Hoe heet jij btw in Popo?quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Inspirational seeds en downloading music?
okquote:Op donderdag 2 november 2006 11:12 schreef BlackRebel het volgende:
als je het tourschema van de bus goed invult hoef je alleen maar bij je persoonlijke instellingen aan te geven dat je met de bus mee wilt reizen...
als je dat allemaal doet heb je nooit problemen dat de ene in de verkeerde stad zit ofzo... als het tourschema maar in orde is...
quote:Tweaks to Recordings
We've begun to rework the code controlling the recording sessions. This code hasn't been updated since early on in the beta so it's definitely in need of some polishing. Read More »
Here's a list of things worth knowing:
- Each band member present will now be graded individually.
- Genre Skills now influence everyone's performance during the recording. Everyone should therefore be proficient in the genre of the song.
- The strength of the locale's genre will also be taken into account sometime in the near future. Keep your eyes open for further community news regarding this.
- In some cases the overall performance of the characters might appear to be a little higher than their individual scores... This isn't a bug, but rather the result of other stuff influencing the recording such as how well the song has been rehearsed before the session etc.
Feesten is ook goed voor je healthquote:Op donderdag 2 november 2006 15:57 schreef DeHovenier het volgende:
Je wordt veel vrolijker met feesten, alleen kost je dat wat geld
Ik wil weer een Seed krijgen, en deze keer laat ik hem niet ontsnappen
Daar kunnen we (The Cowards) mooi gebruik van maken omdat ik VIP benquote:VIP feature: Booking assistant improved
It is now possible to use the booking assistant to find recording studios matching the genre of your song(s). The BA orders the studios by genre strength and quality.
Ok.. dan zal ik me vandaag eens even buigen over het busrittenschemaquote:Op donderdag 2 november 2006 20:24 schreef BlackRebel het volgende:
bij het plannen van de busritten moet je altijd rekening houden met dat de bus stuk kan gaan... Het komt bij ons regelmatig voor dat we drie uur vertraging hebben... Als je dus ergens een stad als tussenstap hebt laten wij altijd een pauze van minstens vier uur...
De tijden zijn altijd lokale tijden, als je dus aankomsttijden ziet, is dat de tijd van de stad waar je aankomt..
het handigste is uiteraard om een tour zo te plannen zodat je zo min mogelijk in een stad een tussenstop hoeft te maken..
quote:Final Standings
1 The Cowards pleasant
2 Dirty Mary Potter decent
3 La Ricetta del Campione above average
ff kijken hoe we dat dan met de bus doen, want die moet wel ook die rit makenquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:29 schreef Sautor het volgende:
Ons tourschema is perfect, alles is op elkaar aangesloten, behalve buenos aires - moskou, daar had ik een vliegtuigruis ingepland..
edit: 'er is er een jarig hoera, hoera'
edit 2:
[..]![]()
ben nog nooit iemand tegen gekomen met de flu, ben zelf ook nooit ziek geweest nog, zelfs geen chlamydia.quote:Op zondag 5 november 2006 12:54 schreef Sautor het volgende:
Wat een kutspel...was ik al aan het worstelen met mijn health, heeft een van die onbenullige studenten, die de flu heeft met me geinteractGodverdomme, nu kan ik dus geen les geven, want dan verspreid ik de boel ook weer...jezus
Kan ook niet zien wie het was, want iedereen heeft ongeveer de flu
Succes met het zoeken naar n drummer... ik zoek ook al weken :/quote:Op zondag 5 november 2006 14:44 schreef Leonos het volgende:
Ik zoek nog een bassist en een drummer?
Iemand die geintreseerd is?
idem, pauperzooi!quote:Op zondag 5 november 2006 12:54 schreef Sautor het volgende:
Wat een kutspel...was ik al aan het worstelen met mijn health, heeft een van die onbenullige studenten, die de flu heeft met me geinteractGodverdomme, nu kan ik dus geen les geven, want dan verspreid ik de boel ook weer...jezus
Kan ook niet zien wie het was, want iedereen heeft ongeveer de flu
Ik gaf daar les knurftquote:
Omdat ik lief ben voor de popowereld.. ben niet egoistisch maar sociaalquote:
Idemquote:Op zondag 5 november 2006 19:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat ik lief ben voor de popowereld.. ben niet egoistisch maar sociaal
Wuzzahquote:I finished my song Anaal ontmaagd. It turned out great.
Anaal ontmaagd is a Modern Rock Singalong. The tempo is Presto. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-11-05. The melody is awesome and the lyrics are terrific.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |