quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:04 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Jeuj..![]()
Ik meld me weer aan als vrijgezel in dit topic..
Twijfelachtige prestatie overigens..![]()
Mwah..quote:
en hoezo wil je dan met mij trouwen ?quote:
Omdat je zo godsgruwelijk lekker bent.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
en hoezo wil je dan met mij trouwen ?![]()
Dat was een woordgrap XDquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:12 schreef liiszle het volgende:
explain je post even.
t is niet zo gezellig, maar Wel vrijgezellig..
Ik zei niet m'n 'bijna-ex-vriendin', ik zei m'n 'ex-bijna-vriendin'quote:maaar je bijna ex vriendin is een slet?!ik mis echt iets
Kijk jij maar 'ns op je hyves, daar zie je iets dat je wel leuk vindtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
en hoezo wil je dan met mij trouwen ?![]()
Matige grapquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:10 schreef Waris3 het volgende:
Ik ben vrij gezellig ja, niet zo heel erg gezellig, maar wel vrijgezellig. XD
En mijn ex-bijna-vriendin is een slet.
En leuke dames zijn welkom ^_^
pics?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:32 schreef gateh het volgende:
helaas, maar er wemelt al weer wat rond![]()
Eerst dr naam eens goed leren spellenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:06 schreef redboyonline het volgende:
@ lisszle
en hoe ga jij me daarbij helpen?
ja Bravehart ben niet zo goed in namenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eerst dr naam eens goed leren spellen
Ik ook niet bedboyonlinequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:27 schreef redboyonline het volgende:
[..]
ja Bravehart ben niet zo goed in namen![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:06 schreef Waris3 het volgende:
Dat was een woordgrap XD
ja, waar ga ik je mee helpen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:06 schreef redboyonline het volgende:
@ lisszle
en hoe ga jij me daarbij helpen?
Ha(!)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:03 schreef ReGuLuS het volgende:
[..]
![]()
rolflolmaaaaaaaodfiahfohajdhfk
![]()
![]()
![]()
én echt een héle leuke!!!
damn, dat zo een grappig iemand als jij geen chick kan scoren
Ja, ik ben nog vrijgezel. Common' cheer me up, dit is de 7de afwijzing in 6 maandenquote:hallo René
natuurlijk vind ik Walibi World heel erg leuk. Maar wil je niet liever met
een vriend er naar toe gaan? Dat is toch ook leuk? Ik vind je heel erg
aardig, maar ik wil verders niets. Lekker gezellig en gek doen. Maar
verder...(schaamrood op m'n wangen)... ik weet niet goed hoe ik het moet
zeggen. Ik wil voor nu alleen nog maar hele goeie vrienden zijn. Ik hoop dat
je me begrijpt.
Geef haar een paar dick slaps, dan beseft ze wel wat ze mist.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:44 schreef MrManiak het volgende:
Iemand mee uit gevraagd om mee naar Walibi te gaan;
[..]
Ja, ik ben nog vrijgezel. Common' cheer me up, dit is de 7de afwijzing in 6 maanden
Da's juist het mooie van vrijgezel zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:30 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Mwah..
2 maanden..
Ik baal er alleen weer een beetje van..![]()
Moet ik op stapavonden weer achter de vrouwen aan enzo..
Dacht nu juist dat ik er vanaf was..
Gedoe![]()
Vind je Walibi dan wel zo'n goed idee om met een date heen te gaan dan??quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:44 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog vrijgezel. Common' cheer me up, dit is de 7de afwijzing in 6 maanden
Antwoord doet me erg denken aan Youp van 't Hek:quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:44 schreef MrManiak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:05 schreef redboyonline het volgende:
[..]
Make me an offer i cant refuse
Je hebt toch een vriendin ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja...
geen vrienden waar je goed mee kan praten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
om maar even emotioneel te doen...
op momenten als deze.. baal ik ervan om vrijgezel te zijn... bij wie moet ik nu gvd me verhaal kwijt..
NIet meer..quote:
Neequote:
Is al een keer heimelijk geflopt, maaaar! Stuur even een PM'tje als je een idee hebt want ik heb het ook al geopperd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:08 schreef MrManiak het volgende:
Misschien moeten we een datingforum maken hier op Fok!.....?
Dat zou heel leuk zijn!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:08 schreef MrManiak het volgende:
Misschien moeten we een datingforum maken hier op Fok!.....?
Ja en dan heb je eindelijk een geil wijf gevonden, woont ze weer aan de andere kant van NLquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:29 schreef Filay het volgende:
Datingforum?
Go ahead make my day, zal er waarschijnlijk toch geen gebruik van makende aantrekkelijkste en interessantste dames van FOK! worden aanbeden door een stuk of 60 FOK!kers.
You go girl! Guy!quote:Op zondag 22 oktober 2006 05:37 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ja en dan heb je eindelijk een geil wijf gevonden, woont ze weer aan de andere kant van NL
* Sport_Life houdt het lekker bij mn eigen chickie
Aahw, wil je er over praten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
om maar even emotioneel te doen...
op momenten als deze.. baal ik ervan om vrijgezel te zijn... bij wie moet ik nu gvd me verhaal kwijt..
soms wel ja...quote:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm sinds een klein weekje dus weer vrijgezel. Alhoewel precies een week vandaag
Speciaal Vraag/Aanbod-sectie?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Is al een keer heimelijk geflopt, maaaar! Stuur even een PM'tje als je een idee hebt want ik heb het ook al geopperd.
Bij mij precies 2 maanden vandaagquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm sinds een klein weekje dus weer vrijgezel. Alhoewel precies een week vandaag
Zo'n leuke meid als jij heeft geen vriend??? huhquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:31 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Bij mij precies 2 maanden vandaag
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:34 schreef WesHell het volgende:
[..]
Zo'n leuke meid als jij heeft geen vriend??? huh![]()
*MrManiak voelt zich aangesproken met de woorden betrouwbaar, leuk en lief*quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:59 schreef Elvanera het volgende:
Nee, zo'n onzettende leuke meid als ik kan geen eens een leuk, betrouwbaar en lief vriendje vinden
Hihi, alleen voldoe je niet aan minstens een jaar ouder zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:00 schreef MrManiak het volgende:
[..]
*MrManiak voelt zich aangesproken met de woorden betrouwbaar, leuk en lief*![]()
*meldt zichquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:12 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Hihi, alleen voldoe je niet aan minstens een jaar ouder zijn.
Geef je volgend jaar op voor boer zoekt vrouw!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:59 schreef Elvanera het volgende:
Nee, zo'n onzettende leuke meid als ik kan geen eens een leuk, betrouwbaar en lief vriendje vinden
Yes ik ben 3 jaar ouder ongeveer en lief en betrouwbaar enzoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:12 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Die pubers maken ook overal een SC van hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooi Elvanera daten doe je maar op msn of over de PM
*Kuch*quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die pubers maken ook overal een SC van he![]()
aahh...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:59 schreef Elvanera het volgende:
same met meisjes vindenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:59 schreef Elvanera het volgende:
Dat vermeld je nergensquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:12 schreef Elvanera het volgende:
[..]
kansloze eisquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:12 schreef Elvanera het volgende:
[..]
dude?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:22 schreef Waris3 het volgende:
Ye kaaru
Heb dr nog veel meer hoor!quote:
Klinkt als een hele slechte smoesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:30 schreef Sylvana het volgende:
ja, zou afgelopen week wel een date hebben, maar ging niet door omdat zijn opa is overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |