wel bleef menstrueren tijdens haar zwangerschap. Maar idd, je hoort het wel vaker: vrouwen die niet doorhebben dat ze zwanger zijn tot ze al strak in de ween zitten.

Baby kan gewoon diep in de buik gelegen hebben waardoor het niet opviel. Zo zal het bij Pamela ook wel gegaan zijn.
(Un)masking for the greater good.
pi_42965312
http://www.vrtnieuws.net/(...)erstkind/index.shtml
Soldate bevalt geheel onverwacht
http://www.babyinfo.nl/co(...)ory.asp?StoryID=5201
http://www.babyinfo.nl/co(...)ory.asp?StoryID=4807
http://www.9maand.be/verhaal/onverw/verhaal117.php
http://www.9maand.be/verhaal/onverw/verhaal513.php
http://www.sexlog.nl/reactie/archive.php?sexlogid=2256

Elke gynaecoloog heeft wel eens zo'n geval meegemaakt.
Vroegh waren ze er nog lomper over. Beste vriendinnetje van mijn stiefmoe kreeg op een nacht gruwelijke buikpijn, wist niet waar ze het moest zoeken. Helemaal in paniek met moeder naar het ziekenhuis, ze dachten dat het de blindedarm zou zijn.
Zegt die arts heel droog: "Ja, neem dat wicht maar weer mee, die krijgt gewoon een kind!"
En aldus geschiedde. Hele familie in shock, kind het meest.

Uiteraard is het bij een 17-jarige vrij twijfelachtig of het geen niet-willen-weten-verhaal was, maar het kn...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 26 oktober 2006 @ 21:15:31 #35
24763 bull39
Bulletje zonder lulletje
pi_42965769
inderdaad ons pammela menstruatie was elke maand op tijd en bij haar heeft de placent ook voor gelegen pammela heeft kind ook naar binnen gedragen dat kind werkt gewoon ook nog elke dag ze wist echt niet dat ze zwanger was en de schrik ja die kwam maandag toen ze een test deed om de geruchte die er over haar ging tijdens het kickbosk gala te ontkrachtegen werdt werkelijkheid ze was zwanger kreeg een bloeding en hoppa meteen een paar uur later moeder dat de placenta voor heeft gelegen en ze goede buikspieren heeft omdatze sport heeft de kleine gered pammela mag nu aan het moederschap gaan wennen de vader die lafaard heeft de rug naar het kind gekeerd want wat moets die ermee maar gelukkig heeft pammela haar ouders en ons de familie die vangen haar en de kleine wel op groeit gelukkig op in veilige warme liefdevolle omgeveing en pammela als zij het had geweten was ze nooit in de ring gegaan wij zijn dolblij dat alles goed is afgelopen en het is een schat van een bay ook een vechtersbaasje ze doet het heel goed ben daar trots op en wie is negatiefs zegt hierover vak ik fel aan ze weten de feite niet
Ik ben een leuk wijffie
  donderdag 26 oktober 2006 @ 21:18:25 #36
3767 Herald
Come get some
pi_42965886
het was wel lekker weer vandaag eh tante pammela. Lekker buiten gezeten op de tuinstoel in de voortuin?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 26 oktober 2006 @ 21:33:48 #37
24763 bull39
Bulletje zonder lulletje
pi_42966454
[quote]Op donderdag 26 oktober 2006 21:18 schreef Herald het volgende:
het was wel lekker weer vandaag eh tante pammela. Lekker buiten gezeten op de tuinstoel in de voortuin?
[/quo

geen tijd voor gehad
Ik ben een leuk wijffie
  donderdag 26 oktober 2006 @ 21:51:43 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42967204
Oh my... sorry, het hele verhaal is te belachelijk voor woorden. Maar Pammela met dubbel 'm'?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 07:46:46 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42975869
zo te lezen was er geen opzet in het spel. goed om te weten dat moeder en kind het goed maken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_42976100
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 07:55 schreef Triangeljosti het volgende:
gaat dit weer een klassieker worden met die tante die hier gaat reageren?
ik pak alvast bier en chips
Een tante die de naam van dr nichtje nog niet eens goed kan spellen is of a) een kutkloon of b) een symptoom van het algehele niveau van die familie (hoewel namen als "Pamela" en "Charity" ook al een goede clue zijn in dezen )

In beide gevallen idd even versnaperingen binnen handbereik houden, misschien wordt het wel net zo leuk als die vriendin van die gouden jongens uit Venray die betrapt werden bij het jatten van een wietplantage en nu kwijt zijn minus een aantal liter bloed.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 08:26:15 #42
24763 bull39
Bulletje zonder lulletje
pi_42976127
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oh my... sorry, het hele verhaal is te belachelijk voor woorden. Maar Pammela met dubbel 'm'?
wat is er dan belachelijk aan dat het de WAARHEID is en dat ze het niet aan kunnen of het veroordelen zonder de werkelijke feiten Nog een keer dat kind was al mollig van haar zelf ze trainde altijd met een wollen trui om af te vallen dat kind wist niet dat ze zwanger was maarja je hebt altijd van die mensen die het beter weten en oordelen over ander die ze niet kennen
Ik ben een leuk wijffie
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 08:37:40 #43
24763 bull39
Bulletje zonder lulletje
pi_42976231
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 08:22 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Een tante die de naam van dr nichtje nog niet eens goed kan spellen is of a) een kutkloon of b) een symptoom van het algehele niveau van die familie (hoewel namen als "Pamela" en "Charity" ook al een goede clue zijn in dezen )

In beide gevallen idd even versnaperingen binnen handbereik houden, misschien wordt het wel net zo leuk als die vriendin van die gouden jongens uit Venray die betrapt werden bij het jatten van een wietplantage en nu kwijt zijn minus een aantal liter bloed.
wat maakt het uit hoe ik mijn nichtje spel en hoe zij haar kind noemt is haar zaak en niet jou zaak en een kutkloon is mischien wel iemand uit jou liefde volle omgeving en wat het niveau van de familie die ligt gelukkig hoger dan de bij jou
Ik ben een leuk wijffie
pi_42976442
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 08:22 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ondertitel Ik ben een leuk wijffie

Vrijdag, kantoor. Ik heb de hele dag..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_42976596
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 08:26 schreef bull39 het volgende:

[..]

wat is er dan belachelijk aan dat het de WAARHEID is en dat ze het niet aan kunnen of het veroordelen zonder de werkelijke feiten Nog een keer dat kind was al mollig van haar zelf
Ze woog voor de wedstrijd 52 kilo en jij noemt haar mollig? Hoe lang is ze dan? 98 centimeter?
pi_42976684
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 08:37 schreef bull39 het volgende:

[..]

wat maakt het uit hoe ik mijn nichtje spel
Nou, het staat niet zo slim mevroi...
quote:
en hoe zij haar kind noemt is haar zaak en niet jou zaak
Hoe zij haar noemt is haar zaak idd. Dat ik het een typische kansloze paupernaam mag vinden is dan weer mijn zaak.
quote:
en een kutkloon is mischien wel iemand uit jou liefde volle omgeving
Kan idd.
quote:
en wat het niveau van de familie die ligt gelukkig hoger dan de bij jou
Mijn familie is desondanks iets correcter in het gebruik van interpunctie en verwijswoorden etc.
Magoed, dat maakt allemaal niet uit uiteraard, alleen doet jouw verschijning en manier van schrijven hier nou niet echt goed aan het algemene beeld dat Fok! van de familie van "pammela" heeft zeg maar.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:28:17 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42976837
ik geloof bull wel. ik neem aan dat het kind blauwe ogen heeft?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:42:57 #48
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_42977107

Die Pamela...eigenlijk zou ik een paar niet zo nette woorden willen gebruiken. Maar ja, met kickboxers moet je toch een beetje uitkijken.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_42978222
Niemand die foto's heeft kunnen vinden van het 'gevecht'? Op de meeste sites doen de foto's het niet meer.
Ben wel benieuwd om haar buik te zien aangezien iedereen zegt dat het duidelijk te zien was...
Forza Juve!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:50:01 #52
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_42978374
nu al ee klassieker dit topic hier
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_42979367
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 09:42 schreef Everett het volgende:
[afbeelding]

Die Pamela...eigenlijk zou ik een paar niet zo nette woorden willen gebruiken. Maar ja, met kickboxers moet je toch een beetje uitkijken.
Ik vind haar een heel mooi gezicht hebben. Zonde dat ze Pamela heet.
pi_42979401
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 10:42 schreef Marty het volgende:
Niemand die foto's heeft kunnen vinden van het 'gevecht'? Op de meeste sites doen de foto's het niet meer.
Ben wel benieuwd om haar buik te zien aangezien iedereen zegt dat het duidelijk te zien was...
Sommigen zeggen dat het overduidelijk was inclusief uitpuilende navel, anderen weer dat het als je haar kende zelfs niet opviel...dus ja, ik zou best die foto's willen zien.
Dat ze verwijderd zijn zegt eigenlijk ook al iets...
pi_42979407
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:30 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik vind haar een heel mooi gezicht hebben. Zonde dat ze Pamela heet.
"Mwanatabu" Dat is lekker En die heb je notabene nog zelf gekozen ook :S
pi_42979419
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 09:42 schreef Everett het volgende:
[afbeelding]

het is wel een mega schattig kindje, lijkt zo alert wakker daar voor zo'n kleintje .
pi_42979431
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:31 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Sommigen zeggen dat het overduidelijk was inclusief uitpuilende navel, anderen weer dat het als je haar kende zelfs niet opviel...dus ja, ik zou best die foto's willen zien.
Dat ze verwijderd zijn zegt eigenlijk ook al iets...
Doe haar die prestatie eens na meisje! Je bent gewoon jaloers.
pi_42979562
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:32 schreef milagro het volgende:

[..]

het is wel een mega schattig kindje, lijkt zo alert wakker daar voor zo'n kleintje .
wakker en alert zeker, die heeft de laatste drie maanden niks anders gedaan als klappen incasseren in die buik.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_42979863
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:36 schreef extreme het volgende:

[..]

wakker en alert zeker, die heeft de laatste drie maanden niks anders gedaan als klappen incasseren in die buik.
agossie

ik snap nog enigzins dat de omgeving niet zag aanvankelijk dat ze zwanger was, bij mij zag je , met kleren aan, tot 6 maanden ook vrijwel niets, maar voor jezelf, er is toch een groot verschil tussen dik zijn van vet of dik van een baby, dat is veel strakker dik, je navel komt naar voren op een bepaald moment.

ik denk dat als je sex hebt, en ook al word je ongesteld (je wordt volgens mij nooit zo erg ongesteld als je dat normaal doet, het zijn meer doorbraakbloedinkjes dan) maar je ziet jezelf dikker worden en je voelt je toch anders, je voelt gerommel in je buik, dat je toch tenminste aan de optie denkt.

het zou toch wat zijn dat je n de dame bent bij wie de pil niet werkt , n de dame bent die dan ook nog eens niets merkt 7 maanden lang dat ze zwanger is.

ik neem aan de ze de pil slikte omdat als ze dat niet deed, de optie van zwanger zijn helemaal in haar hoofd opgekomen moet zijn, ook als je pas 17 bent.
je gebruikt niets of enkel een condoom, je wordt ineens dikker en dikker, als een trainer het kan zien, dan zie je dat zelf natuurlijk ook, en dan zou je toch denken.....

ik kan ook best begrijpen dat bepaalde meisjes het zo erg NIET willen weten , dat ze ook echt gaan geloven dat het niet zo is, maar ja, op een bepaald moment met het eruit.

het is ook niet te onderzoeken of het kan, totaal niet merken dat je zwanger bent, want we gaan altijd af enkel op wat de vrouw vertelt, kan ook niet anders natuurlijk.
hetzelfde als met zwanger worden ondanks pilgebruik, het is enkel het woord vd vrouw dat ze toch echt iedere dag de pil geslikt heeft, het is totaal niet na te gaan.
pi_42979943
17-jarige meisjes die kickboxen,

ik mag vast niet generaliseren, maar over het algemeen zijn het geen briljante types... gouden ketting met je naam, huis op wielen, scootertje, roze trainingspakje..

en waarschijnlijk VMBO drop-out.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_42979955
Oh en ik snap niet zo goed waarom tantelief de vader een lafaard noemt.
Als die knul nu zo reageert als zij zegt "wat moet ik er mee" is dat best te begrijpen, hij wordt dan toch net zo goed ineens geconfronteerd met het vaderschap?
geen voorbereiding niets, niets weten, en dan ineens "hallo, je bent papa , neem je verantwoordelijkheid!".... lijkt me dat je iemand dan niet kan afrekenen op een eerste reactie.

Ik neem aan dat de knul niet veel ouder is dan Pamela, dus tja, zit je niet echt op te wachten dan, h.
Voor moeders is dat toch anders over het algemeen, die band is er, ondanks alles, vaak direct, zo regelt de natuur dat.
pi_42980076
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:32 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Doe haar die prestatie eens na meisje! Je bent gewoon jaloers.
Welke? Kickboxen kan ik iig niet. Maar behoudens een uitpuilende navel (ben nl net zo ver heen als dit meisje, 7,5 maand ) ben ik niet echt kamerolifantachtig, heb net weer een collega uitgelegd dat ik idd zwanger ben en volgende week al met verlof ga.
Bij mijn eerste wist de buurt het niet eens, die hadden niets gezien totdat we de ramen volhingen met hoera's en balonnen. Wat dat betreft geef ik Pamela het voordeel van de twijfel dat het niet goed te zien kan zijn geweest.
pi_42980159
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:52 schreef extreme het volgende:
17-jarige meisjes die kickboxen,

ik mag vast niet generaliseren, maar over het algemeen zijn het geen briljante types... gouden ketting met je naam, huis op wielen, scootertje, roze trainingspakje..

en waarschijnlijk VMBO drop-out.
Vooroordelen

Maargoed, gelukkig komt die Avatar van jou heel intelligent over
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:01:47 #64
47495 The_Punisher
Judge. Jury. Executioner
pi_42980171
Niet goed te zien.

Why God? Why are the innocent dead and the guilty alive? Where is justice? Where is punishment?
Or have you already answered, have you already said to the world.
Here is justice, here is punishment. Here.... In me...
pi_42980307
Nou dat vind ik inderdaad vrij goed te zien.

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je het zelf niet merkt als je wat dikker wordt van de zwangerschap. Het is toch duidelijk te zien dat ze een buikje heeft.
Dat het anderen niet opvalt als je wat wijde kleding draagt snap ik, maar jezelf?
Wat milagro al zegt, het is anders dik worden dat verschil merk je echt.

Verder kan het wel zijn dat je niks voelt als de placenta aan de voorkant ligt.
Mijn verloskundige heeft mij verteld dat ze wel eens vrouwen heeft gehad die de hele zwangerschap niks van hun kind voelde.
pi_42980310
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Vooroordelen

Maargoed, gelukkig komt die Avatar van jou heel intelligent over

en dat roept dan iets over vooroordelen,
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:06:56 #67
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42980315
Right, en dat voel je niet bewegen/schoppen etc.
Gevalletje in denial lijkt me.
pi_42980361
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:06 schreef extreme het volgende:

[..]

en dat roept dan iets over vooroordelen,
Vooroordelen? Ik zie gewoon jouw plaatje. Dat zegt genoeg
  Licht Ontvlambaar vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:11:46 #69
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42980436
Uhm, ik vind het eigenlijk wel vrij duidelijk te zien... Misschien niet 7 maanden, maar ze heeft een overduidelijk zwanger buikje. En de navel maakt het inderdaad af...

Overigens, zwangerschapstesten werken niet meer na ongeveer 16 weken in de zwangerschap, omdat dan het HCG-level afneemt. Dus die negatieve test was wel logisch..
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:12:49 #70
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42980464
Volgens mij is het wel een medisch wonder dat een doodnormale zwangerschapstest bij 7,5 maand positief aangeeft, aangezien het hormoon waar deze op reageert alleen in de eerste 16-18 weken voorkomt..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_42980484
Ah kom op zeg. Dat is toch duidelijk te zien!!
Moet je zien hoe gespierd ze verder is. Is echt geen buikje van dikkigheid!

Typisch gevalletje van ontkenning denk ik zo...
Forza Juve!
pi_42980521
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Vooroordelen? Ik zie gewoon jouw plaatje. Dat zegt genoeg
zo stom als jij komen ze gelukkig maar zelden,
pi_42980563
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:15 schreef extreme het volgende:

[..]

zo stom als jij komen ze gelukkig maar zelden,
Jij begon met vooroordelen, dan oordeel ik op die ranzige avatar van je
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:13 schreef Marty het volgende:

Typisch gevalletje van ontkenning denk ik zo...
Lekker boeiend!

Iedereen is baas over eigen lijf!

You own yourself!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:17:57 #74
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42980602
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

[..]

Lekker boeiend!

Iedereen is baas over eigen lijf!

You own yourself!
Goh, wat een inhoudelijk sterke en toevoegende reactie...
pi_42980631
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:17 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Goh, wat een inhoudelijk sterke en toevoegende reactie...
Zeker weten. Iedereen is baas over eigen lichaam && geest!
pi_42980671
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ik begon met "ik mag vast niet generaliseren"

en vervolgens denk jij te weten wie ik ben aan de hand van een plaatje,

dus wie heeft er nou last van vooroordelen? en waarom voel je je in godsnaam aangesproken? toevallig ook een 17-jarige kickboxpauper?
pi_42980699
Die navel
Ik vrees dat ik toch een beetje terug moet komen van mijn "het kn"-theorie...
pi_42980717
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Die navel
Ik vrees dat ik toch een beetje terug moet komen van mijn "het kn"-theorie...
ze lijkt best zwanger op die foto's
pi_42980723
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:20 schreef extreme het volgende:

[..]

ik begon met "ik mag vast niet generaliseren"

en vervolgens denk jij te weten wie ik ben aan de hand van een plaatje,

dus wie heeft er nou last van vooroordelen? en waarom voel je je in godsnaam aangesproken? toevallig ook een 17-jarige kickboxpauper?
Ik zie gewoon een ranzigplaatje dat niet geschikt is voor jeugdige kijkers, dat niet origineel is ook, want er zijn er zovelen van hier op het forum.
Dus we kunnen in ieder geval concluderen dat jij niet origineel bent.
pi_42981595
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:22 schreef extreme het volgende:

[..]

ze lijkt best zwanger op die foto's
Dat bedoel ik dus. Ik had nog een aantal links bij elkaar gezocht van vrouwen die idd out of the blue moeder werden, maar op grond van deze foto's geloof ik dat verhaal bij onze Pamela toch niet meer zo...
pi_42981768
Zullen we het nu weer hebben over haar sportieve prestatie?

Pamela is wel het boegbeeld van Emancipatie.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:01:00 #82
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42981828
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:59 schreef JohnDope het volgende:

Je bent sportief en gemancipeerd als je de gezondheid van zowel jezelf als je ongeboren baby willens en wetens in gevaar brengt?
pi_42982132
quote:

Het gevecht was al gedegradeerd tot demonstratiepartij omdat Pammetje 52 kilo woog ipv de toegestane 48 voor de gewichtsklasse. Daarnaast werd het stopgezet omdat ze begon te bloeden.
pi_42982145
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:01 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je bent sportief en gemancipeerd als je de gezondheid van zowel jezelf als je ongeboren baby willens en wetens in gevaar brengt?
Ze is ge-emancipeerd omdat zij professioneel KickBoxer is. En nog weet te winnen in een zwaar gevecht terwijl ze zwanger is en het zelf niet eens in gaten heeft.
Iedere baas is blij met zo'n vrouwelijke werknemer.

Verder lijkt Pamela me ook niet het type (zoals veel gemiddelde vrouwen) die steeds om niks zeurt.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:14:02 #85
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42982222
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ze is ge-emancipeerd omdat zij professioneel KickBoxer is. En nog weet te winnen in een zwaar demonstratie gevecht terwijl ze zwanger is en het zelf niet eens in gaten heeft.
Iedere baas is blij met zo'n vrouwelijke werknemer.

Verder lijkt Pamela me ook niet het type (zoals veel gemiddelde vrouwen) die steeds om niks zeurt.
Gemancipeerd omdat ze kickboxt? Ik wist niet dat dat tegenwoordig het criterium was... En verder, als baas zou ik niet blij zijn met iemand die de realiteit ontkent.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:15:14 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42982256
quote:

Sure... laat me raden. Ze gaat over 10 weken ook gewoon weer werken?
Emancipatie my ass, dit wordt er volgens mij zo een die haar leven lang d'r handje op gaat houden bij de staat!

Emancipatie heeft geen fuck te maken met je bek blauw laten slaan met een stom bitje in je mond.
pi_42982373
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Emancipatie my ass, dit wordt er volgens mij zo een die haar leven lang d'r handje op gaat houden bij de staat!

Emancipatie heeft geen fuck te maken met je bek blauw laten slaan met een stom bitje in je mond.
Mwoh, dat vind ik ook wel erg kort door de bocht. Zoals Bull al zei komt ze uit een hechte familie met behoorlijk niveau, die gaan er vast voor zorgen dat pammela haar opleiding afrondt.
pi_42982385
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Een meisje/vrouw die op topniveau aan rauw kickboksen doet (nul bescherming) is echt wel het toppunt van Emancipatie.

En waarom zou zij haar handje moeten ophouden, met die skills van haar kan ze zoveel werk doen (maar misschien heeft ze ook nog andere talenten).
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:23:43 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42982497
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:20 schreef JohnDope het volgende:
Een meisje/vrouw die op topniveau aan rauw kickboksen doet (nul bescherming) is echt wel het toppunt van Emancipatie.
Knulletje, get your facts straight. Dat het een meid met ballen is zal best, maar het heeft echt niets met emancipatie te maken.
quote:
Emancipatie is het streven naar gelijkgerechtigdheid, zelfstandigheid, eerlijker maatschappelijke verhoudingen. Ook wordt wel bedoeld de formele toekenning van gelijke rechten, gelijkstelling voor de wet. De term wordt dikwijls gebruikt als specifiek vrouwenemancipatie wordt bedoeld, maar geldt bijvoorbeeld ook voor de emancipatie van Afro-Americans, waarvoor voorvechters als Martin Luther King hebben gestreden, en voor de strijd voor gelijkberechtiging van de katholieken in Nederland, inclusief de restauratie van de bisdommen en de bisschoppelijke hirarchie.
bron
  Licht Ontvlambaar vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:24:07 #90
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42982515
emancipatie (de ~ (v.), ~s)
1 streven naar gelijkgerechtigdheid, zelfstandigheid, eerlijker maatschappelijke verhoudingen
2 toekenning van gelijke rechten, gelijkstelling voor de wet

Ik mis het stukje over kickboxen...
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:24:46 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42982544
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Mwoh, dat vind ik ook wel erg kort door de bocht. Zoals Bull al zei komt ze uit een hechte familie met behoorlijk niveau, die gaan er vast voor zorgen dat pammela haar opleiding afrondt.
Ja, noem mij kort door de bocht, maar Pamela's van 17 die zwanger raken, hun kindje Charity noemen en aan kickboxen doen roepen bij mij altijd associaties op met een bepaald slag mensen... kan er niks aan doen...
pi_42982563
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:24 schreef Sjeen het volgende:
emancipatie (de ~ (v.), ~s)
1 streven naar gelijkgerechtigdheid, zelfstandigheid, eerlijker maatschappelijke verhoudingen
2 toekenning van gelijke rechten, gelijkstelling voor de wet

Ik mis het stukje over kickboxen...
Das gek, ik miste het stukje over uitpuilende navels negeren ook al...
  Licht Ontvlambaar vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:26:52 #93
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42982598
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:25 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Das gek, ik miste het stukje over uitpuilende navels negeren ook al...

Dus als ik nu op kickboxen ga, zwanger raak en doe alsof ik het niet merk, dan ben ik echt gemancipeerd Nieuw doel in mijn leven...
pi_42982612
Het is een opmerkelijk verhaal omdat het nauwelijks te zien was dat ze zwanger was. Ze was gewoon nog elke maand ongesteld, ze had wel een klein buikje gekregen maar had een zogezegde rugzwangerschap (komt nauwelijks voor), ze wist echt niet dat ze zwanger was wat wel redelijk logisch is.
pi_42982677
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:24 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, noem mij kort door de bocht, maar Pamela's van 17 die zwanger raken, hun kindje Charity noemen en aan kickboxen doen roepen bij mij altijd associaties op met een bepaald slag mensen... kan er niks aan doen...
Ik was ook een beetje cynisch aan het doen
pi_42982687
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:26 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dus als ik nu op kickboxen ga, zwanger raak en doe alsof ik het niet merk, dan ben ik echt gemancipeerd Nieuw doel in mijn leven...
Dan moet je trainen, trainen, trainen, trainen en nog eens trainen. Kickboksen op dat niveau is zwaarder dan voetbal op topniveau.

Jij weet gewoon niet wat emancipatie is, of je weet het wel (en je doet alsof je het niet weet) en ben je gewoon hardstikke jaloers op Pamela!
pi_42982699
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:27 schreef opgebaarde het volgende:
Het is een opmerkelijk verhaal omdat het nauwelijks te zien was dat ze zwanger was. Ze was gewoon nog elke maand ongesteld, ze had wel een klein buikje gekregen maar had een zogezegde rugzwangerschap (komt nauwelijks voor), ze wist echt niet dat ze zwanger was wat wel redelijk logisch is.
Als jij op die foto's een uitpuilende rug kunt aanwijzen
pi_42982770
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:30 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Als jij op die foto's een uitpuilende rug kunt aanwijzen
Serieuze reactie?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:34:24 #99
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42982814
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan moet je trainen, trainen, trainen, trainen en nog eens trainen. Kickboksen op dat niveau is zwaarder dan voetbal op topniveau.

Jij weet gewoon niet wat emancipatie is, of je weet het wel (en je doet alsof je het niet weet) en ben je gewoon hardstikke jaloers op Pamela!
Jaaaaaaaa, dat is het... Ik heb net in de van Dale opgezocht wat emancipatie is en nu ben ik stikjaloers op Pamela een alleenstaande moeder van 17 jaar

vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:35:10 #100
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42982835
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:29 schreef JohnDope het volgende: ben je gewoon hardstikke jaloers op Pamela!
ja Sjeen.. je bent gewoon jaloers

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')