Ik vind de zusters coolquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... de dames doen net zo hard mee.
Wat Northern Star zegt: de zusjes hebben uitermate goed onder de knie dat je geen negatieve energie aan dat soort futiliteiten moet gaan besteden. Die hebben nu gewoon lol. Je kunt het leeghoofdig noemen, maar volgens mij is dat te simpel, om het zo af te doen. Het is een manier van in het leven staan. Ik heb er wel respect voor.
Ja, erg he.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bedoelde je misschien.. [COS #452] Omdat niemand er één maakt.... ?
Helemaal mee eens. Het is ook te simpel om dat oppervlakkigheid te noemen. Het is een bewuste keuze om zich op positieve dingen te richten. Dat is ook Mo's filosofie. En wat dat betreft leeft ze er ook naar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... de dames doen net zo hard mee.
Wat Northern Star zegt: de zusjes hebben uitermate goed onder de knie dat je geen negatieve energie aan dat soort futiliteiten moet gaan besteden. Die hebben nu gewoon lol. Je kunt het leeghoofdig noemen, maar volgens mij is dat te simpel, om het zo af te doen. Het is een manier van in het leven staan. Ik heb er wel respect voor.
denk omdat Jeroen de enigste is die wat negatiefs (althans zo vind zei) over haar gezegd heeftquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:25 schreef Kinga het volgende:
Waarom heeft Marlies zo'n hekel aan Jeroen? Hij is geen zeikerd, geen chagrijn, geen pessimist, en praat niet eens zó veel. Vind het knap dat ze hem alsnog haat...
Daarom kan ze het ook goed vinden met Rik, gedeelde smart...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk omdat Jeroen de enigste is die wat negatiefs (althans zo vind zei) over haar gezegd heeft![]()
Nu de laatste dagen omdat hij haar heeft verteld wat voor persoon het is. Verder natuurlijk omdat het een makkelijk pispaaltje is. Rik, die zelf een stinkt hoofd heeft, doet daar ook aan mee.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:25 schreef Kinga het volgende:
Waarom heeft Marlies zo'n hekel aan Jeroen? Hij is geen zeikerd, geen chagrijn, geen pessimist, en praat niet eens zó veel. Vind het knap dat ze hem alsnog haat...
Omdat Jeroen al tig banken heeft overleefd misschien? En ondanks dat hij saai overkomt, dus ook bij haar, dat hij steeds mag blijven?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:25 schreef Kinga het volgende:
Ze moeten iedereen van het andere groepje afzeiken... dus ook Jeroen...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:25 schreef Kinga het volgende:
En hij heeft haar genomineerdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk omdat Jeroen de enigste is die wat negatiefs (althans zo vind zei) over haar gezegd heeft![]()
Laat die dat dan ook ff tegen marlies zeggen, waar ligt die nu ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:28 schreef T-lex het volgende:
Semih zat net een beetje afkeurend te lullen over het feit dat Tijn bij hun uit de kamer is gegaan en nu op de Franse kamer ligt. Dat zegt volgens hem al genoeg. Dat je niet met iemand overweg kan ok, maar zo kan je er niet aan werken.
Die blazen echt elke mug op tot een olifant.![]()
Lekker belangrijk waar je slaapt(net of of je op die kamer zou willen liggen bij hun)...zeker met Tijn die slaapt 9 van de 10 keer toch niet in z'n bed!![]()
wel een zeer goede visiequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat Jeroen al tig banken heeft overleefd misschien? En ondanks dat hij saai overkomt, dus ook bij haar, dat hij steeds mag blijven?
Marlies voelt het spel heel goed aan en heeft niets met Jeroen, maar ze voelt aan dat ze zelf net zo is, maar hij steeds mag blijven. Dus ze vreest voor zichzelf en dat slaat bij haar om in.... ik mag jou niet....
Dat is mijn visie daarop
En gapenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:32 schreef schatje het volgende:
Semih heeft wel gelijk wat betreft Rik en het schoonmaken. Hij doet werkelijk helemaal niets. Behalve dan krabben aan zijn anus, slapen en eten met de mond open.
Maar dat moet hij dan wel recht in zijn bek zeggen.
Ze slepen elkaar mee in een negatieve spiraal, ze zouden echt moeten ontspannen. Jezus, het is het WK voetbal nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:33 schreef schizolientje het volgende:
En als Rik weg is gaan ze weer los
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:34 schreef Kinga het volgende:
Ik zie Tijn alweer paar dagen in die leger broek, en volgens mij slaapt ie daar ook nog eens in.
Er werden sowieso niet veel onwaarheden gezegd. Je kan het gezeur noemen en bij jezelf denken: waar maak je je druk om. Maar dat is weer een andere discussie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:32 schreef schatje het volgende:
Semih heeft wel gelijk wat betreft Rik en het schoonmaken. Hij doet werkelijk helemaal niets. Behalve dan krabben aan zijn anus, slapen en eten met de mond open.
Maar dat moet hij dan wel recht in zijn bek zeggen.
Ik zit al te wippen op mijn stoelquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij zit Morwen al tegen de dozen te schreeuwen
Ik heb de streams ook al uit. Dus eigenlijk mag ik ook geen commentaar leveren hier...![]()
Maar ik heb PCTV aan en heb dus eigenlijk ook streams aan. Dus ben beetje on/off-topic.
Pfff...Mo die zich zóóóó schuldig voelt t.o.v. *huis* maar wel blijft omdat ze het zóóóó naar haar zin heeft.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goeie deal, en nu naar de herhaling van BB
Marcia?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:54 schreef Kinga het volgende:
welke outfits moest rik nog? jeroen, semih en ?
Dat je dat weet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:56 schreef Kinga het volgende:
Jeroen zijn kast...
Als hij verstandig is niet. Hier heeft Tijn totaal geen aandeel in.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:02 schreef Kinga het volgende:
Zou hij die 5000 ook delen met Tijn?
kan die niet bij rik moet alles pico belloquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:03 schreef Kinga het volgende:
Jezus Rik, kies gewoon wat uit....
Net alsof misschien?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:04 schreef Kinga het volgende:
Ok? En nu gaat ie pitten?
liggen met zijn jogging broek aan en zijn voeten 30 cm onder het dekbed vandaan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:04 schreef Kinga het volgende:
Ok? En nu gaat ie pitten?
Hij wil echt goeie herkenbare outfits, en bovendien mag het niet gemist worden, en het moet ook nog stiekumquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:03 schreef Kinga het volgende:
Jezus Rik, kies gewoon wat uit....
Volgens mij zitten ze op de kamer van Semih nog te praten. Volgens mij is Tijn daar ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:13 schreef BorTheWolf het volgende:
Als je goed luistert hoor je mensen praaten. Zijn die van BB of de buren ?
Ik zie 2 gangen en 2 streams op slapende mensenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:14 schreef Lyza het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze op de kamer van Semih nog te praten. Volgens mij is Tijn daar ook.
Ja ik hoor Tijn ook, waarom krijgen we dat niet te zien, liggen ze weer te pitten bij de regie grrrrrrrrrquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:14 schreef Lyza het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze op de kamer van Semih nog te praten. Volgens mij is Tijn daar ook.
Ik zie hetzelfde hoor. En weet het ook niet helemaal zeker maar ik dacht dat ik Tijn daar naar binnen had zien stappen en zei toen: "jullie zitten toch nog te kletsen.. blabla"quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie 2 gangen en 2 streams op slapende mensen![]()
ik hoor ze wel degelijk op stream 3 in de vertequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:16 schreef Lyza het volgende:
[..]
Ik zie hetzelfde hoor. En weet het ook niet helemaal zeker maar ik dacht dat ik Tijn daar naar binnen had zien stappen en zei toen: "jullie zitten toch nog te kletsen.. blabla"
Ik hoor ook gesprekken heel in de verte.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:16 schreef Lyza het volgende:
[..]
Ik zie hetzelfde hoor. En weet het ook niet helemaal zeker maar ik dacht dat ik Tijn daar naar binnen had zien stappen en zei toen: "jullie zitten toch nog te kletsen.. blabla"
Explain even voor de leken onder ons (ik dusquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
off-topic:
Volgens mij heb ik een ban op 1010. Géén van mijn 4 berichtjes kwamen in beeld
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
off-topic:
Volgens mij heb ik een ban
Bij de herhaling op Talpa is er een tekstbalk bovenin beeld, waarin je een smsje kan sturen naar 1010.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:18 schreef Lyza het volgende:
[..]
Explain even voor de leken onder ons (ik dus) wat 1010 is..?
Of jij?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maak me gek
Eerst die eend en nu jij
![]()
FAKER!!!! Neem je eigen nick of anders: HOUD JE BEK HOUD JE BEK HOUD JE BEK!!!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maak me gek
Eerst die eend en nu jij
![]()
Nr 2 was DE drubbelquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij de herhaling op Talpa is er een tekstbalk bovenin beeld, waarin je een smsje kan sturen naar 1010.
Aangezien ik 10¤ gratis heb gekregen heb ik een paar berichtjes daarheen gestuurd.
1. exbewoners we wachten op FOK1 op jullie LekkerSimpel toch?
2. E10 ik houd van je scanman FOK!
3. LekkerSimpel dat BB, ik doe volgend jaar ook mee als het mag van Hummie
4. LS groet FOK!
5. Pas op morwen leest mee! LS
Maar geen van deze berichtjes kwam door de keuring van Talpa
Dank voor de uitleg.quote:
Jammer LS, ik zat me er helemaal op te verheugenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij de herhaling op Talpa is er een tekstbalk bovenin beeld, waarin je een smsje kan sturen naar 1010.
Aangezien ik 10¤ gratis heb gekregen heb ik een paar berichtjes daarheen gestuurd.
1. exbewoners we wachten op FOK1 op jullie LekkerSimpel toch?
2. E10 ik houd van je scanman FOK!
3. LekkerSimpel dat BB, ik doe volgend jaar ook mee als het mag van Hummie
4. LS groet FOK!
5. Pas op morwen leest mee! LS
Maar geen van deze berichtjes kwam door de keuring van Talpa
Ik kreeg alleen het laatste stukje mee. Volgens mij zij Monique: "ja het heeft wel consequenties... maar hij/het is ook zó leuk"quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:29 schreef Day het volgende:
Wat was dat voor geheimtaal tussen Mo en Sa?
quote:
Drukt op NSB knopquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
FAKER!!!! Neem je eigen nick of anders: HOUD JE BEK HOUD JE BEK HOUD JE BEK!!!!
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Monique
"Toen kwwammm Tijjjn met zun schoudurrrrrrrrr weet je , zo op mijn gezicht, la ma zegguhhh, weet je..."
[afbeelding]
Ja en daarvoor had ze het over knellen, en dat het soms te veel knelt, maar dat het/hij zo leuk/lekker is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:33 schreef Lyza het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen het laatste stukje mee. Volgens mij zij Monique: "ja het heeft wel consequenties... maar hij is ook zó leuk"
Ik trek nog geen conclusies want ik weet echt niet waar het over ging. (maar heb er stiekem wel ideeen over uiteraard)
Ik had m'n berichtje nog gewijzigd want ik had inderdaad ook niet goed verstaan of het nu "hij" of "het" was. Voordat er mensen zijn die wél gelijk conclusies trekkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ja en daarvoor had ze het over knellen, en dat het soms te veel knelt, maar dat het/hij zo leuk/lekker is.
zionder de zusjes is het hele maal een dooie boelquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wanneer gaat één van die twee zusjes eruit. Laat ze AUB die 2 scheiden.
[afbeelding]
De zusjes moeten erin blijven en de broertjes ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
zionder de zusjes is het hele maal een dooie boel
(hoor ik nu een wasmachine op de achtergrond?)
Mij niet vergelijken hoe jouw ouders waren he? Ik ben te jong om een NSB'er te zijn, dus mooi ff je bek houden en oprotten.quote:
Ik wil Mo graag een tijdje meemaken zonder een hijgende Tijn in haar nek.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
De zusjes moeten erin blijven en de broertjes Rik ook![]()
Graag, laat dan Mo maar degene zijn die moet vertrekken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wanneer gaat één van die twee zusjes eruit. Laat ze AUB die 2 scheiden.
[afbeelding]
Genoeg LS!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mij niet vergelijken hoe jouw ouders waren he? Ik ben te jong om een NSB'er te zijn, dus mooi ff je bek houden en oprotten.
(of was het nu PLEUR OP!!!)![]()
Van mij Sab winnen, lekker spontaan wijfquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:46 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Graag, laat dan Mo maar degene zijn die moet vertrekken.
Geduld, Day, geduldquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:48 schreef Day het volgende:
Nou, het lijkt erop dat Rik vannacht niet verder gaat met z'n geheime missie.
Van mij mag jij winnenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Van mij Sab winnen, lekker spontaan wijfMaar ik denk Rik
![]()
Dat is een linkerbeenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is dat Rob (BB5) z'n been wat er onder dat dekbed uitsteekt?![]()
[afbeelding]
Pardon?!?!?!?!?!?!?!?!?!!quote:
quote:
Lievquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:53 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Van mij mag jij winnen, maar jij doet niet mee natuurlijk
![]()
Nee denk ook dat t Rik gaat worden, of Jeroen. Sa zou van mij wel mogen winnen.
Vind ik een goede optie, want Sabrina is te labiel om het in haar eentje te klaren. Die gaat dan denk ik wel vrijwillig, want zonder haar "ZUS" is die nergens. Bij het minste of geringste papt ze aan bij haar BIG-SISTER.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:46 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Graag, laat dan Mo maar degene zijn die moet vertrekken.
LS, het is laat en ik heb hier echt geen zin in.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Pardon?!?!?!?!?!?!?!?!?!!
Wie begint er iemand uit te schelden voor NSB'er????
Ik doe nog normaal mee op COS, maar meneer de faker mag hier wél alleen maar komen om te stoken en te jennen?
[..]
Ja Day, maar ik schakel net in en las het hele topic door.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:03 schreef Day het volgende:
[..]
LS, het is laat en ik heb hier echt geen zin in.![]()
Ik had Kribbet overigens ook al gewaarschuwd.
De eerste die mijn ouders NSB'ers noemt zonder dat er problemen van komen moet echt nog geboren worden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mij niet vergelijken hoe jouw ouders waren he? Ik ben te jong om een NSB'er te zijn, dus mooi ff je bek houden en oprotten.
(of was het nu PLEUR OP!!!)![]()
Jij komt echt alleen maar om te zeiken hier hè?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De eerste die mijn ouders NSB'ers noemt zonder dat er problemen van komen moet echt nog geboren worden.
Je kan tegen mij en over mij bijna alles zeggen wat je wil maar nooit zeggen dat mijn ouders NSB'ers waren.
Het topicreport is al verstuurd want je kan ook te ver gaan.
Heeft ie ook, maar dat past hier nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Day, maar ik schakel net in en las het hele topic door.
LS heeft wat mij betreft een punt.![]()
Ik snap zijn humor onderhand wel.![]()
Genoeg? Veel te ver, niet iemands ouders uitmaken voor NSBérsquote:
Nee,laten we jou ouders betrekken bij de oorlog en zeggen dat ze fout waren, kijken wat je dan schrijft.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij komt echt alleen maar om te zeiken hier hè?![]()
Ik weet nu niet meer tegen wie ik moet roepen dat ie z'n pillen in moet nemen!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Genoeg? Veel te ver, niet iemands ouders uitmaken voor NSBérs![]()
Het topicreport is onderweg, doe ermee wat je wil maar met hem ben ik echt niet klaar.
Henk wat ben ik blij met je!!quote:
Nee die pijp roken we nog wel ff samenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Henk wat ben ik blij met je!!![]()
Ik had al bijna de pijp aan Maarten gegeven.
Het nr. klopt wel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:21 schreef henk.jansen het volgende:
Is dit wel het goede topic nummer?![]()
[afbeelding]
Henkquote:
Nee, die zijn van BB1 maar dat weet niemand meerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Het nr. klopt wel.
Kloppen jou caps wel?![]()
Ja, denk ik welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:22 schreef NorthernStar het volgende:
Van wie is dit? Jeroen?
Ik heb ook het geluid uit want ik ben een avondje tv aan het inhalenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, denk ik welHenk? Ik heb het geluid uit.........
A, ok, dus nu nog Marcia en Semihquote:
Ik al weken. En toch zo met Fok erbij is het aardig te volgen.quote:
Heerlijk toch, zij zijn het zout in de BB soep samen met de zusjesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoor Rik al na de opdracht, "ik kan alles dragen". En Tijn, "ons Rik kan zeg maar alles aan".![]()
Jammer dat er geen namen op die deuren staanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Yep. Nu eerst Marcia geloof ik.
Gaan we echt doen deze winter hè???quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee die pijp roken we nog wel ff samen![]()
Maar die Tijn is zo'n kleffe sliert vermicellli die te lang gekookt heeftquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heerlijk toch, zij zijn het zout in de BB soep samen met de zusjes![]()
Goed plan alleen kom ik helaas niet op RSR (randstadrail)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Gaan we echt doen deze winter hè???
Gewoon een nachtdienstje L-dam draaien.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heerlijk toch, zij zijn het zout in de BB soep samen met de zusjes![]()
Maar met je pasje heb je toch vrij reizen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Goed plan alleen kom ik helaas niet op RSR (randstadrail)![]()
Neem je de laatste hierheen en de eerste terug.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar met je pasje heb je toch vrij reizen?![]()
Rik?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:40 schreef NorthernStar het volgende:
Doe nou niet.
Precies en ze zit er echt wel mee, zeker de afgelopen paar dagen. Maar Rob zal zeker de makkelijkste niet zijn, Mon vindt deze aandacht puur op zichzelf wel lekker en ik snap dat prima. Het is alleen voor de kids iets minder, denk ik en dat is haar grootste zorg.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Laat de rest maar moven Versneld wel te verstaan. Die vier de laatste zes weken samen in het huis.
Ik heb er tot nu toe mijn mening nog niet over gegeven, maar laat Tijn en Monique toch darren.
Ik denk dat Mo echt niet zo'n makkelijk leven heeft met Rob. En het zijn volwassen mensen en als Mo op deze wijze afstand neemt van haar dagelijkse sleur is dat haar goed recht als autonoom mens.![]()
Goed planquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Neem je de laatste hierheen en de eerste terug.![]()
Geweldig Henkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:41 schreef henk.jansen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan zou ze die zorg eens beter moeten naleven en aan haar kinderen denken, want die zullen ook wel het een en ander zien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is alleen voor de kids iets minder, denk ik en dat is haar grootste zorg.
Ben ik met je eens, hoor, 100 %quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan zou ze die zorg eens beter moeten naleven en aan haar kinderen denken, want die zullen ook wel het een en ander zien.
Zo van komt die meneer nu het vlees snijden als mamma uit het huis is![]()
Oeh, gheilquote:
In de laatste cap van mij was hij al met Semih bezigquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:56 schreef mazaru het volgende:
Waren dat Marcia haar kleren?
Dank uquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
In de laatste cap van mij was hij al met Semih bezig
Daarvoor Marcia en daarvoor Jeroen
Ja dan wordt er eindelijk eens vlees gesneden daar!!quote:
Rikquote:
Henk, die lijmopdracht is klaar hoor!!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:49 schreef henk.jansen het volgende:
Rob is wel in het huis, maar waar is Ingrid
[afbeelding]
Ach ja, ik moet er wel mee lachen. De zusjes zijn gewoon leukquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Want haar omgang met haar zusje doet vele hier op Fok in jalouzie vervallen!!!( en dat is puur bij Mo en Sab)
Todo el mundo behalve Tijn, mies en jeroen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:05 schreef henk.jansen het volgende:
Zo nu even een vraagje, wie zitten er op noodrantsoen ?
Hé, dit is de GC niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:08 schreef APK het volgende:
NorthernStar, Haal de dubbele caps en tekst van mij maar weg uit de SV.
Misschien kunnen ze Tijn dan een keer dronken voeren en dat hij zich een beetje vergrijpt aan Mo en dan het huis moet verlatenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Todo el mundo behalve Tijn, mies en jeroen.
Wat een geile metrobestuurder ben jij zeg!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Tijn dan een keer dronken voeren en dat hij zich een beetje vergrijpt aan Mo
Ik had eigelijk meer in gedachten van een Egbert actiequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat een geile metrobestuurder ben jij zeg!
Mo zal dat nóóit toelaten. Alhoewel ik heel goed begrijp wat er in het hoofd van Mo om moet gaan.
Best wel triest. Je zal er maar door zo'n programma achterkomen dat je hele leven tot nu toe eigenlijk kut is geweest.
Tijn durft niet eens zijn Tijntje te laten zien laat staan.........quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik had eigelijk meer in gedachten van een Egbert actie
Haal Tijn NU uit de slaapkamer![]()
![]()
...en wij maar denken dat er één prince Albert in zit. Misschien hangt de rest van die familie aan zijn scrotum.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tijn durft niet eens zijn Tijntje te laten zien laat staan.........![]()
Ben je een staan vergetenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja dat staan had ik ook even overheen gelezen.quote:
z'n prins Albertquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Okquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:08 schreef APK het volgende:
NorthernStar, Haal de dubbele caps en tekst van mij maar weg uit de SV.
Beter voorbeeld voor SC heb ik nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ok
Dat was aardig makkelijk verdiend voor ons Rik. Enige risico was toen Tijn in de kamer lag te slapen eigenlijk.
Zit niet te zeuren, ouwe zeikerdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Beter voorbeeld voor SC heb ik nog nooit gezien.![]()
Henk, we hebben een hoop te bespreken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
maar dat is ook een slappe lul![]()
Als ie maar staatquote:
Ben jij een kloon van LV?quote:
LVquote:
Ach ja, een kinderhand hehquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
Ik wordt hier vrolijker van
[afbeelding]
Late Vogel doos.quote:
Da's wel weer geil.quote:Lieverd, ik ben wie jij wil dat ik ben![]()
Zonde, net even gekeken naar Jensen bij Lingo, is wel wat voor jou Coosquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Late Vogel doos.![]()
[..]
Da's wel weer geil.
Maar healaas ga ik nu slapen.![]()
Latevogel is mijn voorbeeldquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Late Vogel doos.![]()
[..]
Da's wel weer geil.
Maar healaas ga ik nu slapen.![]()
Watjesquote:
Het was ook niet erg moeilijk he, s'nachts als iedereen slaapt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rik![]()
![]()
Ik gun het hem van harte, hij deed het echt goed![]()
Nou inderdaad zeg. Kom gewoon met weekopdrachten die een paar dagen duren en waarin ze 's nachts door moeten gaan zoals bij de wasknijpers en het rad. Dan is er tenminste constant iets aan de gang in dat huis, nu slapen ze alleen maar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:30 schreef schizolientje het volgende:
Het wordt tijd voor de haan
Die kijken zeker een ander programmaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:23 schreef pullup het volgende:
11:06 Leven in de brouwerij
Een serene rust heerst er binnen de muren van het Big Brother Huis. Een vrij unieke situatie want normaal gesproken is het een drukte van belang in het Huis. Als je negen mensen met negen meningen die niet altijd met elkaar overeen komen, bij elkaar zet, ontstaat er vanzelf leven in de brouwerij.
Bron: Talpa site
![]()
![]()
was het maar waarquote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:19 schreef bunnyma het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb wel even moeten turen..... maar erg leuk!
hahahaha, ik schrok mezelf een hoedje omdat ik alle straems aan had staan, dus dat beest ging toch te keerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:32 schreef NS het volgende:
[..]
Je hebt het voor elkaar gekregen om de haan te laten kraaien![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:39 schreef kukeleku het volgende:
Alle bewoners moeten meehelpen staat op het scherm maar er schitteren een paar van afwezigheid
Volgens mij niet, maar Rik vond wel dat hij nu meer recht had op de prijs omdat hun vaas nog steeds staat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:04 schreef arneaux het volgende:
En heeft Tijn al gezeurd dattie 't zo jammer vind dat hij heeft gewonnen?
Een beetje miemelen gisteren dat hij niet kon slapen omdat hij zich afvroeg hoe de anderen tegen hem aan zouden kijken. Maar nog niet echt zeurenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:04 schreef arneaux het volgende:
En heeft Tijn al gezeurd dattie 't zo jammer vind dat hij heeft gewonnen?
Ah. Ben benieuwd hoelang t nog gaat duren. Ik verwacht dat als t eten er eenmaal is 't gebeurd. Ik ben ook bang dat Jeroen wel eens heel erg veel stemmen zou kunnen gaan krijgen, met al het eten dat hij nu heeft onstaat er natuurlijk nog meer afgunst.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Een beetje miemelen gisteren dat hij niet kon slapen omdat hij zich afvroeg hoe de anderen tegen hem aan zouden kijken. Maar nog niet echt zeuren
Stort ie nu weer op de bank in slaapquote:
???????????quote:
Beetje te stangen, geniet 'ie van.quote:
Monique heeft ook niet zo'n beste bui vandaag zeg.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Beetje te stangen, geniet 'ie van.![]()
Dat lijkt niet zoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:01 schreef Verida het volgende:
als semih een donkere trui aanheeft lijkt z'n hoofd veel te groot voor zijn lijf.
De tietjes van Marcia!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |