na Letdown (sorry: Lockdown) kan de Rainbow Six serie wel een toppertje gebruiken IMO, ik ben zelf PC gamer (geen consoles voor mij) en ik kan me voorstellen dat fellow PC gamers niet echt zitten te wachten op Vegas.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:55 schreef Zijpie het volgende:
Iemand die hier al op zit te wachten? aan de E3 Demo te zien word dit een topper
Eind november begin december...... huidige datum staat op 30 november.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:42 schreef Leonos het volgende:
Niemand weet een preciese release datum?
Want wil eigenlijk een xdoos en dit spel kopen voor kerst
Jij bent er ook enthousiast over he.... 4 player coopquote:
Ik hem een cam en ga mijn hoofd inscannen.................... denk dat je me dus wel herkent. De meeste Nexiums (eigenlijk allemaal) gamen straks allemaal gescanned en wel Gijs.... het is schiethemel voor je. Zoveel aarsen om op te mikkenquote:Op zondag 19 november 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil je zoooooo graag in je billen schieten
Denk alleen dat de SP het niet haalt bij de SP van GOW!quote:Op zondag 19 november 2006 12:25 schreef Zijpie het volgende:
Volgens IGN beste Online Shooter to nu.. dwz.. Beter dan Gears Of War![]()
Wat is je gamertag dan controleer ik dat evenquote:
zo gelachen weerquote:Op maandag 20 november 2006 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net weer ff de demo gespeeld, met 3 man nu.Kopen die game iedereen!
Die van mij staat alweer veel te lang in de pre-orderquote:Op maandag 20 november 2006 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net weer ff de demo gespeeld, met 3 man nu.Kopen die game iedereen!
Ik ga het vanavond weer proberen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:10 schreef kepler het volgende:
het is nog verrekte moeilijk ook
Met zn vieren lukt het niet eens om die demo uit te spelen, en dan staat de moeilijkheid op normal en het aantal vijanden op mediumHet kan dus nog moeilijker
Owja, Gijs was die soort van ''vernederingswoordje'' toch?quote:
Tips?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:19 schreef Zijpie het volgende:
Ik heb de demo op high density uitgespeeld met 2 amerikanen..
was echt een goed gevoel.. als je heel tactisch en rustig speelt kan het makkelijk !
maar tactisch en rustig spelen is helemaal niet leukquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:19 schreef Zijpie het volgende:
Ik heb de demo op high density uitgespeeld met 2 amerikanen..
was echt een goed gevoel.. als je heel tactisch en rustig speelt kan het makkelijk !
Ga dan maar niet met mij in één team zittenquote:Op woensdag 22 november 2006 11:44 schreef Zijpie het volgende:
dan moet je gears of war kopen !![]()
ik vind het echt vreselijk als mensen dan gewoon naar binnen stormen daar kan ik echt niet tegen bij een spel als RB6![]()
ik vind dat heerlijkquote:Op woensdag 22 november 2006 11:44 schreef Zijpie het volgende:
dan moet je gears of war kopen !![]()
ik vind het echt vreselijk als mensen dan gewoon naar binnen stormen daar kan ik echt niet tegen bij een spel als RB6![]()
Precies, net zoals in het echtquote:Op woensdag 22 november 2006 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
RSV is heerlijk rustig! Echt gezellig gamen!Beetje ouwhoeren en af en toe een terrorist neerschieten. Ook leuk dat je met elkaar kunt blijven praten als je dood bent.
Consider it donequote:Op dinsdag 21 november 2006 23:36 schreef Zijpie het volgende:
voeg me anders even toe op Live dan kunnen we het samen een keer flikken
Gijs wij zitten veel in de lobby straks....quote:Op woensdag 22 november 2006 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
RSV is heerlijk rustig! Echt gezellig gamen!Beetje ouwhoeren en af en toe een terrorist neerschieten. Ook leuk dat je met elkaar kunt blijven praten als je dood bent.
Altijd cool.................... Vrijdag komt die uit toch?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heh lekker GD ge-owned vanavond
nee, das andersomquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Altijd cool.................... Vrijdag komt die uit toch?
Hoe zit dat nu met die cam achievement? Voordat je je hoofd op een character kan gooien moet je eerst die achievement halen? Klopt dat? Hoop dan wel dat je je bestaande MP gebouwde character kan editen en niet overnieuw hoeft te beginnen.
Ohhh,... gelukkigquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:15 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, das andersom
Je krijgt een achievement als je je hoofd een karakter plakt
Lachen kikker inderdaad.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Totaal off-topic, maar ik moest lachen.
Proest... dat zijn wij straks Gijsquote:Op woensdag 29 november 2006 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Kikkers FTW!!!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Ja maar ik denk dat ik Zelda wat later haal. Vraag me toch af of ik er wel aan een kan komen. Dat en ik wil gewoon lekker online knallen. Als ik Zelda kan bemachtigen haal ik die ook, maar blijf ook online gamen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:29 schreef -Dries- het volgende:
Shit.. over een week komt zelda.. heeft het dan nog nut om RB6 te kopen, ook nu terwijl ik non-stop GoW speel? Denk het helaas niet.
Op gamekings waren ze razend enthousiast btw, zo'n dude vond hem toffer dan GoW.
Zelda zal geen probleem zijn, een Wii waarschijnlijk wel, en componten-kabels worden een ramp!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Ja maar ik denk dat ik Zelda wat later haal. Vraag me toch af of ik er wel aan een kan komen. Dat en ik wil gewoon lekker online knallen. Als ik Zelda kan bemachtigen haal ik die ook, maar blijf ook online gamen natuurlijk.
Ook mijn criteria!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zelda zal geen probleem zijn, een Wii waarschijnlijk wel, en componten-kabels worden een ramp!
En ik wil ze alle 3 voordat ik aan dat spel begin.
Ja,... dimplus verkoopt hem. Als je hem nu besteld heb je hem morgen. Vanmorgen stond er nog 30 november maar nu staat er direct leverbaar.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:17 schreef Henk-B het volgende:
Zijn er al winkels die hem verkopen??
ok Thnxquote:Op woensdag 29 november 2006 11:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... dimplus verkoopt hem. Als je hem nu besteld heb je hem morgen. Vanmorgen stond er nog 30 november maar nu staat er direct leverbaar.
Zag de folder hier, maar hij staat wel op de page van 30 euro acties maar ook net niet. Meer er naast zeg maar zonder prijs..... geen idee wat de prijs is dus. Tevens weet ik niet of ze hem al verkopen zeg maar.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan iemand uit Rotterdam nou bij de Saturn gaan kijken?Ik wil best daarheen om m te halen, maar niet alsie gewone prijs is.
ik kijk morgen wel even bij de Mediamarktquote:Op woensdag 29 november 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan iemand uit Rotterdam nou bij de Saturn gaan kijken?Ik wil best daarheen om m te halen, maar niet alsie gewone prijs is.
En bel me dan maar.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:04 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kijk morgen wel even bij de Mediamarkt
erm? we deden co op toch?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heh lekker GD ge-owned vanavond
Kun je nagaan als we strax tegen elkaar gaan!quote:
Saturn Rotterdam Zuidpleinquote:Op woensdag 29 november 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Erm ik ben ontsterfelijk...dat weet je he?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun je nagaan als we strax tegen elkaar gaan!
koop hem wel bij de MM ofzo, goedkoperquote:Op woensdag 29 november 2006 18:00 schreef Chocobo het volgende:
Overal te koop vanaf vandaag trouwens.... Dixons en FRS verkopen hem al
Zie je morgen Gijsquote:Op woensdag 29 november 2006 18:04 schreef kepler het volgende:
[..]
koop hem wel bij de MM ofzo, goedkoper
nee, geen geldquote:Op woensdag 29 november 2006 18:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zie je morgen Gijs![]()
Heb je een cam?
Gaan ze hem in de aanbieding gooienquote:Op woensdag 29 november 2006 18:04 schreef kepler het volgende:
[..]
koop hem wel bij de MM ofzo, goedkoper
ik heb daar ook GoW gehaald voor 44 euro, kans is er dus dat Vegas ook die prijs wordtquote:Op woensdag 29 november 2006 18:10 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Gaan ze hem in de aanbieding gooien?
Valt soms vies tegen hoor...Splintercell was maar 58 eurie's daarquote:Op woensdag 29 november 2006 18:16 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb daar ook GoW gehaald voor 44 euro, kans is er dus dat Vegas ook die prijs wordt
Heb hem bij de MM en Saturn niet gezien wel bij die winkel onder de V&D (futurzone is dat tochquote:Op woensdag 29 november 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Winkelen anno 2006quote:Op woensdag 29 november 2006 18:23 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Mocht trouwens niet naar binnen bij saturn met me tas, moest hem in een kluisje doen
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat mag bij de Makro ook nietAllemaal dankzij mensen die zo nodig moeten stelen.
Jij ook al........... mooi... zie je van het weekend wel ergens in mijn vizierquote:Op woensdag 29 november 2006 20:05 schreef Gamedemon het volgende:
Net terug van de mediamarkt, en 55 euro lichter
Morgen of maandag dan, dit weekend lukt nietquote:Op woensdag 29 november 2006 20:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij ook al........... mooi... zie je van het weekend wel ergens in mijn vizier
Als ik een beetje sleutel aan je link zie ik overigs wel een extreme foto staan inderdaadquote:Op donderdag 30 november 2006 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Kom maar opBen er klaar voor.
quote:Rainbow Six Vegas is unquestionably an excellent - and very welcome - return to form for the series. It's a crafted, well-rounded package that nails all the fundamentals of what a squad-based shooter should be about, with fantastic controls and great AI making it a consistent pleasure to chip through the campaign. Online - with the right players - it has the potential to be even better, especially in the collaborative modes. To really catapult it into the very highest bracket, Ubisoft still needs to work on a more compelling premise and improve on some of the production values, but otherwise Vegas represents one of the best shooters on the market and deserves to succeed.
8/10
http://lh6.google.com/ima(...)KwHvs/stapindan2.JPG ?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik een beetje sleutel aan je link zie ik overigs wel een extreme foto staan inderdaadLachen gedaan hoor!
Inmiddels heb ik die rotkop al 6x aangeklikt, dank je.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
http://lh6.google.com/ima(...)KwHvs/stapindan2.JPG ?
Geen dis over mn dochter hequote:Op donderdag 30 november 2006 14:14 schreef Leonos het volgende:
Is weer is iets anders als [afbeelding]
But anyway (), ik wacht op de kerst met dit spel en mijn xbox
Het is idd geen chocopastaquote:Op donderdag 30 november 2006 16:13 schreef -Dries- het volgende:
Dat is toch niet wat ik denk dat het is op je dochters mond he?![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:13 schreef -Dries- het volgende:
Dat is toch niet wat ik denk dat het is op je dochters mond he?![]()
Mij niet gezienquote:Op donderdag 30 november 2006 19:28 schreef Bastard het volgende:
Ik wil meer user gezichten hier zien dammit!
Heb je hem nog niet binnen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:41 schreef Martijn85 het volgende:
Klote nedgame, ik ga echt nooit meer pre-orderen
raar, ik had hem gisteren al binnen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:41 schreef Martijn85 het volgende:
Klote nedgame, ik ga echt nooit meer pre-orderen
Idemquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:34 schreef bluebit het volgende:
[..]
raar, ik had hem gisteren al binnen.
M'n post was niet duidelijk genoeg?quote:
En een bitch op realisticquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:00 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren Live gedaan, wat briljant was, maar de SP van het spel is ook echt fantastisch..... mooie graphics en coole controls.
1 a 2 shot is mazzel inderdaad...... maar wel realistischquote:
Ja....quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:42 schreef Martijn85 het volgende:
Weet iemand of je hier ook co-op splitscreen hebt zoals bij GoW?
Vriend komt morgen langs en dan willen we dat ff doen Als ik hem dan heb tenminste
Ok relaxed. Singleplayer co-op moet vanaf nu gewoon standaard in spellen zittenquote:
Helemaal onlinequote:Op zaterdag 2 december 2006 16:16 schreef -Dries- het volgende:
Je kan ook wel een 360 kopen, speelt misschien iets makkelijker.
Wel excuuuuuuuuuseee mequote:Op zaterdag 2 december 2006 16:41 schreef sk888er het volgende:
Ik vraag gewoon of ie op die laptop kan![]()
Wil het graag weten want dan ga ik hem nog voor sluitingstijd halen.
Oohw ik zie het nu ook pas dat er overal reserveer staatquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:54 schreef Chocobo het volgende:
Je moet alleen even wachten tot 15 december.... dan komt hij uit voor PC
Hier ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:19 schreef Martijn85 het volgende:
Heb hem nu ook gister binnen gekregen.
Potverdrie!quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:54 schreef Chocobo het volgende:
Je moet alleen even wachten tot 15 december.... dan komt hij uit voor PC
inderdaad, de singleplayer is echt super.quote:Op zondag 3 december 2006 13:48 schreef Chocobo het volgende:
De SP is echt vreselijk goed. Wat een spel zeg!! In combinatie met de MP is dit echt een must have game.
Eensquote:Op zondag 3 december 2006 17:26 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Voor mij is dit de beste Xbox 360 game die ik tot nu toe gespeeld heb
HOE DAN!!!!!quote:Op maandag 4 december 2006 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kwam deze tegen:
[afbeelding]![]()
![]()
(jaja, Imageshack, zet je browser maar goed)
Waarschijnlijk gewoon een pop gebruikt, maar wel meesterlijkquote:
Thanks Gijsquote:Op maandag 4 december 2006 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat B. bedoelde hoe hij zijn browser goed moest zetten.
Ik ook,, en steeds staat er "check je browser"quote:Op maandag 4 december 2006 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil het ook wel weten trouwens. Ik zie alleen een kikker.
Nieuw venster openen die niet Fok als start pagina heeft, url kopieren en plakken, invoeren, F5 en je ziet hetquote:Op maandag 4 december 2006 13:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook,, en steeds staat er "check je browser"
wat ingewikkeld.quote:Op maandag 4 december 2006 18:58 schreef Gamedemon het volgende:
Nieuw venster openen die niet Fok als start pagina heeft, url kopieren en plakken, invoeren, F5 en je ziet het
quote:Op maandag 4 december 2006 19:32 schreef _Administr8or_ het volgende:
Als je Firefox hebt kun je de web developer toolbar downloaden waarmee je de referrers kunt uitschakelen.
Maar het is natuurlijk makkelijker als het plaatje op een andere locatie wordt geupload
[afbeelding]
Mag ik u dankenquote:Op maandag 4 december 2006 19:41 schreef Retuobak het volgende:
of je tikt bij Firefox gewoon about:config in de adresbalk, zoekt op referer en verandert de waarde daarvan in een 1.
Dan heb je nooit meer imageshack gezeik.
Dat is helemaal makkelijk!quote:Op maandag 4 december 2006 19:41 schreef Retuobak het volgende:
of je tikt bij Firefox gewoon about:config in de adresbalk, zoekt op referer en verandert de waarde daarvan in een 1.
Firefoxquote:Op maandag 4 december 2006 19:41 schreef Retuobak het volgende:
woooooooquote:Op maandag 4 december 2006 19:41 schreef Retuobak het volgende:
Ja hoor mischien volgend jaar kerst ook nogquote:Op zondag 3 december 2006 18:27 schreef Leonos het volgende:
Word dit spel met kerst denken jullie ook nog online gespeeld?
Want ik krijg hem dan pas
Bij mij alleen bij PGR3 met de welbekende dashboard bug, of met ocrashion (maar dat is dan ook wel een dramatische kutgame wat bugs betreft)quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:46 schreef -Struikrover- het volgende:
Loopt de 360 bij jullie ook wel eens vast met dit spel, heb er alleen last van met Vegas ?
Fantastische console iddquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:47 schreef Retuobak het volgende:
Mijn 360 loopt ook bij deze game wel eens vast ja.
Maar ook bij andere games
En anders zijn er wel voicechat problemen
Of ligt Live er af
Of zie ik iedereen als offline
Oh ja, die was ik nog vergetenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fantastische console idd
Enige probleem dat ik overigens regelmatig (3 keer in de week) heb is disc read errors
Bij mij loopt tie standaard vast op dezelfde plek in SP coop eerste level. Mijn maatje ziet mij dan vast zitten in een muurquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bij mij alleen bij PGR3 met de welbekende dashboard bug, of met ocrashion (maar dat is dan ook wel een dramatische kutgame wat bugs betreft)
Vegas is nog niet gecrasht hier
Leuk dat de mensen de console ALTIJD de schuld geven, terwijl de fout toch echt bij de devs ligt die de game makenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fantastische console idd
Enige probleem dat ik overigens regelmatig (3 keer in de week) heb is disc read errors
Eerste level in story co op heb ik gewoon zonder problemen uitgespeeld iigquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Bij mij loopt tie standaard vast op dezelfde plek in SP coop eerste level. Mijn maatje ziet mij dan vast zitten in een muur
Tis toch echt het dashboard dat de meeste problemen veroorzaakt bij mij hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Leuk dat de mensen de console ALTIJD de schuld geven, terwijl de fout toch echt bij de devs ligt die de game maken
jah maar jij gebruikt ook alleen maar het dashboard, en bent niet lief voor dat dingquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:53 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tis toch echt het dashboard dat de meeste problemen veroorzaakt bij mij hoor
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:53 schreef Robhimself.2 het volgende:
[afbeelding]Die gast loopt dus zo online rond. Ik zag hem laatst ook voorbij komen bij een maat van me, ik schrok me de pleuris, zo van achter een plantenbak en BOEM shotgun in the face.....
Ja, ik schrok me echt kapot en ik keek alleen maar mee. Die maat van me schoot spontaan in het plafond ipv tegen hem. Puur van de schrik.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Die heeft er wel lol in zeg maar!
Hij doet het niet, ik zie een kikker.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:53 schreef Robhimself.2 het volgende:
[afbeelding]Die gast loopt dus zo online rond. Ik zag hem laatst ook voorbij komen bij een maat van me, ik schrok me de pleuris, zo van achter een plantenbak en BOEM shotgun in the face.....
Ik heb um ook voor de PC en ik krijg um wel werkend... voor tips kijk ff op ... .... ... .... (mag ik dus niet posten hé)quote:Op maandag 11 december 2006 16:49 schreef Burbo het volgende:
Ik heb het spel trouwens ook nu, voor de pc, maar krijg hem niet werkend.
Kun je het niet PM-en?quote:Op maandag 11 december 2006 17:21 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik heb um ook voor de PC en ik krijg um wel werkend... voor tips kijk ff op ... .... ... .... (mag ik dus niet posten hé)![]()
Waar heb je hem gekocht??quote:Op maandag 11 december 2006 16:49 schreef Burbo het volgende:
Ik heb het spel trouwens ook nu, voor de pc, maar krijg hem niet werkend.
Eej, dat las ik in het 360 topic ook netquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:50 schreef Gamedemon het volgende:
O en bij de weg,
De mensen die klaagden over splitscreen T-hunt achievements met RB6...
Het staat fout aangegeven, ik heb dit weekend samen met iemand anders alle missies co op uitgespeeld en ik kreeg geen achievement.
Toen ben ik even rond gaan neuzen op het internet en nu blijkt dus dat je die achievements krijgt voor Solo terrorist hunt
Volgens mij zitten er geen voice commands meer in het spel...quote:Op woensdag 13 december 2006 00:40 schreef JediMindTricks het volgende:
Hey mensen,
Ik heb de game gisteren gekocht voor de XBOX360, superspel!
Nu vraag ik me alleen af, hoe werkt dat met die voice-commands?
Het enige wat mij tot nu toe is gelukt is "Stack Up", "Hold", en "Move". Er staat niks over in het boekje of in het Options menu.
Staat er ergens een lijstje met commando's die je kan geven ? ("Open and clear" deed het bijvoorbeeld niet.) Wat werkt er allemaal ?
Open en clear is alleen als je ze naar een deur stuurt en ze gaan vervolgens voorbereiden om het open te makenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:40 schreef JediMindTricks het volgende:
Hey mensen,
Ik heb de game gisteren gekocht voor de XBOX360, superspel!
Nu vraag ik me alleen af, hoe werkt dat met die voice-commands?
Het enige wat mij tot nu toe is gelukt is "Stack Up", "Hold", en "Move". Er staat niks over in het boekje of in het Options menu.
Staat er ergens een lijstje met commando's die je kan geven ? ("Open and clear" deed het bijvoorbeeld niet.) Wat werkt er allemaal ?
Jahwel, zoals ik hierboven postte, heb ik oa 'Stack up', 'Move', en 'Hold' al geprobeerd. Deze werkte gewoon.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er geen voice commands meer in het spel...
Oh zoquote:Op woensdag 13 december 2006 23:44 schreef Leonos het volgende:
Hij zegt niet MEER... hij bedoelt denk ik dat dat de enige zijn
Maja, met kerst kan ik ook beginnen om Las Vegas onveilig te maken
Maar ja, "Stack up" snapte die ook, dus vraag me af hoe compleet de manual isquote:Move
Hold
Regroup
Infiltrate
Assault
Tag
Yep.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:04 schreef MMaRsu het volgende:
Je bedoelt dat als ik mijn mic gebruik in single player op de xbox360 versie ik voice commands kon geven?
Dat was in RS3 op de gewone Xbox al zoquote:Op donderdag 14 december 2006 00:04 schreef MMaRsu het volgende:
Je bedoelt dat als ik mijn mic gebruik in single player op de xbox360 versie ik voice commands kon geven?
Wist ik hetquote:Op donderdag 14 december 2006 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was in RS3 op de gewone Xbox al zo
koop een console kost je minder dan die upgrades voor de pcquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:15 schreef ErikN het volgende:
de systeemeisen voor de pc versie zijn echt niet meer normaal :-/
Friends.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:48 schreef JediMindTricks het volgende:
Hoe kan ik met Nederlanders spelen
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:15 schreef ErikN het volgende:
de systeemeisen voor de pc versie zijn echt niet meer normaal :-/
quote:Op zondag 17 december 2006 10:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dus ik was net in Dante's casino bezig om die info uit dat systeem te hacken
eindelijk gehaald![]()
Loop ik verder naar de chopper
Geef mijn team een target point..ergens ver vooruit.
Dus ik wacht tot ze me voorbij komen lopen......WTF , heel mijn team weg![]()
![]()
![]()
Ik terug lopen....maar nee hoor ,niks![]()
Regroupen enz.....ja ik hoor ze wel.....maar nergens te bekennen![]()
Fuck it , dacht ik...dan loop ik zelf wel naar het einde toe![]()
Loop ik de bocht om.......KLABAM zo midden in me bek dood
WEL GOFTERREEDOMME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Multiplayer is echt wel bruut..quote:Op zondag 17 december 2006 02:17 schreef Frasier het volgende:
Jammer dat de multiplayer er niet uit ziet anders had ik die ook nog wel een goeie kans gegeven.
quote:Op zondag 17 december 2006 18:55 schreef -Dries- het volgende:
Is MP nou grafisch minder mooi als de SP?
Welke levels zijn dat dan volgens jou?quote:Op zondag 17 december 2006 19:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
![]()
Sommige levels zien er redelijk uit niet meer dan dat, maar er zijn ook levels die er zo slecht uitzien dat 't zelfs nog onder Xbox 1 niveau komt.
En daar koop ik natuurlijk geen next-gen console voor. En speel dat dus ook niet.
Bullshit het kan in GoW ook, tis gewoon pure luiheidquote:Op zondag 17 december 2006 19:11 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Welke levels zijn dat dan volgens jou?
Ik vind het er allemaal goed uitzien.
En als ze mp ook next-gen niveau moesten renderen, kregen we weer gezeur van " het laden duurt zo lang" " ik heb zo veel lag" etc.
Start dat level in dat dorpje bijvoorbeeld maar is op, geen idee hoe ie heet. Echt walgelijk lelijkquote:Op zondag 17 december 2006 19:11 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Welke levels zijn dat dan volgens jou?
Ik vind het er allemaal goed uitzien.
En als ze mp ook next-gen niveau moesten renderen, kregen we weer gezeur van " het laden duurt zo lang" " ik heb zo veel lag" etc.
zoals de Wii-mensen altijd zeggenquote:Op zondag 17 december 2006 18:55 schreef -Dries- het volgende:
Is MP nou grafisch minder mooi als de SP?
Waarom speel je dan nooit ?quote:Op zondag 17 december 2006 21:46 schreef kepler het volgende:
[..]
zoals de Wii-mensen altijd zeggen
Gameplay over graphics
in dit geval gaat het dus wel opDe MP is gewoon heel erg tof
ik speel altijd als jij slaaptquote:Op maandag 18 december 2006 06:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Waarom speel je dan nooit ?
Ik was er vrijdagavond tot 2.30quote:Op maandag 18 december 2006 10:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ik speel altijd als jij slaapt
vanavond ben ik weer
tja, normale mensen zijn dan bier aan het drinkenquote:Op maandag 18 december 2006 11:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik was er vrijdagavond tot 2.30
Ja idd, gaat goed samen met gamenquote:Op maandag 18 december 2006 11:34 schreef kepler het volgende:
[..]
tja, normale mensen zijn dan bier aan het drinken
Studentenquote:Op maandag 18 december 2006 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er vanavond rond een uurtje of 23 weer. Tis alweer ff geleden dat ik gespeeld heb namelijk
Realistic?quote:Op maandag 18 december 2006 13:13 schreef Dronaement het volgende:
Godver, die computer verdedigen op de dam is echt een bitch zeg
Geen idee, wel met een xbox 360quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:05 schreef boem-dikkie het volgende:
moet dit lukken met een overgeclockte 6800LE ?
Ik zag dat je de coop story hebt uigespeeldquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Geen idee, wel met een xbox 360
Moet je ook met een maatje doenquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag dat je de coop story hebt uigespeeld
Maar das lastig zoeken hee.. als ik dan zoek op coop story en er 1 join.. dan kan ik meekijken voor een kwartier ofzo, en dan is de match afgelopen kan ik opnieuw zoeken
Nee Gijsje haalt m niequote:Op dinsdag 19 december 2006 09:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet je ook met een maatje doengaat veel beter. Gijsje 79 gaat `m toch ook halen ?
Heb de coop terrorist hunt ook al
Had nou toch maar een 360 gekochtquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:42 schreef Sneakybros het volgende:
ik dacht leuk rainbow six spelen..misschien op een lage resolutie, maar met mijn gforce fx5200 wou die hem niet eens opstarten
jah ik heb mijn vriendin al lief aangekekenquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had nou toch maar een 360 gekocht
daarom, met een 360 bespaar jeje de komende jaren veel geld omdat je binnen 3 jaar niet 6 nieuwe vga kaarten hoeft te kopenquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:46 schreef Sneakybros het volgende:
maar dit spel heeft echt aso hoge systeemeisen!!
ipv van de groene knop bij kleding de blauwe knop ( customize ) gebruikenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:46 schreef JediMindTricks het volgende:
Hey gamers,
Ik heb nu door online te spelen een nieuwe Assault Rifle en een pistool geunlocked (MP7nogwat en die pistool weet ik niet meer), en wat Camouflages.
Als ik nu naar m'n mannetje ga kan ik nergens voor camouflage kiezen
Ook zie ik die nieuwe guns nergens staan bij m'n Equipment?
Hoe kan ik deze nieuwe dingen gebruiken ?
Aha, thanks !quote:Op woensdag 20 december 2006 09:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ipv van de groene knop bij kleding de blauwe knop ( customize ) gebruiken![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 12:51 schreef Trigger190 het volgende:
Ik heb het spel net binnen, en ging even met terrorist hunt wat experimenteren met grafische settings en hoe het spel speelt enzo.
Toen ging ik even met een "Military Light" model dat rechtermuisknop cover mode gedoe proberen, en begon even te schieten, toen trok die gast toch een achterlijke kop, ik kwam niet meer bij!
[afbeelding]
Gelukkig vallen de rest van de models wel mee kwa hoe raar ze kijken als ze in het wild rondschieten![]()
Pas op.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:04 schreef Dronaement het volgende:
Hoe is realistic in vergelijking met de normale moeilijkheidsgraad? Ik heb 'm pas uitgespeeld en ga nu opnieuw beginnen op realistic, should I duck for cover?
Ik heb em uitgespeeld op realistic en gewoon de story mode gespeeld zoals het hoort, geen bug gezienquote:Op woensdag 20 december 2006 23:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Pas op.
Er zit een bug in de realistic-mode. Als je 'reload from last checkpoint' doet voor je je game start zet ie 'm automatisch weer terug naar normal. Je kunt aan je crosshair zien of je op normal speelt. Kleurt ie rood, dan speel je op normal.
Wil je wel de hele game op realistic spelen dan moet je zelf telkens de chapters selecteren.
Ik vind 'm trouwens te moeilijk op realistic. Een en al frustratie, geen lol meer aan.
Maatje van me, Jupiler nl, heeft `m ook op realistic uitgespeeld maar kreeg geen achievement, die heeft dus ook last nuquote:Op donderdag 21 december 2006 07:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb em uitgespeeld op realistic en gewoon de story mode gespeeld zoals het hoort, geen bug gezien
Ik heb bijna alle achievements staan nu ik moet alleen nog:quote:Op donderdag 21 december 2006 09:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Maatje van me, Jupiler nl, heeft `m ook op realistic uitgespeeld maar kreeg geen achievement, die heeft dus ook last nu![]()
Ik moet alle ranked match achievments nog, speel nooit ranked only friendsquote:Op donderdag 21 december 2006 11:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle achievements staan nu ik moet alleen nog:
16 man match hosten (gaat niet lukken, niemand joint)
3 rank up achievements, kwestie van tijd
Xbox live vision face map, kheb geen camera dus die kan ik niet halen
Als dat 16 man hosten ranked zou zijn dan liep de lobby zo vol..in dit geval dus nietquote:Op donderdag 21 december 2006 12:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik moet alle ranked match achievments nog, speel nooit ranked only friends
SP moet ik nog aan beginnnen en dat 16 man hosten werk niet idd. Had na een kwartier eindelijk 3 man erin, liep dat pleuresding vast
heb nu 15 achievements in Vegas
Het staat fout, het is voor single player terrorist hunt, ik heb die achievement gister gescoort.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Joe zat dat nu met die; Veteran Hunter
Complete all maps of splitscreen Terrorist Hunt on Normal difficulty ?
Dat klopte niet ofzo ?
de 360quote:Op donderdag 21 december 2006 13:45 schreef Sneakybros het volgende:
welke 'betaalbare' videokaart kan k het best aanschaffen?
quote:Op donderdag 21 december 2006 13:47 schreef kepler het volgende:
[..]
de 360
nee serieus, ik heb geen idee
GF7600GT is wel aardig... wat ik altijd doe bij nieuwe elektronische zooi:quote:Op donderdag 21 december 2006 13:45 schreef Sneakybros het volgende:
welke 'betaalbare' videokaart kan k het best aanschaffen?
Ik denk dat k het dan toch maar met Kepler eens ben.. en een xbox360 aan gaat schaffenquote:Op donderdag 21 december 2006 13:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
GF7600GT is wel aardig... wat ik altijd doe bij nieuwe elektronische zooi:
prijs/kwaliteit uitzetten, prijs op y as, kwaliteit (prestatie) op x-as... en dan koop ik meestal degene die nog net op het lineaire stukje van de grafiek zit, dus vlak voordat hij omhoog schiet naar extreem dure zooi omdat het allemaal "zo nieuw is". Maar je kan beter in digital corner vragen naar vidkaart..
Is dit een serieuze vraag?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:49 schreef Leonos het volgende:
Waarom moet je een server hosten?
Je speelt toch op servers van MS en je betaald daar toch ook voor?
Of ben ik nu genaaid?
quote:Op donderdag 21 december 2006 13:55 schreef Sneakybros het volgende:
[..]
Ik denk dat k het dan toch maar met Kepler eens ben.. en een xbox360 aan gaat schaffen
Nee.. niks er van.. laat hun maar een apart "Problemen met spel X topic" openen!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:28 schreef Gamedemon het volgende:
Als iedereen er zoveel problemen mee heeft dat mensen over PC specs maken dan raad ik aan dat die mensen dit topic omdopen tot [PC] Rainbow six vegas en dat er een apart 360 topic komt
Ah dat gaat net zo goed werken als een HDTV topicquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. niks er van.. laat hun maar een apart "Problemen met spel X topic" openen!!
heb ik ook al een paar keer gehad ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:03 schreef Bastard het volgende:
Zit er ook een soort van bug in trouwens met terrorist hunt? Ik heb nu al 2 potjes meegedaan met mensen, dat we nog 1 ventje zochten.. en gewoon echt helemaal nergens konden vinden he.. je loopt je rot en uiteindelijk denk je van.. what a waste of time en blaas je jezelf maar op.
.....quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:34 schreef andre347 het volgende:
Ik heb de niet helemaal legale versie van Vegas.. maar nu heb ik een probleeem.. het spel update zich zelf waardoor ik nu niet meer kan spelen want dan geeft ie een vage foutmelding .. iemand die met die niet helemaal legale versie speelt + de update .. wil die mij ff uitleggen hoe ik moet spelen .. stuur maar een mail naar mijn msn adres (zie profiel)
Whehehe. Koop het spel maar gewoonquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:34 schreef andre347 het volgende:
Ik heb de niet helemaal legale versie van Vegas.. maar nu heb ik een probleeem.. het spel update zich zelf waardoor ik nu niet meer kan spelen want dan geeft ie een vage foutmelding .. iemand die met die niet helemaal legale versie speelt + de update .. wil die mij ff uitleggen hoe ik moet spelen .. stuur maar een mail naar mijn msn adres (zie profiel)
Bestaat de BIG campagne nog..?quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:34 schreef andre347 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:34 schreef andre347 het volgende:
Wat ben jij toch een boefje héquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:34 schreef andre347 het volgende:
Ik download spellen ja, natuurlijk!quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:11 schreef andre347 het volgende:
ik wil niet lastig zijn hoor maar de mensen die de berichten hier boven posten die zijn altijd lief en doen nooit wat .. hebben internet omdat ze alleen willen Fokken..
Iedereen download togf wel us wat???
Tuurlijk download ik wel eens wat spellen, maar zaken als errors etc. post ik dan ook niet op een forum. Je moet er dan ook niet gek van op kijken als je vaak problemen hebt met een illegale versiequote:Op zaterdag 23 december 2006 16:11 schreef andre347 het volgende:
ik wil niet lastig zijn hoor maar de mensen die de berichten hier boven posten die zijn altijd lief en doen nooit wat .. hebben internet omdat ze alleen willen Fokken..
games download ik nooit. Hoogstens af en toe een belachelijk dure applicatie.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:11 schreef andre347 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |