Nee,laten we jou ouders betrekken bij de oorlog en zeggen dat ze fout waren, kijken wat je dan schrijft.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij komt echt alleen maar om te zeiken hier hè?![]()
Ik weet nu niet meer tegen wie ik moet roepen dat ie z'n pillen in moet nemen!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Genoeg? Veel te ver, niet iemands ouders uitmaken voor NSBérs![]()
Het topicreport is onderweg, doe ermee wat je wil maar met hem ben ik echt niet klaar.
Henk wat ben ik blij met je!!quote:
Nee die pijp roken we nog wel ff samenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Henk wat ben ik blij met je!!![]()
Ik had al bijna de pijp aan Maarten gegeven.
Het nr. klopt wel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:21 schreef henk.jansen het volgende:
Is dit wel het goede topic nummer?![]()
[afbeelding]
Henkquote:
Nee, die zijn van BB1 maar dat weet niemand meerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Het nr. klopt wel.
Kloppen jou caps wel?![]()
Ja, denk ik welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:22 schreef NorthernStar het volgende:
Van wie is dit? Jeroen?
Ik heb ook het geluid uit want ik ben een avondje tv aan het inhalenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, denk ik welHenk? Ik heb het geluid uit.........
A, ok, dus nu nog Marcia en Semihquote:
Ik al weken. En toch zo met Fok erbij is het aardig te volgen.quote:
Heerlijk toch, zij zijn het zout in de BB soep samen met de zusjesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoor Rik al na de opdracht, "ik kan alles dragen". En Tijn, "ons Rik kan zeg maar alles aan".![]()
Jammer dat er geen namen op die deuren staanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Yep. Nu eerst Marcia geloof ik.
Gaan we echt doen deze winter hè???quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee die pijp roken we nog wel ff samen![]()
Maar die Tijn is zo'n kleffe sliert vermicellli die te lang gekookt heeftquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heerlijk toch, zij zijn het zout in de BB soep samen met de zusjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |