Dat is niet de OPquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:13 schreef MarkPeterse het volgende:
blaatedeblaat
Dan kan er sneller weer doorgegaan wordenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat is niet de OP![]()
10 miljard is bijna goed
Of uit 2005 teminste bij wiki staat er 2006 achterquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:14 schreef Homdeck het volgende:
hebben ze de jaarrekening 2006 al klaar in oktober?
Ik reken in miljardenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:15 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Is een ballpark figure niet voldoende? Daarnaast is inderdaad de jaarrekening voor 2006 volgens mij nog niet opgemaakt
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:17 schreef MarkPeterse het volgende:
11 dan, het zal eerder meer dan minder zijn
eigenlijk wel...quote:
Deze zit er dichtbij, maar is niet goed omdat het een bepaald iets binnen het bedrijf onmogelijk zou makenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:25 schreef Yurithemaster het volgende:
24?
We zijn bekend met de regels vanOekelen ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:32 schreef MarkPeterse het volgende:
Ranglijst is ge-update
vanOekelen +1 HELEMAAL GOED!!!
welke regels doel je op?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
We zijn bekend met de regels vanOekelen ?
En natuurlijk 1000 euro entreegeld overmaken op de rekening van Yurithemaster en mij, bijna vergeten te zeggenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Geen gebruik maken van google
Dat ook jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:36 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
En natuurlijk 1000 euro entreegeld overmaken op de rekening van Yurithemaster en mij, bijna vergeten te zeggen
Ja, maar als je regelmatig een keertje het financieele deel van een krant leest is opzoeken van zon vraag niet echt nodig ;-)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Geen gebruik maken van google
toffe hobby heb je!quote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:37 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Ja, maar als je regelmatig een keertje het financieele deel van een krant leest is opzoeken van zon vraag niet echt nodig ;-)
Nieuwe vraag:
Wat wordt er bedoeld met het spoor van een matrix?
nee dat is de baas van dommel geen stom radardingquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verder worden de vraag en de gescoorde punten ook in bold gezet, is makkelijker
Overigens, had ik de semafoorvraag in het vorige topic niet goed?
MarkPeterse +1 Helemaal goed!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:39 schreef MarkPeterse het volgende:
de optelling van de diagonaalreeks
Het is ook geen radarding, maar een seinpaal. En inderdaad de baas van Dommel (heb voor zover ik weet alle albums (40 stuks))quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:41 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
nee dat is de baas van dommel geen stom radarding
Jij hebt tog al genoeg punten straks haal je ons inquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:41 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
nee dat is de baas van dommel geen stom radarding
ik had ook agassi goed, daar zijn ook geen punten voor gegeven
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tinky Winky (paars), Dipsy (groen), Laa Laa (geel) en Po (rood)
HE-LE-MAAL goedquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tinky Winky (paars), Dipsy (groen), Laa Laa (geel) en Po (rood)
tuurlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:47 schreef MarkPeterse het volgende:
ff wikipedia opstarten hoor (weet het zelf niet)
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:50 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Ik wist niet wie welke kleur heeft, ik wist niet welke nou paars was en welke groen....
daarom moest ik dus op wiki kijken, of hawaii_tim of jij het goed had, dus ik deed het volledig in jouw belangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/frustrated]Zo niet.. dan toch!
Wehehequote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:56 schreef MarkPeterse het volgende:
is het niet martin van van dik hout, en dattie een bolle kop heeft gekregen....
Nembrionic +1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
Rob Stenders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die van Van Dik Hout had al een dikke kopIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nee, Nembrio mag nu de vraag verzinnenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:57 schreef MarkPeterse het volgende:
wie is die flapoor op de achtergrond ook alweer?
pure interesse wordt niet gewaardeerdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, Nembrio mag nu de vraag verzinnen
Die songfestival figuurquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:57 schreef MarkPeterse het volgende:
wie is die flapoor op de achtergrond ook alweer?
Soempie +mijn eeuwige dankquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:01 schreef Soempie het volgende:
cornald maas
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
bier voor jou (in die beker zit geen koffie maar bier
)
Zo niet.. dan toch!
kunstgeschiedenisquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:01 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Soempie +mijn eeuwige dank
En je mag het onderwerp van mijn volgende vraag verzinnen, zeg alvast maar
Wie is conald maas trouwens?
Dan wordt het griekse mythologie, kunstgeschiedenis is mijn achilleshiel om bij de griekse mythologie te blijvenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
kunstgeschiedenisof Griekse mythologie
![]()
Ik heb nog wel wat smerige wormen die een naam nodig hebbenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:06 schreef Soempie het volgende:
bio mag ook
dan maak je Nem ook blij![]()
Wat is er geverft dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Doe maar bio, door wat natte verf heb ik nu ook groene vingers
wtf, mooi niet!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:10 schreef Jayhawk het volgende:
Ik gooi er wel een in:
Ik weet niet of deze te moeilijk zijn maar dat zien we wel.
Noem de drie Horae (seizoensgoden)
Wat doe jij nouquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:10 schreef Jayhawk het volgende:
Ik gooi er wel een in:
Ik weet niet of deze te moeilijk zijn maar dat zien we wel.
Noem de drie Horae (seizoensgoden)
die was off, en om de vaart niet uit het spel te halen...was goed bedoeld hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:12 schreef MarkPeterse het volgende:
nembrio mag de vraag stellen, toch?
M'n toetsenbord is groen geverfd, vandaag de laatste la(a)g(en) er op. Ik typ nu op een oprolbaar toetsenbord, wat minder goed gaat dan een gewone plasticenquote:
en dat is handig omdat..... ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
M'n toetsenbord is groen geverfd, vandaag de laatste la(a)g(en) er op. Ik typ nu op een oprolbaar toetsenbord, wat minder goed gaat dan een gewone plasticen. De toetsen zelf worden ook egaal groen, dus ik zal blind moeten typen.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet, maar ik had zin om m'n toetsenbord groen te spuiten
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:09 schreef Soempie het volgende:
Over Nem gesproken...waar blijven die foto's nou!![]()
quote:
doe anders nu maar je bio of mythologievraagquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:27 schreef MarkPeterse het volgende:
nembrio gaat er nog een vraag komen?
Soempie +1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:35 schreef Soempie het volgende:
door hem te vragen of hij z'n boog kan spannen
Dat was emquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:35 schreef Soempie het volgende:
door hem te vragen of hij z'n boog kan spannen
uhuquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:36 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Soempie +1
Was een echte soempievraag toch?
Maar Jayhawk had al een vraag gesteldquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
eh, Nem? Volgens mij is er wat mis met je korte termijn geheugen...vraag?
Hier al een punt voor gehad Mark?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:53 schreef MarkPeterse het volgende:
The Las Vegas Kid dus en zijn laatste Grand Slam was de French open ergens laat in de jaren 90
jayhawkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar Jayhawk had al een vraag gesteld![]()
foto'squote:
Een biovraag van soempie....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
jayhawk![]()
![]()
jij was aan de beurt..hij had geen geduld...
Als er na 10 minuten geen vraag is gesteld is het toch normaal dat iemand anders er één stelt?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
jayhawk![]()
![]()
jij was aan de beurt..hij had geen geduld...
Het eerste klopt, het tweede begrijp ik ook niet, er zijn er hier een aantal die de sfeer verpestenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als er na 10 minuten geen vraag is gesteld is het toch normaal dat iemand anders er één stelt?
Overigens zie ik de laatste paar topics veel anti-Jayhawk sentiment. Heeft hij weer gegoogled?
Whehehe en Soempie is dan natuurlijk ook bevooroordeeldquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee maar nu macondo weer langs is gekomen wakkerd het weer aan
klopt, maar laten we nu gewoon gezellig verder gaanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee maar nu macondo weer langs is gekomen wakkerd het weer aan
quote:Ik ben op zoek naar de man die het in de afgelopen 2 decennia is gelukt om alle 4 Grand Slams een keer gewonnen te hebben en daar graag de complenterende Grand Slam erbij....
MarkPeterse +1quote:The Las Vegas Kid dus en zijn laatste Grand Slam was de French open ergens laat in de jaren 90
Je bent zelf ook niet helemaal gespeend van vaag gedragquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:42 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Het eerste klopt, het tweede begrijp ik ook niet, er zijn er hier een aantal die de sfeer verpesten
Ja, maar je kunt natuurlijk ook eerst vragen of je er één in kunt gooien of niet ?!?!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:42 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Het eerste klopt, het tweede begrijp ik ook niet, er zijn er hier een aantal die de sfeer verpesten
Nee hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe en Soempie is dan natuurlijk ook bevooroordeeld![]()
![]()
Windeivraag?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee hoorJayhawk beschuldigde mij ooit van google en sindsdien is het oorlog
Oja en sinds zijn windei vraag
![]()
nee, maar is ze lekker dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:43 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Heb jij macondos vriendin afgepakt ofzo?
als dat eerste waar is dan neem ik dat terug.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee hoorJayhawk beschuldigde mij ooit van google en sindsdien is het oorlog
Oja en sinds zijn windei vraag
![]()
typetje is het, maar volgens mij is hij best aardig alleen snel gefrustreerdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:44 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
volgens mij niet, hij doet altijd zo gefrustreerd
mijn naam is avatar genoegquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:47 schreef kniertjeh het volgende:
Heee Mark met de onzichtbare avator!
neequote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij had ik beter geen vragen kunnen stellen
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:44 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
volgens mij niet, hij doet altijd zo gefrustreerd
Jayhawk +1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:48 schreef Jayhawk het volgende:
blauwe kiekendief
Bioloog he, en bovendien ben ik een vogelaar.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:52 schreef MarkPeterse het volgende:
puntje voor jayhawk, niet te googlen vraag
Heb jij ook een Chriet-baard?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:52 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Bioloog he, en bovendien ben ik een vogelaar.
jah, en dan heb je een defect aan het..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:55 schreef MarkPeterse het volgende:
volgens mij had lincoln dat, is het niet iets dat je spastisch bent en heel lang ofzo?
chriet is sterrenkundigequote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb jij ook een Chriet-baard?
uit de kunst!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:49 schreef kniertjeh het volgende:
Heeeeee Erkel! hoest?
ongetwijfeldquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb jij ook een Chriet-baard?
MarkPeterse +1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:56 schreef MarkPeterse het volgende:
bindweefsel?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:57 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik ben een moderne bioloog, met ralph lauren polo
Nou en? Volgens mij snap je 't nietquote:
Ketterquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:57 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik ben een moderne bioloog, met ralph lauren polo
geen ideequote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:58 schreef MarkPeterse het volgende:
Hoe heet het verschijnsel dat niemand een onheilsprofeet gelooft, terwijl hij/zij wel gelijk heeft
als jj het niet weet, vrees ik dat niemand het weet!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:59 schreef Soempie het volgende:
aaargh dat weet ik....aaaaa
wist je de seizoensgoden??quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:59 schreef Soempie het volgende:
aaargh dat weet ik....aaaaa
je hebt in Nederlands de bruine, blauwe en grauwe kiekendiefquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:00 schreef MarkPeterse het volgende:
ik dacht trouwens altijd dat het kiekerdiefwas, weer wat geleerd
vond het al zo'n rare naam
Ja takkewijf, beetje apollo bedonderenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:02 schreef Soempie het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!! KUT heeft met Troje te maken..die vrouw die niemand gelooft!
de omschrijving is helemaal goed, en ik kan gewoon verder geen hints geven die je naar de naam gaan leiden....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
Krijgen we nu ook al punten voor klepels?
Trickydick +1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:08 schreef TrickyDick het volgende:
cASSANDRA VERSCHIJNSEL
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:08 schreef TrickyDick het volgende:
cASSANDRA VERSCHIJNSEL
Soempie +lollie voor de moeitequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
ze had Apollo boos gemaakt. Hij gaf haar de gave de toekomst te kunnen voorspellen, maar daarna wilde ze niet met hem naar bed (of zo)...
![]()
Vrouwen....typischquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
ze had Apollo boos gemaakt. Hij gaf haar de gave de toekomst te kunnen voorspellen, maar daarna wilde ze niet met hem naar bed (of zo)...
![]()
Fotos!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:15 schreef MarkPeterse het volgende:
tja die apollo was toch best een lekker ding?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:15 schreef MarkPeterse het volgende:
tja die apollo was toch best een lekker ding?
Het is dan ook geen Mexicaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:18 schreef MarkPeterse het volgende:
pfff wat een moeilijke vraag, ken die hele mexicaan niet
Ik zie nu pas dat jij een vrouwtje bentquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:18 schreef Etcetera het volgende:
je uitroeptekens TDheb je ze weergevonden?
* Etcetera gaat uitroeptekens verstoppen
Yep !!! De dochter van Leopold I ...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:19 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Ik weet dat Max getrouwd was met een zus van een of andere Belgische koning - Leopold II, geloof ik - maar van zijn eigen broers ken ik ook niks.
Keizer geef ik je cadeau ... Zijn naam ?!?!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:21 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Kwam die Maximiliaan niet van Oostenrijk? Dan veronderstel ik dat zijn broer daar het staatshoofd was (nu moet ik nog zeggen of-ie keizer of koning was zeker?)
is topics geleden al aan bod gekomenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij een vrouwtje bent
Franz Ferdinand was het neefje van deze keizer en zou hem hebben opgevolgd ware het niet ... Sarajevo !!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:23 schreef MarkPeterse het volgende:
franz ferdinand de neergeschotene? of was dat later?
Volgende beterquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:26 schreef TrickyDick het volgende:
Neleos + 1
Jammer EJH; ik had het je gegund !!!
sluit aanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
iets met sex...of andere biologische vragen
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:30 schreef MarkPeterse het volgende:
wetenschap, griekse mythologie, techniek of oude beschavingen
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:31 schreef PatriotOnline het volgende:
wikipedia onwaarheden
Nee, die was toen al 300 jaar doodquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:33 schreef Homdeck het volgende:
margaretha van parma
je weet het nooit...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, die was toen al 300 jaar dood![]()
ik gun iedereen zijn hobbyquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, die was toen al 300 jaar dood![]()
Yepquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:34 schreef TrickyDick het volgende:
Elizabeth van Oostenrijk / Sissi
't is wat..quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat je toegelaten wordt in meerdere dierentuinen.
+1 MarkPetersequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:51 schreef MarkPeterse het volgende:
te weinig zaadcellen?
Bevruchting van 1 enkele zaadcel(de sterkste)?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:50 schreef PatriotOnline het volgende:
Wat is oligozoöspermie?
maar deze vond ik stiekem leukerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat je toegelaten wordt in meerdere dierentuinen.
Komen die klassieke talen toch nog eens van pasquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:53 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
+1 MarkPeterse
Normaal komen er bij een zaadlozing 100 tot 200 miljoen zaadcellen vrij. Per milliliter zijn dat er zo'n 20 tot 50 miljoen. Bij minder dan 20 miljoen zaadcellen per milliliter spreekt men van oligozoöspermie (weinig zaadcellen). Soms zijn er helemaal geen zaadcellen in het sperma. Men spreekt dan van azoöspermie (afwezigheid van zaadcellen).
Lees het onderschriftquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:57 schreef kniertjeh het volgende:
Ik kan niet vliegen hoor, jij wel Mark?
ja...en laatst bij willem weverquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
Dit zijn van die stukjes die op Discovery altijd langskomen
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:02 schreef MarkPeterse het volgende:
Het gaat hier over een Zwitserse wis/natuurkundige....
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:03 schreef Jayhawk het volgende:
Bernoulli? , geboren in Grunn
JayHawk +1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:03 schreef Jayhawk het volgende:
Bernoulli? , geboren in Grunn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |