quote:Two initial design prototypes were built by Bertone both of very similar shape. One of these bore close resemblance to Ferrari's 308 GT4 2+2. Design elements were taken from both prototypes for the final car. Three preproduction prototypes were then constructed for further development. These three can be easily recognised by the higher position of their pop-up head lights. Later examples had these repositioned closer to the bumper. The "B" pillars on the doors of the prototypes were angled at 45 degrees where the production cars had a more vertical 60 degree slant. The prototypes also wore 20 hole vented Campagnolo wheels. These were replaced with 7" 15 hole vented Campagnolo wheels similar to the ones used on the LP400 Countach but wore low profile Michelin 205VR-14 tires.
The silver prototype was used in the factory's promotional literature and may have been refitted with a new dash and doors for resale. The yellow car was most likely the one destroyed in crash testing. Any further information on these two cars would be appreciated. The orange car was later modified by Bob Wallace as a personal "toy" dubbed by factory employees as the Urraco "Bob".
Production P250s sat on a 96.5 inch wheel with a 57.5 inch track both front and rear. Overall dimensions measured in at 167.3 inch length, 69.2 inch width, and 43.9 height. The V8 engine with 10.5:1 compression produced 220bhp at 7500rpm and 166ftlb at 5750rpm. The car had four vertically mounted Weber 40IDF-1 caburators, a standard 5-speed all-sycromesh gearbox, and 4.25:1 rear axle.
Standard equipment on the P250 included air conditioning, electric windows, tinted glass, leather upholstery and AM/FM radio.
Only 520 P250 Urracos were constructed. List price in 1975 was $22,500 in the US which is about the same for a used example today.
Toepasselijke sig heb je, is het niet? Metal?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:35 schreef Kill_em_all het volgende:
Wat een lelijke lambo.
quote:Metal up your ass!
Nee, ik quote die goedkope metallica-quote niet... Ik heb liever geen metalen voorwerpen langs mijn anus omhoog...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toepasselijke sig heb je, is het niet? Metal?
[..]
woonkamer is gewit en vandaag is de keuken gebracht, morgen word hij gemonteerd.quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
woonkamer is gewit en vandaag is de keuken gebracht, morgen word hij gemonteerd.
Maak dan wel ff pics![]()
Tering ehquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:29 schreef ook_gek het volgende:
verhaal
De rest van het wagenpark van dat bedrijf is Ford Ka en Ford Transit COnnect.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:15 schreef ook_gek het volgende:
het erge is dat iemand er nog trots op is ook![]()
Omdat je dwars door je broek heen kunt zien dat je een uitgelebberde kut hebt dan denk ik? Of misschi9en hangen je tieten heel erg, en heb je van die grote tepels en zo? Of heb je gewoon een tienermoederimago?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:47 schreef ijsmeis het volgende:
Waarom denkt iedereen dat ik een moeder ben![]()
?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat je dwars door je broek heen kunt zien dat je een uitgelebberde kut hebt dan denk ik? Of misschi9en hangen je tieten heel erg, en heb je van die grote tepels en zo? Of heb je gewoon een tienermoederimago?
Ik zou het in ieder geval niet als compliment opvatten
Dronken waarvanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:01 schreef Metalfreak het volgende:
Goeiemorgen![]()
Sterkte Mark met alles trouwens!
Was Alex met die veel x-en zat isteravond of zo? Gezien de tekst van zijn laatste post
Niet zeurenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:06 schreef ijsmeis het volgende:
Goh, ik ben best moe merk ik nu. Mijn ogen vallen nu al bijna dicht.
Dat wordt een lange, lange, lange dag.
met een beetje geluk wel 24 uur johquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:06 schreef ijsmeis het volgende:
Goh, ik ben best moe merk ik nu. Mijn ogen vallen nu al bijna dicht.
Dat wordt een lange, lange, lange dag.
om half 10 naar bed op vrijdagavond?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet dat ik wakker ben. Vanavond om half 10 mag ik naar bed
![]()
.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:18 schreef vlad het volgende:
[..]
om half 10 naar bed op vrijdagavond?![]()
je klinkt als een moeder![]()
Doe jij een verticale acceleratie danquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:25 schreef ijsmeis het volgende:
Gisteren in de rex broemen was leukMijn oren klapten gewoon dicht van het optrekken
.
Neequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Doe jij een verticale acceleratie dan
Vrouwen....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Maar mijn oren klappen zo ook dicht. Ze gaan sowieso gauw dicht. (bij raam open en raam dicht ook enzo)
hihiquote:
Zeur niet!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
hihi
Dus..... Dit moet ik nog ff kwijt: sterf hoerige kutwegwerkers die mij op mijn rit naar het werk zeker 10 keer (niet overdreven) moeten lastigvallen!
Zoals ik al zei: niet zeuren jijquote:
Huhquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: niet zeuren jij![]()
Ik doe GVD 2x zo lang over mijn reis naar het werk dankzij de aanleg van de A73...![]()
Ooooveral, vanaf Venlo tot aan Maasbracht... Laat ik nu net bijna die gehele route moeten afleggen.quote:
Houden zoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:39 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, gelukkig. Die kant ga ik nooit uit.
Als ik er ben staat er nooit een neg0r achter de kassaquote:
Ik ga naar Canada voor Jeff, mijn spierballen-militaire-vrindquote:
90% van de klanten van KFC zijn toch negerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik er ben staat er nooit een neg0r achter de kassa. Altijd een blanke del met een venloës accent.
of een ouwe kale viespeuk van 50 die denkt een jong bloempje gestrikt te hebbenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga naar Canada voor Jeff, mijn spierballen-militaire-vrind![]()
. (hij bood me zijn logeerkamer aan
)
Ik heb hem op de webcam gezien heur. Het is een schatje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:13 schreef vlad het volgende:
[..]
of een ouwe kale viespeuk van 50 die denkt een jong bloempje gestrikt te hebben![]()
niet wetende dat ze moeder is![]()
Geen idee, toen ik er kwam nog niet zoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
90% van de klanten van KFC zijn toch neger
quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:13 schreef vlad het volgende:
[..]
of een ouwe kale viespeuk van 50 die denkt een jong bloempje gestrikt te hebben![]()
niet wetende dat ze moeder is![]()
Venloos dialectquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk dialect.
En ik bedoelde natuurlijk "niet om aan te horen".
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
Bijna studiefinanciering weer. Terwijl ik het niet eens verdien
.
bende in venloquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Venloos dialect![]()
Ben ook ooit maar 1x bij die KFC geweest..
Ja, maar ze praten Venloes. Dus daar kan je weer niks mee.quote:
Juist wel, ik kan het ook pratenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, maar ze praten Venloes. Dus daar kan je weer niks mee.
Eeuh, nog een week???quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
Bijna studiefinanciering weer. Terwijl ik het nog niet nodig heb
.
Heeft Limburg ook, maar ja... het is dat dialect wat ze nekt he?quote:
Ey, ik spreek zelf ook dialect!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:27 schreef vlad het volgende:
[..]
Heeft Limburg ook, maar ja... het is dat dialect wat ze nekt he?![]()
je zegt net dat je het niet nodig hebtquote:
Over 2 weekjes welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:04 schreef vlad het volgende:
[..]
je zegt net dat je het niet nodig hebt![]()
Maar dan heb je al StuFi gehad (k snap niet dat je daar op wacht, thuiswonend stelt dat echt niks voorquote:
360 euroquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dan heb je al StuFi gehad (k snap niet dat je daar op wacht, thuiswonend stelt dat echt niks voor)
70 euro ken ik wel een avondje van stappen hoor, jij misschien nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dan heb je al StuFi gehad (k snap niet dat je daar op wacht, thuiswonend stelt dat echt niks voor)
Maar aangezien een zorgverzekering al 100 euro kost, kun je daar ook al niets van...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
70 euro ken ik wel een avondje van stappen hoor, jij misschien niet
Daarom kreeg ik vandaag 34 euro zorgtoeslagquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar aangezien een zorgverzekering al 100 euro kost, kun je daar ook al niets van...
Ik kan van 70 euro wel 2 avondjes stappen hoorMaar ik krijg al een paar jaar geen stufi meer
2 avonden, dat wordt wel krap dan hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar aangezien een zorgverzekering al 100 euro kost, kun je daar ook al niets van...
Ik kan van 70 euro wel 2 avondjes stappen hoorMaar ik krijg al een paar jaar geen stufi meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
mwah, ik hoef nooit te eten en vervoer regelen we altijd wel onderling, dus dat valt zat meequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
2 avonden, dat wordt wel krap dan hoor
ben je Afrikaan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
mwah, ik hoef nooit te eten en vervoer regelen we altijd wel onderling, dus dat valt zat mee
tijdens/na het uitgaan bedoel ikquote:
dus toch Afrikaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
tijdens/na het uitgaan bedoel ik![]()
Helaas begint mijn buikje lichtelijk te groeien eigenlijk sinds kort... Kon eerder eten wat ik wilde onder bij te komen.
echt weer zo'n Tjabbo bijdragequote:
jawel dudequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zweer, ik zie er niet uit als een neger, weet je!![]()
Ok, ik stop wat bakstenen in de fietstas om door ramen van Volvo stations te zmijten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:14 schreef hermandeperman het volgende:
Lex, waarom gooi je mijn mooie SC dicht?![]()
![]()
![]()
Sterkte Markie![]()
Ik ben bij m'n ouders, morgenochtend vroeg met de auto naar Fryslan om een weekendje te zeilenDus misschien zie ik je nog Lex
![]()
![]()
![]()
nee, slaaptekort.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:01 schreef Metalfreak het volgende:
Goeiemorgen![]()
Sterkte Mark met alles trouwens!
Was Alex met die veel x-en zat isteravond of zo? Gezien de tekst van zijn laatste post
[PICS] Aanleg A-73quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: niet zeuren jij![]()
Ik doe GVD 2x zo lang over mijn reis naar het werk dankzij de aanleg van de A73...![]()
Mag ik helpenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ok, ik stop wat bakstenen in de fietstas om door ramen van Volvo stations te zmijten.
En de reden staat in de sluitpost.
Je hebt het toch over Frieslandquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee,, wleke mongool gaat er nu in LImburg zeilen? Zo dom is zelfs herman niet
je begint je al vooraf in te dekken?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt het toch over Friesland. Om herm te pesten rijd ik daar wel even heen (en ja, ik kan de weg vinden, ik ben er nog niet zo lang geleden geweest ja
)
.
OK. Sandra is neit thuis, dus je mag kiezen, logeerkamer of bij mij in het tweepersoonsbed.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt het toch over Friesland. Om herm te pesten rijd ik daar wel even heen (en ja, ik kan de weg vinden, ik ben er nog niet zo lang geleden geweest ja
)
.
Ik slaap wel in de autoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK. Sandra is neit thuis, dus je mag kiezen, logeerkamer of bij mij in het tweepersoonsbed.
in je keepersuniform van de trap af rollenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:19 schreef Sjoewe het volgende:
M'n zusje verhuisd, fucking 80 treden af, 80 treden op....
Wat jij wil joh. Ik ben weer uitgehaptquote:
Nooit gewerkt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Jammer. Maar als je nooit hebt gewerks kan ik me voorstellen dat zo'n studentenverhuizinkje best zwaar is ja
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor lipje er op gezet:
[afbeelding]
Merk en type: Audi Coupe
Eigenaar: Auto van Schaijk
Land van herkomst: Nederland
Datum: 19 oktober 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
en hij hapt omdat ie wat lekkers gebakken heeftquote:
hoeveel?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kopen? Zag er goed uit zo op het eerste gezicht
centjes, een boel centjesquote:
kan makkelijk een turbo op hoor op dat blokquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:09 schreef lipje het volgende:
hij doet geen pssssssjt
Maar wel een gave bak. Gezien mijn rijgedrag is een daisel goedkoper
staat er niet tussenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen diee, ,moet je even op de site van auto van schaijk (of op makrtplaats) kijken....
Dat magazijn is wel maar 4 meter bij 4 meter eh. Het moet allemaal met de hand. Je krijgt er een euro voor, want het moet binnen een kwartier gedaan zijnquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
tegen betaling verplaat sik pallets in je magaizjn
zeg, ik verdien 8,09 per uur hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat magazijn is wel maar 4 meter bij 4 meter eh. Het moet allemaal met de hand. Je krijgt er een euro voor, want het moet binnen een kwartier gedaan zijn.
Ik verdien 4 euro nog watquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeg, ik verdien 8,09 per uur hoorik EIS 2 euro en 2,4 cent voor dat kwartier
Lees je PM maar anders
DIe heb ik in Heerenveen bij de autohandle tegenover het Thialf (ijsstadon) op de foto gezetquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:54 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, Alex, dit is volgens mij ook die van extreme:
http://buzzybee.kratjebie(...).php?p=137637#137637. Die staat/stond ook te koop, maar ik wilde er nou eenmaal geen tweede bij kopen
.
(de Suuz stond eerst in Leeuwarden geloof ik, dus ik weet bijna zeker dat dit hem is)
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeg, ik verdien 8,09 per uur hoorik EIS 2 euro en 2,4 cent voor dat kwartier
Lees je PM maar anders
Duurt echt tering lang he doordat S2 D8 uitkomtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:59 schreef Sjoewe het volgende:
3 weken op een nieuwe Prison Break wachten en dan is het een samenvataflevering![]()
VET met 6 cilinder Bi-Turbo Maseratiquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Citroën SM
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 19 oktober 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: tijdens mijn rijels zag mijn instructrice iets aparts n de verte, en liet me er naar toe rijden, omdat ze wist dat ik mn camera bij me had! bedankt Gelina!
Ik moet zo werkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 07:51 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wat ben jij vroeg op zeg, ga eens snurken![]()
ga klussen sletquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wilde het niet zeggen.... topic killer![]()
ik zit op mijn adsl modem te wachten en daarna moet ik even langs de alfa dealer een clipje halen voor m'n versnellingsbak. Ik moest na 5 dagen al de anwb bellen, geen 1 en 2 meerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:43 schreef BaraCuda het volgende:
Bo Ho moet je niet klussen?![]()
En zijn er al foto's langs gekomen ? :0
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zit op mijn adsl modem te wachten en daarna moet ik even langs de alfa dealer een clipje halen voor m'n versnellingsbak. Ik moest na 5 dagen al de anwb bellen, geen 1 en 2 meer![]()
Blijkt vaker te gebeuren bij de 33, zo'n clipje van 2 euro dat zoek raakt![]()
schijt bak
Enne m'n ouders zijn op het moment daar aan het klussen![]()
![]()
Gisteren is de keuken geplaatst, zal zo ff een foto uppen.
ja ze wilden het zelf, ik dwing ze niks heurquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
je ouders laten klussen
![]()
Edit: En ik ben zo benieuwd hoe die 33 het gaat doen bij -10![]()
Strakke keuken hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:59 schreef BoJo het volgende:
mijn mini keuken, moet alleen nog een afzuigkap zoeken die erbij past. Die lades en deuren zijn vet zit zo'n demper op, dus je kan hem keihard dicht meppen maar laatste stukje doet ie zelf in slowmotion en als je het te zacht doet dan trekt ie hem bij een bepaald punt vanzelf dicht![]()
Daar ga ik de eerste 3 maanden meespelen denk ik![]()
[afbeelding]
volgens mij zei je dat vorige week ook al... en die ervoor...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Strakke keuken hoorVan die deurtjes is wel een voordeel als je fucking kwaad bent en je keukenkastdeurtjes wil slopen
Ikzelf ga volgende week woensdag met iemand praten wat er mogelijk is![]()
Feestje bij BoJo thuisquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:11 schreef BoJo het volgende:
ohja mijn rijbewijs is vandaag 6 7 geworden![]()
![]()
![]()
quote:
Weet je zeker dat je aanvraag goed is doorgekomen? Ik heb het ook 2x moeten aanvragen, terwijl ik van de eerste keer wel de bevestiging gekregen had...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:45 schreef BoJo het volgende:
wanneer komen die klojo's m'n modem bezorgen![]()
ja ze zijn gisteren nl. al geweest maar toen was er niemand thuisquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je aanvraag goed is doorgekomen? Ik heb het ook 2x moeten aanvragen, terwijl ik van de eerste keer wel de bevestiging gekregen had...Bij het bellen bleek dat er niets in de computer stond over mijn adres....
![]()
Heb toen een klacht ingediend bij KPN (kan ergens via een formulier op de site) dan bellen ze je heel beleefd op en ik hoefde toen 2 maanden geen abonnementskosten te betalen![]()
KPN is inderdaad een vreselijke firma... Ik heb hier (ook voor het werk) echt hele slechte ervaringen mee. Ze zijn erg goed in het afschuiven van verantwoordelijkheden, maar na heel veel gezeik blijkt altijd dat het toch de fout van KPN zelf is geweest...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ze zijn gisteren nl. al geweest maar toen was er niemand thuis![]()
tot nu toe gaat het nog vloeiend bij mij met KPN, heb andere verhalen gehoord![]()
oh daar ben ik inmiddels aan gewend, ik heb met een stuk of 12 verschillende third parties te maken dagelijks en ze zijn allemaal erg goed in het afschuiven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
KPN is inderdaad een vreselijke firma... Ik heb hier (ook voor het werk) echt hele slechte ervaringen mee. Ze zijn erg goed in het afschuiven van verantwoordelijkheden, maar na heel veel gezeik blijkt altijd dat het toch de fout van KPN zelf is geweest...![]()
De werkdag is nog heul ni omquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding].
Hij mist een oog, daardoor mag ie niet meer verkocht worden in de winkel, dus heb ik hem maar mee naar huis genomen. Ik fix hem wel.
He, die hebben we hier ook thuis.:)quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:41 schreef BoJo het volgende:
[..][afbeelding]
[afbeelding]
het is eigenlijk een andere dan ik dacht besteld te hebben maar deze gaat beter passen bij m'n vloer straks dus geluk bij een ongeluk![]()
uhuquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:38 schreef M5 het volgende:
[..]
He, die hebben we hier ook thuis.:)
Je hebt hem wel met een waterkering mag ik hopen?
mjah anders beetje lastig met die stopcontact en ventilatieknop. Het zal beter staan als de afzuigkap er nog boven hangt dan valt het wel weer mee. Snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:57 schreef lipje het volgende:
jammer dat die (rvs?) spetterplaat na het fornuis ophoud. Verder wel een vette nette keuken
en feli met je pinkslip
Daar kan je gaten voor laten uithalen. Al is boren/zagen in RVS wel wat vervelenderquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah anders beetje lastig met die stopcontact en ventilatieknop. Het zal beter staan als de afzuigkap er nog boven hangt dan valt het wel weer mee. Snap wat je bedoelt.
thanks![]()
Gewoon de gatenzaag erin. De randjes hoeven toch niet geweldig netjes te zijn aangezien je daar een net rvslook afmonteerplaatje op zetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:23 schreef lipje het volgende:
[..]
Daar kan je gaten voor laten uithalen. Al is boren/zagen in RVS wel wat vervelender
hehehe kost je een zaag per gatquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gewoon de gatenzaag erin. De randjes hoeven toch niet geweldig netjes te zijn aangezien je daar een net rvslook afmonteerplaatje op zet![]()
vakdeformatiequote:
dan kun je nu eindelijk gaan klussenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:25 schreef BoJo het volgende:
komen ze net aankakken met dat modem... tussen 9:00 en 18:00 TNT![]()
![]()
nee hoor, dat hok moet eerst nog geverft worden waar hij in komt te staan. Plus mijn PC verhuist gelijktijdig met mij mee dus dat duurt nog wel ffquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dan kun je nu eindelijk gaan klussen![]()
Wie? Waar? Wat? Hoeveel?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:17 schreef paaskannekoekje het volgende:
maar de user doc heeft deze ish dus uitgevonden? het slowchatten dus
Ja ik bedoelde ook dat je dat "hok" hoe je het zelf noemt kan gaan vervenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee hoor, dat hok moet eerst nog geverft worden waar hij in komt te staan. Plus mijn PC verhuist gelijktijdig met mij mee dus dat duurt nog wel ff
ze hadden tegen mij gezegd dat het 4 a 5 weken kon duren, ik ben al aangemeld en heb het modem met 8 dagen binnen![]()
"hok" is het hok waar de wasmaschine komt en boven een plank met de pc en het wifi modemquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook dat je dat "hok" hoe je het zelf noemt kan gaan verven![]()
Gewoon doorgaan tot vanacht![]()
Iets met lui enzoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
"hok" is het hok waar de wasmaschine komt en boven een plank met de pc en het wifi modem![]()
en nee![]()
neem een bijbaantje bij de TNTquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:43 schreef lipje het volgende:
[..]
neem een bijbaantje bij de TNTHeb je je modem al sochtends
Kut sbs moet ik weer naar de moffen kijkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:45 schreef ijsmeis het volgende:
SCHUMACHER, WAT DOE JEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Veronica, doosch.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kut sbs moet ik weer naar de moffen kijken
wat deed ie?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:45 schreef ijsmeis het volgende:
Hij steekt als agscheid een krik in Alonso zn kont?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:45 schreef ijsmeis het volgende:
de eikelquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk als laatste starten.. hij staat nu in de pit.
Kut!
Dat is gemeldquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Fijn dat ze het ff melden die hufters
Graagquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer aan SBS6 vragen of ze je even willen bellen.
dan start ie als 10equote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk als laatste starten.. hij staat nu in de pit.
Kut!
Massa heeft anders wel haastquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
ze hadden niet echt haast bij ferrari
Ik hoop nog steeds dat Alonso uitvalt in de wedstrijdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:59 schreef M5 het volgende:
't was toch al een kansloze missie om nog kampioen te worden
Mooi pak voor een veilingquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:02 schreef ijsmeis het volgende:
Mooi pak![]()
. De kleurtjes van de braziliaanse vlag passen gewoon niet bij elkaar
.
Alonso heeft van de afgelopen 17 races 15 keer in de punten gereden, en dan 2 keer een 5e plaats, 6x een 2e plaats en 7x de 1e plaats. De kans dat Alonso één punt pakt is klein.. de kans dat Alonso een podiumplaats scoort is veel groterquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat Alonso uitvalt in de wedstrijd.
En Massa doet het goed ej.
Zo hoort datquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:03 schreef BaraCuda het volgende:
coulthard is weer flinkt achter de oren gewassen door doornbos
Haiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:21 schreef BoJo het volgende:
het is dat ik me niet geschoren heb anders ging ik mijn geheime minnares opzoeken (die lurkt hier stiekem mee)![]()
goh welke zou dat nou geweest zijn?quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
sorry je bent me type nietquote:
nee, Bo heeft gewoon een volle zakquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
Bo
Je hebt zeker te lang in de verflucht gehangen afgelopen week?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoe bedoel je? zo begroet ik mensen altijd![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
Bo
Je hebt zeker te lang in de verflucht gehangen afgelopen week?
Oh is dat hetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee, Bo heeft gewoon een volle zak
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:21 schreef BoJo het volgende:
het is dat ik me niet geschoren heb anders ging ik mijn geheime minnares opzoeken (die lurkt hier stiekem mee)![]()
Tsk, ik wissel deze niet uit. Ik heb er goddome 4 euro voor neergelegd ofzoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Op mn tewerkstellingsplek zijn de tafel met geestelijk gehandicapten altijd bezig ringtones met elkaar uit te wisseln
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |