Het artikel meldt helaas niet of zij het zelf wel wist, maar dit lijkt me toch al een aanleiding om de vrouw direct uit de ouderlijke macht te ontzetten. Wat een risico. Je zult de vader maar zijn.quote:Kickbokser bevalt dag na wedstrijd
DEN BOSCH (ANP) - De 17-jarige kickbokser Pamela Vugts is maandag bevallen van een dochter, nadat ze zondag nog in de ring had gestaan. Vugts won de partij, die korter duurde dan gewoonlijk omdat de ringarts constateerde dat ze zwanger was. Met moeder en kind is alles ,,wonderlijk genoeg'' goed, zei trainer John Ling woensdag.
Hij bevestigde een bericht over de zaak in het AD. ,,Pamela traint altijd in een lange trui, zodat ze veel zweet en gewicht kwijtraakt. Ik heb nooit gezien dat ze zwanger was'', aldus Ling. Hij zegt dat zijn pupil nooit had mogen vechten als hij wist dat ze zwanger was. ,,Ze was wel iets aangekomen maar dat was juist goed, omdat ze erg licht is voor de competitie in Nederland.''
Nee, als je met een rok fietst en het waait buiten, komt het sperma je zo aanvliegenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:06 schreef Drugshond het volgende:
wow..... die is idd opmerkelijk.
Volgens mij had ze het zelf ook niet door.
Jah, vast.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:08 schreef Molluck het volgende:
Waarschijnlijk zit de vader allang weer ergens in Marokko/Almere...
Blijf het een vreemd verhaal vindenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:40 schreef Almere-Dude het volgende:
De ringarts constateerde dat ze zwanger was en ze had het zelf niet door.![]()
Gestoord wijf.
Hier stonden vanmorgen foto's van de dame tijdens een gevecht en sorry hoor, zelfs een blind konijn kon zien dat ze zwanger wasquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:06 schreef Drugshond het volgende:
wow..... die is idd opmerkelijk.
Volgens mij had ze het zelf ook niet door.
Ze doelde op eten en ze is een topsporter dus ze zal wel niet roken en overmatig alcohol gebruiken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vaag verhaal ja, ze merkte de afgelopen tijd wel dat ze iets dikker werd maar ze dacht dat dat kwam door het vele "feesten" van de afgelopen tijd, laten we hopen voor dat kind dat ze niet al teveel alcohol en nicotine naar binnen heeft gekregen
En dan wordt dat arme kind ook nog 6 weken te vroeg geboren en weegt het slechts 1450 gram...![]()
[afbeelding]
quote:Bij deze wil ik ingaan op de commotie die is ontstaan naar aanleiding van de gebeurtenissen tijdens het gala in Den Bosch.
Ik heb bewust even gewacht met reageren aangezien het in zo'n belangrijke zaak van belang is dat eerst alle feiten boven tafel komen. Ondertussen is iedereen flink zijn gang gegaan op internet en heb ik vaak tandenknarsend enkele posts gelezen.
Tijdens het gala in Den Bosch stond de wedstrijd gematcht tussen Yassmine Sadiq (Discipline) en Pamela Vugts (John de Ling). Deze partij was afgesproken tot maximaal 48kg. Tijdens de weging bleek Yassmine 44kg te zijn en Pamela 52kg. Pamela was dus 4kg te zwaar en Yassmine 4kg 'te licht'. De bond heeft toen de enige juiste beslissing genomen en de partij werd geschrapt.
Gepikeerd ben ik naar John de Ling gelopen en heb hem gezegd dat dit natuurlijk geen afspraken waren. Immers, hij moet zorgen als trainer dat hij zijn vechters in de aanloop naar een partij regelmatig op de weegschaal zet om zo verrassingen te voorkomen.
Ook de trainer van Yassmine (Rob van Esdonk) was zwaar verontwaardigd over dit overgewicht en liet dit duidelijk aan De Ling merken. Beide trainers hadden alle begrip voor de beslissing van de bond, maar vroegen mij of het dan niet mogelijk was om er een demonstratie-partij van te maken waarbij de beide meiden toch nog wat van hun trainingsvaardigheid konden laten zien.
Op zich leek mij dat een prima idee en ook de bond kon zich in een 'demonstratiepartij'' vinden. Het is dan ook buitengewoon vervelend om te lezen dat de partij zou zijn 'doorgedrukt' terwille van de verkochte kaarten. We hebben het hier - met alle respect overigens- wel over een nieuwelingenpartij waarbij de beide meiden misschien in totaal 10 kaarten (familie?) hebben verkocht!. Het niet-doorgaan van deze partij zou echt niet betekent hebben dat mensen in grote getale bij de kassa hun geld zouden terughalen. Dit wordt wel gesuggereerd door iemand en dat vind ik een ernstige beschuldiging.
Het feit dat Pamela 4kg te zwaar was is op zich niets bijzonders. Je mag alle vechters tegenwoordig de kost geven die te zwaar op de weging verschijnen. Helaas maak ik dat bijna ieder gala weer mee. Er was dan ook op geen enkele wijze sprake van het feit dat er iets 'bijzonders' met Pamela aan de hand zou zijn. Ook van de andere deelnemers die ingedeeld waren in de kleedkamer van John de Ling heb ik begrepen dat niemand iets opgemerkt heeft bij Pamela. Ik heb daar vanavond nog contact over gehad met o.a Peter Aerts die met zijn team in dezelfde kleedkamer was.
Het verhaal begint pas te spelen op het moment dat Pamela in de ring zich ontdoet van haar traingskleding. Bij de aanvang van de partij begint het rond te zoemen rond de ring dat het wel lijkt of ze zwanger is. Ze heeft een opvallend buikje en dat is dan ook voor de ringarts de reden om zich te voegen naar de hoek van Pamela. daar vraagt de ringarts in de pauze van de (demo-)partij aan De Ling of ze soms zwanger is. John de Ling zegt 'nee', en herhaalt de vraag vervolgens nog eens aan Pamela. Pamela zegt stellig 'nee, ik ben helemaal niet zwanger!'.
De (demo-)partij wordt vervolgd en de ringarts laat de wedstrijd al na 1 minuut afbreken.
Er stond immers toch niks op het spel en hoewel hij een keihard 'nee' als antwoord heeft gekregen wil hij geen risico nemen.
Hoewel Ronald Wustenberg vooraf duidelijk had aangekondigd dat het hier een demo-partij betrof werd er wel een winnaar aangewezen. Dit was niet juist en werd n wedstrijd later - via de microfoon- hersteld. Iedereen die aanwezig was heeft dit kunnen horen.
Het feit dat er een deomstratiepartij werd afgewerkt in plaats van een echte partij staat los van het feit dat Pamela al 7,5 maanden zwanger bleek.
Het gegeven van de mogelijke zwangerschap kwam pas aan de orde toen Pamela aan haar partij begon. Niet eerder heeft men, ook niet in de wandelgangen, het woord 'zwanger' in de mond genomen. Laat dat duidelijk zijn.
Feit blijft dat Pamela ruim 7,5 maanden zwanger was.
Haar ouders (bij wie ze nog woont) en familie hadden niets in de gaten. Ook haar trainer heeft verklaard dat hij absoluut niet op de hoogte was en Pamela zelf zegt ook dat zij niet vermoedde zwanger te zijn.
Hoewel ook ik dit een opmerkelijk gegeven vindt, hebben vandaag (woensdag 25e oktober) verschillende deskundigen op TV aangegeven dat het wel degelijk mogelijk is. Om die reden geef ik Pamela zeker het voordeel van de twijfel want ik kan mij niet voorstellen dat ze willens en wetens haar ongeboren kindje aan een dergelijk risico blootstelt.
Gelukkig maken Pamela en haar kindje het naar omstandigheden goed.
Milco Lambrecht / RINGS
denk niet dat iemand dat graag zal toegevenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:04 schreef Dwersdriever het volgende:
Je zult de vader maar zijn.
ze is natuurlijk zwanger geschopt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:38 schreef JohnDope het volgende:
Daar komen we nooit achter milagro......
Charityquote:Wat Pamela, wiens verkering met de vader van Charity al uit was, nu gaat doen, weet zij niet. ,,Maar we gaan er wat moois van maken. Voorlopig blijf ik bij mijn ouders wonen, de kinderkamer is er al. ’’
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:04 schreef Dwersdriever het volgende:
Dit is toch 驮 van de opmerkelijkste berichten die ik in dagen ben tegengekomen.
[..]
Het artikel meldt helaas niet of zij het zelf wel wist, maar dit lijkt me toch al een aanleiding om de vrouw direct uit de ouderlijke macht te ontzetten. Wat een risico. Je zult de vader maar zijn.
inteligenter dan jijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:42 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Zal wel een intelligente muts zijn, die kickboxster
Dag Pamela. Ook actief op dit forum?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:22 schreef bull39 het volgende:
[..]
tja jij kent ook meteen de feiten jij kent haar en komt elke dag over de vloer zeker NEE tuurlijk niet jij kan alleen maar oordelen wat ben je toch geweldig met je oordeel
http://www.gezondvgz.nl/%(...)8188%7D/d_verhaal021quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:42 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Zal wel een intelligente muts zijn, die kickboxster
Nee Wel haar tante die haar gelukkig wel kentquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:27 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dag Pamela. Ook actief op dit forum?
Een tante die de naam van dr nichtje nog niet eens goed kan spellen is of a) een kutkloon of b) een symptoom van het algehele niveau van die familie (hoewel namen als "Pamela" en "Charity" ook al een goede clue zijn in dezenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:55 schreef Triangeljosti het volgende:
gaat dit weer een klassieker worden met die tante die hier gaat reageren?
ik pak alvast bier en chips
wat is er dan belachelijk aan dat het de WAARHEID is en dat ze het niet aan kunnen of het veroordelen zonder de werkelijke feiten Nog een keer dat kind was al mollig van haar zelf ze trainde altijd met een wollen trui om af te vallen dat kind wist niet dat ze zwanger was maarja je hebt altijd van die mensen die het beter weten en oordelen over ander die ze niet kennenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oh my... sorry, het hele verhaal is te belachelijk voor woorden. Maar Pammela met dubbel 'm'?![]()
wat maakt het uit hoe ik mijn nichtje spel en hoe zij haar kind noemt is haar zaak en niet jou zaak en een kutkloon is mischien wel iemand uit jou liefde volle omgeving en wat het niveau van de familie die ligt gelukkig hoger dan de bij jouquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Een tante die de naam van dr nichtje nog niet eens goed kan spellen is of a) een kutkloon of b) een symptoom van het algehele niveau van die familie (hoewel namen als "Pamela" en "Charity" ook al een goede clue zijn in dezen)
In beide gevallen idd even versnaperingen binnen handbereik houden, misschien wordt het wel net zo leuk als die vriendin van die gouden jongens uit Venray die betrapt werden bij het jatten van een wietplantage en nu kwijt zijn minus een aantal liter bloed.
Ondertitel Ik ben een leuk wijffiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Een tante die de naam van dr nichtje nog niet eens goed kan spellen is of a) een kutkloon of b) een symptoom van het algehele niveau van die familie (hoewel namen als "Pamela" en "Charity" ook al een goede clue zijn in dezen)
Ze woog voor de wedstrijd 52 kilo en jij noemt haar mollig? Hoe lang is ze dan? 98 centimeter?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:26 schreef bull39 het volgende:
[..]
wat is er dan belachelijk aan dat het de WAARHEID is en dat ze het niet aan kunnen of het veroordelen zonder de werkelijke feiten Nog een keer dat kind was al mollig van haar zelf
Nou, het staat niet zo slim mevroi...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:37 schreef bull39 het volgende:
[..]
wat maakt het uit hoe ik mijn nichtje spel
Hoe zij haar noemt is haar zaak idd. Dat ik het een typische kansloze paupernaam mag vinden is dan weer mijn zaak.quote:en hoe zij haar kind noemt is haar zaak en niet jou zaak
Kan idd.quote:en een kutkloon is mischien wel iemand uit jou liefde volle omgeving
Mijn familie is desondanks iets correcter in het gebruik van interpunctie en verwijswoorden etc.quote:en wat het niveau van de familie die ligt gelukkig hoger dan de bij jou
Ik vind haar een heel mooi gezicht hebben. Zonde dat ze Pamela heet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:42 schreef Everett het volgende:
[afbeelding]
Die Pamela...eigenlijk zou ik een paar niet zo nette woorden willen gebruiken. Maar ja, met kickboxers moet je toch een beetje uitkijken.
Sommigen zeggen dat het overduidelijk was inclusief uitpuilende navel, anderen weer dat het als je haar kende zelfs niet opviel...dus ja, ik zou best die foto's willen zien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:42 schreef Marty het volgende:
Niemand die foto's heeft kunnen vinden van het 'gevecht'? Op de meeste sites doen de foto's het niet meer.
Ben wel benieuwd om haar buik te zien aangezien iedereen zegt dat het duidelijk te zien was...
"Mwanatabu" Dat is lekkerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vind haar een heel mooi gezicht hebben. Zonde dat ze Pamela heet.
het is wel een mega schattig kindje, lijkt zo alert wakker daar voor zo'n kleintjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:42 schreef Everett het volgende:
[afbeelding]
Die Pamela...eigenlijk zou ik een paar niet zo nette woorden willen gebruiken. Maar ja, met kickboxers moet je toch een beetje uitkijken.
Doe haar die prestatie eens na meisje! Je bent gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sommigen zeggen dat het overduidelijk was inclusief uitpuilende navel, anderen weer dat het als je haar kende zelfs niet opviel...dus ja, ik zou best die foto's willen zien.
Dat ze verwijderd zijn zegt eigenlijk ook al iets...
wakker en alert zeker, die heeft de laatste drie maanden niks anders gedaan als klappen incasseren in die buik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:32 schreef milagro het volgende:
[..]
het is wel een mega schattig kindje, lijkt zo alert wakker daar voor zo'n kleintje.
agossiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:36 schreef extreme het volgende:
[..]
wakker en alert zeker, die heeft de laatste drie maanden niks anders gedaan als klappen incasseren in die buik.
Welke? Kickboxen kan ik iig niet. Maar behoudens een uitpuilende navel (ben nl net zo ver heen als dit meisje, 7,5 maandquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Doe haar die prestatie eens na meisje! Je bent gewoon jaloers.
Vooroordelenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:52 schreef extreme het volgende:
17-jarige meisjes die kickboxen,![]()
ik mag vast niet generaliseren, maar over het algemeen zijn het geen briljante types... gouden ketting met je naam, huis op wielen, scootertje, roze trainingspakje..
en waarschijnlijk VMBO drop-out.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Vooroordelen
Maargoed, gelukkig komt die Avatar van jou heel intelligent over![]()
Vooroordelen? Ik zie gewoon jouw plaatje. Dat zegt genoegquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:06 schreef extreme het volgende:
[..]
![]()
en dat roept dan iets over vooroordelen,
zo stom als jij komen ze gelukkig maar zelden,quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Vooroordelen? Ik zie gewoon jouw plaatje. Dat zegt genoeg![]()
Jij begon met vooroordelen, dan oordeel ik op die ranzige avatar van jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:15 schreef extreme het volgende:
[..]
zo stom als jij komen ze gelukkig maar zelden,
Lekker boeiend!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:13 schreef Marty het volgende:
Typisch gevalletje van ontkenning denk ik zo...
Goh, wat een inhoudelijk sterke en toevoegende reactie...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij begon met vooroordelen, dan oordeel ik op die ranzige avatar van je
[..]
Lekker boeiend!
Iedereen is baas over eigen lijf!
You own yourself!
Zeker weten. Iedereen is baas over eigen lichaam && geest!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Goh, wat een inhoudelijk sterke en toevoegende reactie...
ik begon met "ik mag vast niet generaliseren"quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij begon met vooroordelen, dan oordeel ik op die ranzige avatar van je
ze lijkt best zwanger op die foto'squote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Die navel
Ik vrees dat ik toch een beetje terug moet komen van mijn "het kn"-theorie...
Ik zie gewoon een ranzigplaatje dat niet geschikt is voor jeugdige kijkers, dat niet origineel is ook, want er zijn er zovelen van hier op het forum.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:20 schreef extreme het volgende:
[..]
ik begon met "ik mag vast niet generaliseren"
en vervolgens denk jij te weten wie ik ben aan de hand van een plaatje,
dus wie heeft er nou last van vooroordelen? en waarom voel je je in godsnaam aangesproken? toevallig ook een 17-jarige kickboxpauper?
Dat bedoel ik dus. Ik had nog een aantal links bij elkaar gezocht van vrouwen die idd out of the blue moeder werden, maar op grond van deze foto's geloof ik dat verhaal bij onze Pamela toch niet meer zo...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:22 schreef extreme het volgende:
[..]
ze lijkt best zwanger op die foto's![]()
Je bent sportief en gemancipeerd als je de gezondheid van zowel jezelf als je ongeboren baby willens en wetens in gevaar brengt?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:59 schreef JohnDope het volgende:
Zullen we het nu weer hebben over haar sportieve prestatie?
Pamela is wel het boegbeeld van Emancipatie.
Het gevecht was al gedegradeerd tot demonstratiepartij omdat Pammetje 52 kilo woog ipv de toegestane 48 voor de gewichtsklasse. Daarnaast werd het stopgezet omdat ze begon te bloeden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:59 schreef JohnDope het volgende:
Ze is ge-emancipeerd omdat zij professioneel KickBoxer is. En nog weet te winnen in een zwaar gevecht terwijl ze zwanger is en het zelf niet eens in gaten heeft.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je bent sportief en gemancipeerd als je de gezondheid van zowel jezelf als je ongeboren baby willens en wetens in gevaar brengt?
Gemancipeerd omdat ze kickboxt? Ik wist niet dat dat tegenwoordig het criterium was... En verder, als baas zou ik niet blij zijn met iemand die de realiteit ontkent.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze is ge-emancipeerd omdat zij professioneel KickBoxer is. En nog weet te winnen in een zwaar demonstratie gevecht terwijl ze zwanger is en het zelf niet eens in gaten heeft.
Iedere baas is blij met zo'n vrouwelijke werknemer.
Verder lijkt Pamela me ook niet het type (zoals veel gemiddelde vrouwen) die steeds om niks zeurt.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:59 schreef JohnDope het volgende:
Mwoh, dat vind ik ook wel erg kort door de bocht. Zoals Bull al zei komt ze uit een hechte familie met behoorlijk niveau, die gaan er vast voor zorgen dat pammela haar opleiding afrondt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Sure... laat me raden. Ze gaat over 10 weken ook gewoon weer werken?![]()
Emancipatie my ass, dit wordt er volgens mij zo een die haar leven lang d'r handje op gaat houden bij de staat!
Emancipatie heeft geen fuck te maken met je bek blauw laten slaan met een stom bitje in je mond.
Een meisje/vrouw die op topniveau aan rauw kickboksen doet (nul bescherming) is echt wel het toppunt van Emancipatie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Sure... laat me raden. Ze gaat over 10 weken ook gewoon weer werken?![]()
Emancipatie my ass, dit wordt er volgens mij zo een die haar leven lang d'r handje op gaat houden bij de staat!
Emancipatie heeft geen fuck te maken met je bek blauw laten slaan met een stom bitje in je mond.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:20 schreef JohnDope het volgende:
Een meisje/vrouw die op topniveau aan rauw kickboksen doet (nul bescherming) is echt wel het toppunt van Emancipatie.
bronquote:Emancipatie is het streven naar gelijkgerechtigdheid, zelfstandigheid, eerlijker maatschappelijke verhoudingen. Ook wordt wel bedoeld de formele toekenning van gelijke rechten, gelijkstelling voor de wet. De term wordt dikwijls gebruikt als specifiek vrouwenemancipatie wordt bedoeld, maar geldt bijvoorbeeld ook voor de emancipatie van Afro-Americans, waarvoor voorvechters als Martin Luther King hebben gestreden, en voor de strijd voor gelijkberechtiging van de katholieken in Nederland, inclusief de restauratie van de bisdommen en de bisschoppelijke hirarchie.
Ja, noem mij kort door de bocht, maar Pamela's van 17 die zwanger raken, hun kindje Charity noemen en aan kickboxen doen roepen bij mij altijd associaties op met een bepaald slag mensen... kan er niks aan doen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Mwoh, dat vind ik ook wel erg kort door de bocht. Zoals Bull al zei komt ze uit een hechte familie met behoorlijk niveau, die gaan er vast voor zorgen dat pammela haar opleiding afrondt.
Das gek, ik miste het stukje over uitpuilende navels negeren ook al...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:24 schreef Sjeen het volgende:
emancipatie (de ~ (v.), ~s)
1 streven naar gelijkgerechtigdheid, zelfstandigheid, eerlijker maatschappelijke verhoudingen
2 toekenning van gelijke rechten, gelijkstelling voor de wet
Ik mis het stukje over kickboxen...
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Das gek, ik miste het stukje over uitpuilende navels negeren ook al...
Ik was ook een beetje cynisch aan het doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, noem mij kort door de bocht, maar Pamela's van 17 die zwanger raken, hun kindje Charity noemen en aan kickboxen doen roepen bij mij altijd associaties op met een bepaald slag mensen... kan er niks aan doen...
Dan moet je trainen, trainen, trainen, trainen en nog eens trainen. Kickboksen op dat niveau is zwaarder dan voetbal op topniveau.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
![]()
Dus als ik nu op kickboxen ga, zwanger raak en doe alsof ik het niet merk, dan ben ik echt gemancipeerdNieuw doel in mijn leven...
Als jij op die foto's een uitpuilende rug kunt aanwijzenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:27 schreef opgebaarde het volgende:
Het is een opmerkelijk verhaal omdat het nauwelijks te zien was dat ze zwanger was. Ze was gewoon nog elke maand ongesteld, ze had wel een klein buikje gekregen maar had een zogezegde rugzwangerschap (komt nauwelijks voor), ze wist echt niet dat ze zwanger was wat wel redelijk logisch is.
Serieuze reactie?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als jij op die foto's een uitpuilende rug kunt aanwijzen![]()
Jaaaaaaaa, dat is het... Ik heb net in de van Dale opgezocht wat emancipatie is en nu ben ik stikjaloers op Pamela een alleenstaande moeder van 17 jaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan moet je trainen, trainen, trainen, trainen en nog eens trainen. Kickboksen op dat niveau is zwaarder dan voetbal op topniveau.
Jij weet gewoon niet wat emancipatie is, of je weet het wel (en je doet alsof je het niet weet) en ben je gewoon hardstikke jaloers op Pamela!
ja Sjeen.. je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:29 schreef JohnDope het volgende: ben je gewoon hardstikke jaloers op Pamela!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |