Had nou toch maar een 360 gekochtquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:42 schreef Sneakybros het volgende:
ik dacht leuk rainbow six spelen..misschien op een lage resolutie, maar met mijn gforce fx5200 wou die hem niet eens opstarten
jah ik heb mijn vriendin al lief aangekekenquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had nou toch maar een 360 gekocht
daarom, met een 360 bespaar jeje de komende jaren veel geld omdat je binnen 3 jaar niet 6 nieuwe vga kaarten hoeft te kopenquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:46 schreef Sneakybros het volgende:
maar dit spel heeft echt aso hoge systeemeisen!!
ipv van de groene knop bij kleding de blauwe knop ( customize ) gebruikenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:46 schreef JediMindTricks het volgende:
Hey gamers,
Ik heb nu door online te spelen een nieuwe Assault Rifle en een pistool geunlocked (MP7nogwat en die pistool weet ik niet meer), en wat Camouflages.
Als ik nu naar m'n mannetje ga kan ik nergens voor camouflage kiezen
Ook zie ik die nieuwe guns nergens staan bij m'n Equipment?
Hoe kan ik deze nieuwe dingen gebruiken ?
Aha, thanks !quote:Op woensdag 20 december 2006 09:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ipv van de groene knop bij kleding de blauwe knop ( customize ) gebruiken![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 12:51 schreef Trigger190 het volgende:
Ik heb het spel net binnen, en ging even met terrorist hunt wat experimenteren met grafische settings en hoe het spel speelt enzo.
Toen ging ik even met een "Military Light" model dat rechtermuisknop cover mode gedoe proberen, en begon even te schieten, toen trok die gast toch een achterlijke kop, ik kwam niet meer bij!
[afbeelding]
Gelukkig vallen de rest van de models wel mee kwa hoe raar ze kijken als ze in het wild rondschieten![]()
Pas op.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:04 schreef Dronaement het volgende:
Hoe is realistic in vergelijking met de normale moeilijkheidsgraad? Ik heb 'm pas uitgespeeld en ga nu opnieuw beginnen op realistic, should I duck for cover?
Ik heb em uitgespeeld op realistic en gewoon de story mode gespeeld zoals het hoort, geen bug gezienquote:Op woensdag 20 december 2006 23:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Pas op.
Er zit een bug in de realistic-mode. Als je 'reload from last checkpoint' doet voor je je game start zet ie 'm automatisch weer terug naar normal. Je kunt aan je crosshair zien of je op normal speelt. Kleurt ie rood, dan speel je op normal.
Wil je wel de hele game op realistic spelen dan moet je zelf telkens de chapters selecteren.
Ik vind 'm trouwens te moeilijk op realistic. Een en al frustratie, geen lol meer aan.
Maatje van me, Jupiler nl, heeft `m ook op realistic uitgespeeld maar kreeg geen achievement, die heeft dus ook last nuquote:Op donderdag 21 december 2006 07:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb em uitgespeeld op realistic en gewoon de story mode gespeeld zoals het hoort, geen bug gezien
Ik heb bijna alle achievements staan nu ik moet alleen nog:quote:Op donderdag 21 december 2006 09:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Maatje van me, Jupiler nl, heeft `m ook op realistic uitgespeeld maar kreeg geen achievement, die heeft dus ook last nu![]()
Ik moet alle ranked match achievments nog, speel nooit ranked only friendsquote:Op donderdag 21 december 2006 11:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle achievements staan nu ik moet alleen nog:
16 man match hosten (gaat niet lukken, niemand joint)
3 rank up achievements, kwestie van tijd
Xbox live vision face map, kheb geen camera dus die kan ik niet halen
Als dat 16 man hosten ranked zou zijn dan liep de lobby zo vol..in dit geval dus nietquote:Op donderdag 21 december 2006 12:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik moet alle ranked match achievments nog, speel nooit ranked only friends
SP moet ik nog aan beginnnen en dat 16 man hosten werk niet idd. Had na een kwartier eindelijk 3 man erin, liep dat pleuresding vast
heb nu 15 achievements in Vegas
Het staat fout, het is voor single player terrorist hunt, ik heb die achievement gister gescoort.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Joe zat dat nu met die; Veteran Hunter
Complete all maps of splitscreen Terrorist Hunt on Normal difficulty ?
Dat klopte niet ofzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |