HE-LE-MAAL goedquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tinky Winky (paars), Dipsy (groen), Laa Laa (geel) en Po (rood)
tuurlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:47 schreef MarkPeterse het volgende:
ff wikipedia opstarten hoor (weet het zelf niet)
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:50 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Ik wist niet wie welke kleur heeft, ik wist niet welke nou paars was en welke groen....
daarom moest ik dus op wiki kijken, of hawaii_tim of jij het goed had, dus ik deed het volledig in jouw belangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/frustrated]Zo niet.. dan toch!
Wehehequote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:56 schreef MarkPeterse het volgende:
is het niet martin van van dik hout, en dattie een bolle kop heeft gekregen....
Nembrionic +1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
Rob Stenders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die van Van Dik Hout had al een dikke kopIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nee, Nembrio mag nu de vraag verzinnenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:57 schreef MarkPeterse het volgende:
wie is die flapoor op de achtergrond ook alweer?
pure interesse wordt niet gewaardeerdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, Nembrio mag nu de vraag verzinnen
Die songfestival figuurquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:57 schreef MarkPeterse het volgende:
wie is die flapoor op de achtergrond ook alweer?
Soempie +mijn eeuwige dankquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:01 schreef Soempie het volgende:
cornald maas
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
bier voor jou (in die beker zit geen koffie maar bier
)
Zo niet.. dan toch!
kunstgeschiedenisquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:01 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Soempie +mijn eeuwige dank
En je mag het onderwerp van mijn volgende vraag verzinnen, zeg alvast maar
Wie is conald maas trouwens?
Dan wordt het griekse mythologie, kunstgeschiedenis is mijn achilleshiel om bij de griekse mythologie te blijvenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
kunstgeschiedenisof Griekse mythologie
![]()
Ik heb nog wel wat smerige wormen die een naam nodig hebbenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:06 schreef Soempie het volgende:
bio mag ook
dan maak je Nem ook blij![]()
Wat is er geverft dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Doe maar bio, door wat natte verf heb ik nu ook groene vingers
wtf, mooi niet!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:10 schreef Jayhawk het volgende:
Ik gooi er wel een in:
Ik weet niet of deze te moeilijk zijn maar dat zien we wel.
Noem de drie Horae (seizoensgoden)
Wat doe jij nouquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:10 schreef Jayhawk het volgende:
Ik gooi er wel een in:
Ik weet niet of deze te moeilijk zijn maar dat zien we wel.
Noem de drie Horae (seizoensgoden)
die was off, en om de vaart niet uit het spel te halen...was goed bedoeld hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:12 schreef MarkPeterse het volgende:
nembrio mag de vraag stellen, toch?
M'n toetsenbord is groen geverfd, vandaag de laatste la(a)g(en) er op. Ik typ nu op een oprolbaar toetsenbord, wat minder goed gaat dan een gewone plasticenquote:
en dat is handig omdat..... ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
M'n toetsenbord is groen geverfd, vandaag de laatste la(a)g(en) er op. Ik typ nu op een oprolbaar toetsenbord, wat minder goed gaat dan een gewone plasticen. De toetsen zelf worden ook egaal groen, dus ik zal blind moeten typen.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet, maar ik had zin om m'n toetsenbord groen te spuiten
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:09 schreef Soempie het volgende:
Over Nem gesproken...waar blijven die foto's nou!![]()
quote:
doe anders nu maar je bio of mythologievraagquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:27 schreef MarkPeterse het volgende:
nembrio gaat er nog een vraag komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |