Die kijken zeker een ander programmaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:23 schreef pullup het volgende:
11:06 Leven in de brouwerij
Een serene rust heerst er binnen de muren van het Big Brother Huis. Een vrij unieke situatie want normaal gesproken is het een drukte van belang in het Huis. Als je negen mensen met negen meningen die niet altijd met elkaar overeen komen, bij elkaar zet, ontstaat er vanzelf leven in de brouwerij.
Bron: Talpa site
![]()
![]()
was het maar waarquote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:19 schreef bunnyma het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb wel even moeten turen..... maar erg leuk!
hahahaha, ik schrok mezelf een hoedje omdat ik alle straems aan had staan, dus dat beest ging toch te keerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:32 schreef NS het volgende:
[..]
Je hebt het voor elkaar gekregen om de haan te laten kraaien![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:39 schreef kukeleku het volgende:
Alle bewoners moeten meehelpen staat op het scherm maar er schitteren een paar van afwezigheid
Volgens mij niet, maar Rik vond wel dat hij nu meer recht had op de prijs omdat hun vaas nog steeds staat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:04 schreef arneaux het volgende:
En heeft Tijn al gezeurd dattie 't zo jammer vind dat hij heeft gewonnen?
Een beetje miemelen gisteren dat hij niet kon slapen omdat hij zich afvroeg hoe de anderen tegen hem aan zouden kijken. Maar nog niet echt zeurenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:04 schreef arneaux het volgende:
En heeft Tijn al gezeurd dattie 't zo jammer vind dat hij heeft gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |