Bij mij loopt tie standaard vast op dezelfde plek in SP coop eerste level. Mijn maatje ziet mij dan vast zitten in een muurquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bij mij alleen bij PGR3 met de welbekende dashboard bug, of met ocrashion (maar dat is dan ook wel een dramatische kutgame wat bugs betreft)
Vegas is nog niet gecrasht hier
Leuk dat de mensen de console ALTIJD de schuld geven, terwijl de fout toch echt bij de devs ligt die de game makenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fantastische console idd
Enige probleem dat ik overigens regelmatig (3 keer in de week) heb is disc read errors
Eerste level in story co op heb ik gewoon zonder problemen uitgespeeld iigquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Bij mij loopt tie standaard vast op dezelfde plek in SP coop eerste level. Mijn maatje ziet mij dan vast zitten in een muur
Tis toch echt het dashboard dat de meeste problemen veroorzaakt bij mij hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Leuk dat de mensen de console ALTIJD de schuld geven, terwijl de fout toch echt bij de devs ligt die de game maken
jah maar jij gebruikt ook alleen maar het dashboard, en bent niet lief voor dat dingquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:53 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tis toch echt het dashboard dat de meeste problemen veroorzaakt bij mij hoor
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:53 schreef Robhimself.2 het volgende:
[afbeelding]Die gast loopt dus zo online rond. Ik zag hem laatst ook voorbij komen bij een maat van me, ik schrok me de pleuris, zo van achter een plantenbak en BOEM shotgun in the face.....
Ja, ik schrok me echt kapot en ik keek alleen maar mee. Die maat van me schoot spontaan in het plafond ipv tegen hem. Puur van de schrik.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Die heeft er wel lol in zeg maar!
Hij doet het niet, ik zie een kikker.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:53 schreef Robhimself.2 het volgende:
[afbeelding]Die gast loopt dus zo online rond. Ik zag hem laatst ook voorbij komen bij een maat van me, ik schrok me de pleuris, zo van achter een plantenbak en BOEM shotgun in the face.....
Ik heb um ook voor de PC en ik krijg um wel werkend... voor tips kijk ff op ... .... ... .... (mag ik dus niet posten hé)quote:Op maandag 11 december 2006 16:49 schreef Burbo het volgende:
Ik heb het spel trouwens ook nu, voor de pc, maar krijg hem niet werkend.
Kun je het niet PM-en?quote:Op maandag 11 december 2006 17:21 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik heb um ook voor de PC en ik krijg um wel werkend... voor tips kijk ff op ... .... ... .... (mag ik dus niet posten hé)![]()
Waar heb je hem gekocht??quote:Op maandag 11 december 2006 16:49 schreef Burbo het volgende:
Ik heb het spel trouwens ook nu, voor de pc, maar krijg hem niet werkend.
Eej, dat las ik in het 360 topic ook netquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:50 schreef Gamedemon het volgende:
O en bij de weg,
De mensen die klaagden over splitscreen T-hunt achievements met RB6...
Het staat fout aangegeven, ik heb dit weekend samen met iemand anders alle missies co op uitgespeeld en ik kreeg geen achievement.
Toen ben ik even rond gaan neuzen op het internet en nu blijkt dus dat je die achievements krijgt voor Solo terrorist hunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |