Hier op m'n werk niet hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:00 schreef Roellio het volgende:
Impliceer je met je OP dat je een illegale versie van XP draait, remlof?
Is bedoeld voor tft's geloof ik...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bedankt, 't is nu weer beter. Ik snap niet dat ze dat andere juist "ClearType" noemen, veel te wazig man
IE7 is qua User interface volledig ruk (in de beta wel tenminste)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:56 schreef remlof het volgende:
Vandaag, 19 oktober is IE7 dus officieel gelanceerd.
Toch ben ik bang dat we voorlopig nog niet van dat %$&@$ IE6 af zullen zijn, al was het maar omdat IE7 vooralsnog alleen nog maar op legale versies van XP geinstalleerd kan worden.
Ik hoorde ergens dat Microsoft claimt dat 18% van de XP installaties illegaal is en dus 82% legaal... Ik weet het niet hoor, maar iets zegt me dat het eerder andersom is.
Anyway IE7 is, wat ik er tot nu toe van heb gezien (als web developer) vele malen beter dan IE6, met name in de ondersteuning van CSS, dus als je kan upgraden doe het dan vandaag nog!
Lees het topic eensquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:34 schreef koemleit het volgende:
uhmik heb dat cleartype ingesteld. Hoe haal ik dit weer eraf
?
Dat zijn waarschijnlijk sites die specifieke CSS hacks gebruiken voor IE6 maar die niet of niet goed checken op het versienummer van IE... Erg slordig van de ontwerpers.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:00 schreef Matel het volgende:
Ik loop met IE7 tegen "fouten" aan in sommige sites die het wel goed doen in IE6 en FF... Het gaat dan puur over weergave verschillen.
Bullshit, ik heb tot vanochtend een paar sites getest met de laatste beta van IE7, en werk nu met de final... En ja hoor, ik heb weer een dagtaak om een aantal websites aan te passen omdat IE7 final het zonodig compleet anders moet doen dan z'n beta-zusje... Het énige voordeel tegenover Firefox dat ik heb kunnen 'ontdekken' is dat IE7 een stuk sneller laadt (De browser zelf dus he, niet een pagina renderen), maar dat kan ook wel komen doordat ik veel extensions in m'n Foxje hebquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk sites die specifieke CSS hacks gebruiken voor IE6 maar die niet of niet goed checken op het versienummer van IE... Erg slordig van de ontwerpers.
Best knap, volgens MS zelf zou er na RC2 namelijk niks meer veranderen aan de parser.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:13 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Bullshit, ik heb tot vanochtend een paar sites getest met de laatste beta van IE7, en werk nu met de final... En ja hoor, ik heb weer een dagtaak om een aantal websites aan te passen omdat IE7 final het zonodig compleet anders moet doen dan z'n beta-zusje... Het énige voordeel tegenover Firefox dat ik heb kunnen 'ontdekken' is dat IE7 een stuk sneller laadt (De browser zelf dus he, niet een pagina renderen), maar dat kan ook wel komen doordat ik veel extensions in m'n Foxje heb...
1 dit kan ik je vertellen IE7 is stukke sneller met opstarten dan FFquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:16 schreef remlof het volgende:
Ik heb nog geen enkel voordeel van IE7 tov FF kunnen ontdekken
Sure; www.clubdelirium.nl, even het polletje beantwoorden et voila! De scorebalkjes zitten in de final tegen de regel erboven aan, en in de beta niet... Zo ook niet met IE6 en Foxjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Best knap, volgens MS zelf zou er na RC2 namelijk niks meer veranderen aan de parser.
Heb je een voorbeeldje?
kennelijk wel am echter door secunia ofzo en dat bedrijf vertrouw ik voor geen meterquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:03 schreef Jo0Lz het volgende:
De eerste lekken zijn toch al gereport?
Ik heb alleen maar legaal XP, maar ga het nog niet installeren.
http://www.microsoft.com/(...)result.aspx?result=0quote:Bedankt!
Hartelijk dank voor het uitvoeren van de Windows Validation Assistant. De Windows-productcode die u hebt opgegeven, is geldig.
...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:08 schreef broodje_poep het volgende:
hoe krijg je hem aan de praat op een minder legal versie van windows? Dat moet mogelijk zijn las ik op tweakers.
Dan ga je het daar vragen en niet hier.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:08 schreef broodje_poep het volgende:
hoe krijg je hem aan de praat op een minder legal versie van windows? Dat moet mogelijk zijn las ik op tweakers.
Ik kan klikken waar ik wil, maar toolbars toevoegen ho maar?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:36 schreef Henkmanz het volgende:
Je kan je toolbars aanpassen door rechtermuisknop te drukken op een lege plek naast je zoek- of adresbalk en dan toolbar toevoegen.
Als je naar mijn Marktplaats gaat wel of als je zoekt(of soms wel soms niet soort random waar hebben we zin in)...was tenminste eerst wel zo...Neem het risico maar niet bij mn XP-versiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Que?
Je typt www.marktplaats.nl in en dat word in een nieuw venster geopend? Geen last van hier.
Daarnaast is dat natuurlijk niet altijd de schuld van IE.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |