Best knap, volgens MS zelf zou er na RC2 namelijk niks meer veranderen aan de parser.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:13 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Bullshit, ik heb tot vanochtend een paar sites getest met de laatste beta van IE7, en werk nu met de final... En ja hoor, ik heb weer een dagtaak om een aantal websites aan te passen omdat IE7 final het zonodig compleet anders moet doen dan z'n beta-zusje... Het énige voordeel tegenover Firefox dat ik heb kunnen 'ontdekken' is dat IE7 een stuk sneller laadt (De browser zelf dus he, niet een pagina renderen), maar dat kan ook wel komen doordat ik veel extensions in m'n Foxje heb...
1 dit kan ik je vertellen IE7 is stukke sneller met opstarten dan FFquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:16 schreef remlof het volgende:
Ik heb nog geen enkel voordeel van IE7 tov FF kunnen ontdekken
Sure; www.clubdelirium.nl, even het polletje beantwoorden et voila! De scorebalkjes zitten in de final tegen de regel erboven aan, en in de beta niet... Zo ook niet met IE6 en Foxjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Best knap, volgens MS zelf zou er na RC2 namelijk niks meer veranderen aan de parser.
Heb je een voorbeeldje?
kennelijk wel am echter door secunia ofzo en dat bedrijf vertrouw ik voor geen meterquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:03 schreef Jo0Lz het volgende:
De eerste lekken zijn toch al gereport?
Ik heb alleen maar legaal XP, maar ga het nog niet installeren.
http://www.microsoft.com/(...)result.aspx?result=0quote:Bedankt!
Hartelijk dank voor het uitvoeren van de Windows Validation Assistant. De Windows-productcode die u hebt opgegeven, is geldig.
...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:08 schreef broodje_poep het volgende:
hoe krijg je hem aan de praat op een minder legal versie van windows? Dat moet mogelijk zijn las ik op tweakers.
Dan ga je het daar vragen en niet hier.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:08 schreef broodje_poep het volgende:
hoe krijg je hem aan de praat op een minder legal versie van windows? Dat moet mogelijk zijn las ik op tweakers.
Ik kan klikken waar ik wil, maar toolbars toevoegen ho maar?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:36 schreef Henkmanz het volgende:
Je kan je toolbars aanpassen door rechtermuisknop te drukken op een lege plek naast je zoek- of adresbalk en dan toolbar toevoegen.
Als je naar mijn Marktplaats gaat wel of als je zoekt(of soms wel soms niet soort random waar hebben we zin in)...was tenminste eerst wel zo...Neem het risico maar niet bij mn XP-versiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Que?
Je typt www.marktplaats.nl in en dat word in een nieuw venster geopend? Geen last van hier.
Daarnaast is dat natuurlijk niet altijd de schuld van IE.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan ga je het daar vragen en niet hier.
?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:57 schreef static het volgende:
Als het me niet bevalt, kan ik dan weer terug naar versie 6?
En blijven mijn toolbars het doen?
je kan toch even snel een image met norton ghost ofzo maken, dat ding installeren, bekijken en beoordelen en desnoods de image terugzetten?quote:
Waarom nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
kennelijk wel am echter door secunia ofzo en dat bedrijf vertrouw ik voor geen meter
het feit dat ze exploits rapporteren op hun site (en de proof of concept code beschikbaar maken) zonder het eerst aan MS te melden vind ik eigenlijk al slecht genoeg..quote:
Heb de gok genomen, alles blijft hetzelfde, alleen moet je bepaalde toolbars weer activeren.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:33 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
je kan toch even snel een image met norton ghost ofzo maken, dat ding installeren, bekijken en beoordelen en desnoods de image terugzetten?
Caminoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:19 schreef magnifor het volgende:
Camino for teh win!!!!!
IE zuigt. Zolang dat kut activeX in IE zit zie je mij geen IE gebruiken.
Inderdaad.... de laatste Windows die ik in het Nederlands heb geprobeerd was Windows 95. Ik had Windows 3.11 al in het Engels, en ik kon maar niet wennen aan "Snelkoppeling" en andere Nederlandse computerwoordjes. En dan werd je ook nog vaak getrakteerd op vragen zoals: "Press Cancel to stop" ofzo, en dan alleen een knop "Annuleren" zien..... logisch natuurlijk allemaal, maar het staat gewoon niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:03 schreef Netsplitter het volgende:
Nederlandse IE...
Even verschrikkelijk als een NL os...
Is vast wel mogelijk, maar niet een vraag die je hier mag stellen. Internet Explorer 7 heeft zelf de Windows Genuine Advantage shit aan boord, dus je zal inderdaad een legale Windows moeten bezitten voor Internet Explorer 7, of WGA kunnen omzeilen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:08 schreef broodje_poep het volgende:
En het dan ook nog een Dutch versie noemen ipv een Nederlandse versie.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:05 schreef _Etter_ het volgende:
ppprrr een dutch versie krijg ik altijd zo'n "het is nu veilig om je computer af te sluiten" gevoel bij..
Ook goed als ik op FireFox blijf? :>)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:56 schreef remlof het volgende:
Anyway IE7 is, wat ik er tot nu toe van heb gezien (als web developer) vele malen beter dan IE6, met name in de ondersteuning van CSS, dus als je kan upgraden doe het dan vandaag nog!
Zo lang er te veel (bagger)sites ActiveX blijven gebruiken blijf je wel vastzitten aan IE(7)... Ik gebruik IE7 trouwens ook alleen in noodgevallen hoor, Foxie it is!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:19 schreef magnifor het volgende:
Camino for teh win!!!!!
IE zuigt. Zolang dat kut activeX in IE zit zie je mij geen IE gebruiken.
Als je dat onveilig OS erbij voor lief neemt wel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:22 schreef HeatWave het volgende:
IE7 draai ik al sinds beta 1, en hij bevalt me 10 keer beter dan FF.
Nooit ook maar 1 probleem op dat gebied gehadquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je dat onveilig OS erbij voor lief neemt wel.
Nou op het moment dat IE7 gepresenteerd word word meteen al een veiligheidslek erbij bekend...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nooit ook maar 1 probleem op dat gebied gehad.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb het niet zo op een browser die tegelijkertijd met zijn introductie al een bekend veiligheidslek heeft.
En bij het installeren wordt die update meteen geinstalleerdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nou op het moment dat IE7 gepresenteerd word word meteen al een veiligheidslek erbij bekend...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |