Niet de final. Die is sinds vandaag uit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:57 schreef Piovan het volgende:
Die was toch al lang uit?
Dutch versie?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet de final. Die is sinds vandaag uit.
Volgens mij niet. Ik heb alleen de engelse kunnen downlooien.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:59 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dutch versie?
Anders doe ik er geen moeite voor.
Nederlandse IE...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:59 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dutch versie?
Anders doe ik er geen moeite voor.
Que?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:08 schreef spookygirl het volgende:
hmm opent Marktplaats met de final versie nog steeds in een nieuw scherm? Bij de versie bij Vista Rc2 nog iig, en dan hoef ik de ranzigheid niet op mn XP
En zo'n Nederlandse post.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nederlandse IE...
Even verschrikkelijk als een NL os...
En dat zal ook voor de rest van je leven zo blijven als je steeds alles wat engels is afwijst.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:14 schreef allardh het volgende:
[..]
En zo'n Nederlandse post.
Ik vind alles in het Nederlands makkelijker.
Kan niet. Doe zoals ik: maak een VM omgeving met alle browsers erop.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:26 schreef ultimasnake het volgende:
Weet iemand of het ook mogelijk is om IE6 ergens te blijven draaien? als webdeveloper moet ik er zeker van zijn dat de site werkt in
Ie6
Ie7
Firefox
Safari
(at least)...
En als ik nu 7 zou installen ben ik 6 zeker kwijt
ik word gek van al die FF hippies tegenwoordig.. stelletje meelopers zijn t.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:35 schreef Megumi het volgende:
IE zuigt. Al jaren.
Ja, Tools -> Internet Options -> Advancedquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:35 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb em nu ook geïnstalleerd. De letters lijken "waziger"Kan ik dat ergens aanpassen?
Yep dat kan, als je ie6eolas_nt.zip van http://browsers.evolt.org/?ie/32bit/standalone uitpakt naar een aparte map. Er staan nog heel veel andere browsers op die site trouwens.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:26 schreef ultimasnake het volgende:
Weet iemand of het ook mogelijk is om IE6 ergens te blijven draaien? als webdeveloper moet ik er zeker van zijn dat de site werkt in
Ie6
Ie7
Firefox
Safari
(at least)...
En als ik nu 7 zou installen ben ik 6 zeker kwijt
Alsof IE en FF de enige browsers zijn?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:40 schreef floppie86 het volgende:
[..]
ik word gek van al die FF hippies tegenwoordig.. stelletje meelopers zijn t.
Bedankt, 't is nu weer beter. Ik snap niet dat ze dat andere juist "ClearType" noemen, veel te wazig manquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, Tools -> Internet Options -> Advanced
Dan zoeken voor Multimedia en daaronder staat iets met Clear Type.
Dat uitvinken, IE afsluiten opnieuw opstarten en klaar is klara.
Yeah, en de mensen die daar tegeningaan zijn massamoordende Che Guevara-altoos.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:40 schreef floppie86 het volgende:
ik word gek van al die FF hippies tegenwoordig.. stelletje meelopers zijn t.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |