Ik vind haar een heel mooi gezicht hebben. Zonde dat ze Pamela heet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:42 schreef Everett het volgende:
[afbeelding]
Die Pamela...eigenlijk zou ik een paar niet zo nette woorden willen gebruiken. Maar ja, met kickboxers moet je toch een beetje uitkijken.
Sommigen zeggen dat het overduidelijk was inclusief uitpuilende navel, anderen weer dat het als je haar kende zelfs niet opviel...dus ja, ik zou best die foto's willen zien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:42 schreef Marty het volgende:
Niemand die foto's heeft kunnen vinden van het 'gevecht'? Op de meeste sites doen de foto's het niet meer.
Ben wel benieuwd om haar buik te zien aangezien iedereen zegt dat het duidelijk te zien was...
"Mwanatabu" Dat is lekkerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vind haar een heel mooi gezicht hebben. Zonde dat ze Pamela heet.
het is wel een mega schattig kindje, lijkt zo alert wakker daar voor zo'n kleintjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:42 schreef Everett het volgende:
[afbeelding]
Die Pamela...eigenlijk zou ik een paar niet zo nette woorden willen gebruiken. Maar ja, met kickboxers moet je toch een beetje uitkijken.
Doe haar die prestatie eens na meisje! Je bent gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sommigen zeggen dat het overduidelijk was inclusief uitpuilende navel, anderen weer dat het als je haar kende zelfs niet opviel...dus ja, ik zou best die foto's willen zien.
Dat ze verwijderd zijn zegt eigenlijk ook al iets...
wakker en alert zeker, die heeft de laatste drie maanden niks anders gedaan als klappen incasseren in die buik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:32 schreef milagro het volgende:
[..]
het is wel een mega schattig kindje, lijkt zo alert wakker daar voor zo'n kleintje.
agossiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:36 schreef extreme het volgende:
[..]
wakker en alert zeker, die heeft de laatste drie maanden niks anders gedaan als klappen incasseren in die buik.
Welke? Kickboxen kan ik iig niet. Maar behoudens een uitpuilende navel (ben nl net zo ver heen als dit meisje, 7,5 maandquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Doe haar die prestatie eens na meisje! Je bent gewoon jaloers.
Vooroordelenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:52 schreef extreme het volgende:
17-jarige meisjes die kickboxen,![]()
ik mag vast niet generaliseren, maar over het algemeen zijn het geen briljante types... gouden ketting met je naam, huis op wielen, scootertje, roze trainingspakje..
en waarschijnlijk VMBO drop-out.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Vooroordelen
Maargoed, gelukkig komt die Avatar van jou heel intelligent over![]()
Vooroordelen? Ik zie gewoon jouw plaatje. Dat zegt genoegquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:06 schreef extreme het volgende:
[..]
![]()
en dat roept dan iets over vooroordelen,
zo stom als jij komen ze gelukkig maar zelden,quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Vooroordelen? Ik zie gewoon jouw plaatje. Dat zegt genoeg![]()
Jij begon met vooroordelen, dan oordeel ik op die ranzige avatar van jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:15 schreef extreme het volgende:
[..]
zo stom als jij komen ze gelukkig maar zelden,
Lekker boeiend!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:13 schreef Marty het volgende:
Typisch gevalletje van ontkenning denk ik zo...
Goh, wat een inhoudelijk sterke en toevoegende reactie...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij begon met vooroordelen, dan oordeel ik op die ranzige avatar van je
[..]
Lekker boeiend!
Iedereen is baas over eigen lijf!
You own yourself!
Zeker weten. Iedereen is baas over eigen lichaam && geest!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Goh, wat een inhoudelijk sterke en toevoegende reactie...
ik begon met "ik mag vast niet generaliseren"quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij begon met vooroordelen, dan oordeel ik op die ranzige avatar van je
ze lijkt best zwanger op die foto'squote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Die navel
Ik vrees dat ik toch een beetje terug moet komen van mijn "het kán"-theorie...
Ik zie gewoon een ranzigplaatje dat niet geschikt is voor jeugdige kijkers, dat niet origineel is ook, want er zijn er zovelen van hier op het forum.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:20 schreef extreme het volgende:
[..]
ik begon met "ik mag vast niet generaliseren"
en vervolgens denk jij te weten wie ik ben aan de hand van een plaatje,
dus wie heeft er nou last van vooroordelen? en waarom voel je je in godsnaam aangesproken? toevallig ook een 17-jarige kickboxpauper?
Dat bedoel ik dus. Ik had nog een aantal links bij elkaar gezocht van vrouwen die idd out of the blue moeder werden, maar op grond van deze foto's geloof ik dat verhaal bij onze Pamela toch niet meer zo...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:22 schreef extreme het volgende:
[..]
ze lijkt best zwanger op die foto's![]()
Je bent sportief en geëmancipeerd als je de gezondheid van zowel jezelf als je ongeboren baby willens en wetens in gevaar brengt?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:59 schreef JohnDope het volgende:
Zullen we het nu weer hebben over haar sportieve prestatie?
Pamela is wel het boegbeeld van Emancipatie.
Het gevecht was al gedegradeerd tot demonstratiepartij omdat Pammetje 52 kilo woog ipv de toegestane 48 voor de gewichtsklasse. Daarnaast werd het stopgezet omdat ze begon te bloeden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:59 schreef JohnDope het volgende:
Ze is ge-emancipeerd omdat zij professioneel KickBoxer is. En nog weet te winnen in een zwaar gevecht terwijl ze zwanger is en het zelf niet eens in gaten heeft.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je bent sportief en geëmancipeerd als je de gezondheid van zowel jezelf als je ongeboren baby willens en wetens in gevaar brengt?
Geëmancipeerd omdat ze kickboxt? Ik wist niet dat dat tegenwoordig het criterium was... En verder, als baas zou ik niet blij zijn met iemand die de realiteit ontkent.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze is ge-emancipeerd omdat zij professioneel KickBoxer is. En nog weet te winnen in een zwaar demonstratie gevecht terwijl ze zwanger is en het zelf niet eens in gaten heeft.
Iedere baas is blij met zo'n vrouwelijke werknemer.
Verder lijkt Pamela me ook niet het type (zoals veel gemiddelde vrouwen) die steeds om niks zeurt.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:59 schreef JohnDope het volgende:
Mwoh, dat vind ik ook wel erg kort door de bocht. Zoals Bull al zei komt ze uit een hechte familie met behoorlijk niveau, die gaan er vast voor zorgen dat pammela haar opleiding afrondt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Sure... laat me raden. Ze gaat over 10 weken ook gewoon weer werken?![]()
Emancipatie my ass, dit wordt er volgens mij zo een die haar leven lang d'r handje op gaat houden bij de staat!
Emancipatie heeft geen fuck te maken met je bek blauw laten slaan met een stom bitje in je mond.
Een meisje/vrouw die op topniveau aan rauw kickboksen doet (nul bescherming) is echt wel het toppunt van Emancipatie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Sure... laat me raden. Ze gaat over 10 weken ook gewoon weer werken?![]()
Emancipatie my ass, dit wordt er volgens mij zo een die haar leven lang d'r handje op gaat houden bij de staat!
Emancipatie heeft geen fuck te maken met je bek blauw laten slaan met een stom bitje in je mond.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:20 schreef JohnDope het volgende:
Een meisje/vrouw die op topniveau aan rauw kickboksen doet (nul bescherming) is echt wel het toppunt van Emancipatie.
bronquote:Emancipatie is het streven naar gelijkgerechtigdheid, zelfstandigheid, eerlijker maatschappelijke verhoudingen. Ook wordt wel bedoeld de formele toekenning van gelijke rechten, gelijkstelling voor de wet. De term wordt dikwijls gebruikt als specifiek vrouwenemancipatie wordt bedoeld, maar geldt bijvoorbeeld ook voor de emancipatie van Afro-Americans, waarvoor voorvechters als Martin Luther King hebben gestreden, en voor de strijd voor gelijkberechtiging van de katholieken in Nederland, inclusief de restauratie van de bisdommen en de bisschoppelijke hiërarchie.
Ja, noem mij kort door de bocht, maar Pamela's van 17 die zwanger raken, hun kindje Charity noemen en aan kickboxen doen roepen bij mij altijd associaties op met een bepaald slag mensen... kan er niks aan doen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Mwoh, dat vind ik ook wel erg kort door de bocht. Zoals Bull al zei komt ze uit een hechte familie met behoorlijk niveau, die gaan er vast voor zorgen dat pammela haar opleiding afrondt.
Das gek, ik miste het stukje over uitpuilende navels negeren ook al...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:24 schreef Sjeen het volgende:
eman·ci·pa·tie (de ~ (v.), ~s)
1 streven naar gelijkgerechtigdheid, zelfstandigheid, eerlijker maatschappelijke verhoudingen
2 toekenning van gelijke rechten, gelijkstelling voor de wet
Ik mis het stukje over kickboxen...
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Das gek, ik miste het stukje over uitpuilende navels negeren ook al...
Ik was ook een beetje cynisch aan het doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, noem mij kort door de bocht, maar Pamela's van 17 die zwanger raken, hun kindje Charity noemen en aan kickboxen doen roepen bij mij altijd associaties op met een bepaald slag mensen... kan er niks aan doen...
Dan moet je trainen, trainen, trainen, trainen en nog eens trainen. Kickboksen op dat niveau is zwaarder dan voetbal op topniveau.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
![]()
Dus als ik nu op kickboxen ga, zwanger raak en doe alsof ik het niet merk, dan ben ik echt geëmancipeerdNieuw doel in mijn leven...
Als jij op die foto's een uitpuilende rug kunt aanwijzenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:27 schreef opgebaarde het volgende:
Het is een opmerkelijk verhaal omdat het nauwelijks te zien was dat ze zwanger was. Ze was gewoon nog elke maand ongesteld, ze had wel een klein buikje gekregen maar had een zogezegde rugzwangerschap (komt nauwelijks voor), ze wist echt niet dat ze zwanger was wat wel redelijk logisch is.
Serieuze reactie?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als jij op die foto's een uitpuilende rug kunt aanwijzen![]()
Jaaaaaaaa, dat is het... Ik heb net in de van Dale opgezocht wat emancipatie is en nu ben ik stikjaloers op Pamela een alleenstaande moeder van 17 jaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan moet je trainen, trainen, trainen, trainen en nog eens trainen. Kickboksen op dat niveau is zwaarder dan voetbal op topniveau.
Jij weet gewoon niet wat emancipatie is, of je weet het wel (en je doet alsof je het niet weet) en ben je gewoon hardstikke jaloers op Pamela!
ja Sjeen.. je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:29 schreef JohnDope het volgende: ben je gewoon hardstikke jaloers op Pamela!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |