Ik heb er ff langsgezapt maar was een beetje laat en toen waren er 2 andere meisjes... Is ie nog ergens terug te zien?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:45 schreef static het volgende:
Heeft iemand het ook daadwerkelijk gezien?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:45 schreef static het volgende:
Heeft iemand het ze ook daadwerkelijk gezien?
* meldtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:45 schreef static het volgende:
Heeft iemand het ook daadwerkelijk gezien?
Jouw avatar, is dat niet dat lelijke monster van die walgelijke waterbedden concurrent reclame?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:22 schreef Arjan het volgende:
[..]
* meldt
De eerste keer sinds ik bij mijn ouders weg ben heb ik weer Lingo gekeken, nav de Jensen uitzending
Als ze echt willen verjongen, moeten ze wat meer 'chaos' (zoals Lucille het noemde) toestaan, en die achterlijke postcodeloterij eruit gooien. Elke keer als die postcodes kwamen had ik de neiging om weg te zappen.
samequote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:22 schreef Arjan het volgende:
[..]
* meldt
De eerste keer sinds ik bij mijn ouders weg ben heb ik weer Lingo gekeken, nav de Jensen uitzending
Als ze echt willen verjongen, moeten ze wat meer 'chaos' (zoals Lucille het noemde) toestaan, en die achterlijke postcodeloterij eruit gooien. Elke keer als die postcodes kwamen had ik de neiging om weg te zappen.
Volgens mij komen ze tot onder d'r navel,....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:26 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vond het er een beetje bij hangen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |