Kan ik dat? Wist ik niet.quote:Ik heb niet de prijs/kwaliteitverhouding gekeken, dat kan Robbie het beste doen als we besloten hebben want hij heeft VIP en kan dat dus makkelijk zie
Goedzo Sautor!quote:I received 6 667 ¤ from The Cowards.
I received 3 333 ¤ from The Cowards.
Ik heb helemaal niets gedaan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Goedzo Sautor!Nu heb ik eindelijk mn geld om een bedrijf op te richten! (
)
ooooooohquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:58 schreef DeHovenier het volgende:
Dan waren het de kaboutertjes
Joralf vond het goed
cd is vandaag uitgebracht, dus volgende week pas de eerste verkoopquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:11 schreef Leonos het volgende:
Ik heb ook bij de geweldige record company 'Excelsior' mijn eerste cd;tje uitgebracht vandaag.
Ik kijk ff of ik al over de 1000 heen was waren er 0 supplies
Maar komt wel goed hoop ik, wel een beetje jammer.
Ja iddquote:
quote:Name: Blue Door Investments
President: Robbie Romijn
Type: Private
Locales Owned: 0
People Employed: 0
Cash: 10000 �
Active since: 2006-10-26 Shareholders Meeting:
2006-12-21 00:00
Had ik die danquote:I lost my lyrical inspiration.
Ik ga eens even rekenen wat dat kost en of het pastquote:5 Stroboscope * * * 4000W Delete
10 Loudspeaker 2000W * * * 20000W Delete
4 Subwoofer 2000W * * * 8000W Delete
2 Thunder Stormer 4000W * * * 8000W Delete
1 Backdrop with Band Logo - Supersize (Black) * * * 3000W Delete
6 Supersize Rack 7500W * * * 45000W Delete
2 Projector with canvas * * * 1000W Delete
2 Plasmascreen * * * 1000W Delete
2 Smoke Machine 500W * * * 1000W Delete
1 Advanced Light Control System * * * 3000W Delete
1 Deluxe Sound Mixing Table * * * 2000W Delete
2 Large Monitor Speaker * * * 1000W Delete
Will get you *****
Ok, vliegen dat verpest je mood/health. En 2 optredens in elke stad, dan verkoop je minder goed. Grotere zalen boek je niet, dat zal de baas van de zaak je moeten verhuizen naar n grotere zaal (je kan altijd de CEO messagen om te vragen of ze je ticket limit willen verhogen)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:35 schreef Leonos het volgende:
Ik heb trouwens te besloten om niet te gaan liften maar gewoon overal heen te vliegen.
Want naar berlin is het maar 90 euries en dat kan ik nou nog wel missen
Mijn toer is in elke stad ff 2 optredens met een rust dag ertussen en dan weer verder naar het volgende land. Als ik terug kom heb ik een groots concert wat bijna uitverkocht is in Amsterdam.
Nog 1 dom vraagje
Waar boek grotere zalen dan 500 mensen?
Want had vandaag 400 nog wat bezoekers en wil toch wel snel groeien.
Succes verder (K)
Lolquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:56 schreef Leonos het volgende:
Ey maar gozer van excelsior?
Waarom bestel je niet gelijk 1000000 single'tjes. Die verkoop ik toch wel in de loop van me carriere?
Nouuuu?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:04 schreef Leonos het volgende:
1 loser zal toch wel mijn single'tje kopen?Zeker met mijn pakkende titel
nou, m'n 1e single was al direct uitverkocht hoor, alle 500 stuks.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:50 schreef Raconteur het volgende:
[..]
Lol. Als je dat kunt verkopen dan geef ik je onmiddellijk mijn character. Zelfs de beste bands hebben er moeite mee, en ik denk dat het nog nooit gebeurd is, om zoveel te verkopen. 500 is al meer dan genoeg, je mag al blij zijn als je er zoveel verkoopt want wij verkopen niets
.
Ga eens gauw naar de jam, je verpest onze hele jam!quote:Elsbeth is currently hanging out in Het Groene Hart in Amsterdam.
Ah, a day on the countryside! I picked some pretty flowers.
Successfully rested but not in optimum locale.
Went to Cornelias Jamming [AMS] to jam.
Raar he als ik het wachtwoord heb veranderdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ga eens gauw naar de jam, je verpest onze hele jam!![]()
En inloggen met jouw account lukt ook niet meer![]()
Hoezo...mijn health gaat (nu) alleen maar goed...Tis juist verbeterd ipv verslechtert, het was vorige week een stukje slechter..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:52 schreef maniack28 het volgende:
En sautor, ga je wel of niet teachen? Ik zou het niet doen, maar goed... je kan beter zorgen dat je health e.d. lekker omhoog gaat en probeer alvast wat pijnstillers te fixen. Ik denk namelijk dat je wel een paar dagen in het ziekenhuis komt te liggen als je niet op past:')
quote:Overal op straat, waar ik ook kom
Er lopen altijd mensen en óh wat zijn ze dom!
Ze gooien hun papieren, hun zakjes op de straat
Ik snap niet waarom en het maakt me ontzettend kwaad!!!
Wat een teringzooi, wat een terinzooi! Het is overal een teringzooi! We laten alles staan, we vervuilen iedere laan en schieten zelfs raketten naar de maan!
Gisteren zei ik er wat van
en toen kreeg ik een klap met een knoertharde pan!
"Bemoei je met je eigen zaken
anders slaan we je tanden uit je kaken"
Wat een teringzooi, wat een terinzooi! Het is overal een teringzooi! We ruimen nooit iets op, het is echt niet top en het kost ons uiteindelijk onze kop!
WAT EEN TERINGZOOI!
[onverwacht einde]
Je kan nog altijd skills leren die je perfomance op stage verbeteren, dus bv. Basic Make Up, Basic Catwalking, en Basic Fashion. Je kan ook skills leren die de kwaliteit van je songs die je zelf maakt, verbeteren. Dan heb je Basic Lyric's & Poetry nodig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:34 schreef komrad het volgende:
ik heb inmiddels de volgende skills
classical 5*
basic woodwind 4*
saxophone 4*
basic showmanship 4*
de laatste 2 wil ik door naar 5* maar welke skill zal ik daarna gaan doen? Is basic composing handig of zijn er andere skills die ik beter eerst kan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |