Je vindt het spel op www.popomundo.comquote:Popomundo is een gratis realtime role-playing-game (een klein beetje als
Hattrick) met al 20.000 spelers over de hele wereld. Zeker het spel met
de meeste potentie wat er op het ogenblik op internet te vinden is.
In Popomundo ben je een karakter en je kan vanaf het begin geheel je
eigen weg kiezen. Het main-doel is je muziekcarriere, ga je voor een
bepaald instrument of benut je je capaciteiten en word je songwriter,
maar je kunt ook allerlei andere kanten op. Je kan paparazzi-fotograaf
worden, de politiek in gaan of met je eigen bedrijf jam-places of clubs
oprichten waar bands kunnen oefenen en spelen. Diefstal en romantiek,
superster of bekend in lokaal circuit, reis je met de tourbus of per
vliegtuig, allemaal keuzes die je kan maken in het spel.
Juist de veelzijdigdheid maakt het spel leuk, en het wordt met een
razend tempo uitgebreid. In het spel zitten steden van over de hele
wereld, van Amsterdam tot Nahsville en van Melbourne tot Moskou en Sao
Paulo. Het spel is zo ongelooflijk breed dat er voor iedereen wel iets
tussen zit.
Als je niemand kan vinden denk je dan nog na over mn voorstelquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:28 schreef daeri het volgende:
Ik zoek dus een drummer met 5 sterren in Punk Rock, Basic Percussions, Drums, Basic Showmanship, Basic Sex Appeal. (meer mag natuurlijk ook, maar er achter uit op gaan wil ik ook niet xD)
Ik zoek dus een drummer met alle bovenstaande skills (voor basic showmanship en basic sexappeal mag je ook 2 andere stage skills hebben maar uiteindelijk wil ik dat je ze alle 5 weet natuurlijk.)
Onze laatste drummer is alweer 11 dagen inactief en de keer daarvoor moest ik m ook al achter zn broek aan zitten om tickets te kopen voor de tour en ik ben het nu gewoon spuugzat.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je niemand kan vinden denk je dan nog na over mn voorstel![]()
liftenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:04 schreef Leonos het volgende:
Danku Danku
Tijd om naar duitsland te gaan
Maar hoe kom ik in dat landje dan?
Bij de busstation van een stad kan je zien welke bands hoelaat waarheen vertrekken. En dan ga je op een travelroute staan, bv amsterdam=berlijn. Dan word je vanzelf meegenomen door een band die ook naar Berlijn gaat. Je kan ook vliegen, dat is duurder maar wel sneller, en je kan zelf een busje kopen, maar dat moet je pas doen als je 100k of meer kunt besteden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:04 schreef Leonos het volgende:
Danku Danku
Tijd om naar duitsland te gaan
Maar hoe kom ik in dat landje dan?
hmm, ik hoor hier dingen over Jos De Groot die ik niet direct bij hem gezocht had...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:59 schreef Venderwel het volgende:
Als je je rokje omhoog houdt werkt het nog beter....:-P
quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:57 schreef maniack28 het volgende:
Affected by:Pregnancy
Sautor is zwanger
It wasn't me
Wie o wie zou de vader toch zijn?quote:Robbie Romijn and I had a pleasant time snuggling.
Robbie Romijn and I snuck away for a five minute pleasant quickie.
Improved my skills in Basic Media Manipulation.
I spent some time chatting with friends.
My boss yelled at me for being lazy and unfocused.
We released the long expected record "Hey! Breezersletje... Doe de dibididoe!".
I am feeling kinda moody today.
Yeah! Onze gitarist heeft een geweldig nummer geschrevenquote:A Storm of Swords is a Rock Crowdpleaser. The tempo is Moderato. Written by Daniel Adolfsson and dated to 2006-10-20. The melody is perfect and the lyrics are great.
Jawel, 130k inkomsten van de nieuwe singlequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:26 schreef Sautor het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wie o wie zou de vader toch zijn?
Verder is er niets spannends gebeurd he? Moet het andere topic nog ff doorlezen, had alleen dit nog gelezen
Dat ik de vader ben had ik al uitgezocht in je diaryquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:26 schreef Sautor het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wie o wie zou de vader toch zijn?
Verder is er niets spannends gebeurd he? Moet het andere topic nog ff doorlezen, had alleen dit nog gelezen
Had maar ff een berichtje geschrevenquote:Recordsales new single
2006-10-18 12:00
Our third single, which was released on 11 october, did great on the market. In a supply of 40.000, 39.104 singles were sold this week! That is a record!
We made 136 864 ¤ from that! We want to thank all our fans for this! I am busy with writing songs for now and the days to come, i promise these songs will be of much better quality than 'Hey! Breezersletje' and 'Doe the Dibididoe!'. For example, my just finished song 'Niemand behalve ik' turned out Great, while 'Doe the Dibididoe!' turned out Pleasant. That is a great difference.
Again, thanks to all our fans who made this possible!
Elsbeth tochquote:After the gig, a decent groupie named Volker wanted to spend the night with me. And I guess I couldn't resist the temptation.
Excelsior is 31 oktober, en ik kan hem de 26e al releasen, want dat is de laatset show voor dat festival..quote:we kunnen bijna boosten, die bewaren we voor excelsiordingusfestival als we hem dan vol hebben =)
14 november begint onze tour, en ik krijg, als het goed is de 24e mijn kindjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:45 schreef maniack28 het volgende:
Als we na londen ff terugkomen in A'dam kunnen we 3 nummers opnemen (of 4, als Robbie er nog 1 geschreven heeft) en dan het nieuwe album uitbrengen... dan kunnen we daarna lekker 1,5 maand touren ofzo (en sautor zn kindje krijgen) en dan daarna weer nieuwe nummers schrijven
En vergeet niet dat we moeten teachen begin nov.
Nope, er wordt nu hard geteached en ik hou me aan me woord. Als ji jhet niet wilt (ivm zwanger zijn) moet je dat ff in het topic zeggenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:37 schreef Sautor het volgende:
[..]
14 november begint onze tour, en ik krijg, als het goed is de 24e mijn kindje
Overigens gaat dat teachen gewoon door? Dacht dat iedereen had afgezegd ivm die rellen enzo...
quote:I finished my song Marleen, waarom ben je zo alleen. It turned out wonderful.
De lyrics:quote:Marleen, waarom ben je zo alleen is a Modern Rock Singalong. The tempo is Andante. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-10-23. The melody is terrific and the lyrics are incredible.
quote:Marleen, waarom ben je zo alleen
Oh Marleen
Oh Marleen
Waar is je vriendje, je vader, je moeder?
Waar is je broertje, je huisdier, die loeder?
Je weet niet wat er gebeurde, opeens waren ze weg
je zat alleen thuis, geen electriciteit, wat een pech
De ramen gesloten, niemand die je zag
geen geluid was te horen, alleen een hard gelach
Je ging op zoek naar dat gelach, maar je vond het niet
Je wist niet waarom er werd gelachen, dat deed je verdriet
Je barstte in snikken uit, je wist niet waarom
Misschien ben je een gevoelig meisje, misschien was het daarom
Oh Marleen, waarom ben je zo alleen
Oh Marleen,
Oh Marleen
Iedereen is weg, je bent verlaten en vergeten
Je zit alleen thuis, je durfde niet te eten
Misschien kwamen er monsters, of een psychopaat
Je probeerde je te verdedigen, maar nu is het te laat
Want
niemand is bij je, niemand kijkt naar je om
iedereen is je vergeten, niemand denkt ‘O wat stom
die arme Marleen, ze heeft niemand meer’
Nee Marleen, er komt geen volgende keer!
Ga maar lekker huilen,
ga maar kniezen, ga maar miezen
Niemand die met je wil ruilen
Niemand die jouw plaats zal kiezen!
Och arme, zielig meisje
Alleen op de wereld, ik weet hoe het voelt
want ik zit in m’n eigen paradijsje
zo had ik het wel bedoeld
Ik kan je helpen, stil maar, wees maar niet bang
ik heb een touw voor je klaargelegd, daar in de gang
De kruk staat ook al klaar, ik heb voor alles gezorgd
Het laatse wat ik wil dat men denkt, is dat ik je heb geworgd.
Veel plezier daar in de hemel,
doe je ouders de groeten, en je vriendje erbij
ik had schoon genoeg van je gezemel
nu ben jij dood, maar ik ben blij.
Morgen 12.00 hebben we een concert in Londen.quote:Hitched a ride with psychoNautic to Amsterdam.
232k verdiend in 2 weken hiermeequote:Recent Sales: Copies sold: Amount:
2006-10-25 27422 95 977 ¤
2006-10-18 39104 136 864 ¤
Ow kutquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:56 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben al onderweg:
[..]
Morgen 12.00 hebben we een concert in Londen.
Gastquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ow kutIk dacht dat die net al geweest was, loop 1 dag vooruit in de tijd
Nou dan kan je weer terug
Sorry
quote:
Ik 4k ofzo, maar we gingen eerst voor de bus met inhoud toch? Zal eens rondneuzen in Londen wat dat zoal kostquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:13 schreef DeHovenier het volgende:
Nee man, ik ben hardstikke arm
Maar als we onze 359 000 euries verdelen onder ons drieen, dan heb ik weer genoeg
Hoeveel k heb jij atm? Ik heb 11k.
Kan ik dat? Wist ik niet.quote:Ik heb niet de prijs/kwaliteitverhouding gekeken, dat kan Robbie het beste doen als we besloten hebben want hij heeft VIP en kan dat dus makkelijk zie
Goedzo Sautor!quote:I received 6 667 ¤ from The Cowards.
I received 3 333 ¤ from The Cowards.
Ik heb helemaal niets gedaan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Goedzo Sautor!Nu heb ik eindelijk mn geld om een bedrijf op te richten! (
)
ooooooohquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:58 schreef DeHovenier het volgende:
Dan waren het de kaboutertjes
Joralf vond het goed
cd is vandaag uitgebracht, dus volgende week pas de eerste verkoopquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:11 schreef Leonos het volgende:
Ik heb ook bij de geweldige record company 'Excelsior' mijn eerste cd;tje uitgebracht vandaag.
Ik kijk ff of ik al over de 1000 heen was waren er 0 supplies
Maar komt wel goed hoop ik, wel een beetje jammer.
Ja iddquote:
quote:Name: Blue Door Investments
President: Robbie Romijn
Type: Private
Locales Owned: 0
People Employed: 0
Cash: 10000 �
Active since: 2006-10-26 Shareholders Meeting:
2006-12-21 00:00
Had ik die danquote:I lost my lyrical inspiration.
Ik ga eens even rekenen wat dat kost en of het pastquote:5 Stroboscope * * * 4000W Delete
10 Loudspeaker 2000W * * * 20000W Delete
4 Subwoofer 2000W * * * 8000W Delete
2 Thunder Stormer 4000W * * * 8000W Delete
1 Backdrop with Band Logo - Supersize (Black) * * * 3000W Delete
6 Supersize Rack 7500W * * * 45000W Delete
2 Projector with canvas * * * 1000W Delete
2 Plasmascreen * * * 1000W Delete
2 Smoke Machine 500W * * * 1000W Delete
1 Advanced Light Control System * * * 3000W Delete
1 Deluxe Sound Mixing Table * * * 2000W Delete
2 Large Monitor Speaker * * * 1000W Delete
Will get you *****
Ok, vliegen dat verpest je mood/health. En 2 optredens in elke stad, dan verkoop je minder goed. Grotere zalen boek je niet, dat zal de baas van de zaak je moeten verhuizen naar n grotere zaal (je kan altijd de CEO messagen om te vragen of ze je ticket limit willen verhogen)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:35 schreef Leonos het volgende:
Ik heb trouwens te besloten om niet te gaan liften maar gewoon overal heen te vliegen.
Want naar berlin is het maar 90 euries en dat kan ik nou nog wel missen
Mijn toer is in elke stad ff 2 optredens met een rust dag ertussen en dan weer verder naar het volgende land. Als ik terug kom heb ik een groots concert wat bijna uitverkocht is in Amsterdam.
Nog 1 dom vraagje
Waar boek grotere zalen dan 500 mensen?
Want had vandaag 400 nog wat bezoekers en wil toch wel snel groeien.
Succes verder (K)
Lolquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:56 schreef Leonos het volgende:
Ey maar gozer van excelsior?
Waarom bestel je niet gelijk 1000000 single'tjes. Die verkoop ik toch wel in de loop van me carriere?
Nouuuu?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:04 schreef Leonos het volgende:
1 loser zal toch wel mijn single'tje kopen?Zeker met mijn pakkende titel
nou, m'n 1e single was al direct uitverkocht hoor, alle 500 stuks.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:50 schreef Raconteur het volgende:
[..]
Lol. Als je dat kunt verkopen dan geef ik je onmiddellijk mijn character. Zelfs de beste bands hebben er moeite mee, en ik denk dat het nog nooit gebeurd is, om zoveel te verkopen. 500 is al meer dan genoeg, je mag al blij zijn als je er zoveel verkoopt want wij verkopen niets
.
Ga eens gauw naar de jam, je verpest onze hele jam!quote:Elsbeth is currently hanging out in Het Groene Hart in Amsterdam.
Ah, a day on the countryside! I picked some pretty flowers.
Successfully rested but not in optimum locale.
Went to Cornelias Jamming [AMS] to jam.
Raar he als ik het wachtwoord heb veranderdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ga eens gauw naar de jam, je verpest onze hele jam!![]()
En inloggen met jouw account lukt ook niet meer![]()
Hoezo...mijn health gaat (nu) alleen maar goed...Tis juist verbeterd ipv verslechtert, het was vorige week een stukje slechter..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:52 schreef maniack28 het volgende:
En sautor, ga je wel of niet teachen? Ik zou het niet doen, maar goed... je kan beter zorgen dat je health e.d. lekker omhoog gaat en probeer alvast wat pijnstillers te fixen. Ik denk namelijk dat je wel een paar dagen in het ziekenhuis komt te liggen als je niet op past:')
quote:Overal op straat, waar ik ook kom
Er lopen altijd mensen en óh wat zijn ze dom!
Ze gooien hun papieren, hun zakjes op de straat
Ik snap niet waarom en het maakt me ontzettend kwaad!!!
Wat een teringzooi, wat een terinzooi! Het is overal een teringzooi! We laten alles staan, we vervuilen iedere laan en schieten zelfs raketten naar de maan!
Gisteren zei ik er wat van
en toen kreeg ik een klap met een knoertharde pan!
"Bemoei je met je eigen zaken
anders slaan we je tanden uit je kaken"
Wat een teringzooi, wat een terinzooi! Het is overal een teringzooi! We ruimen nooit iets op, het is echt niet top en het kost ons uiteindelijk onze kop!
WAT EEN TERINGZOOI!
[onverwacht einde]
Je kan nog altijd skills leren die je perfomance op stage verbeteren, dus bv. Basic Make Up, Basic Catwalking, en Basic Fashion. Je kan ook skills leren die de kwaliteit van je songs die je zelf maakt, verbeteren. Dan heb je Basic Lyric's & Poetry nodig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:34 schreef komrad het volgende:
ik heb inmiddels de volgende skills
classical 5*
basic woodwind 4*
saxophone 4*
basic showmanship 4*
de laatste 2 wil ik door naar 5* maar welke skill zal ik daarna gaan doen? Is basic composing handig of zijn er andere skills die ik beter eerst kan doen?
Het hangt er vanaf in welke genre je een bandje hebt. Je moet natuurlijk niet Modern Rock gaan leren als je in een Punk Rock bandje zit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:57 schreef Leonos het volgende:
Wat heb je aan modern rock?
Iemand linkje voor een noob handleiding?
snap ik, maar welke skill levert het snelste een kwaliteitsboost van mijn shows?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je kan nog altijd skills leren die je perfomance op stage verbeteren, dus bv. Basic Make Up, Basic Catwalking, en Basic Fashion. Je kan ook skills leren die de kwaliteit van je songs die je zelf maakt, verbeteren. Dan heb je Basic Lyric's & Poetry nodig.
is basic sex appeal aan te raden?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:35 schreef maniack28 het volgende:
Basic Showmanship check
Basic in je intstrumenten (weet niet welke je doet) check
Basic genre check
en daarna Basic Make Up
dan Basic Catwalking en Fashion.
Je kan trouwens 2 rollen in je band aannemen, dus zanger/gitarist etc. Dat improved ook (dachti k). Je zou dus ook dancer kunnen worden, daar heb je alleen basic dancing voor nodig
quote:Category: Stage & Performance
Het boost je sterren, maar welke sterren weet ik niet. Wordt de kwaliteit van de show beter? Of jouw kwaliteit in de show?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:57 schreef Tokus het volgende:
wat doet Boost Star Quality nou precies?
ik had geen zin in Boost Ambition (want dan ben je ook zo gelijk half dood na je show), en Boost Repertoire had ook niet zo heel veel zin want het staat momenteel al heel hoog.
En wat is het nut daarvan, behalve dat je heel misschien in steeds met tourbus kan meeliften?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:48 schreef DeHovenier het volgende:
Om met een andere band mee te kunnen touren moet je het schema van die band kennen, en dan een show boeken voor of nadat zij hun show doen.
Maar dat is twee popojaar?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:09 schreef maniack28 het volgende:
BTW: You released a Full Length album only 60 days ago. For maximum record sales, you should ideally wait another 54 days.
Ik dacht dat het 2 maanden was, het zijn er dus iets minder dan 4... wat kunnen we het beste doen? Over 2 maanden hebben we alweer een vet betere cd enzo, deze nummers komen er dan toch niet op want ik wil ook basic poetry etc. gaan doen, zodat Robbie en ik beide een nummer kunnen schrijven. Gaat dan heel snel als je een nieuwe cd wilt maken
Single kan wel, iedere maand (2/3 popojaar ofzo dus)... maar idd, tis 2 popojaar, erg veelquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:15 schreef daeri het volgende:
[..]
Maar dat is twee popojaar?
Kan je daarna wel n single releasen, na n album? of krijg je dan t zelfde praatje?
das best veel :S Ik ga straks nieuw genre in enzo, en dan wil ik over 2 maanden ook wel weer n cd uitbrengen met mn andere genrequote:Op zondag 29 oktober 2006 11:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Single kan wel, iedere maand (2/3 popojaar ofzo dus)... maar idd, tis 2 popojaar, erg veel
Nah, wij touren nog met Punk Rock tot t eind van 2006, dan gaan we Modern Rock doen (Gothic Rock / Post Punk / Expirimental Rock) dan touren we maar ff met de nieuwe nummers, en maken we ook nog n stel bij, kiezen we daarna de besten, en die pleuren we dan maar op CD ofzo. Ik weet t ook niet, ik wil niet minder CD-sales, misschien dat ze er binnenkort nog verandering in brengen hoor, dat er 1-3 popo jaar tussen moet zitten zo ongeveer ofzo. Normale bands in het echte leven brengen ook om de 1-3 jaar n nieuwe cd uit ofzo. En van die hoerige kinder bands zoals K3 wel 2 in een jaarquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:24 schreef maniack28 het volgende:
Tsja...Vanavond dus nog 2 liedjes recorden, dan hebben we 10 songs... Ik neig ernaar om ze gewoon uit te brengen, want anders kan je deze pas over 2 maanden uitbrengen en dan pas 4 maanden daarna de andere nieuwe
Als we deze uitbrengen kunnen we een best of repetoire maken en die lekker spelen op alle shows. Vervolgens een tijdje touren (tot eind 2006) en daarna rustig beginnen aan het schrijven van nieuwe songs.
Hier nog nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:05 schreef BlackRebel het volgende:
ja, 4 maanden is behoorijk lang, ik liep er toevallig net ook tegenaan..
mijn streven is geworden om elke keer als het mogelijk is een single en album uit te brengen, maar dus niet eerder dan de voorgeschreven tijd, die is er namelijk niet voor niets, je loopt heel wat inkomsten mis als je het eerder doet..
jullie hebben echter wel extreem veel liedjes... als ik jullie was zou ik meteen weer een single uitbrengen als de maand om is. let op dat je maar maximaal 15 nummers speelt op een concert en voor de rest zou ik gewoon een beetje selecteren dat je alleen de beste nummers speelt...
wij hebben helaas deze luxe niet dat we moeten kiezen tussen nummers... er is altijd wel weer een nummer met 'rooie' popularity op het moment dat wij een nieuw nummer afhebben... zodat we een ouwe kunnen schrappen en een nieuwe kunnen toevoegen..
Ik denk dat we dan optie 2 doen, iig bedankt voor het adviesquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:41 schreef BlackRebel het volgende:
dat is wel waar... ik wist ook niet zeker hoe lang de tijd tussen twee albums moest zijn.. daar heb ik me met mijn eigen band nu ook een beetje in verslikt..
je kunt ervoor kiezen om een kort album uit te brengen, dus 8 nummers... dan moet je dus weer 4 maanden wachten en dan een volwaardig album, 12 nummers..
effe checken, jullie spelen op dit moment nog alle nummers van jullie vorige album, dat zijn er 11, daarnaast heb je 2 nummers die op single zijn utigebracht, 5 secret songs en 3 overige nummers.
je hebt eigelijk twee keuzes:
1)
Ik zou dan de minst goede nummers uit het repertoire schrappen die op het afgelopen album stonden, daar kun je immers niet veel meer aan verdienen. Alleen de beste nummers zou ik houden omdat die de show ten goede komen. Bijvoorbeeld de vijf beste nummers en de tien 'nieuwe' nummers in het repertoire. Hiernaast zou ik dan voorlopig nog twee nieuwe nummers schrijven en deze ruilen met de twee zwakste -al reeds op album uitgebrachte- nummers.
Je hebt dan 12 nieuwe nummers en 3 oude. Deze zou ik blijven spelen tot ze niet populair meer zijn en dan verwisselen met een nieuw nummer.. In deze tijd krijgen deze nummers alleen maar meer fame en word de show dus ook alleen maar beter. In de tussentijd als de maand om is een nieuwe single uitbrengen, en de nieuwe nummers op het album uitbrengen.
2)Zo snel mogelijk een album uitbrengen met 8 nummers, een soort van EP of limited edition. Je houdt dan als ik het goed heb 2 nummers over die niet op een album staan.. Je hebt dan dus 4 maanden om 10 nieuwe nummers te schrijven. Selecteer nu gewoon de 15 beste nummers en houd die in het repertoire. Elke keer als je een nieuw nummer schrijft schrap je een 'oud' nummer, in 4 maanden tijd vul je je repertoire aan met de tien nieuwe nummers, je houdt dus de drie beste die al op een album staan, plus de twee die nog nooit op een album hebben gestaan...
Na 4 maanden breng je een volwaardig 12track-album uit.. en in de tussentijd breng je 4 singles uit van de nieuwe nummers. ofzo
kijk maar, jullie moeten het zelf bepalen, heb alleen even een ideetje gegeven...hoe dan ook lijkt het me belangrijk een beetje in de lange termijn te denken.
edit: tis een beetje een warrig verhaal geworden, kijk maar of je eruit komt...
Ik, maar geen localesquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:11 schreef RemCOW het volgende:
Tijdje hier al niet gekeken. Met onze band gaat het lekker. Laatste show was good, nieuwste single was uitverkocht (60.000 exemplaren) en liggen weer 80.000 stuks klaar. Ook ons album staat klaar om uit te komen
. Heb net m'n eerste Jam place gekocht in São Paulo, ik snap er alleen nog niet veel van. Meer mensen die een company hebben?
Ok, dan doe ik gewoon wat ik denk dat goed is qua repetoire, de slechtste nummers eruit. En voor ieder nummer wat erbij komt gaat er een slechter nummer uit. We nemen wel het album op met 8 nummers, de overige 2 nummers die we nu hebben en niet op het album staan brengen we over een maand uit op single. Ik denk dat we daarvoor de beste nummers moeten uitbrengen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:37 schreef DeHovenier het volgende:
Zo...ben weer online
Het nummer wat ik nu aan het maken ben is bijna af, het Melodybalkje is vol en het Lyrics balkje staat nu op 43 procent, Nog een paar updates dus
Het duizelt me btw voor de ogen met al die lappen tekst met wat we kunnen doen enzo met die nummers![]()
Zat te letten op mijn health, heb maar ff wat exp points in mijn mood gestoken...Zometeen oud en nieuw mood-boost, en een tijdje rust, dus moet er weer helemaal boven op komenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:04 schreef maniack28 het volgende:
@Sautor:
Worked and saved some money
Successfully rested but not in optimum locale.
Mood 15%
Health 34%
Zou je niet is go shopping oid doen voor je mood of wacht je tot oud en nieuw?
Weet ik, maar wil ook niet in het ziekenhuis liggen...quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:04 schreef RemCOW het volgende:
Beetje zonde om je exp points daar in te stoppen, zoveel van de points krijg je nl niet...
'Een babe in m'n bubbelbad' is tot nu toe onze beste song, nl. wonderful/incredible.quote:Public Skills
Basic String Instruments *****
Basic Economics
Electric Guitar *****
Basic Fashion *****
Basic Showmanship
Basic Make Up
Basic Catwalking
Basic Comedy
Personal Skills
Modern Rock *****
Basic Record Production *****
Basic Lyrics *****
Basic Composing *****
Basic Manners *****
Doe maarquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:34 schreef maniack28 het volgende:
Els en Rob, ik heb in overleg met Stephen en anderen op het popoforum besloten het volgende te doen:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:34 schreef maniack28 het volgende:
Els en Rob, ik heb in overleg met Stephen en anderen op het popoforum besloten het volgende te doen:
Nu 54 dagen wachten, dan een goed album met 12 nummers uitbrengen en een week later de overige nummers op EP uitbrengenDus Robbie, je moet de komende 54 dagen proberen een stuk of 9 nummers nog te schrijven, want de kwaliteit van mijn nummers is niet zo denderend. Welke skills had jij ook alweer gedaan? Als mijn basic dancing vol is zal ik daar eens mee beginnen
You released a Single only 19 days ago. For maximum record sales, you should ideally wait another 10 days
Over 10 dagen dus een nieuwe single, kunnen we nog 2 singles uitbrengen voor we een nieuw album hebben. Beste nummers tot nu toe zijn:
Marleen, waarom ben je zo alleen
Een babe in m'n bubbelbad
thuis nog ff checken of dat klopt, dan gaan we die releasen over 10 dagen
btw, we staan bijna hoger dan de band waarmee we ooit getourd hebben (samen met rebel justice):
158 Sabino Nones
159 Apex
160 The Cowards
Doe maar en dus moet je Sautor quoten, die zegt doe maarquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:20 schreef DeHovenier het volgende:
Waar denk je dat het plaatje van is
We zijn gedaald he, dus we hebben nog hoger gestaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:34 schreef maniack28 het volgende:
btw, we staan bijna hoger dan de band waarmee we ooit getourd hebben (samen met rebel justice):
158 Sabino Nones
159 Apex
160 The Cowards
Denk het ook.. tnx to robbie is die kwaliteit superbequote:Op maandag 30 oktober 2006 16:21 schreef BlackRebel het volgende:
whahaha, Cowards jullie gaan goed, Sabino Nones is stervende.. Jeanne Collins heeft de band verlaten en zit nu bij Light Mystique.. de overgebleven bandleden zijn niet al te actief meer...
maar zodra je die single uit kan brengen schieten jullie waarschijnlijk wel weer als een pijl omhoog...
Dirty Mary Potter ownen wij met twee vingers in de neusquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:58 schreef Raconteur het volgende:
Morgen spelen we op het concert van de manager, ik voel het dat we 3de gaan worden. Overigens Sautor en co jullie worden volgens mij geownd door Dirty Mary Potter
Alle shows met een * erachter tellen niet meequote:Op maandag 30 oktober 2006 19:42 schreef DeHovenier het volgende:
Dirty Mary Potter heeft btw 2x opgetreden
Alleen Kirben' Sense zou nog beter kunnen dan wij, maar met die nieuwe songs, een volgerepeteerd repetoire (alles 100%) en die boost verwacht ik op zn minst een good show van onsquote:1 Dirty Mary Potter decent [11]
2 Belen. poor [7]
3 Bea Maessen poor [7]
4 His Majestys Royal Balls terrible [6]
5 Jersey Blue dreadful [5]
6 Just Dont Know dreadful [5]
7 Iron Lung bottom dwelling [3]
8 The Cowards Coming up
9 Kirben' Sense Coming up
10 Comforting Lie Coming up
11 The Happy Monkeys Coming up
12 Sofie Vink Coming up
13 Cartoon Hero Failed
14 Kamiya Coming up
15 Green Face Failed
16 Bear Dad Failed
17 Kokonut Coming up
18 Love Mondo Coming up
19 EROGANE Coming up
20 AsTuRCHeS Failed
21 whiteface Coming up
22 La Ricetta del Campione Coming up
23 Ruben's leg Coming up
24 Erika Draven Coming up
Ja de beste rating wint en ze tellen niet mee omdat dat gewone optredens zijn, buiten de competitie omquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:45 schreef DeHovenier het volgende:
Ok. Maar klopt mijn theorie dat we moeten zorgen voor het beste concert van iedereen? Winnen we dan?
Waarom tellen die niet mee dan?
quote:*Event outside the competition.
Zoals ik zei, met 2 vingers in de neus..quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ah ok. De beste is decent nu
Daar gaan we wel ruim overheen
quote:2006-10-30 Boyakasha! Our self confidence just got boosted. The Cowards is on a roll!
Yeah, eerste show meteen poorquote:Avatar of Steel at The Coliseum of Rock
Artist: Avatar of Steel
Place: The Coliseum of Rock
Time: 2006-10-30 20:00
Audience: 277 people
Earnings: Paid within 24 hours.
Ticket Price: 5 US$
Booked since: 2006-10-22
Band Members:
M. Skogblad *** (Drizzt_DoUrden)
H. Strömander * (Pearls_of_Light)
D. Adolfsson *
D. Dacombe **
Stage Equipment:
Ambition: Boosted
277 people came to The Coliseum of Rock to see Avatar of Steel.
Not enough songs were played during the show. 6 songs in total hardly gave the spectators their money's worth.
The audience at The Coliseum of Rock went wild when Avatar of Steel chatted briefly with the crowd. Regrettably things took a turn for the worse when the crowd shouted ecstatically. It seems like the band members have a pleasant relationship between them on stage.
Avatar of Steel had problems bringing the right instruments with them on stage.
The best songs of the show were Hard Rock and A Storm of Swords. The worst song was Avatar of Steel.
All in all this show by Avatar of Steel was poor!
Playlist:
Into the Fire *
A Storm of Swords *
Hard Rock *
To Rule The World *
March to War *
quote:A brutal customs official confiscated my fireworks when I boarded the plane. Stupid me!
Aangezien niemand je fatsoenlijk antwoord heeft gegeven....zal ik het maar even doen. Met een band kan heel leuk zijn, maar je moet wel continue rekening met elkaar houden. Als je nou gewoon klassiek pianist wordt of een ander genre kiest wat minder populair is bij de deelnemers om te doen, heb je meer kans op succes.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:08 schreef komrad het volgende:
ik twijfel wat ik zal doen, toetreden tot een band cq bandmembers werven of allean verder gaan
Wat is dit?quote:I've been detained by Travel Security. This will delay me for 2 hours.
quote:I was released from the barbarous treatment of the travel security check.
Staat er nog niet bij....ik denk dat er ongeveer 10k stuks zijn verkocht.quote:Recent Sales: Copies sold: Amount:
2006-10-25 27422 95 977 ¤
2006-10-18 39104 136 864 ¤
Het optreden van Kirben' Sense is gefaald, dus ik denk dat wij lekker 3de wordenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Alle shows met een * erachter tellen niet meeDie van Venus in Purse dus ook niet, dit is de huidige stand:
[..]
Alleen Kirben' Sense zou nog beter kunnen dan wij, maar met die nieuwe songs, een volgerepeteerd repetoire (alles 100%) en die boost verwacht ik op zn minst een good show van ons
Hoe kun je een concert laten failen dan? Niet op komen dagen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:46 schreef BlackRebel het volgende:
de update van de sales is op woensdagochtend om 08h.. Op dit moment is het dinsdag 12:46, dus er is nog niets geupdate voor de sales... gewoon geduld hebben, geduld!
het valt me vies tegen hoeveel bands hun concerten laten 'failen' op die manier heb je niets aan de fame die je opbouwt.
Blijkbaar hangt de kwaliteit van je groupie af van de kwaliteit van het concert...ik heb ze steeds tot below average gehad ofzo.quote:After the gig, a sweet groupie named Hanna wanted to spend the night with me. And I guess I couldn't resist the temptation.
Oehquote:I finished my song Zwerver. It turned out incredible.
Zwerver is a Modern Rock Ballad. The tempo is Adagio. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-10-31. The melody is perfect and the lyrics are wonderful.
Dat is ook weer een 'beetje' overdreven hequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:32 schreef Sautor het volgende:
The Cowards
![]()
Onze boostmeter zit inderdaad bijna meteen weer vol
gek genoeg heb ik die achievement nog niet eens...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:01 schreef RemCOW het volgende:
My band has been touring in 25 cities
Completed a World Tou
Jouw schuld.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:07 schreef maniack28 het volgende:
Gaat trouwens goed met de kaartverkoop, bij een hoop shows zitten we op +2000 mensen en de eerstvolgende show is pas over een halve maand
Gelukkig, want heb mood en health allebei in t rood staanquote:Op woensdag 1 november 2006 09:22 schreef maniack28 het volgende:
Ach joh... rot op
Btw, sales vallen tegen
2006-11-01 11561 40 464 ¤
2006-11-01 1294 19 410 ¤
2006-11-01 620 2 170 ¤
Maar dat is altijd de week na kerst.... dus komt goed, moodboost van fireworks schijnt ergens deze uren te komen, dus maak je geen zorgen
Jij hebt die boost al gehadquote:Op woensdag 1 november 2006 09:22 schreef maniack28 het volgende:
Ach joh... rot op
Btw, sales vallen tegen
2006-11-01 11561 40 464 ¤
2006-11-01 1294 19 410 ¤
2006-11-01 620 2 170 ¤
Maar dat is altijd de week na kerst.... dus komt goed, moodboost van fireworks schijnt ergens deze uren te komen, dus maak je geen zorgen
Als je naar career scherm gaat, zie je linksonderin je laastste cd staan.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:51 schreef Tokus het volgende:
wanneer krijg je trouwens de inkomsten van je plaatverkoop? Ik kon dat niet terugvinden in m'n artist log.
quote:Arf Arf Petshop
Sales person 1 200 ¤ ACCEPT
Clerk x 3 1 125 ¤ ACCEPT
Clerk x 2 1 100 ¤ ACCEPT
Cleaner x 3 750 ¤ ACCEPT
Helaas, vuurwerk wordt pas afgestoken bij voglende update, vandaag om 10.30 dus, omdat Sautor en jij beide daarvoor gevlogen hebben en dus je vuurwerk hebben ingeleverd krijg je geen moodboostquote:Op woensdag 1 november 2006 11:27 schreef Sautor het volgende:
Mijn vuurwerk was wel op het vliegveld in beslag genomen, maar dat was pas om 06.00 uur, terwijl nieuwjaar om 0.00 uur was...Telt dat dan nog ?:D
Je mag je baan pas na één week quitten, helaas. Maar daarna neem ik inderdaad iets beters dan de magere 275 die ik nu verdien.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:10 schreef DeHovenier het volgende:
En aleen VIP's kunnen geld aan elkaar geven.
Of je moet gewoon een betere baan vinden.
Community>It's Pop Magazine>Classifieds>Job Offers
Zoek maar iets leuks uit!
Bv.
[..]
Met de juiste qualiteit heb ik wel een goede baan voor je....werk aan je charmes, of wordt vip...dan kun je CEo bij mij worden!quote:Op woensdag 1 november 2006 14:10 schreef Massive het volgende:
[..]
Je mag je baan pas na één week quitten, helaas. Maar daarna neem ik inderdaad iets beters dan de magere 275 die ik nu verdien.
Word je optreden beter van (het aantal sterren dat je krijgt als artiest bij het optreden) en boven de 50% kan je je stagename veranderenquote:Op woensdag 1 november 2006 17:44 schreef Sautor het volgende:
En je kan je Star quality boosten, daar wordt je star quality beter van, wat je daar aan hebt weet ik eigenlijk niet
Arf Arf Shop is van Krisje, en Krisje is lief... (goede baas zeker wetenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:10 schreef DeHovenier het volgende:
En aleen VIP's kunnen geld aan elkaar geven.
Of je moet gewoon een betere baan vinden.
Community>It's Pop Magazine>Classifieds>Job Offers
Zoek maar iets leuks uit!
Bv.
[..]
Beat that, bitches!!!quote:Battlefield is a Rock Floorfiller. The tempo is Presto. Written by Dawn Dacombe and dated to 2006-11-01. The melody is GOD SMACKING and the lyrics are wonderful.
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:56 schreef Leonos het volgende:
Ik heb 0 singles verkocht :|
Stelletje paupers
In de eerste week!quote:Recent Sales: Copies sold: Amount:
01/11/2006 1818 27 270 ¤
Hoe heet jij btw in Popo?quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Inspirational seeds en downloading music?
okquote:Op donderdag 2 november 2006 11:12 schreef BlackRebel het volgende:
als je het tourschema van de bus goed invult hoef je alleen maar bij je persoonlijke instellingen aan te geven dat je met de bus mee wilt reizen...
als je dat allemaal doet heb je nooit problemen dat de ene in de verkeerde stad zit ofzo... als het tourschema maar in orde is...
quote:Tweaks to Recordings
We've begun to rework the code controlling the recording sessions. This code hasn't been updated since early on in the beta so it's definitely in need of some polishing. Read More »
Here's a list of things worth knowing:
- Each band member present will now be graded individually.
- Genre Skills now influence everyone's performance during the recording. Everyone should therefore be proficient in the genre of the song.
- The strength of the locale's genre will also be taken into account sometime in the near future. Keep your eyes open for further community news regarding this.
- In some cases the overall performance of the characters might appear to be a little higher than their individual scores... This isn't a bug, but rather the result of other stuff influencing the recording such as how well the song has been rehearsed before the session etc.
Feesten is ook goed voor je healthquote:Op donderdag 2 november 2006 15:57 schreef DeHovenier het volgende:
Je wordt veel vrolijker met feesten, alleen kost je dat wat geld
Ik wil weer een Seed krijgen, en deze keer laat ik hem niet ontsnappen
Daar kunnen we (The Cowards) mooi gebruik van maken omdat ik VIP benquote:VIP feature: Booking assistant improved
It is now possible to use the booking assistant to find recording studios matching the genre of your song(s). The BA orders the studios by genre strength and quality.
Ok.. dan zal ik me vandaag eens even buigen over het busrittenschemaquote:Op donderdag 2 november 2006 20:24 schreef BlackRebel het volgende:
bij het plannen van de busritten moet je altijd rekening houden met dat de bus stuk kan gaan... Het komt bij ons regelmatig voor dat we drie uur vertraging hebben... Als je dus ergens een stad als tussenstap hebt laten wij altijd een pauze van minstens vier uur...
De tijden zijn altijd lokale tijden, als je dus aankomsttijden ziet, is dat de tijd van de stad waar je aankomt..
het handigste is uiteraard om een tour zo te plannen zodat je zo min mogelijk in een stad een tussenstop hoeft te maken..
quote:Final Standings
1 The Cowards pleasant
2 Dirty Mary Potter decent
3 La Ricetta del Campione above average
ff kijken hoe we dat dan met de bus doen, want die moet wel ook die rit makenquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:29 schreef Sautor het volgende:
Ons tourschema is perfect, alles is op elkaar aangesloten, behalve buenos aires - moskou, daar had ik een vliegtuigruis ingepland..
edit: 'er is er een jarig hoera, hoera'
edit 2:
[..]![]()
ben nog nooit iemand tegen gekomen met de flu, ben zelf ook nooit ziek geweest nog, zelfs geen chlamydia.quote:Op zondag 5 november 2006 12:54 schreef Sautor het volgende:
Wat een kutspel...was ik al aan het worstelen met mijn health, heeft een van die onbenullige studenten, die de flu heeft met me geinteractGodverdomme, nu kan ik dus geen les geven, want dan verspreid ik de boel ook weer...jezus
Kan ook niet zien wie het was, want iedereen heeft ongeveer de flu
Succes met het zoeken naar n drummer... ik zoek ook al weken :/quote:Op zondag 5 november 2006 14:44 schreef Leonos het volgende:
Ik zoek nog een bassist en een drummer?
Iemand die geintreseerd is?
idem, pauperzooi!quote:Op zondag 5 november 2006 12:54 schreef Sautor het volgende:
Wat een kutspel...was ik al aan het worstelen met mijn health, heeft een van die onbenullige studenten, die de flu heeft met me geinteractGodverdomme, nu kan ik dus geen les geven, want dan verspreid ik de boel ook weer...jezus
Kan ook niet zien wie het was, want iedereen heeft ongeveer de flu
Ik gaf daar les knurftquote:
Omdat ik lief ben voor de popowereld.. ben niet egoistisch maar sociaalquote:
Idemquote:Op zondag 5 november 2006 19:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat ik lief ben voor de popowereld.. ben niet egoistisch maar sociaal
Wuzzahquote:I finished my song Anaal ontmaagd. It turned out great.
Anaal ontmaagd is a Modern Rock Singalong. The tempo is Presto. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-11-05. The melody is awesome and the lyrics are terrific.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |