Niet de final. Die is sinds vandaag uit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:57 schreef Piovan het volgende:
Die was toch al lang uit?
Dutch versie?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet de final. Die is sinds vandaag uit.
Volgens mij niet. Ik heb alleen de engelse kunnen downlooien.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:59 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dutch versie?
Anders doe ik er geen moeite voor.
Nederlandse IE...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:59 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dutch versie?
Anders doe ik er geen moeite voor.
Que?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:08 schreef spookygirl het volgende:
hmm opent Marktplaats met de final versie nog steeds in een nieuw scherm? Bij de versie bij Vista Rc2 nog iig, en dan hoef ik de ranzigheid niet op mn XP
En zo'n Nederlandse post.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nederlandse IE...
Even verschrikkelijk als een NL os...
En dat zal ook voor de rest van je leven zo blijven als je steeds alles wat engels is afwijst.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:14 schreef allardh het volgende:
[..]
En zo'n Nederlandse post.
Ik vind alles in het Nederlands makkelijker.
Kan niet. Doe zoals ik: maak een VM omgeving met alle browsers erop.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:26 schreef ultimasnake het volgende:
Weet iemand of het ook mogelijk is om IE6 ergens te blijven draaien? als webdeveloper moet ik er zeker van zijn dat de site werkt in
Ie6
Ie7
Firefox
Safari
(at least)...
En als ik nu 7 zou installen ben ik 6 zeker kwijt
ik word gek van al die FF hippies tegenwoordig.. stelletje meelopers zijn t.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:35 schreef Megumi het volgende:
IE zuigt. Al jaren.
Ja, Tools -> Internet Options -> Advancedquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:35 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb em nu ook geïnstalleerd. De letters lijken "waziger"Kan ik dat ergens aanpassen?
Yep dat kan, als je ie6eolas_nt.zip van http://browsers.evolt.org/?ie/32bit/standalone uitpakt naar een aparte map. Er staan nog heel veel andere browsers op die site trouwens.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:26 schreef ultimasnake het volgende:
Weet iemand of het ook mogelijk is om IE6 ergens te blijven draaien? als webdeveloper moet ik er zeker van zijn dat de site werkt in
Ie6
Ie7
Firefox
Safari
(at least)...
En als ik nu 7 zou installen ben ik 6 zeker kwijt
Alsof IE en FF de enige browsers zijn?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:40 schreef floppie86 het volgende:
[..]
ik word gek van al die FF hippies tegenwoordig.. stelletje meelopers zijn t.
Bedankt, 't is nu weer beter. Ik snap niet dat ze dat andere juist "ClearType" noemen, veel te wazig manquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, Tools -> Internet Options -> Advanced
Dan zoeken voor Multimedia en daaronder staat iets met Clear Type.
Dat uitvinken, IE afsluiten opnieuw opstarten en klaar is klara.
Yeah, en de mensen die daar tegeningaan zijn massamoordende Che Guevara-altoos.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:40 schreef floppie86 het volgende:
ik word gek van al die FF hippies tegenwoordig.. stelletje meelopers zijn t.
Hier op m'n werk niet hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:00 schreef Roellio het volgende:
Impliceer je met je OP dat je een illegale versie van XP draait, remlof?
Is bedoeld voor tft's geloof ik...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bedankt, 't is nu weer beter. Ik snap niet dat ze dat andere juist "ClearType" noemen, veel te wazig man
IE7 is qua User interface volledig ruk (in de beta wel tenminste)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:56 schreef remlof het volgende:
Vandaag, 19 oktober is IE7 dus officieel gelanceerd.
Toch ben ik bang dat we voorlopig nog niet van dat %$&@$ IE6 af zullen zijn, al was het maar omdat IE7 vooralsnog alleen nog maar op legale versies van XP geinstalleerd kan worden.
Ik hoorde ergens dat Microsoft claimt dat 18% van de XP installaties illegaal is en dus 82% legaal... Ik weet het niet hoor, maar iets zegt me dat het eerder andersom is.
Anyway IE7 is, wat ik er tot nu toe van heb gezien (als web developer) vele malen beter dan IE6, met name in de ondersteuning van CSS, dus als je kan upgraden doe het dan vandaag nog!
Lees het topic eensquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:34 schreef koemleit het volgende:
uhmik heb dat cleartype ingesteld. Hoe haal ik dit weer eraf
?
Dat zijn waarschijnlijk sites die specifieke CSS hacks gebruiken voor IE6 maar die niet of niet goed checken op het versienummer van IE... Erg slordig van de ontwerpers.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:00 schreef Matel het volgende:
Ik loop met IE7 tegen "fouten" aan in sommige sites die het wel goed doen in IE6 en FF... Het gaat dan puur over weergave verschillen.
Bullshit, ik heb tot vanochtend een paar sites getest met de laatste beta van IE7, en werk nu met de final... En ja hoor, ik heb weer een dagtaak om een aantal websites aan te passen omdat IE7 final het zonodig compleet anders moet doen dan z'n beta-zusje... Het énige voordeel tegenover Firefox dat ik heb kunnen 'ontdekken' is dat IE7 een stuk sneller laadt (De browser zelf dus he, niet een pagina renderen), maar dat kan ook wel komen doordat ik veel extensions in m'n Foxje hebquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk sites die specifieke CSS hacks gebruiken voor IE6 maar die niet of niet goed checken op het versienummer van IE... Erg slordig van de ontwerpers.
Best knap, volgens MS zelf zou er na RC2 namelijk niks meer veranderen aan de parser.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:13 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Bullshit, ik heb tot vanochtend een paar sites getest met de laatste beta van IE7, en werk nu met de final... En ja hoor, ik heb weer een dagtaak om een aantal websites aan te passen omdat IE7 final het zonodig compleet anders moet doen dan z'n beta-zusje... Het énige voordeel tegenover Firefox dat ik heb kunnen 'ontdekken' is dat IE7 een stuk sneller laadt (De browser zelf dus he, niet een pagina renderen), maar dat kan ook wel komen doordat ik veel extensions in m'n Foxje heb...
1 dit kan ik je vertellen IE7 is stukke sneller met opstarten dan FFquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:16 schreef remlof het volgende:
Ik heb nog geen enkel voordeel van IE7 tov FF kunnen ontdekken
Sure; www.clubdelirium.nl, even het polletje beantwoorden et voila! De scorebalkjes zitten in de final tegen de regel erboven aan, en in de beta niet... Zo ook niet met IE6 en Foxjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Best knap, volgens MS zelf zou er na RC2 namelijk niks meer veranderen aan de parser.
Heb je een voorbeeldje?
kennelijk wel am echter door secunia ofzo en dat bedrijf vertrouw ik voor geen meterquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:03 schreef Jo0Lz het volgende:
De eerste lekken zijn toch al gereport?
Ik heb alleen maar legaal XP, maar ga het nog niet installeren.
http://www.microsoft.com/(...)result.aspx?result=0quote:Bedankt!
Hartelijk dank voor het uitvoeren van de Windows Validation Assistant. De Windows-productcode die u hebt opgegeven, is geldig.
...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:08 schreef broodje_poep het volgende:
hoe krijg je hem aan de praat op een minder legal versie van windows? Dat moet mogelijk zijn las ik op tweakers.
Dan ga je het daar vragen en niet hier.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:08 schreef broodje_poep het volgende:
hoe krijg je hem aan de praat op een minder legal versie van windows? Dat moet mogelijk zijn las ik op tweakers.
Ik kan klikken waar ik wil, maar toolbars toevoegen ho maar?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:36 schreef Henkmanz het volgende:
Je kan je toolbars aanpassen door rechtermuisknop te drukken op een lege plek naast je zoek- of adresbalk en dan toolbar toevoegen.
Als je naar mijn Marktplaats gaat wel of als je zoekt(of soms wel soms niet soort random waar hebben we zin in)...was tenminste eerst wel zo...Neem het risico maar niet bij mn XP-versiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Que?
Je typt www.marktplaats.nl in en dat word in een nieuw venster geopend? Geen last van hier.
Daarnaast is dat natuurlijk niet altijd de schuld van IE.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan ga je het daar vragen en niet hier.
?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:57 schreef static het volgende:
Als het me niet bevalt, kan ik dan weer terug naar versie 6?
En blijven mijn toolbars het doen?
je kan toch even snel een image met norton ghost ofzo maken, dat ding installeren, bekijken en beoordelen en desnoods de image terugzetten?quote:
Waarom nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
kennelijk wel am echter door secunia ofzo en dat bedrijf vertrouw ik voor geen meter
het feit dat ze exploits rapporteren op hun site (en de proof of concept code beschikbaar maken) zonder het eerst aan MS te melden vind ik eigenlijk al slecht genoeg..quote:
Heb de gok genomen, alles blijft hetzelfde, alleen moet je bepaalde toolbars weer activeren.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:33 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
je kan toch even snel een image met norton ghost ofzo maken, dat ding installeren, bekijken en beoordelen en desnoods de image terugzetten?
Caminoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:19 schreef magnifor het volgende:
Camino for teh win!!!!!
IE zuigt. Zolang dat kut activeX in IE zit zie je mij geen IE gebruiken.
Inderdaad.... de laatste Windows die ik in het Nederlands heb geprobeerd was Windows 95. Ik had Windows 3.11 al in het Engels, en ik kon maar niet wennen aan "Snelkoppeling" en andere Nederlandse computerwoordjes. En dan werd je ook nog vaak getrakteerd op vragen zoals: "Press Cancel to stop" ofzo, en dan alleen een knop "Annuleren" zien..... logisch natuurlijk allemaal, maar het staat gewoon niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:03 schreef Netsplitter het volgende:
Nederlandse IE...
Even verschrikkelijk als een NL os...
Is vast wel mogelijk, maar niet een vraag die je hier mag stellen. Internet Explorer 7 heeft zelf de Windows Genuine Advantage shit aan boord, dus je zal inderdaad een legale Windows moeten bezitten voor Internet Explorer 7, of WGA kunnen omzeilen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:08 schreef broodje_poep het volgende:
En het dan ook nog een Dutch versie noemen ipv een Nederlandse versie.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:05 schreef _Etter_ het volgende:
ppprrr een dutch versie krijg ik altijd zo'n "het is nu veilig om je computer af te sluiten" gevoel bij..
Ook goed als ik op FireFox blijf? :>)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:56 schreef remlof het volgende:
Anyway IE7 is, wat ik er tot nu toe van heb gezien (als web developer) vele malen beter dan IE6, met name in de ondersteuning van CSS, dus als je kan upgraden doe het dan vandaag nog!
Zo lang er te veel (bagger)sites ActiveX blijven gebruiken blijf je wel vastzitten aan IE(7)... Ik gebruik IE7 trouwens ook alleen in noodgevallen hoor, Foxie it is!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:19 schreef magnifor het volgende:
Camino for teh win!!!!!
IE zuigt. Zolang dat kut activeX in IE zit zie je mij geen IE gebruiken.
Als je dat onveilig OS erbij voor lief neemt wel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:22 schreef HeatWave het volgende:
IE7 draai ik al sinds beta 1, en hij bevalt me 10 keer beter dan FF.
Nooit ook maar 1 probleem op dat gebied gehadquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je dat onveilig OS erbij voor lief neemt wel.
Nou op het moment dat IE7 gepresenteerd word word meteen al een veiligheidslek erbij bekend...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nooit ook maar 1 probleem op dat gebied gehad.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb het niet zo op een browser die tegelijkertijd met zijn introductie al een bekend veiligheidslek heeft.
En bij het installeren wordt die update meteen geinstalleerdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nou op het moment dat IE7 gepresenteerd word word meteen al een veiligheidslek erbij bekend...
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:55 schreef Dwaashaas het volgende:
Het valt me tot nog toe niet tegen eigenlijk. Ik gebruik FF al een tijdje omdat ik dat tabbed browsing ideaal vind. Ik zit alleen nog te wachten op een goede ad-blocker, maar dat zal tzt wel komen denk ik. Ik heb wel een of andere Ad-Nuker gevonden, die doet veel maar blocken van banners ho maar.
Trouwens, ik kan me niet voorstellen dat je 'it's save to shutdown your computer' minder erg vindt dan 'het is veilig om je computer af te sluiten'. Komt op hetzelfde neer eigenlijk, maar goed, smaken verschillen![]()
quote:Eerste bug IE7 binnen een kwartier gevonden
Een Amerikaanse onderzoeker vond in slechts 15 minuten een fout in de Beta 2 preview van Microsoft's nieuwste browser. Tim Ferris publiceerde zijn resultaten enkele uren nadat Microsoft de bèta code uitgaf.
Computer Idee, 3 februari 2006
Volgens Ferris is dit een nieuwe bug die niet eerder in de Microsoft-browsers te vinden was. De bug zorgt ervoor dat IE crasht als het een gefabriceerd html-bestand probeert te laden. De onderzoeker schreef dit tooltje, de zogenoemde ‘fuzzer’ speciaal om de veiligheid van de Microsoft-browsers te testen. Deze bug kan nu de browser alleen nog maar laten crashen, maar Ferris is ervan overtuigd dat de aanval aangepast kan worden om zo ongeautoriseerde code op de computer van een gebruiker te laten lopen.
Microsoft kon niet direct reageren op de ondervindingen van Ferris, maar een woordvoerder liet weten dat men de zaak wel wil onderzoeken.
De snelheid waarmee Ferris de fout had gevonden, verbaast hem. Hij deed al eerder onderzoek naar de Firefox- en Safaribrowsers en ook naar Windows XP. Dat zegt wel wat over de methoden waarmee Microsoft zijn beveiliging test, aldus de onderzoeker.
Bron: Computer Idee
Want? Dacht je dat dit de enige bug was?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:17 schreef mschol het volgende:
[..]
loop dus geen oude koeie uit de sloot te halen...
Aan vista krijgen ze ook een beste kluif, maar gelukkig is er vooralsnog alweer uitstel voor XP's SP3.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:37 schreef Asics het volgende:
Dan kunnen de spyware en malware makers weer aan de slag.
nee hoor, een product word namelijk NOOIT bugvrij afgeleverdquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:19 schreef thinborderfloat het volgende:
[..]
Want? Dacht je dat dit de enige bug was?![]()
Nou, ik at laatst een reep en ik durf te zweren dat.... nááh, laat maar.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:47 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor, een product word namelijk NOOIT bugvrij afgeleverd
Dat doet ie, alleen de mensen met de oudere browsers hè.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:49 schreef Tuvai.net het volgende:
Laat alsjeblieft PNG transparantie wél in IE7 ondersteunt zijn. Is wel weer zo handig voor gevalletjes wanneer ik met mijn PHP/GD geen GIF functies kan gebruiken.
heb op dit moment alleen problemen met de weergave van de images om subdomeinen, mailadressen endergelijke aan te maken. Deze staan niet naast elkaar maar onder elkaar :Squote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:27 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb gehoord dat sommige plesk-interfaces (hosting-machines kunnen hiermee uitgerust zijn) niet meer goed worden weergegeven in IE 7
Nog niet echt een topbrowser dus
het blijft bij mij niet scherp.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, Tools -> Internet Options -> Advanced
Dan zoeken voor Multimedia en daaronder staat iets met Clear Type.
Dat uitvinken, IE afsluiten opnieuw opstarten en klaar is klara.
Alsof Firefox niet over veiligheidslekken beschikt, dat risico loop je gewoon altijd als je Windows draait.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nou op het moment dat IE7 gepresenteerd word word meteen al een veiligheidslek erbij bekend...
hmmm hij is binnen.. 41mb whehehequote:Op zondag 22 oktober 2006 13:33 schreef zarGon het volgende:
Whehehehehehehehehehe
Blijkbaar is de wga check doorgekomen door, ondanks mijn gepatchede legitcheck.dll.. maar goed.. ik download nu wel de ie7 final zonder wga check van torrent..
upgrade dan naar winxp?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:42 schreef daReaper het volgende:
waarom werkt dat kutprogramma niet op Win2k?? Ik kan echt geen reet meer met dit kut-os tegenwoordig
iedereen loopt te zeiken over activeX damn..quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Alsof Firefox niet over veiligheidslekken beschikt, dat risico loop je gewoon altijd als je Windows draait.![]()
Nadeel van IE is dat het nog stééds met dat crap-Active X werkt, en dat was gewoon het eerste wat ze uit 7 moesten halen.
windows 2000 is zo 1999...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:42 schreef daReaper het volgende:
waarom werkt dat kutprogramma niet op Win2k?? Ik kan echt geen reet meer met dit kut-os tegenwoordig
ik probeer ook sinds de installatei die menubar boven me adresbalk te krijgen, wat gewoon niet lukt...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:13 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Heeft iemand enig idee, hoe ik de menubar omhoog kan krijgen?
En ook hoe ik de homebar hoger kan krijgen?
gofterredomme, ie, werk nou mee... anders flikker ik je er uit..
Kost goud geld. Nee, ik wacht wel op Windows Fisterquote:
BWHAHAHAHAHAHAQHAHHAHAHAHAHHAAHHAAHAHAHAHAHquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:17 schreef daReaper het volgende:
[..]
Kost goud geld. Nee, ik wacht wel op Windows Fister
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.registry hackquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik probeer ook sinds de installatei die menubar boven me adresbalk te krijgen, wat gewoon niet lukt...
edit:
http://discussions.virtualdr.com/showthread.php?t=212275
even klooien dus...
het is dat ik liever alles geupdate heb...
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2006 14:22:19 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik zal eerlijk zeggen, ik heb het even met een illegale versie van WinXP geprobeerd (en vreemd genoeg vond M$ dat hij gewoon legaal was), maar op de een of andere manier liep dat kut XP binnen de korste keren zo traag - bleef af en toe hangen enzo - dat ik maar weer teruggestapt ben op mijn Win2k installatie, die nu al zo'n 3 jaar zonder problemen loopt... Ik heb XP dus afgezworen, en wacht nu geduldig op FisterTrotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:24 schreef daReaper het volgende:
[quote]Op zondag 22 oktober 2006 14:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
BWHAHAHAHAHAHAQHAHHAHAHAHAHHAAHHAAHAHAHAHAHwat zijn je systemspecs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik zal eerlijk zeggen, ik heb het even met een illegale versie van WinXP geprobeerd (en vreemd genoeg vond M$ dat hij gewoon legaal was), maar op de een of andere manier liep dat kut XP binnen de korste keren zo traag - bleef af en toe hangen enzo - dat ik maar weer teruggestapt ben op mijn Win2k installatie, die nu al zo'n 3 jaar zonder problemen loopt... Ik heb XP dus afgezworen, en wacht nu geduldig op Fister
en mschol, thanks van de reghack!![]()
![]()
Toen:quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat zijn je systemspecs?
en mschol, thanks van de reghack!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |