na Letdown (sorry: Lockdown) kan de Rainbow Six serie wel een toppertje gebruiken IMO, ik ben zelf PC gamer (geen consoles voor mij) en ik kan me voorstellen dat fellow PC gamers niet echt zitten te wachten op Vegas.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:55 schreef Zijpie het volgende:
Iemand die hier al op zit te wachten? aan de E3 Demo te zien word dit een topper
Eind november begin december...... huidige datum staat op 30 november.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:42 schreef Leonos het volgende:
Niemand weet een preciese release datum?
Want wil eigenlijk een xdoos en dit spel kopen voor kerst
Jij bent er ook enthousiast over he.... 4 player coopquote:
Ik hem een cam en ga mijn hoofd inscannen.................... denk dat je me dus wel herkent. De meeste Nexiums (eigenlijk allemaal) gamen straks allemaal gescanned en wel Gijs.... het is schiethemel voor je. Zoveel aarsen om op te mikkenquote:Op zondag 19 november 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil je zoooooo graag in je billen schieten
Denk alleen dat de SP het niet haalt bij de SP van GOW!quote:Op zondag 19 november 2006 12:25 schreef Zijpie het volgende:
Volgens IGN beste Online Shooter to nu.. dwz.. Beter dan Gears Of War![]()
Wat is je gamertag dan controleer ik dat evenquote:
zo gelachen weerquote:Op maandag 20 november 2006 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net weer ff de demo gespeeld, met 3 man nu.Kopen die game iedereen!
Die van mij staat alweer veel te lang in de pre-orderquote:Op maandag 20 november 2006 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net weer ff de demo gespeeld, met 3 man nu.Kopen die game iedereen!
Ik ga het vanavond weer proberen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:10 schreef kepler het volgende:
het is nog verrekte moeilijk ook
Met zn vieren lukt het niet eens om die demo uit te spelen, en dan staat de moeilijkheid op normal en het aantal vijanden op mediumHet kan dus nog moeilijker
Owja, Gijs was die soort van ''vernederingswoordje'' toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |