quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:15 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Ik vind het idioot om er zo bij te lopen![]()
Wanneer ik er een zie trek ik die doek gewoon van die kop af![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Om meer inzicht te krijgen in de gedachtengang van een potentiele TBS'er, hier een dagboek:
http://forum.fok.nl/user/history/160247
Je ziet wel waar de focus van boeren vooral op gericht is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk even.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
We leven in intolerante tijden, Yildiz. Het is verbieden of synchroniseren...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Daarom snap ik het ook niet. Een persoonlijk gesprek met het gezin zou veel beter zijn, voor die paar mensen met boerka.
oh, je bedoelt natuurlijk integratie van autochtonen in moslims...............quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Precies, en daarmee valt het hele plan, integratie, in duigen. Zo simpel als dit werkt het volgens mij niet.
Wat ben jij stoer idioot.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:19 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Hebben we al een keer gedaan. Alleen dat was met zo'n normale doek.
Dat mens begon te gillen.![]()
![]()
Nee. Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
oh, je bedoelt natuurlijk integratie van autochtonen in moslims...............
Dan draag je toch geen burka?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:15 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Ik vind het idioot om er zo bij te lopen![]()
Zorg er dan wel voor dat er geen moslimmannen in de buurt zijn. Je zou zomaar zelf iets kunnen 'verliezen'. Laat ik het zo zeggen. De eerste boer die dat bij mijn vrouw probeert, zal een nieuwe verzorger voor zijn varkens moeten kiezen.quote:Wanneer ik er een zie trek ik die doek gewoon van die kop af![]()
Er was een moslimman bijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dan draag je toch geen burka?Daarbij zou een burka in jouw geval nog wel eens in je voordeel kunnen werken.
[..]
Zorg er dan wel voor dat er geen moslimmannen in de buurt zijn. Je zou zomaar zelf iets kunnen 'verliezen'. Laat ik het zo zeggen. De eerste boer die dat bij mijn vrouw probeert, zal een nieuwe verzorger voor zijn varkens moeten kiezen.
Probeer het ook eens in de grote stad. I.p.v. proberen een moslim meisje te verkrachten die toevallig de fout maakte dat kut dorp van jou in te wandelen.quote:
Wat een pubers die mohammedaantjes !quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:23 schreef druze_eddy het volgende:
een verbod zal eerder als een provocatie werken en het tegendeel bewerkstelligen
ik moet er niet aan denken sex te hebben met zo'n snorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:24 schreef Megumi het volgende:
[..]
Probeer het ook eens in de grote stad. I.p.v. proberen een moslim meisje te verkrachten die toevallig de fout maakte dat kut dorp van jou in te wandelen.
Mediterrane cultuur he.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
Jongens, waaarom happen jullie op trolletjes?
kanonne zeg............. een boerka ter grootte van een 1 persoons tent waarin iemand niemand is vergelijken met een kruisje van 1 gram. Bovendien leven wij in NL waar de normen en waarden geschoeid zijn op een christelijke leest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:54 schreef Megumi het volgende:
[..]
Of alles verbieden. Dus geen petje wat de joden bijvoorbeeld dragen. En geen kruis om je nek wat zichtbaar is. Kortom iedereen gelijk behandelen. Maar duidelijk is gewoon dat Verdonk een verdere radicalisering wil. Anders snap ik niet waarom ze om een verbod vraagt.
Onzin zeg, dat hele Christelijke gedoe is hier niet meer van toepassing. Nederland heeft nu een atheistische cultuur, de meerderheid is niet-gelovig. En ja ik pleit ook voor afschaffing van keppeltjes en kruizen (want dat zijn het soms echt)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
kanonne zeg............. een boerka ter grootte van een 1 persoons tent waarin iemand niemand is vergelijken met een kruisje van 1 gram. Bovendien leven wij in NL waar de normen en waarden geschoeid zijn op een christelijke leest.
Moet je eens uit je achterstandswijk kruipen. Wereldvreemd kind.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin zeg, dat hele Christelijke gedoe is hier niet meer van toepassing. Nederland heeft nu een atheistische cultuur, de meerderheid is niet-gelovig. En ja ik pleit ook voor afschaffing van keppeltjes en kruizen (want dat zijn het soms echt)
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:31 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Moet je eens uit je achterstandswijk kruipen. Wereldvreemd kind.
Die jongen krijgt al een stijve als hij Clara, de koe, van achter benadert om haar te 'melken'. Je moet toch wat als je te lelijk bent om een vrouw te krijgen. Gevolg van jarenlang 'hechte' familierelatiesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
Jongens, waaarom happen jullie op trolletjes? Hij krijgt er alleen maar een stijve pik van als je reageert.
Jouw vrouw is 1 van die 10 boerkagordijnen in Nederland?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dan draag je toch geen burka?Daarbij zou een burka in jouw geval nog wel eens in je voordeel kunnen werken.
[..]
Zorg er dan wel voor dat er geen moslimmannen in de buurt zijn. Je zou zomaar zelf iets kunnen 'verliezen'. Laat ik het zo zeggen. De eerste boer die dat bij mijn vrouw probeert, zal een nieuwe verzorger voor zijn varkens moeten kiezen.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Die jongen krijgt al een stijve als hij Clara, de koe, van achter benadert om haar te 'melken'. Je moet toch wat als je te lelijk bent om een vrouw te krijgen. Gevolg van jarenlang 'hechte' familierelaties
Hoe is dat nou, zo'n flatje naast de moskee?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je noemde me wereldvreemd kind
Een boer noemt me wereldvreemd
![]()
Waarom probeer je je eigen jeugdervaring op mij te projecteren?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]inderdaad. De arme jongen heeft vast nog wat psychische klachten na de aanvaring met de piemel van z'n vader.
Nee, ik leg even de traditie binnen je dorp bloot.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:35 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Waarom probeer je je eigen jeugdervaring op mij te projecteren?![]()
Terwijl je toch zou verwachten dat hij na zijn opa, de buurman, alle koeien behalve Truus02, buurjongen, achterneefje, zusje, oom, nogal wat gewend zou zijn. De vader was blijkbaar de druppel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]inderdaad. De arme jongen heeft vast nog wat psychische klachten na de aanvaring met de piemel van z'n vader.
Waar het hart van vol is loopt de mond van over.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik leg even de traditie binnen je dorp bloot.
Volgens mij was dat niet wat ik zeiquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Jouw vrouw is 1 van die 10 boerkagordijnen in Nederland?
Jouw normen en waarden misschien....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
kanonne zeg............. een boerka ter grootte van een 1 persoons tent waarin iemand niemand is vergelijken met een kruisje van 1 gram. Bovendien leven wij in NL waar de normen en waarden geschoeid zijn op een christelijke leest.
neukte die persoon van je avatar ook geiten?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Terwijl je toch zou verwachten dat hij na zijn opa, de buurman, alle koeien behalve Truus02, buurjongen, achterneefje, zusje, oom, nogal wat gewend zou zijn. De vader was blijkbaar de druppel.![]()
Ja, de taboe's van de Christelijke cultuur heerst niet meer in Nederlandquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:38 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is loopt de mond van over.
Wordt dat wel geaccepteerd in die mohammedaanse cultuur van jou? zomaar praten over je vaders piemel...![]()
nee die is vervangen door een nog veel achterlijkerequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, de taboe's van de Christelijke cultuur heerst niet meer in Nederland![]()
Of NL atheïstisch is of niet doet niets af aan het feit dat de cultuur, normen en waarden op christelijke basis tot stand zijn gekomen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin zeg, dat hele Christelijke gedoe is hier niet meer van toepassing. Nederland heeft nu een atheistische cultuur, de meerderheid is niet-gelovig. En ja ik pleit ook voor afschaffing van keppeltjes en kruizen (want dat zijn het soms echt)
De atheistische cultuur noem ik totaal niet achterlijk vergeleken met de Christelijke cultuur.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:41 schreef Steinberger het volgende:
[..]
nee die is vervangen door een nog veel achterlijkere![]()
ik doelde meer op jouw achterlijke cultuur, slimmerikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De atheistische cultuur noem ik totaal niet achterlijk vergeleken met de Christelijke cultuur.
En naar mijn mening zijn onze normen en waarden juist tot stand gekomen door het elimineren van streng-christelijke normen en waarden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Of NL atheïstisch is of niet doet niets af aan het feit dat de cultuur, normen en waarden op christelijke basis tot stand zijn gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |