ja, zoiets. Ik reken het goed. De ander had een vacht en die met drinken was van ijzerdraad..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:36 schreef TrickyDick het volgende:
Dus één had drinken ?!?!
En de ander gaf warmte ?!?!
heeft hij wel een nul-meting gedaan, misschien vindt zo'n aapje dat drinken alleen maar irritant....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, zoiets. Ik reken het goed. De ander had een vacht en die met drinken was van ijzerdraad..
TrickyDick + 1
[afbeelding]
Ze gingen niet voor het drinken, maar voor de zachte vacht.
conclusie: apen zijn evolutionair karigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:45 schreef Soempie het volgende:
Dus de allereerste binding komt door zachtheid van de moeder![]()
Maarja, vervolgens geeft dat kreng geen melk![]()
Heb thuis nog geen internet..quote:
Doe maarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:03 schreef erkel het volgende:
Als Trickydick niet komt met een vraag, heb ik er nog wel eentje...
doe maar weer wegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:06 schreef erkel het volgende:
In het kader van de de enige en echte Nederlandse voetbalklassieker van dit weekend zal ik een vraag stellen over Feyenoord en Ajax.
Noem naast Charisteas nog 3 spelers die ooit voor beide clubs een competitiewedstrijd gespeeld hebben
Nog overbodige vraag van vannacht
;t is dat je het zelf zegt...quote:
Geschiedenisquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:08 schreef erkel het volgende:
Ja mag ook wel een keer, elke keer als ik hier kom val ik weer binnen in een literatuur, geschiedenis vraag![]()
Timmer niet, maar Cruyff was al genoemd, dus punt voor jouquote:
scholtenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:09 schreef WooZ het volgende:
zon blonde/witharige volgens mij ook
Arnold Scholten ja...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:09 schreef WooZ het volgende:
zon blonde/witharige volgens mij ook
Puntjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, zoiets. Ik reken het goed. De ander had een vacht en die met drinken was van ijzerdraad..
[afbeelding]
Ze gingen niet voor het drinken, maar voor de zachte vacht.
Zo gaat het hier nou eenmaalquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:12 schreef MarkPeterse het volgende:
ik vind het eigenlijk niet terecht dat je dus gewoon 30 spelers mag opnoemen en als er drie goede bijzitten, krijg je het punt.
ik heb 3 goede in 1 post en en allemaal zelf bedacht, dat zou toch ook moeten tellen....
Dat ligt aan de vragen stellerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:14 schreef MarkPeterse het volgende:
ik vind dat 1 antwoord het antwoord op alle vragen moet bevatten, zeker als het een opsomming is
Even ter verdediging van Jayhawk, volgens mij is deze vraag moeilijk te googlen....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:15 schreef Jayhawk het volgende:
Cruz
Dat werkt niet. Jij suggereert dus dat een derde persoon de antwoorden van Wooz en mij moet samenvatten, en de punten krijgt. Ehh neequote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:14 schreef MarkPeterse het volgende:
nee maar als er dus al twee goede zijn, mag je dus 2 foute en 1 goede noemen en krijg je met de huidige normering de punten.
ik vind dat 1 antwoord het antwoord op alle vragen moet bevatten, zeker als het een opsomming is
dank je voor je vertrouwenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:18 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Even ter verdediging van Jayhawk, volgens mij is deze vraag moeilijk te googlen....
zie pagina 1quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:19 schreef Palau het volgende:
Maconod punt naar Jay toch?
nee mark peterse was eerderquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:19 schreef Palau het volgende:
Maconod punt naar Jay toch?
Dat is niet waar, google maar eens op spits bijnaam de tuinman en je hebt em meteen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:18 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Even ter verdediging van Jayhawk, volgens mij is deze vraag moeilijk te googlen....
Hij weet (nog) niet beter. Je hebt het vertrouwen te vaak beschaamd, maar dat weet je zelf ook.quote:
Probeer eens "eredivisie spits tuinman" hier?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:18 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Eredivisie stond niet in de vraag , maar zie mijn reply erop ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Probeer eens "eredivisie spits tuinman" hier?
Dan moet de vraagsteller dit aangeven. Die bepaaltquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:14 schreef MarkPeterse het volgende:
nee maar als er dus al twee goede zijn, mag je dus 2 foute en 1 goede noemen en krijg je met de huidige normering de punten.
eusebio jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:29 schreef MarkPeterse het volgende:
dat is toch al de parel van mozambique?
die jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:30 schreef Jayhawk het volgende:
mokone bij Heracles gevoetbald
ja die dusquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:30 schreef Jayhawk het volgende:
mokone bij Heracles gevoetbald
Uhmm... jij hebt jezelf inmiddels wel te vaak bewezen. Of snel een goed antwoord, of een niet te googlen vraag te beantwoorden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:25 schreef MarkPeterse het volgende:
er was toch niet gegeven dat het een spits was die in de nederlandse competie speelde? maar ok, ik zal wel te goed van vertrouwen zijn
complottheorie: dit was een afleidingsmanoeuvre om mijn eigen google-gedrag goed te praten
Smakelijk danmaarquote:
klopt, dat is eenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:35 schreef TrickyDick het volgende:
greyhound (zoals iemand in het vroige topic al had geantwoord) ???
Hehe ja niks te klagen opt moment, alleen jammer dat ik ondertussen wat anders moest doenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
eetse Ik ben net terug van eten
De achterstand op voetbal vragen is ook ingehaald nu![]()
nee, maar wel in de buurtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:40 schreef Grim. het volgende:
Is het 2de logo ook van een busbedrijf?
laatste letter veranderenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Amtrax
Gelukkig kijk ik ook discovery met docu's over trein rampenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:50 schreef MarkPeterse het volgende:
echt nog nooit van gehoord, van die hele toko
in amerika gaan ze in films ook nooit met de trein, altijd bus of vliegtuig
Daarom had ik gehoopt dat jij een idee hadquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:53 schreef MarkPeterse het volgende:
ik weet het
thanks to google
moeilijke vraag dit ...
Het komt in de buurtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:00 schreef Etcetera het volgende:
is dat een handelsstad geweest van het VOC?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:28 schreef Jayhawk het volgende:
82 miljoen?
boeiendquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jayhawk+1 Zal macondo leuk vinden
![]()
Nederland was de enige handelspartner van Japanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Zo komen we er ook niet dus laat ik het anders doen
Wat was er zo bijzonder aan de handel tussen japan en nederland tussen 1641 - 1859
en waarom?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:39 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Nederland was de enige handelspartner van Japan
wyccie +1quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:47 schreef wyccie het volgende:
Die vraag was één van de eerste vragen die ik stelde. Ze was toen, als ik het me nog goed herinner, 5 jaar en 6 maanden of zo. Ze leeft nog en wil niet vertellen wie de vader van het kind was.
LeisureSuitLarry+1quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:03 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
scart kabel
Nee dat was niet de redenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:54 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Ze hadden een contract dat Nederland als enige handel mocht drijven.
quote:
Je zat wel dicht in de buurt maar nederland was het eninge land omdat de andere landen werden geweerd omdat de shogun bang was voor de toename van het christendom in japan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:14 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Paus Gregorius III (731-741) was de laatste niet-Europese paus. Uit welk land kwam hij?
De reden wist ik niet, ook geen oh ja antwoord. Dacht dat het gewoon een goede deal was.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
Je zat wel dicht in de buurt maar nederland was het eninge land omdat de andere landen werden geweerd omdat de shogun bang was voor de toename van het christendom in japan.
Alleen nederland mocht blijven omdat zij zonder commentaar mee werkte en japan hielp in hun strijd tegen de christenen.
Kijk eens naar de jaartallen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:22 schreef kniertjeh het volgende:
Zijn naam zegt niks, ze kiezen er eentje zodra ze paus zijn. Paus Johannes paulus de tweede kwam uit polen...zou je ook niet zeggen dan.
Ik gok uit de verenigde staten trouwens...
Nee, maar close.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Huidige israel - Judea hette het dacht ik?
We have a winner!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:30 schreef Homdeck het volgende:
syrië?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:37 schreef kniertjeh het volgende:
Johnson?
neequote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoover?
neequote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:42 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Wel een latere president?
daar kreeg ie de kans niet voorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:42 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Wel een latere president?
Robert F. kennedy officieelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:45 schreef kniertjeh het volgende:
bobby Kennedy?
Homdeck 1 puntquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:54 schreef Homdeck het volgende:
paksoy
heb jarenlang in een supermarkt gewerktquote:
Ik niet dus ik wist het nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
heb jarenlang in een supermarkt gewerkt
Weet niet eens waar lutjegast isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:01 schreef Homdeck het volgende:
Wie is de bekendste persoon die in Lutjegast (Gr.) is geboren?
ik geef toe dat het een kutvraag is, maar ik heb laatst een documentaire over hem gezien waar het uitgebreid besproken werd.quote:
neequote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:04 schreef kniertjeh het volgende:
imka marina?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:09 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Michel de Ruijter?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Megelahean? of hoe je het ook schrijft
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Abel tasman?
Jeejquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:12 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
Yurithemaster +1
gaf even een vette hint omdat ik even weg moet
Magalhaes bedoel je?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Megelahean? of hoe je het ook schrijft
Dat zijn er een paar teveelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Hmm, 52 mensen per m2?
Dat zijn er weer wat te weinigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:21 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
43?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:24 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
48?
Denk ik weer een moeilijke vraag te hebben bedacht, komt hij weerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:35 schreef Homdeck het volgende:
esdoorn?
doe je wel rusig aan anders kan ik je nooit meer inhalenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:36 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Denk ik weer een moeilijke vraag te hebben bedacht, komt hij weer
Homdeck +1
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:44 schreef Etcetera het volgende:
nummers ken ik wel
beetje gokken:
Sunday Bloody Sunday![]()
Elevation![]()
ik strand hier
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:44 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
War![]()
Achtung Baby![]()
Joshua Tree![]()
quote:
RoofingBurner +1quote:
Dacht ik eindelijk iets van een muziekvraag te wetenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:51 schreef Homdeck het volgende:
En yuri How To Dismantle An Atomic Bomb![]()
Da's de indruk die men van zo'n persoon heeft. Ik het trouwens de vraag iets gewijzigd om dit soort antwoorden te vermijden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:53 schreef Homdeck het volgende:
een geitewollensok die alleen natuurvoeding eet?
Nee, da's ook niet kenmerkend voor een macrobioot. In de praktijk komt het er op neer dat de macrobioot producten van biologisch/dynamische kwaliteit koopt, maar dat is niet het kenmerk dat ik zoek. Ook niet macrobioten kopen bij een natuurvoedingswinkel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:57 schreef vipergts het volgende:
Alleen natuur voeding biologisch dus
Neuh..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Kenmerken?? langhaar, kraakpand en lid van greenpeace?
Gezond? Ze zien er altijd net zo vaal uit als de verpakking van de producten in de natuurvoedingswinkel...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:10 schreef vipergts het volgende:
Ook de de rest van zijn leven leid hij zo gezond mogelijk
Bingo macondo +1quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:11 schreef macondo het volgende:
Oh, ze eten vegetarisch natuurlijk.
Het heeft er een beetje van, maar een macrobioot heeft wel gewoon lederen schoenen hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:15 schreef vipergts het volgende:
ik dacht dat dat veganisten waren
Ik vroeg naar het kenmerk van een macrobioot, géén definitie. En trouwens waar was jou uitgebreide en uiteraard juiste antwoord?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beetje magere definitie van een macrobioot vind ik. Het is nogal wat meer
Jeejquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:29 schreef macondo het volgende:
Marlboro was en is van Phillip Morris.. Lucky Strike was destijds van de grote concurrent American Tobacco.
Camel is goed!
Yurithemaster +1
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:35 schreef Etcetera het volgende:
van het veroveren van de zilvervloot van de spanjaarden
En nu staat het er welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar is zo'n liedje over.
Zijn daden werden groot, zijn daden werden groot, die heeft gewonnen de zilver vloot...
Oid.
-edit-
Toen ik dit postte stond dat boven me er nog niet.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:41 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Uit het zweet van je vingers?
Iets te veel CSI gekeken?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:44 schreef RoofingBurner het volgende:
'swappen' ,saliva
Heeft Berkery hier al een punt voor gehad? (Topic 341)quote:
Wilde gokquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik maar denken dat het moeilijk was
LeisureSuitLarry +1
Er is er eentje foutquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:48 schreef Homdeck het volgende:
peru
brazilie
chili
colombia
argentinie
???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |