'Een babe in m'n bubbelbad' is tot nu toe onze beste song, nl. wonderful/incredible.quote:Public Skills
Basic String Instruments *****
Basic Economics
Electric Guitar *****
Basic Fashion *****
Basic Showmanship
Basic Make Up
Basic Catwalking
Basic Comedy
Personal Skills
Modern Rock *****
Basic Record Production *****
Basic Lyrics *****
Basic Composing *****
Basic Manners *****
Doe maarquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:34 schreef maniack28 het volgende:
Els en Rob, ik heb in overleg met Stephen en anderen op het popoforum besloten het volgende te doen:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:34 schreef maniack28 het volgende:
Els en Rob, ik heb in overleg met Stephen en anderen op het popoforum besloten het volgende te doen:
Nu 54 dagen wachten, dan een goed album met 12 nummers uitbrengen en een week later de overige nummers op EP uitbrengenDus Robbie, je moet de komende 54 dagen proberen een stuk of 9 nummers nog te schrijven, want de kwaliteit van mijn nummers is niet zo denderend. Welke skills had jij ook alweer gedaan? Als mijn basic dancing vol is zal ik daar eens mee beginnen
You released a Single only 19 days ago. For maximum record sales, you should ideally wait another 10 days
Over 10 dagen dus een nieuwe single, kunnen we nog 2 singles uitbrengen voor we een nieuw album hebben. Beste nummers tot nu toe zijn:
Marleen, waarom ben je zo alleen
Een babe in m'n bubbelbad
thuis nog ff checken of dat klopt, dan gaan we die releasen over 10 dagen
btw, we staan bijna hoger dan de band waarmee we ooit getourd hebben (samen met rebel justice):
158 Sabino Nones
159 Apex
160 The Cowards
Doe maar en dus moet je Sautor quoten, die zegt doe maarquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:20 schreef DeHovenier het volgende:
Waar denk je dat het plaatje van is
We zijn gedaald he, dus we hebben nog hoger gestaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:34 schreef maniack28 het volgende:
btw, we staan bijna hoger dan de band waarmee we ooit getourd hebben (samen met rebel justice):
158 Sabino Nones
159 Apex
160 The Cowards
Denk het ook.. tnx to robbie is die kwaliteit superbequote:Op maandag 30 oktober 2006 16:21 schreef BlackRebel het volgende:
whahaha, Cowards jullie gaan goed, Sabino Nones is stervende.. Jeanne Collins heeft de band verlaten en zit nu bij Light Mystique.. de overgebleven bandleden zijn niet al te actief meer...
maar zodra je die single uit kan brengen schieten jullie waarschijnlijk wel weer als een pijl omhoog...
Dirty Mary Potter ownen wij met twee vingers in de neusquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:58 schreef Raconteur het volgende:
Morgen spelen we op het concert van de manager, ik voel het dat we 3de gaan worden. Overigens Sautor en co jullie worden volgens mij geownd door Dirty Mary Potter
Alle shows met een * erachter tellen niet meequote:Op maandag 30 oktober 2006 19:42 schreef DeHovenier het volgende:
Dirty Mary Potter heeft btw 2x opgetreden
Alleen Kirben' Sense zou nog beter kunnen dan wij, maar met die nieuwe songs, een volgerepeteerd repetoire (alles 100%) en die boost verwacht ik op zn minst een good show van onsquote:1 Dirty Mary Potter decent [11]
2 Belen. poor [7]
3 Bea Maessen poor [7]
4 His Majestys Royal Balls terrible [6]
5 Jersey Blue dreadful [5]
6 Just Dont Know dreadful [5]
7 Iron Lung bottom dwelling [3]
8 The Cowards Coming up
9 Kirben' Sense Coming up
10 Comforting Lie Coming up
11 The Happy Monkeys Coming up
12 Sofie Vink Coming up
13 Cartoon Hero Failed
14 Kamiya Coming up
15 Green Face Failed
16 Bear Dad Failed
17 Kokonut Coming up
18 Love Mondo Coming up
19 EROGANE Coming up
20 AsTuRCHeS Failed
21 whiteface Coming up
22 La Ricetta del Campione Coming up
23 Ruben's leg Coming up
24 Erika Draven Coming up
Ja de beste rating wint en ze tellen niet mee omdat dat gewone optredens zijn, buiten de competitie omquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:45 schreef DeHovenier het volgende:
Ok. Maar klopt mijn theorie dat we moeten zorgen voor het beste concert van iedereen? Winnen we dan?
Waarom tellen die niet mee dan?
quote:*Event outside the competition.
Zoals ik zei, met 2 vingers in de neus..quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ah ok. De beste is decent nu
Daar gaan we wel ruim overheen
quote:2006-10-30 Boyakasha! Our self confidence just got boosted. The Cowards is on a roll!
Yeah, eerste show meteen poorquote:Avatar of Steel at The Coliseum of Rock
Artist: Avatar of Steel
Place: The Coliseum of Rock
Time: 2006-10-30 20:00
Audience: 277 people
Earnings: Paid within 24 hours.
Ticket Price: 5 US$
Booked since: 2006-10-22
Band Members:
M. Skogblad *** (Drizzt_DoUrden)
H. Strömander * (Pearls_of_Light)
D. Adolfsson *
D. Dacombe **
Stage Equipment:
Ambition: Boosted
277 people came to The Coliseum of Rock to see Avatar of Steel.
Not enough songs were played during the show. 6 songs in total hardly gave the spectators their money's worth.
The audience at The Coliseum of Rock went wild when Avatar of Steel chatted briefly with the crowd. Regrettably things took a turn for the worse when the crowd shouted ecstatically. It seems like the band members have a pleasant relationship between them on stage.
Avatar of Steel had problems bringing the right instruments with them on stage.
The best songs of the show were Hard Rock and A Storm of Swords. The worst song was Avatar of Steel.
All in all this show by Avatar of Steel was poor!
Playlist:
Into the Fire *
A Storm of Swords *
Hard Rock *
To Rule The World *
March to War *
quote:A brutal customs official confiscated my fireworks when I boarded the plane. Stupid me!
Aangezien niemand je fatsoenlijk antwoord heeft gegeven....zal ik het maar even doen. Met een band kan heel leuk zijn, maar je moet wel continue rekening met elkaar houden. Als je nou gewoon klassiek pianist wordt of een ander genre kiest wat minder populair is bij de deelnemers om te doen, heb je meer kans op succes.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:08 schreef komrad het volgende:
ik twijfel wat ik zal doen, toetreden tot een band cq bandmembers werven of allean verder gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |