Goed genoeg, ik zocht eigenlijk porsche 550 Spyderquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:13 schreef TrickyDick het volgende:
Als het helemaal correct moet ... Porsche Spider ...
en tomaten en kleine mannetjes..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij viel het wel mee hoor alleen iets over verdonk dacht ik![]()
Die "550" had ik nooit geweten ... en met een "y" dus ... Nou ja, Thank You Very Much !!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:15 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Goed genoeg, ik zocht eigenlijk porsche 550 Spyder
TrickyDick +1
Yep ... MarkPeterse + 1quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:18 schreef MarkPeterse het volgende:
bernard en juliana>?
Je werd vanochtend wakker met die pagina geopend?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:19 schreef MarkPeterse het volgende:
dit zat ik vanochtend toevallig op wikipedia te lezen
ik weet alleen niet meer hoe ik in godsnaam bij die pagina kwam :S
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:26 schreef MarkPeterse het volgende:
ik weet het alweer, ik zag een foto van haar en bernard in een auto op huwelijksreis en ik vond haar er zo oud uitzien.... waarom ik die foto dan weer zag weet ik ook niet....
iets duidelijker graagquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:27 schreef MarkPeterse het volgende:
met nepmoeders
Je zit wel in de buurt...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:28 schreef MarkPeterse het volgende:
ging hij niet kijken of apen binden aan hun moeder of binden aan de persoon die ze te vretuh geeft. dit deed hij door nepmoeders (poppen gok ik) eten te laten geven
wilde ik ook tikken maar ik was bang weer beticht te worden van dronken gedragquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:32 schreef TrickyDick het volgende:
DE ééN HAD EEN "SLURFJE" EN DE ANDER 2 "MELOENTJES" ?!?!
oeps capslock ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:32 schreef TrickyDick het volgende:
DE ééN HAD EEN "SLURFJE" EN DE ANDER 2 "MELOENTJES" ?!?!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:32 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
wilde ik ook tikken maar ik was bang weer beticht te worden van dronken gedrag
quote:
Je begint me zo langzamerhand wel nieuwsgierig te maken naar wat je gister allemaal hebt geschreven ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:32 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
wilde ik ook tikken maar ik was bang weer beticht te worden van dronken gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |