geen vrienden waar je goed mee kan praten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
om maar even emotioneel te doen...
op momenten als deze.. baal ik ervan om vrijgezel te zijn... bij wie moet ik nu gvd me verhaal kwijt..
NIet meer..quote:
Neequote:
Is al een keer heimelijk geflopt, maaaar! Stuur even een PM'tje als je een idee hebt want ik heb het ook al geopperd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:08 schreef MrManiak het volgende:
Misschien moeten we een datingforum maken hier op Fok!.....?
Dat zou heel leuk zijn!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:08 schreef MrManiak het volgende:
Misschien moeten we een datingforum maken hier op Fok!.....?
Ja en dan heb je eindelijk een geil wijf gevonden, woont ze weer aan de andere kant van NLquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:29 schreef Filay het volgende:
Datingforum?
Go ahead make my day, zal er waarschijnlijk toch geen gebruik van makende aantrekkelijkste en interessantste dames van FOK! worden aanbeden door een stuk of 60 FOK!kers.
You go girl! Guy!quote:Op zondag 22 oktober 2006 05:37 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ja en dan heb je eindelijk een geil wijf gevonden, woont ze weer aan de andere kant van NL
* Sport_Life houdt het lekker bij mn eigen chickie
Aahw, wil je er over praten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
om maar even emotioneel te doen...
op momenten als deze.. baal ik ervan om vrijgezel te zijn... bij wie moet ik nu gvd me verhaal kwijt..
soms wel ja...quote:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm sinds een klein weekje dus weer vrijgezel. Alhoewel precies een week vandaag
Speciaal Vraag/Aanbod-sectie?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Is al een keer heimelijk geflopt, maaaar! Stuur even een PM'tje als je een idee hebt want ik heb het ook al geopperd.
Bij mij precies 2 maanden vandaagquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm sinds een klein weekje dus weer vrijgezel. Alhoewel precies een week vandaag
Zo'n leuke meid als jij heeft geen vriend??? huhquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:31 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Bij mij precies 2 maanden vandaag
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:34 schreef WesHell het volgende:
[..]
Zo'n leuke meid als jij heeft geen vriend??? huh![]()
*MrManiak voelt zich aangesproken met de woorden betrouwbaar, leuk en lief*quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:59 schreef Elvanera het volgende:
Nee, zo'n onzettende leuke meid als ik kan geen eens een leuk, betrouwbaar en lief vriendje vinden
Hihi, alleen voldoe je niet aan minstens een jaar ouder zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:00 schreef MrManiak het volgende:
[..]
*MrManiak voelt zich aangesproken met de woorden betrouwbaar, leuk en lief*![]()
*meldt zichquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:12 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Hihi, alleen voldoe je niet aan minstens een jaar ouder zijn.
Geef je volgend jaar op voor boer zoekt vrouw!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:59 schreef Elvanera het volgende:
Nee, zo'n onzettende leuke meid als ik kan geen eens een leuk, betrouwbaar en lief vriendje vinden
Yes ik ben 3 jaar ouder ongeveer en lief en betrouwbaar enzoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:12 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Die pubers maken ook overal een SC van hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooi Elvanera daten doe je maar op msn of over de PM
*Kuch*quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die pubers maken ook overal een SC van he![]()
aahh...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:59 schreef Elvanera het volgende:
same met meisjes vindenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:59 schreef Elvanera het volgende:
Dat vermeld je nergensquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:12 schreef Elvanera het volgende:
[..]
kansloze eisquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:12 schreef Elvanera het volgende:
[..]
dude?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:22 schreef Waris3 het volgende:
Ye kaaru
Heb dr nog veel meer hoor!quote:
Klinkt als een hele slechte smoesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:30 schreef Sylvana het volgende:
ja, zou afgelopen week wel een date hebben, maar ging niet door omdat zijn opa is overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |